Nieuwe T1?

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wat met Ivan Leko?

Peiling eindigde op 26 jan 2019, 22:28

Nu vervangen
2
11%
Contract laten uitdoen maar niet verlengen (eind van het seizoen out dus)
8
42%
Contract verlengen
9
47%
 
Totaal aantal stemmen: 19

Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Nieuwe T1?

Bericht door Cedrinho »

Ik zeg het niet graag, wetende op welk voetstuk hij gezet wordt, maar ik denk dat we een nieuwe T1 nodig hebben..
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Khas »

Cedrinho schreef: 20 jan 2019, 18:00 Ik zeg het niet graag, wetende op welk voetstuk hij gezet wordt, maar ik denk dat we een nieuwe T1 nodig hebben..
Moh
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

Khas schreef: 20 jan 2019, 19:02
Cedrinho schreef: 20 jan 2019, 18:00 Ik zeg het niet graag, wetende op welk voetstuk hij gezet wordt, maar ik denk dat we een nieuwe T1 nodig hebben..
Moh
Het valt toch echt té hard op...
Enfin, we hebben het er al eerder over gehad dus je weet dat mijn gedachtengang niet nieuw is in deze, maar soit. Leko heeft geen oplossing, mist misschien ook wat autoriteit.
Behalve in de CL was 2018 eigenlijk een slecht jaar voor Club. Die titel, die hebben we gewonnen op basis van het stuk voor de winterstop, want na de winterstop was het niks meer. De Supercup was 1 match tegen een ploeg met nog maar net een nieuwe coach. De beker eruit. De competitie al gans seizoen niet veel soeps (mogelijk door focus op CL).
En dan waren we vorig seizoen Europees ook nog slecht begonnen.
Sorry maar Leko scoort een onvoldoende... Niks tegen de man, maar als T1 onvoldoende.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door james »

Cedrinho schreef: 20 jan 2019, 18:00 Ik zeg het niet graag, wetende op welk voetstuk hij gezet wordt, maar ik denk dat we een nieuwe T1 nodig hebben..
dat vind ik ook , en zeker sinds zijn prison break , sollied is vrij :-)
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Khas »

james schreef: 20 jan 2019, 20:34
Cedrinho schreef: 20 jan 2019, 18:00 Ik zeg het niet graag, wetende op welk voetstuk hij gezet wordt, maar ik denk dat we een nieuwe T1 nodig hebben..
dat vind ik ook , en zeker sinds zijn prison break , sollied is vrij :-)
Sollied is niets meer waard dan eender welke alcoholieker die zijn laatste hersencel heeft opgebruikt. De Sollied van 20 jaar geleden, graag. Die van nu? Neen, dank u.
Dan liever x-aantal tijd aanmmodderen met iemand als Leko, die de goede mentaliteit heeft en vooruit wil, dan op zoek te gaan naar het snelle succes op een ondoordachte manier.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door james »

Khas schreef: 20 jan 2019, 20:35
james schreef: 20 jan 2019, 20:34
Cedrinho schreef: 20 jan 2019, 18:00 Ik zeg het niet graag, wetende op welk voetstuk hij gezet wordt, maar ik denk dat we een nieuwe T1 nodig hebben..
dat vind ik ook , en zeker sinds zijn prison break , sollied is vrij :-)
Sollied is niets meer waard dan eender welke alcoholieker die zijn laatste hersencel heeft opgebruikt. De Sollied van 20 jaar geleden, graag. Die van nu? Neen, dank u.
Dan liever x-aantal tijd aanmmodderen met iemand als Leko, die de goede mentaliteit heeft en vooruit wil, dan op zoek te gaan naar het snelle succes op een ondoordachte manier.
over sollied , dat was een grapje , ik dacht toch dat de meeste dit gingen begrijpen . trouwens in zijn topjaren bij ons ,w as hij ook al een meer dan stevige drinker hoor, dat herriner ik mij nog levendig toen ik hem af en toe tegenkwam
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door HeervanBiesen »

