Zomertransfers 2019 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door rambopirou »

Brugia schreef: 17 jun 2019, 00:10
Bosko schreef: 16 jun 2019, 20:44
Zal wel niet haalbaar zijn? :dunno: Er zitten teveel ploegen achter met een groter budget.


De jonge spits van Paris FC zou ook gescout zijn door Europese grootmachten als Liverpool en Barcelona, maar concreet werd die interesse niet. Bij Olympique Marseille was dat wel het geval, maar de nummer vijf van het voorbije seizoen in de Ligue 1 zou zich hebben teruggetrokken. Volgens BFM heeft nieuwe coach André Villas-Boas de duim naar omlaag gezet.

En dat betekent uiteraard goed nieuws voor Club Brugge. Momenteel lijkt enkel Braga concreet en de Portugezen zijn in principe een haalbare concurrent voor de West-Vlamingen. Maar de mercato duurt natuurlijk nog lang en de Parijzenaars zijn niet gehaast om te verkopen in de hoop dat de transfersom nog wat kan stijgen ...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door t4nd »

Als het een speler is die verstandig zijn loopbaan plant is "groter budget" niet altijd de belangrijkste factor. Vanuit de ligue 2 is een stap naar de Belgische eerste klasse of de Portugese een mooie stap, Liverpool of Barcelona voor daar bij het 2de elftal te komen of uitgeleend te worden is een minder goede stap.
yentl
Tester
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 jun 2017, 18:29

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door yentl »

Club Brugge is naast butez van Moeskroen ook in vergevorderde onderhandelingen met KV Mechelen omtrent Michael Verrips. Ex-mechelenspeler Jordi vanlerberghe zou in de deal betrokken worden. Het is wel nog niet duidelijk of het om een definitieve transfer of een verhuur van vanlerberghe gaat.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

Wtf. Geen transfers waar ambitie uit spreekt wi dat. Butez en Verrips. Jawadde zeg.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: 18 jun 2019, 12:10 Wtf. Geen transfers waar ambitie uit spreekt wi dat. Butez en Verrips. Jawadde zeg.
Heb je Verrips al zien spelen tenminste? :dunno: Is echt een hele goeie
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

DavidVM schreef: 18 jun 2019, 12:15
Cedrinho schreef: 18 jun 2019, 12:10 Wtf. Geen transfers waar ambitie uit spreekt wi dat. Butez en Verrips. Jawadde zeg.
Heb je Verrips al zien spelen tenminste? :dunno: Is echt een hele goeie
Zeg dat wel, die is echt goed en pas 22
yentl
Tester
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 jun 2017, 18:29

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door yentl »

Zou echt een zotte transfer zijn, btw kijk nog eens terug naar de bekerfinale! Hielt Mechelen in zen eentje recht!
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

Awel ja, die bekerfinale heb ik gezien en daarin was hij goed, maar om nu op basis van 1 match te zeggen dat hij een "zotte transfer" en "een hele goeie" zou zijn... Veel korrels zout toch.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: 18 jun 2019, 14:36 Awel ja, die bekerfinale heb ik gezien en daarin was hij goed, maar om nu op basis van 1 match te zeggen dat hij een "zotte transfer" en "een hele goeie" zou zijn... Veel korrels zout toch.
Het is niet omdat jij hem enkel in de bekerfinale aan het werk hebt gezien, dat dit voor ons ook geldt natuurlijk... Heb Verrips meerdere malen aan het werk gezien en ik was telkens onder de indruk. Ik zou hem verkiezen boven Butez ook.
Ik snap trouwens ook niet waarom ze perse een nieuwe 1ste doelman willen... Kunnen toch gewoon Letica doelman nummer 1 maken? Of is die nu al zo hard afgeschreven dan?
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door rambopirou »

DavidVM schreef: 18 jun 2019, 15:20
Cedrinho schreef: 18 jun 2019, 14:36 Awel ja, die bekerfinale heb ik gezien en daarin was hij goed, maar om nu op basis van 1 match te zeggen dat hij een "zotte transfer" en "een hele goeie" zou zijn... Veel korrels zout toch.
Het is niet omdat jij hem enkel in de bekerfinale aan het werk hebt gezien, dat dit voor ons ook geldt natuurlijk... Heb Verrips meerdere malen aan het werk gezien en ik was telkens onder de indruk. Ik zou hem verkiezen boven Butez ook.
Ik snap trouwens ook niet waarom ze perse een nieuwe 1ste doelman willen... Kunnen toch gewoon Letica doelman nummer 1 maken? Of is die nu al zo hard afgeschreven dan?
Omdat ze het seizoen niet willen ingaan met énkel Letica. Dat risico vinden ze waarschijnlijk te groot en daar kan ik ook inkomen.
ze kunnen moeilijk Horvath verkopen en niemand bijhalen na wat er de voorbije jaren gebeurd is
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door DavidVM »

rambopirou schreef: 18 jun 2019, 15:41
DavidVM schreef: 18 jun 2019, 15:20
Cedrinho schreef: 18 jun 2019, 14:36 Awel ja, die bekerfinale heb ik gezien en daarin was hij goed, maar om nu op basis van 1 match te zeggen dat hij een "zotte transfer" en "een hele goeie" zou zijn... Veel korrels zout toch.
Het is niet omdat jij hem enkel in de bekerfinale aan het werk hebt gezien, dat dit voor ons ook geldt natuurlijk... Heb Verrips meerdere malen aan het werk gezien en ik was telkens onder de indruk. Ik zou hem verkiezen boven Butez ook.
Ik snap trouwens ook niet waarom ze perse een nieuwe 1ste doelman willen... Kunnen toch gewoon Letica doelman nummer 1 maken? Of is die nu al zo hard afgeschreven dan?
Omdat ze het seizoen niet willen ingaan met énkel Letica. Dat risico vinden ze waarschijnlijk te groot en daar kan ik ook inkomen.
ze kunnen moeilijk Horvath verkopen en niemand bijhalen na wat er de voorbije jaren gebeurd is
Klopt, maar door een nieuwe nummer 1 te halen (zo wordt het toch gemeld) lijken ze wel niet meer op Letica te rekenen
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

Horvath verkopen, Letica uitlenen, Hubert verkopen.
Butez nieuwe n°1, Verrips nieuwe n°2, Shinton n°3.
Het kan zomaar. Maar voorstander ben ik er dus niet van.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door rambopirou »

Cedrinho schreef: 18 jun 2019, 16:06 Horvath verkopen, Letica uitlenen, Hubert verkopen.
Butez nieuwe n°1, Verrips nieuwe n°2, Shinton n°3.
Het kan zomaar. Maar voorstander ben ik er dus niet van.
Denk niet dat ze Butez EN Verrips gaan halen. Volgens mij gaan ze voor Butez en moet Letica als nummer 2 fungeren en hem het vuur aan de schenen leggen.

Hopelijk komt er na de 1ste week we wat vaart in de transfers zodat de meesten toch 80% van de voorbereiding met ons kunnen meedoen.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bosko »

Ampomah heeft gekozen voor ons (Clement), clubs onderhandelen nog.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door rambopirou »

Bosko schreef: 19 jun 2019, 06:43 Ampomah heeft gekozen voor ons (Clement), clubs onderhandelen nog.
Wilt toch zeggen dat Danjuma of Dennis vertrekt denk ik
Gesloten