Zomertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bruges8940 »

Tiki Taka schreef:
Bruges8940 schreef:
GenGhibli schreef: We zijn ook bezig met Amrabat van Feyenoord. En we liggen in pole position. Volgens Het Algemeen Dagblad.
Vind ik een zeer interessante speler. Nog jong dus veel groeimarge en ik zie ruimte om hem te kneden in ons systeem. Naar volgend jaar toe met vertrek van eventueel Nakamba kan je hem een 6 maken (iets ander profiel).
Is dat een nr. 6 of toch meer een nr. 8? Type Clasie ?
Is nog meer een bijter ivm Clasie. Op de 8 kan je gebruik maken van z'n enorm loopvermogen, op de 6 van zijn goede onderschepping, kan je dus verschillende richtingen mee uit. Hangt denk ik van af wat ze nu met Rits van plan zijn.
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bruges8940 »

GenGhibli schreef:
Bruges8940 schreef:
GenGhibli schreef: We zijn ook bezig met Amrabat van Feyenoord. En we liggen in pole position. Volgens Het Algemeen Dagblad.
Vind ik een zeer interessante speler. Nog jong dus veel groeimarge en ik zie ruimte om hem te kneden in ons systeem. Naar volgend jaar toe met vertrek van eventueel Nakamba kan je hem een 6 maken (iets ander profiel).
Wordt een beetje onterecht geslachtofferd samen met Boetius voor het debacle in Trencin. Maar is gewoon ook top voor bij ons hoor.
Klopt, maar verschil is dat er bij Boetius niet meer dan een pindanoot in zijn hoofd zit.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Bruges8940 schreef:
Tiki Taka schreef:
Bruges8940 schreef:
GenGhibli schreef: We zijn ook bezig met Amrabat van Feyenoord. En we liggen in pole position. Volgens Het Algemeen Dagblad.
Vind ik een zeer interessante speler. Nog jong dus veel groeimarge en ik zie ruimte om hem te kneden in ons systeem. Naar volgend jaar toe met vertrek van eventueel Nakamba kan je hem een 6 maken (iets ander profiel).
Is dat een nr. 6 of toch meer een nr. 8? Type Clasie ?
Is nog meer een bijter ivm Clasie. Op de 8 kan je gebruik maken van z'n enorm loopvermogen, op de 6 van zijn goede onderschepping, kan je dus verschillende richtingen mee uit. Hangt denk ik van af wat ze nu met Rits van plan zijn.
Ik denk dat Rits de bui voelt hangen.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door The_One »

Tiki Taka schreef:
Bruges8940 schreef:
Tiki Taka schreef:
Bruges8940 schreef:
Vind ik een zeer interessante speler. Nog jong dus veel groeimarge en ik zie ruimte om hem te kneden in ons systeem. Naar volgend jaar toe met vertrek van eventueel Nakamba kan je hem een 6 maken (iets ander profiel).
Is dat een nr. 6 of toch meer een nr. 8? Type Clasie ?
Is nog meer een bijter ivm Clasie. Op de 8 kan je gebruik maken van z'n enorm loopvermogen, op de 6 van zijn goede onderschepping, kan je dus verschillende richtingen mee uit. Hangt denk ik van af wat ze nu met Rits van plan zijn.
Ik denk dat Rits de bui voelt hangen.
Dat denk ik niet, Rits kan concurreren met Vormer, en Amrabat met Nakamba...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Club gaf totnogtoe 19,5 miljoen euro uit aan inkomende transfers en daar komt nog 2 miljoen bij voor Amrabat.
Tja, we kunnen niet zeggen dat er niet geïnvesteerd wordt in de A kern.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=139567" onclick="window.open(this.href);return false;
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Vormer, Denswil en Danjuma zullen Amrabat wel in het gareel houden mocht het nodig blijken te zijn, en uiteraard is er Leko ook nog. :-)
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door DavidVM »

Tiki Taka schreef: Vormer, Denswil en Danjuma zullen Amrabat wel in het gareel houden mocht het nodig blijken te zijn, en uiteraard is er Leko ook nog. :-)
Waarom ga je er al vanuit dat dit nodig zal zijn?
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door t4nd »

Tiki Taka schreef: Club gaf totnogtoe 19,5 miljoen euro uit aan inkomende transfers en daar komt nog 2 miljoen bij voor Amrabat.
Tja, we kunnen niet zeggen dat er niet geïnvesteerd wordt in de A kern.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=139567" onclick="window.open(this.href);return false;
Momenteel 4.5m "verlies" als je uitgaande en inkomende transfers bekijkt, dat valt goed mee vind ik persoonlijk gelet op de CL miljoenen. Enig idee hoe de balans bij andere ploegen staat? Ik las vandaag in de krant dat de paarsen nog 2 CV's willen en (alweer volgens de krant) was het 6m voor de ene en 5m voor de andere qua bod dat ze willen doen.
Berre
Jeugdspeler
Berichten: 116
Lid geworden op: 30 dec 2016, 16:07

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Berre »

DavidVM schreef:
Tiki Taka schreef: Vormer, Denswil en Danjuma zullen Amrabat wel in het gareel houden mocht het nodig blijken te zijn, en uiteraard is er Leko ook nog. :-)
Waarom ga je er al vanuit dat dit nodig zal zijn?
Omdat hij een heel slechte reputatie heeft opgebouwd in Nederland.
Denkt dat hij de man en de ster is sinds hij vorig jaar enkele goede matchen speelde.
Speelt al bijna 3/4 rampzalig slecht en loopt compleet naast zijn schoenen. Daarom moet hij weg bij Feyenoord.

