Zomertransfers 2019 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

Het gerucht was blijkbaar gebaseerd op dit bericht:
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/87 ... oord-.html
Martin Van Geel, ex technisch directeur van Feyenoord.

Maar bon, Voetbalprimeur, dus bullshit.
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bruges8940 »

Cedrinho schreef: 30 mei 2019, 21:09 Het gerucht was blijkbaar gebaseerd op dit bericht:
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/87 ... oord-.html
Martin Van Geel, ex technisch directeur van Feyenoord.

Maar bon, Voetbalprimeur, dus bullshit.
Zou algemeen manager worden bij Willem II
https://www.vi.nl/nieuws/van-geel-maakt-de-cirkel-rond#_=_
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door ClubFanVinne »

HeervanBiesen schreef: 30 mei 2019, 11:31
ClubFanVinne schreef: 30 mei 2019, 11:10
ClubFanVinne schreef: 30 mei 2019, 10:58
rambopirou schreef: 30 mei 2019, 06:20 Ik lees overal dat we sterke interesse hebben in Ampomah van WB en zijn stats ( 7 goals en 6 assists) kunnen wel tellen maar heb geen flauw idee of hij echt een meerwaarde zou zijn bij ons, iemand die Wat matchen van hem gezien heeft ?
Ik kan enkel afgaan van YouTube en sports late night en dat is toch niet altijd een juiste weergave :D
ik ben niet 100% overtuig zou ze liever voor skov olsen zien gaan. Ampomah is er wisselvallig.

Andere interesante speler is jupiler pro league die haalbaar zijn.
Kamada, Oshimen, Awoyoni, Boli, P. Garcia, Tomiyaso, Govea, Gnaka, Burki, Alexis de Sart, Ivo Rodriguez, juclerod, Butez, Aurélio Buta.

Van spelers zoals ampomah, avenati en d'heane twijfel ik of ze het niveau van club aankunnen.
Clement kennende gaat het 433 worden, zie dan heel graag Juklerud komen! Want kwa linksbacks zitten we toch wel zonder 2 zuivere linksbacks, Cools kan depanneren maar is en blijft een RB net zoals Mata.
De Sart zie ik ook graag komen. Kunnen hem geleidelijk aan brengen zoals we met Schrijvers hebben gedaan, zodat hij hopelijk halverwege/einde seizoen kan uitblinken.
gnaka en juklerod om de linksback in te vullen. Zou mooi zij rechts hebben we mata, vlietink en cools dat is genoeg. Op links voor danjuma en diatta. Rechts voor dennis en daar zou ik nog skov olsen halen. Als vervanger voor wesley. Oshimen of awoyoni en kamada om meer opties op aanvalend middenveld. Schrijvers zal dan ook die positie moeten in nemen of op rechts gaan spelen. Garcia of burki als denswil vertrekt. En habib diallo in om een ander type spits te hebben. Voor mij mogen rezaei en vossen vertrekken. Spitsen voor volgend seizoen awoyoni of oshimen, habib diallo en openda. Maar wat er effectief zal gebeuren zien we wel.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door ClubFanVinne »

ClubFanVinne schreef: 30 mei 2019, 23:56
HeervanBiesen schreef: 30 mei 2019, 11:31
ClubFanVinne schreef: 30 mei 2019, 11:10
ClubFanVinne schreef: 30 mei 2019, 10:58

ik ben niet 100% overtuig zou ze liever voor skov olsen zien gaan. Ampomah is er wisselvallig.

Andere interesante speler is jupiler pro league die haalbaar zijn.
Kamada, Oshimen, Awoyoni, Boli, P. Garcia, Tomiyaso, Govea, Gnaka, Burki, Alexis de Sart, Ivo Rodriguez, juclerod, Butez, Aurélio Buta.

Van spelers zoals ampomah, avenati en d'heane twijfel ik of ze het niveau van club aankunnen.
Clement kennende gaat het 433 worden, zie dan heel graag Juklerud komen! Want kwa linksbacks zitten we toch wel zonder 2 zuivere linksbacks, Cools kan depanneren maar is en blijft een RB net zoals Mata.
De Sart zie ik ook graag komen. Kunnen hem geleidelijk aan brengen zoals we met Schrijvers hebben gedaan, zodat hij hopelijk halverwege/einde seizoen kan uitblinken.
gnaka en juklerod om de linksback in te vullen. Zou mooi zijn. Rechts hebben we mata, vlietink en cools dat is genoeg. Op links voor danjuma en diatta. Rechts voor dennis en daar zou ik nog skov olsen halen. Als vervanger voor wesley. Oshimen of awoyoni en kamada om meer opties op aanvalend middenveld. Schrijvers zal dan ook die positie moeten in nemen of op rechts gaan spelen. Garcia of burki als denswil vertrekt. En habib diallo in om een ander type spits te hebben. Voor mij mogen rezaei en vossen vertrekken. Spitsen voor volgend seizoen awoyoni of oshimen, habib diallo en openda. Maar wat er effectief zal gebeuren zien we wel.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door ClubFanVinne »

ClubFanVinne schreef: 30 mei 2019, 23:57
ClubFanVinne schreef: 30 mei 2019, 23:56
HeervanBiesen schreef: 30 mei 2019, 11:31
ClubFanVinne schreef: 30 mei 2019, 11:10

