Zomertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door BinonFCB »

Dat club niet voor een terugkeer zorgt van Lestienne begrijp ik echt niet...
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Generaloberst »

Lestienne naar Standard ....
Gebruikersavatar
Merteko
Tester
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 feb 2017, 20:04
Locatie: Gent

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Merteko »

Eventjes slecht komen toch, had max liefst terug naar ons zien keren...
Every Point Counts
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door JRut »

Toch een heel erg grote gok?
- We zijn niet zeker dat hij de kwaliteiten momenteel heeft. Laatste keer dat hij echt op niveau was voor een consistente periode moet zowat dateren van zijn periode bij ons. Ondertussen ook al enige tijd geleden.
- Als we al zeker zouden zijn dat hij momenteel de kwaliteiten heeft, dan zijn we het enkel zeker van zijn offensieve kwaliteiten. Defensief is hij nooit uitgespeeld geweest op de positie waarvoor we hem nu zouden halen. En hij stond er bij Club ook niet om bekend om tot op de eigen achterlijn mee te verdedigen, ook al was dat zijn rol natuurlijk ook niet. Of het zou moeten zijn dat hij niet voor de LWB-positie wordt gehaald.
- Als we al zeker zouden zijn dat hij alle vereiste kwaliteiten ooit kan opbrengen, dan zijn we niet zeker of er nooit geen probleem zou ontstaan. Hij is hier met slaande deuren vertrokken bijna, althans na grote discussies met Bart en Vincent - als ik het mij goed herinner. Geen ideale omstandigheden om dan terug te keren.

Nogal veel als'en en een echt grote gok. Dan liever een Danjuma.
#hetishierbeter
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door GenGhibli »

JRut schreef: Toch een heel erg grote gok?
- We zijn niet zeker dat hij de kwaliteiten momenteel heeft. Laatste keer dat hij echt op niveau was voor een consistente periode moet zowat dateren van zijn periode bij ons. Ondertussen ook al enige tijd geleden.
- Als we al zeker zouden zijn dat hij momenteel de kwaliteiten heeft, dan zijn we het enkel zeker van zijn offensieve kwaliteiten. Defensief is hij nooit uitgespeeld geweest op de positie waarvoor we hem nu zouden halen. En hij stond er bij Club ook niet om bekend om tot op de eigen achterlijn mee te verdedigen, ook al was dat zijn rol natuurlijk ook niet. Of het zou moeten zijn dat hij niet voor de LWB-positie wordt gehaald.
- Als we al zeker zouden zijn dat hij alle vereiste kwaliteiten ooit kan opbrengen, dan zijn we niet zeker of er nooit geen probleem zou ontstaan. Hij is hier met slaande deuren vertrokken bijna, althans na grote discussies met Bart en Vincent - als ik het mij goed herinner. Geen ideale omstandigheden om dan terug te keren.

Nogal veel als'en en een echt grote gok. Dan liever een Danjuma.
Bij PSV was het ook heel goed. Tot hij beide ouders verloor. Dat kan je hem niet kwalijk nemen natuurlijk. Daarna idd niets meer. Uiteindelijk is het altijd wel ergens een gok. Elke speler. Toch zonde dat die bij Standard terecht komt.
Laatst gewijzigd door GenGhibli op 23 jul 2018, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Gratchski »

ik vind het ook een gemiste kans.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door leem »

Als het er op aan komt kiest een speler nog eerder voor de coach dan de club denk ik.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door zegmaardag »

- Zelfs al blijft Wesley, vind ik dat we een aanspeelpunt extra voorin moeten hebben. Bij Vossen heb je het gevoel dat elke bal weer op onze helft komt & de andere jongens zijn fysiek ook niet sterk genoeg voor die rol op zich te nemen.
- Cools op dat kwartierje dat die meedeed werd hij tot twee maal toe in de rug gepakt door Edmilson.. Dat zijn puur positioneel fouten die er maar niet lijken uit te gaan. 4 flanken voor 2 posities als je weet dat je met 2 langdurig in de lappenmand ligt.. Een extra optie is hier niet overbodig (verbonden aan transfer Limbombe?)
- Eventueel een alternatief voor Naka, anderzijds moet je daar ook durven om volop die Baiye daar de kans te geven. Viel niet slecht in, positioneel deed die het vrij goed, zijn inspeelpas was oké, maar écht invloed had die nog niet in de recuperatie.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

duvel1984
Tester
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 mei 2018, 19:54

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door duvel1984 »