Kwam in de ploeg als RB daar door blessure. En deed het behoorlijk. Maar begon dan allures te krijgen en wilde centraal of op de 10 spelen.
Is een middelmatige speler die heel vaak als hij centraal speelt de bal verliest of niet oplet.
Dus zeker geen 6.


Sterke punten:
- fysiek
- loopvermogen
- meer dan behoorlijke techniek
- polyvalent

Zwakke punten:
- mentaal (zweeft al snel)
- ego (sterallures)
- gebrek aan concentratie
- laksheid
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Berre schreef:
DavidVM schreef:
Tiki Taka schreef: Vormer, Denswil en Danjuma zullen Amrabat wel in het gareel houden mocht het nodig blijken te zijn, en uiteraard is er Leko ook nog. :-)
Waarom ga je er al vanuit dat dit nodig zal zijn?
Omdat hij een heel slechte reputatie heeft opgebouwd in Nederland.
Denkt dat hij de man en de ster is sinds hij vorig jaar enkele goede matchen speelde.
Speelt al bijna 3/4 rampzalig slecht en loopt compleet naast zijn schoenen. Daarom moet hij weg bij Feyenoord.

Kwam in de ploeg als RB daar door blessure. En deed het behoorlijk. Maar begon dan allures te krijgen en wilde centraal of op de 10 spelen.
Is een middelmatige speler die heel vaak als hij centraal speelt de bal verliest of niet oplet.
Dus zeker geen 6.


Sterke punten:
- fysiek
- loopvermogen
- meer dan behoorlijke techniek
- polyvalent

Zwakke punten:
- mentaal (zweeft al snel)
- ego (sterallures)
- gebrek aan concentratie
- laksheid
2 !
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door zegmaardag »

Cedrinho schreef: "Zeker geen 6".
En dan?
Misschien zoeken we geen 6 meer hé...
Misschien werd Rits wel gehaald als concurrent van Vormer, maar stelt men nu vast dat hij het meer dan degelijk doet op de 6 waardoor ze Rits als concurrent van Nakamba zullen gebruiken en iemand anders (Amrabat?) zullen halen om Vormer het vuur aan de schenen te leggen.
Ik ziet het eerder als een ‘opportuniteit’ om een talentvolle speler vast te leggen onder de marktprijs.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

zegmaardag schreef:
Cedrinho schreef: "Zeker geen 6".
En dan?
Misschien zoeken we geen 6 meer hé...
Misschien werd Rits wel gehaald als concurrent van Vormer, maar stelt men nu vast dat hij het meer dan degelijk doet op de 6 waardoor ze Rits als concurrent van Nakamba zullen gebruiken en iemand anders (Amrabat?) zullen halen om Vormer het vuur aan de schenen te leggen.
Ik ziet het eerder als een ‘opportuniteit’ om een talentvolle speler vast te leggen onder de marktprijs.
Zo denk ik er ook over.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door t4nd »

zegmaardag schreef: Ik ziet het eerder als een ‘opportuniteit’ om een talentvolle speler vast te leggen onder de marktprijs.
Dat denk ik dus ook. Limbombe was trouwens volgens de meerderheid ook "iemand met sterallures die dacht dat hij het al was", gezien de wijze waarop hij telkens van club wisselde. Uiteindelijk heeft hij toch een groot aandeel in onze titel gehad en brengt hij ons normaal gezien een hoop geld op. Het is niet omdat Amrabat wat sterallures had dat hij nu niet terug met de voetjes op de grond kan staan.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Pica »

t4nd schreef:
zegmaardag schreef: Ik ziet het eerder als een ‘opportuniteit’ om een talentvolle speler vast te leggen onder de marktprijs.
Dat denk ik dus ook. Limbombe was trouwens volgens de meerderheid ook "iemand met sterallures die dacht dat hij het al was", gezien de wijze waarop hij telkens van club wisselde. Uiteindelijk heeft hij toch een groot aandeel in onze titel gehad en brengt hij ons normaal gezien een hoop geld op. Het is niet omdat Amrabat wat sterallures had dat hij nu niet terug met de voetjes op de grond kan staan.
Dus zoals Limbombe hier vertrokken is, is allemaal goed? We moeten meer van dat soort spelers halen :mrgreen: ?
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door t4nd »

Pica schreef: Dus zoals Limbombe hier vertrokken is, is allemaal goed? We moeten meer van dat soort spelers halen :mrgreen: ?
Ik zeg niet dat ik blij ben hoe Limbombe hier vertrokken is, maar je kan niet ontkennen dat:
1) Hij een bepalende rol had in de titel.
2) Hij met winst verkocht is.

Een slechte transfer was hij dus niet, wat niet betekent dat het niet beter had gekund :).
Gesloten