Nieuwe T1?

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wat met Ivan Leko?

Peiling eindigde op 26 jan 2019, 22:28

Nu vervangen
2
11%
Contract laten uitdoen maar niet verlengen (eind van het seizoen out dus)
8
42%
Contract verlengen
9
47%
 
Totaal aantal stemmen: 19

Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuwe T1?

Bericht door Pica »

Rits heeft hier maanden gewoon ijzersterk gespeeld. Is deel van de oplossing die Ivan nog aan het zoeken is :mrgreen:
Samen met Schrijvers
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Nieuwe T1?

Bericht door ClubFanVinne »

Pica schreef: 23 jan 2019, 22:05 Rits heeft hier maanden gewoon ijzersterk gespeeld. Is deel van de oplossing die Ivan nog aan het zoeken is :mrgreen:
Samen met Schrijvers
idd vind ik ook. Ik zou momenteel spelen met.
Horvat, poulain, mechele, denswil,mata, rits, nakamba, vanaken, dennis, schrijvers en wesley.

En als iedereen fit is danjuma voor dennis. Ik zou ook amrabat meer als optie op rechts gebruiken. Hebben eigenlijk maar 1 DM, 1 AM, 1 LCV, 1RCV en in de spits missen we ook iemand, een type die eens wat anders kan dan wesley, is er niet. Openda is nog te jong om zich volledig door te zetten. Het is misschien tijd om ngonge en diatta hun kans in de spits te geven. Vossen, vlietinck, cools, perez, decarli mogen in mijn ogen vertreken.

Kamada zou ik wel graag bij club zien past perfect in ons systeem. Want stvv speelt ook zo.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Nieuwe T1?

Bericht door Arnio »

Hoe zou het intern nu staan, nog altijd geen verlenging en nog minder geruchten. Ik vrees dat indien we de titel niet pakken Leko zal vliegen. Of dit goed of slecht is laat ik nog in het midden daar ik het zelf ook niet goed weet.
Maar wie zien jullie dan als de besten vervanger??? Ik dacht aan natuurlijk Clement, Verheyen, Storck en Hjulmand als meest voor de hand liggende opties. Storck vind ik wel echt een sterke coach als je ziet wat die met Moeskroen brengt...
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Nieuwe T1?

Bericht door The_One »

Leko zal niet buiten vliegen, maar zal vertrekken op het einde van het seizoen,ongeacht titel behaald of niet...
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Nieuwe T1?

Bericht door leem »

Jij weet meer?

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Nieuwe T1?

Bericht door DavidVM »

The_One schreef: 27 mar 2019, 20:27 Leko zal niet buiten vliegen, maar zal vertrekken op het einde van het seizoen,ongeacht titel behaald of niet...
Dat gevoel heb ik dus ook
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Nieuwe T1?

Bericht door Khas »

Ik verwacht niet dat er hierover nieuws zal komen voor het einde van het seizoen.
Dit lijkt me een topic dat iedereen het liefst zal vermijden zo lang de titelstrijd niet beslecht is.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Nieuwe T1?

Bericht door Khas »

Khas schreef: 28 mar 2019, 17:40 Ik verwacht niet dat er hierover nieuws zal komen voor het einde van het seizoen.
Dit lijkt me een topic dat iedereen het liefst zal vermijden zo lang de titelstrijd niet beslecht is.
Ik was dus fout.

Erg slim vind ik het niet, maar het is wat het is.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Nieuwe T1?

Bericht door leem »

Ik vind dat pakweg een hln wel snel is met de interpretatie van zijn woorden. Of het moet zijn dat hij nog meer heeft gezegd naast die antwoorden op de vragen tijdens de persconferentie.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Nieuwe T1?

Bericht door DavidVM »

leem schreef: 30 mar 2019, 10:20 Ik vind dat pakweg een hln wel snel is met de interpretatie van zijn woorden. Of het moet zijn dat hij nog meer heeft gezegd naast die antwoorden op de vragen tijdens de persconferentie.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Ze zeggen wel dat z'n woorden op verschillende manieren kan worden geïnterpreteerd maar dat ze vanuit z'n entourage hebben vernomen dat hij effectief vertrekt
Alfredo
Tester
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:01

Re: Nieuwe T1?

Bericht door Alfredo »

Ik zou het jammer vinden moesten we Leko zien vertrekken.. anderzijds lijkt hij het een type trainer met een houdbaarheidsdatum. Op die emotionele manier motiveren, is meestal tijdelijk (Ik denk enkel aan Simeone die dat langer volhoudt).

Als hij vertrekt dan toch liever door de grote poort en reeds nu samen, Leko en bestuur, communiceren dat ze er een punt achter zetten maar vol voor die tweede titel gaan...
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Nieuwe T1?

Bericht door Khas »

La direction brugeoise prépare des alternatives si les choses se compliquaient avec Clement. Mazzù ne fait pas l’unanimité. Bernd Storck, qui vient de quitter Mouscron, et Kasper Hjulmand, le Danois qui flirte avec anderlecht, sont des options étudiées par le Club.
-LDH
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuwe T1?

Bericht door Cedrinho »

Het was het eerste waar ik aan dacht toen bleek dat Storck niet bij Moeskroen blijft..
Of hij echter de juiste keuze is, geen idee. Behalve de matchen tegen Club heb ik niets van Moeskroen gezien dit seizoen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Nieuwe T1?

Bericht door IsO »

Cedrinho schreef: 09 mei 2019, 12:35 Het was het eerste waar ik aan dacht toen bleek dat Storck niet bij Moeskroen blijft..
Of hij echter de juiste keuze is, geen idee. Behalve de matchen tegen Club heb ik niets van Moeskroen gezien dit seizoen.
Ik herinner mij ook nog de match België-Hongarije op het EK 2016, toen we het Hongarije van Storck weg hebben gezet met 4-0. Los van het duidelijke kwaliteitsverschil tussen beide kernen toen, vond ik de tactische aanpak van Storck toen, als ik het me goed herinner, niet echt om over naar huis te schrijven, voornamelijk omdat hij zijn team toen vrij onbevangen liet spelen, wat ons natuurlijk niet slecht uitkwam. Maar zou de wedstrijd nog eens moeten herbekijken.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuwe T1?

Bericht door Cedrinho »

Volgens SVM is Philippe Clement in beeld als T1, met Gert Verheyen en Carl Hoefkens als assitenten.
https://sportmagazine.knack.be/sport/vo ... 63701.html

- Clement: Uiteraard is die in beeld, die is bij élke ploeg in beeld tegenwoordig. Maar haalbaar? Heeft een contract onbepaalde duur bij Genk, dus zal wel groot bedrag op zijn hoofd plakken hebben.
- Verheyen als T2: Misschien geen slecht idee. Zijn analyses zijn er altijd boenk op (of toch meestal), dus kan nuttig zijn. Maar is het nodig, want Clement lijkt me tactisch toch ook wel sterk.
- Hoefkens als T3... Waarom niet Timmy dan? Of doet Hoefkens het bij de beloften zodanig veel beter dan Timmy bij de a-kern? (Geen kritiek, ik vraag het me echt af.)

Enfin, om maar te zeggen dat ik het met behoorlijk wat zoutkorrels neem.
Plaats reactie