Wintertransfer 2019-2020 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Wintertransfer 2019-2020 OUT

Bericht door Bosko »

Laatst gewijzigd door Bosko op 03 jan 2019, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door GenGhibli »

Bosko schreef: 18 dec 2018, 19:46
:( :geenhup:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Tiki Taka »

10 miljoen euro zou toch een mooi bedrag zijn voor Denswil, hiervoor kan men toch een kwalitatieve vervanger aantrekken?
Hoeveel % heeft Ajax op de doorverkoop bedongen?
Men spreekt wel over de komende wintermercato en naast Barcelona zou ook Sevilla interesse betonen.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Alethio »

Bwa, als je al ziet dat Sanneh 8 miljoen kost, kunnen wij voor 7.5 niets degelijks halen, toch?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 19 dec 2018, 07:56 10 miljoen euro zou toch een mooi bedrag zijn voor Denswil, hiervoor kan men toch een kwalitatieve vervanger aantrekken?
Hoeveel % heeft Ajax op de doorverkoop bedongen?
Men spreekt wel over de komende wintermercato en naast Barcelona zou ook Sevilla interesse betonen.
20% op doorverkoop. https://www.clubbrugge.be/fr/node/24914
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 19 dec 2018, 08:49
Tiki Taka schreef: 19 dec 2018, 07:56 10 miljoen euro zou toch een mooi bedrag zijn voor Denswil, hiervoor kan men toch een kwalitatieve vervanger aantrekken?
Hoeveel % heeft Ajax op de doorverkoop bedongen?
Men spreekt wel over de komende wintermercato en naast Barcelona zou ook Sevilla interesse betonen.
20% op doorverkoop. https://www.clubbrugge.be/fr/node/24914
Thx voor de info. Dat zou 8 miljoen in de pocket betekenen voor Club, niet verkeerd.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door t4nd »

Alethio schreef: 19 dec 2018, 08:09 Bwa, als je al ziet dat Sanneh 8 miljoen kost, kunnen wij voor 7.5 niets degelijks halen, toch?
Het is niet omdat een of andere idioot 8m betaald heeft voor Sanneh dat hij dat ook waard is.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Khas »

Tiki Taka schreef: 19 dec 2018, 09:40
IsO schreef: 19 dec 2018, 08:49
Tiki Taka schreef: 19 dec 2018, 07:56 10 miljoen euro zou toch een mooi bedrag zijn voor Denswil, hiervoor kan men toch een kwalitatieve vervanger aantrekken?
Hoeveel % heeft Ajax op de doorverkoop bedongen?
Men spreekt wel over de komende wintermercato en naast Barcelona zou ook Sevilla interesse betonen.
20% op doorverkoop. https://www.clubbrugge.be/fr/node/24914
Thx voor de info. Dat zou 8 miljoen in de pocket betekenen voor Club, niet verkeerd.
Zo werkt dat niet. Makelaars willen ook hun deel.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Cedrinho »

Ben ik dan de enige die 10 miljoen wat weinig vind als het gaat om een ploeg als Barcelona?
Denswil is de laatste tijd incontournable bij Club, doet het érg goed, zit misschien in zijn beste vorm sinds hij bij ons tekende. Dan zou ik liever hebben dat Club gaat voor een deal waarbij het 10 miljoen in handen heeft. Dus 10 miljoen + de doorverkoopsom + de makelaarstoestanden.
Akkoord dat verdedigers minder kosten dan aanvallers in principe, maar toch.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Khas »

Cedrinho schreef: 19 dec 2018, 13:22 Ben ik dan de enige die 10 miljoen wat weinig vind als het gaat om een ploeg als Barcelona?
Denswil is de laatste tijd incontournable bij Club, doet het érg goed, zit misschien in zijn beste vorm sinds hij bij ons tekende. Dan zou ik liever hebben dat Club gaat voor een deal waarbij het 10 miljoen in handen heeft. Dus 10 miljoen + de doorverkoopsom + de makelaarstoestanden.
Akkoord dat verdedigers minder kosten dan aanvallers in principe, maar toch.
Barcelona wordt na dit seizoen waarschijnlijk de rijkste club ter wereld maar dat maakt weinig uit. Die gaan niet meer betalen dan dat ze denken dat ze er uit kunnen halen. Dat zou in principe moeten gelden voor iedereen.
Ze kunnen gemakkelijk meer betalen, maar dat maakt het daarom niet interessant om meer te betalen.
Aan de andere kant zijn de bedragen die we horen altijd grotendeels uit de lucht getrokken. Met een korreltje zout te nemen dus. Het kan evengoed gaan om twee keer zoveel.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Hannes »

Ben ik de enige die vindt dat dit de kwakkel van het jaar is?
Denswil mag dan al in een goede periode zitten bij ons, in geen 100.000 jaar haalt hij de wedstrijdselectie van Barça.
En dat is niet eens een schande.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Duffman »

Hannes schreef: 22 dec 2018, 21:24 Ben ik de enige die vindt dat dit de kwakkel van het jaar is?
Denswil mag dan al in een goede periode zitten bij ons, in geen 100.000 jaar haalt hij de wedstrijdselectie van Barça.
En dat is niet eens een schande.
Bwa een betrouwbare CV die kan uitvoetballen... het is niet omdat het Barcelona is, dat er 11 Messi's in de ploeg staan hé.
Als je ziet dat manke Vermaelen, en in het verleden middelmatige voetballers als Carles Puyol (dat was natuurlijk een Catalaan en kwam uit hun eigen jeugd) in de ploeg gera(a)k(t)en... dan is een fitte Denswil niet kansloos i.m.o.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door GenGhibli »

Duffman schreef: 23 dec 2018, 22:14
Hannes schreef: 22 dec 2018, 21:24 Ben ik de enige die vindt dat dit de kwakkel van het jaar is?
Denswil mag dan al in een goede periode zitten bij ons, in geen 100.000 jaar haalt hij de wedstrijdselectie van Barça.
En dat is niet eens een schande.
Bwa een betrouwbare CV die kan uitvoetballen... het is niet omdat het Barcelona is, dat er 11 Messi's in de ploeg staan hé.
Als je ziet dat manke Vermaelen, en in het verleden middelmatige voetballers als Carles Puyol (dat was natuurlijk een Catalaan en kwam uit hun eigen jeugd) in de ploeg gera(a)k(t)en... dan is een fitte Denswil niet kansloos i.m.o.
Manke Vermaelen wordt weer maar eens schromelijk onderschat. Steengoede verdediger die idd helaas van glas is. Voor mij fit, beter als Kompany. Inzake Denswil volg ik u wel. Relatief goedkoop en kent het positiespel. Staat er ook altijd. Basis zou hij wel niet halen natuurlijk.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Ik wel echt niet negatief doen, maar hoe gaan wij ooit het vertrek van Vanaken en Wesley kunnen opvangen?
Deze 2 Heren zijn zo onmisbaar in onze huidige 3-5-2.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Wintertransfer 2019 OUT

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef:Ik wel echt niet negatief doen, maar hoe gaan wij ooit het vertrek van Vanaken en Wesley kunnen opvangen?
Deze 2 Heren zijn zo onmisbaar in onze huidige 3-5-2.
Oplossingen vinden, geen 3-5-2 meer spelen en avant met de geit.
Hetzelfde werd gedacht toen MPH vertrok en ons naliet met een kern die enkel voorzien was op 4-3-3. Allemaal relatief, hoor.
#hetishierbeter
Gesloten