Ik ben echt benieuwd wie Vincent en Bartje uit hun hoed gaan toveren als spits... Want dat blijft enorm stil daarrond!!
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door IsO »

duvel1984 schreef: Ik ben echt benieuwd wie Vincent en Bartje uit hun hoed gaan toveren als spits... Want dat blijft enorm stil daarrond!!
Wesley en Diaby lopen hier dan ook gewoon nog rond. Als die effectief vertrekken, zullen wel vervangers gehaald worden.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Gratchski »

IsO schreef:
duvel1984 schreef: Ik ben echt benieuwd wie Vincent en Bartje uit hun hoed gaan toveren als spits... Want dat blijft enorm stil daarrond!!
Wesley en Diaby lopen hier dan ook gewoon nog rond. Als die effectief vertrekken, zullen wel vervangers gehaald worden.
klopt :)
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Generaloberst »

Gratchski schreef:
IsO schreef:
duvel1984 schreef: Ik ben echt benieuwd wie Vincent en Bartje uit hun hoed gaan toveren als spits... Want dat blijft enorm stil daarrond!!
Wesley en Diaby lopen hier dan ook gewoon nog rond. Als die effectief vertrekken, zullen wel vervangers gehaald worden.
klopt :)
Opt laatste ogenblik een of andere verloren spits??? Waarom nu al niet kopen? Wesly en diaby vertrekken zeker, nu niet, dan wel winter of einde seizoen. Vossen is slechts invaller imo. Blijven er weinig alternatieven over...
Investeer nu in degelijke spitsen ook met cl in vooruitzicht..
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Generaloberst schreef:
Gratchski schreef:
IsO schreef:
duvel1984 schreef: Ik ben echt benieuwd wie Vincent en Bartje uit hun hoed gaan toveren als spits... Want dat blijft enorm stil daarrond!!
Wesley en Diaby lopen hier dan ook gewoon nog rond. Als die effectief vertrekken, zullen wel vervangers gehaald worden.
klopt :)
Opt laatste ogenblik een of andere verloren spits??? Waarom nu al niet kopen? Wesly en diaby vertrekken zeker, nu niet, dan wel winter of einde seizoen. Vossen is slechts invaller imo. Blijven er weinig alternatieven over...
Investeer nu in degelijke spitsen ook met cl in vooruitzicht..
Ik hoop toch ook dat het getalm voor een extra spits uiteindelijk niet zal resulteren in een paniektransfer op 30 augustus....
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door IsO »

Generaloberst schreef:
Gratchski schreef:
IsO schreef:
duvel1984 schreef: Ik ben echt benieuwd wie Vincent en Bartje uit hun hoed gaan toveren als spits... Want dat blijft enorm stil daarrond!!
Wesley en Diaby lopen hier dan ook gewoon nog rond. Als die effectief vertrekken, zullen wel vervangers gehaald worden.
klopt :)
Opt laatste ogenblik een of andere verloren spits??? Waarom nu al niet kopen? Wesly en diaby vertrekken zeker, nu niet, dan wel winter of einde seizoen. Vossen is slechts invaller imo. Blijven er weinig alternatieven over...
Investeer nu in degelijke spitsen ook met cl in vooruitzicht..
Je kan veel zeggen over de transferzomer tot nu toe, maar niet dat ze niet geïnvesteerd hebben in de spelersgroep. Denk dat we alles bij elkaar en bij benadering al zo'n 14 à 15 miljoen (!) hebben uitgegeven. Om over de toegenomen loonlast nog maar te zwijgen. Nu mag er ook wel eens iets in kas komen vooraleer opnieuw uit te geven.

Met Schrijvers hebben we trouwens iemand gehaald die zeer goed als hangende spits uit de voeten kan. In aanvallend opzicht zijn we op dit moment (Wesley en Diaby zijn hier nog) dus niet verzwakt. En natuurlijk moeten zij goed vervangen worden wanneer ze vertrekken, maar ik ga er vanuit dat Club daar al het nodige voorbereidende werk heeft gedaan om eventuele vertrekkers tijdig en waardig te vervangen.

De reeds gehaalde spelers zijn inderdaad niet noodzakelijk transfers met het oog op de CL, en dat vind ik een goeie zaak. Enkel met het oog daarop spelers halen, is kortetermijndenken, en dat vind ik zelden een goed idee. Bouwen aan een ploeg die op langere termijn op verschillende fronten mee kan doen, lijkt mij een interessantere doelstelling. En als je kijkt naar de profielen die we halen, lijkt me dat wel iets waar naar wordt gestreefd.
Gesloten