james schreef: 20 jan 2019, 20:44
Khas schreef: 20 jan 2019, 20:35
james schreef: 20 jan 2019, 20:34
Cedrinho schreef: 20 jan 2019, 18:00 Ik zeg het niet graag, wetende op welk voetstuk hij gezet wordt, maar ik denk dat we een nieuwe T1 nodig hebben..
dat vind ik ook , en zeker sinds zijn prison break , sollied is vrij :-)
Sollied is niets meer waard dan eender welke alcoholieker die zijn laatste hersencel heeft opgebruikt. De Sollied van 20 jaar geleden, graag. Die van nu? Neen, dank u.
Dan liever x-aantal tijd aanmmodderen met iemand als Leko, die de goede mentaliteit heeft en vooruit wil, dan op zoek te gaan naar het snelle succes op een ondoordachte manier.
over sollied , dat was een grapje , ik dacht toch dat de meeste dit gingen begrijpen . trouwens in zijn topjaren bij ons ,w as hij ook al een meer dan stevige drinker hoor, dat herriner ik mij nog levendig toen ik hem af en toe tegenkwam
Zonde eigenlijk, zoals Standard Preud'homme terughaalt zoiets zou Sollied bij ons zijn, maar idd door zijn privésituatie is het niet echt ideaal. Ben wel meer voorstander van een Solliedsysteem met 4 verdedigers.
Clubfan85
Tester
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2018, 17:05

Re: Nieuwe T1?

Bericht door Clubfan85 »

Ik lees al enkele maanden mee op dit forum zonder iets te posten.

Ik ben ook geen fan van het huidige systeem, maar om nu alle schuld bij Leko te leggen??

Het is nog niet top geweest, maar wat met de wedstrijden tegen anderlecht, Gent, Genk, Standard, Antwerp, ...
Ik vind dat velen hier enorm negatief zijn bij een slecht resultaat en ook heel positief bij een goed resultaat... Er is dit seizoen toch ook gewoon al goed gevoetbald?
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Duffman »

Khas schreef: 20 jan 2019, 20:35
james schreef: 20 jan 2019, 20:34
Cedrinho schreef: 20 jan 2019, 18:00 Ik zeg het niet graag, wetende op welk voetstuk hij gezet wordt, maar ik denk dat we een nieuwe T1 nodig hebben..
dat vind ik ook , en zeker sinds zijn prison break , sollied is vrij :-)
Sollied is niets meer waard dan eender welke alcoholieker die zijn laatste hersencel heeft opgebruikt. De Sollied van 20 jaar geleden, graag. Die van nu? Neen, dank u.
Dan liever x-aantal tijd aanmmodderen met iemand als Leko, die de goede mentaliteit heeft en vooruit wil, dan op zoek te gaan naar het snelle succes op een ondoordachte manier.
Daar ben ik het niet mee eens. Sollied is nog steeds dezelfde coach en persoon als 20 jaar geleden. Zijn systeem dat eens zo vernieuwend was, is dat natuurlijk al lang niet meer.

Hij heeft gefaald bij Lokeren om 2 redenen: de ploeg heeft te weinig kwaliteit (zijn fout niet) en er zat geen vuur in.
Nu was hij bij de clubs waar hij in het verleden wel succes had ook geen actieve coach aan de zijlijn of een groot motivator. Bij Club Brugge was dat ook niet nodig, met persoonlijkheden als Verheyen, Clement e.d. in de kern die de rest aanvuurden. Als hij een ploeg vol Mendoza's of Stoïca's had gekregen zou dat ook niets geworden zijn. Als je vaststelt dat Lokeren gewoon de vechtlust niet kan opbrengen om zich uit deze situatie te knokken, ligt dat even zeer aan mannen als Overmeire en Deschacht. Het is hun taak om voorop in de strijd te gaan.

Los daarvan zal Leko de komende maanden inderdaad moeten knokken voor zijn job. Let wel; indien KRC Gent geen (oververdiend) kampioen wordt zou ik dat even schandalig vinden als wanneer het ons vorig seizoen zou overkomen zijn (kut-playoffs). Ik verwacht evenwel beter voetbal en zeker die 2de plaats.

Die trofee van afgelopen woensdag wil totaal niets zeggen. In de NBA heeft Toronto vorig jaar hun 'Coach of the year' eruit gezet. Veel kritiek gekregen in de media, maar ze spelen dit seizoen wel beter.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuwe T1?

Bericht door Cedrinho »

Clubfan85 schreef: 20 jan 2019, 22:11 Ik lees al enkele maanden mee op dit forum zonder iets te posten.

Ik ben ook geen fan van het huidige systeem, maar om nu alle schuld bij Leko te leggen??

