Wintertransfers 2019 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Fire »

Vorig seizoen: 37 matchen (29 competitie, 4 beker, 4 EL kwalificaties): 5 goals, 8 assists, 75 min per match
Dit seizoen: 3 matchen (2 competite, 1 beker): 0 goals, 0 assists, 58 min per match
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Bali Balingoli schreef: 19 dec 2018, 14:23 Op stamnummer 3 wordt beweerd dat Dirar getekend heeft.

Als het klopt, gemengde gevoelens. We hebben de vele jonge talenten op de flank en terugkerende vedetten van boven de 30 zijn zelden een groot succes.
Anderzijds, echt wel een topspeler en de huidige opstelling zou hem prima moeten passen.

Doorslaggevend argument: vorig jaar in november heb ik in Marokko zijn truitje gekocht... nooit gedacht dat het nog van pas ging komen.
Hij is op rotte manier vertrokken bij ons... Hij was rotte appel in kleedkamer en tegen supporters, nu hoeft hij niet met hangende pootjes terug te komen.
Denk wel dat hij bij Antwerp gaat renderen, Bölöni is er trainer en zelf een speciaal figuur. Die zou wel goed om kunnen gaan en deze kerel scherp houden.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 632
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Hannes »

Ondanks het feit dat een Dirar een geweldige meerwaarde zou zijn tov iemand als Vlietinck bvb, hoeft hij voor mij niet te komen. Ik heb ik het er nooit echt voor gehad. Ik vond hem altijd al te veel bezig met zichzelf: iemand die een speler voorbij gaat, kijkt waar-ie de bal gaat leggen, een aantal vrijstaande medemaats voor doel ontwaart en dan tóch nog beslist om in te houden, de verdediger te laten terugkeren, hem nóg eens uitkapt en dan ontdekt dat geen enkele medemaat meer aanspeelbaar is. Dat is Dirar. Pfff. Nul efficiëntie die gast.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door DavidVM »

Hannes schreef: 22 dec 2018, 21:41 Ondanks het feit dat een Dirar een geweldige meerwaarde zou zijn tov iemand als Vlietinck bvb, hoeft hij voor mij niet te komen. Ik heb ik het er nooit echt voor gehad. Ik vond hem altijd al te veel bezig met zichzelf: iemand die een speler voorbij gaat, kijkt waar-ie de bal gaat leggen, een aantal vrijstaande medemaats voor doel ontwaart en dan tóch nog beslist om in te houden, de verdediger te laten terugkeren, hem nóg eens uitkapt en dan ontdekt dat geen enkele medemaat meer aanspeelbaar is. Dat is Dirar. Pfff. Nul efficiëntie die gast.
Twas nochtans na het vertrek van Dirar dat Vleminckx zijn productie volledig stopte, aangezien Dirar die ballen steeds legde daar waar Vleminckx ze wou. Dus nul efficientie is nogal kort door de bocht.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 632
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Hannes »

Vleminckx scoorde dat seizoen 6 goals. Ik heb niet kunnen terugvinden hoeveel daarvan er op voorzet van Dirar waren.
Maar het hadden er dubbel zoveel kunnen zijn als Nabil zijn verstand meer had gebruikt.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

Hannes schreef: 23 dec 2018, 20:07 Vleminckx scoorde dat seizoen 6 goals. Ik heb niet kunnen terugvinden hoeveel daarvan er op voorzet van Dirar waren.
Maar het hadden er dubbel zoveel kunnen zijn als Nabil zijn verstand meer had gebruikt.
Of als Vleminckx een goeie spits was geweest.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Marco van Ginkel zijn revalidatie bij Chelsea zou erop zitten (knieproblemen). Hij ligt er nog 1,5j onder contract en zou deze winter uitgeleend worden. Hij wordt gelinkt aan ons, maar ook aan de rivaal uit Brussel (als Cocu tekent is de kans groot als hij naar daar gaat).

Lijkt me nuttige versterking, maar enkel als Nakamba vertrekt, toch liever een jongere speler die een transfer naar ons doet dus niet op uitleenbasis. (en Baiye zijn speelkansen worden belemmert).
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Bruges8940 »

HeervanBiesen schreef: 25 dec 2018, 20:50 Marco van Ginkel zijn revalidatie bij Chelsea zou erop zitten (knieproblemen). Hij ligt er nog 1,5j onder contract en zou deze winter uitgeleend worden. Hij wordt gelinkt aan ons, maar ook aan de rivaal uit Brussel (als Cocu tekent is de kans groot als hij naar daar gaat).

Lijkt me nuttige versterking, maar enkel als Nakamba vertrekt, toch liever een jongere speler die een transfer naar ons doet dus niet op uitleenbasis. (en Baiye zijn speelkansen worden belemmert).
Lijkt me toch wat optimistisch om hem nu al fit te verklaren, werd pas in maart terug verwacht. Zo'n speler is dit seizoen niet meer echt bruikbaar enkel om terug naar niveau te komen. In het oog houden voor volgend seizoen dat wel want is een uitstekende speler als hij zijn niveau terug kan halen.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Alethio »

Dat klinkt alsof anderlecht hem nu al gehuurd heeft voor 2 miljoen voor 6 maand.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Bosko »

Interesse om Magomed Ozdoev te huren van Zenit.
Ook Gent, Sivasspor, Trabzonspor en KS Samara.
https://sport24.ru/news/football/2018-1 ... a-v-arendu

https://www.transfermarkt.com/magomed-o ... ler/137206
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Bosko schreef: 29 dec 2018, 13:57 Interesse om Magomed Ozdoev te huren van Zenit.
Ook Gent, Sivasspor, Trabzonspor en KS Samara.
https://sport24.ru/news/football/2018-1 ... a-v-arendu

https://www.transfermarkt.com/magomed-o ... ler/137206
Zou Vanaken deze winter dan echt gaan vertrekken?
Zie anders geen reden om die speler te huren vermits we genoeg middenvelders centraal hebben...
Ok tis interessant profiel van Ozdoev omdat hij polyvalent is, maar dan hopelijk huur met optie tot aankoop ofzo
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door The_One »

Volgens mij zullen ze nu een vervanger voor Vanaken zoeken, zodat die een half jaar kan mee draaien voor Vanaken deze zomer vertrekt...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Tiki Taka »

The_One schreef: 30 dec 2018, 12:11 Volgens mij zullen ze nu een vervanger voor Vanaken zoeken, zodat die een half jaar kan mee draaien voor Vanaken deze zomer vertrekt...
Idem dito voor Wesley en Denswil vermoed ik dan.
Bjorn1981
Tester
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 jun 2016, 20:27

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Bjorn1981 »

Vervanger van Hans hebben we toch,Riley mcgee.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door The_One »

Bjorn1981 schreef: 31 dec 2018, 12:18 Vervanger van Hans hebben we toch,Riley mcgee.
Dat lijkt me wat vroeg
Gesloten