Clement kennende gaat het 433 worden, zie dan heel graag Juklerud komen! Want kwa linksbacks zitten we toch wel zonder 2 zuivere linksbacks, Cools kan depanneren maar is en blijft een RB net zoals Mata.
De Sart zie ik ook graag komen. Kunnen hem geleidelijk aan brengen zoals we met Schrijvers hebben gedaan, zodat hij hopelijk halverwege/einde seizoen kan uitblinken.
gnaka en juklerod om de linksback in te vullen. Zou mooi zijn. Rechts hebben we mata, vlietink en cools dat is genoeg. Op links voor danjuma en diatta. Rechts voor dennis en daar zou ik nog skov olsen halen. Als vervanger voor wesley. Oshimen of awoyoni en kamada om meer opties op aanvallend middenveld. Schrijvers zal dan ook die positie moeten in nemen of op rechts gaan spelen. Garcia of burki als denswil vertrekt. En habib diallo in om een ander type spits te hebben. Voor mij mogen rezaei en vossen vertrekken. Spitsen voor volgend seizoen awoyoni of oshimen, habib diallo en openda. Maar wat er effectief zal gebeuren zien we wel.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door ClubFanVinne »

ClubFanVinne schreef: 30 mei 2019, 23:58
ClubFanVinne schreef: 30 mei 2019, 23:57
ClubFanVinne schreef: 30 mei 2019, 23:56
HeervanBiesen schreef: 30 mei 2019, 11:31

gnaka en juklerod om de linksback in te vullen. Zou mooi zijn. Rechts hebben we mata, vlietink en cools dat is genoeg. Op links voor danjuma en diatta. Rechts voor dennis en daar zou ik nog skov olsen halen. Als vervanger voor wesley. Oshimen of awoyoni en kamada om meer opties op aanvallend middenveld. Schrijvers zal dan ook die positie moeten in nemen of op rechts gaan spelen. Garcia of burki als denswil vertrekt. En habib diallo kopen om een ander type spits te hebben. Voor mij mogen rezaei en vossen vertrekken. Spitsen voor volgend seizoen awoyoni of oshimen, habib diallo en openda. Maar wat er effectief zal gebeuren zien we wel.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door ClubFanVinne »

Er is iets mis gegaan sorry alvast maar mij reactie staat er plots 3x
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door DavidVM »

Ik zie hier toch veel namen tussen die me absoluut niet kunnen bekoren... Enige interessante namen zijn Awoniyi en Oshimen (en mss Kamada), maar of die betaalbaar zijn is een groot vraagteken. Ik zie ook dat er over Cools gesproken wordt als back-up, los van het feit of Club nog met hem door wil lijkt het me voor Cools zijn carrière beter om andere oorden op te zoeken
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bruges8940 »

DavidVM schreef: 31 mei 2019, 09:07 Ik zie hier toch veel namen tussen die me absoluut niet kunnen bekoren... Enige interessante namen zijn Awoniyi en Oshimen (en mss Kamada), maar of die betaalbaar zijn is een groot vraagteken. Ik zie ook dat er over Cools gesproken wordt als back-up, los van het feit of Club nog met hem door wil lijkt het me voor Cools zijn carrière beter om andere oorden op te zoeken
Awoniyi is op dit moment ook niet de spits die Club nodig heeft imo. Ook nog maar net zijn contract verlengd bij Liverpool dus tenzij te veel geld of een huur zie ik die niet vertrekken.
Laatst gewijzigd door Bruges8940 op 31 mei 2019, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door ClubFanVinne »

DavidVM schreef: 31 mei 2019, 09:07 Ik zie hier toch veel namen tussen die me absoluut niet kunnen bekoren... Enige interessante namen zijn Awoniyi en Oshimen (en mss Kamada), maar of die betaalbaar zijn is een groot vraagteken. Ik zie ook dat er over Cools gesproken wordt als back-up, los van het feit of Club nog met hem door wil lijkt het me voor Cools zijn carrière beter om andere oorden op te zoeken
Eerst zien wat clement van plan is met cools.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door HeervanBiesen »

ClubFanVinne schreef: 30 mei 2019, 23:59
ClubFanVinne schreef: 30 mei 2019, 23:58
ClubFanVinne schreef: 30 mei 2019, 23:57
ClubFanVinne schreef: 30 mei 2019, 23:56
moes toch even reageren om te checken of mijn reactie er nu ook 3x komt :D
Van Juklerud denk ik eigelijk ook wel als bij Genk Uronen zou vertrekken, dat die ploeg hem ook enorm graag wil halen. Is ook een back die veel meters maakt en mee naar voor gaat.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door t4nd »

Niet om te klagen, maar kunnen dit soort discussies naar het "forumscouting" topic verhuisd worden? Elke keer als dit topic highlight denk ik dat er iets nuttigs staat, om telkens opnieuw af te druipen met een hoop namen waar geen officiële interesse in is :'(.
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bruges8940 »

Interesse in Awoniyi volgens HNB maar die wil naar Spanje of Duitsland. Maw pas haalbaar eind augustus.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190601_04440209
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Okido »

Bosko schreef: 04 jun 2019, 09:14
Iemand een idee als die eigenlijk wel het juiste niveau haalt? Uit wat ik kan terugvinden, toch niet meteen een geweldige meerwaarde...
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gesloten