Het is nog niet top geweest, maar wat met de wedstrijden tegen anderlecht, Gent, Genk, Standard, Antwerp, ...
Ik vind dat velen hier enorm negatief zijn bij een slecht resultaat en ook heel positief bij een goed resultaat... Er is dit seizoen toch ook gewoon al goed gevoetbald?
Tegen rsca dat al een seizoen lang sukkelt (zelfs al iets langer) 2-1.
Tegen Gent dat nog met Anatool aan het roer aan het einde van zijn Latijn was en simpelweg niks meer klaarspeelde 4-0.
Op Genk een moeizame 1-1.
Tegen Standard inderdaad een vrij goeie match.
Antwerp heb ik zelf niet gezien en kan ik niet over oordelen.

In alle eerlijkheid, behalve in de Champions League heb ik in 2018 niet echt vaak genoten van de matchen van Club. Die allereerste match, de Clasiematch in de beker tegen Charleroi vond ik zalig, maar verder? Niet zo heel veel matchen waar ik blij van werd.

Qua resultaten wel hé. Titel, Supercup, knappe CL, de resultaten van de matchen die je noemt. Maar zogenaamde referentiewedstrijden? Veel heb ik er niet gezien.

Ik blijf nog altijd met hetzelfde gevoel zitten als toen Leko bij ons begon: "hij is nog zoekende". Terwijl dat na anderhalf jaar eigenlijk niet meer zou mogen. Er zijn natuurlijk wel verzachtende omstandigheden, maar dit Club zou eigenlijk verder moeten staan en vooral ook meer tactische mogelijkheden hebben, meer oplossingen voor wanneer het moeilijk gaat.

Nu, dit topic is slechts een ruimte voor de discussie. Elke mening moet genuanceerd worden. Na een verliesmatch zullen er meer negatieve reacties zijn, na een overwinning meer positieve.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Nieuwe T1?

Bericht door GenGhibli »

Ook lang believer gebleven. Maar er komen scheuren in het pantser. Contractverlenging alleen mits een mirakel in de Play Offs. En anders na het seizoen de samenwerking stopzetten. De Nederlanders hebben ook een hogere pet op van Michel. Dat laten ze vaak en graag blijken. Er klopt gewoon iets niet. Blijft weinig over van die aanvankelijk frisse wind. Gaat ook moeten opletten, want het zou nog weleens sneller kunnen gaan. Hopelijk niet. Laat dat duidelijk zijn.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Nieuwe T1?

Bericht door ClubFanVinne »

Laat leko maar het seizoen uitdoen daarna. Ofwel leko nu een nieuw contract geven met clausule, waarbij hij zonder kosten kan worden ontslagen indien geen kampioen. Clement als trainer van club volgend seizoen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Nieuwe T1?

Bericht door Tiki Taka »

ClubFanVinne schreef: 21 jan 2019, 00:07 Laat leko maar het seizoen uitdoen daarna. Ofwel leko nu een nieuw contract geven met clausule, waarbij hij zonder kosten kan worden ontslagen indien geen kampioen. Clement als trainer van club volgend seizoen.
En jij denkt dat Clement CL met Genk gaat laten schieten om naar Club terug te komen?! :lol:
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Nieuwe T1?

Bericht door ClubFanVinne »

De helft van die ploeg zal vertrekken bij genk, van de spelers die veel spelen zie ik enkel uronen, paintsil, lucumi, dewaest, aidoo, heynen en vukovic blijven. Clement zal dit ook wel weten, als wij erin slagen hans te houden wat hij zelf ook ziet zitten en enkel wesley verkopen, dan zou ik niet verwonderd zijn dat clement naar club zou komen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Nieuwe T1?

Bericht door t4nd »

Nu zou een goed moment zijn om te melden dat we Clement nooit hadden mogen laten gaan :-).

Maar ik weet niet of Leko het verdient om afgeschreven te worden. Ja, hij heeft al een aantal keer een foute keuze gemaakt, maar anderzijds heeft hij al veel meer de goeie keuze gemaakt. Hij heeft dit seizoen / jaar gewoon de pech dat als hij eens een andere keuze maakt het faalt en de boemerang in zijn gezicht vliegt.
Charleroi was gisteren weer zijn gewone zelf met alles blokkeren en afbreken. Als je dan een kopbaldoelpunt tegenkrijgt op een corner (kan altijd gebeuren) en daardoor op achterstand komt weet je dat het moeilijk wordt. We hebben dan nog een paar kansen gehad met onder andere een bal op de paal en die kans van Wesley op het eind. Amrabat had in de eerste helft ook altijd direct op doel moeten shotten in plaats van naar Vormer te passen. Laat ons deze wedstrijd met 2-1 winnen na dezelfde match als gisteren en dit topic bestaat niet.
Plaats reactie