Zomertransfers 2018 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Welke aanvallers mogen vertrekken, al dan niet op uitleenbasis?

Acolatse
31
8%
Brodic
39
11%
Dennis
5
1%
Diaby
21
6%
Diatta
1
0%
Limbombe
7
2%
Osei-Berkoe
35
10%
Perbet
42
11%
Pereira
39
11%
Refaelov
30
8%
Rotariu
28
8%
Van Vaerenbergh
35
10%
Vlietinck
35
10%
Vossen
13
4%
Wesley
6
2%
 
Totaal aantal stemmen: 367

Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Khas »

Spannend :mrgreen:
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Bruges8940 »

Wensen worden voor werkelijkheid genomen. Verschillende media berichtten deze namiddag dat Anthony Limbombe (24) Club Brugge inruilt voor FC Nantes. Straffer nog: ze menen zelfs al het transferbedrag te weten – 7,8 miljoen euro.
Bij HLN hebben ze duidelijk plezier aan de flater(?) van HNB.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door zegmaardag »

Bruges8940 schreef:
Wensen worden voor werkelijkheid genomen. Verschillende media berichtten deze namiddag dat Anthony Limbombe (24) Club Brugge inruilt voor FC Nantes. Straffer nog: ze menen zelfs al het transferbedrag te weten – 7,8 miljoen euro.
Bij HLN hebben ze duidelijk plezier aan de flater(?) van HNB.
Tjah, die jongen van’t Nieuwsblad... Als je naam Junior is, dan verwacht ik ook geen hoogstaand nieuws :mrgreen:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door t4nd »

Volgens transfermarkt is zijn waarde 8m, daarmee waarschijnlijk dat ze dat bedrag noemen?
Maximus schreef: Club zat in een situatie waarin je ofwel kan akkoord gaan met eender welke prijs, of hem binnen een half jaar gratis weggeven.
Klopt. Misschien een les voor Club ook: geen spelers halen die werkweigering/contractbreuk plegen bij hun huidige ploeg, later fucken ze je toch.[/quote]

Enerzijds heb je gelijk, anderzijds... We hebben er 2.5m voor betaald volgens transfermarkt, als we hem voor 8m verkopen hebben we er toch wel goeie winst op gemaakt én heeft hij bij ons goed gespeeld en mee gewerkt aan de titelwinst. Zo'n slechte deal is het dan ook weer niet.
(Al vind ik sowieso dat we er gezien de huidige prijzen 15m voor moeten krijgen, enige nuance over de eventuele deal mag toch.)
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Bruges8940 »

Artikel over transfer Limbombe op de site van HNB is verdwenen, ze geven hun verlies toe.
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door BinonFCB »

Dikke blunder ja, rioolgazet
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Khas »

Bruges8940 schreef: Artikel over transfer Limbombe op de site van HNB is verdwenen, ze geven hun verlies toe.
EDIT/ Nee hoor. Artikel staat er nog gewoon.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180809_03655779" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Khas op 09 aug 2018, 19:49, 2 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Bruges8940 »

Khas schreef:
Bruges8940 schreef: Artikel over transfer Limbombe op de site van HNB is verdwenen, ze geven hun verlies toe.
EDIT/ Nee hoor. Artikel staat er nog gewoon.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180809_03655779" onclick="window.open(this.href);return false;
OEPS mijn excuses!!!
Ze hebben het wel al goed verdoken op hun site.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door james »

als het waar is , maar 8 miljoen , dan gaan ze een betere onderhandelaar moeten aanwerven , misschien die van genk ,die verkopen hun middelmatige spelers altijd voor heel veel geld , bij ons is het altijd solden !
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Gunt »

Khas schreef:
Maximus schreef:
Khas schreef:
The_One schreef:
Waarschijnlijk daarom dat Club akkoord zou gaan met een lagere prijs. Want zo'n speler tegen zijn zin houden is gewoon vernietiging van eigen kapitaal.
Club zat in een situatie waarin je ofwel kan akkoord gaan met eender welke prijs, of hem binnen een half jaar gratis weggeven.
Klopt. Misschien een les voor Club ook: geen spelers halen die werkweigering/contractbreuk plegen bij hun huidige ploeg, later fucken ze je toch.
De les voor Club is dat ze dringend eens hun beleid in vraag mogen stellen. Dit kon voorkomen worden.
Dan moet je mij toch eens uitleggen hoe dit dan wel vermeden kon worden. Behalve door de spelers en hun entourage bij aankoop beter te screenen, zie ik weinig opties. Zulke spelers kan je geen beleid opdringen. Mijn mening...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door IsO »

Gunt schreef:
Khas schreef:
Maximus schreef:
Khas schreef:
Club zat in een situatie waarin je ofwel kan akkoord gaan met eender welke prijs, of hem binnen een half jaar gratis weggeven.
Klopt. Misschien een les voor Club ook: geen spelers halen die werkweigering/contractbreuk plegen bij hun huidige ploeg, later fucken ze je toch.
De les voor Club is dat ze dringend eens hun beleid in vraag mogen stellen. Dit kon voorkomen worden.
Dan moet je mij toch eens uitleggen hoe dit dan wel vermeden kon worden. Behalve door de spelers en hun entourage bij aankoop beter te screenen, zie ik weinig opties. Zulke spelers kan je geen beleid opdringen. Mijn mening...
Ook wel benieuwd naar die uitleg
Gebruikersavatar
Vormer10
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 10 sep 2017, 21:58
Locatie: West Boven

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Vormer10 »

Gratchski schreef: Nantes weze gewaarschuwd: wiltem weg, dan is em weg. gelijk op welke manier.
was em ook nie zo naar club gekomen indertijd?
Aaaaaaanti-Buuuuuffallllooooooooooooo :finger:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door fcb 4 life »

IsO schreef:
Gunt schreef:
Khas schreef:
Maximus schreef: Klopt. Misschien een les voor Club ook: geen spelers halen die werkweigering/contractbreuk plegen bij hun huidige ploeg, later fucken ze je toch.
De les voor Club is dat ze dringend eens hun beleid in vraag mogen stellen. Dit kon voorkomen worden.
Dan moet je mij toch eens uitleggen hoe dit dan wel vermeden kon worden. Behalve door de spelers en hun entourage bij aankoop beter te screenen, zie ik weinig opties. Zulke spelers kan je geen beleid opdringen. Mijn mening...
Ook wel benieuwd naar die uitleg
2
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door GenGhibli »

IsO schreef:
Gunt schreef:
Khas schreef:
Maximus schreef: Klopt. Misschien een les voor Club ook: geen spelers halen die werkweigering/contractbreuk plegen bij hun huidige ploeg, later fucken ze je toch.
De les voor Club is dat ze dringend eens hun beleid in vraag mogen stellen. Dit kon voorkomen worden.
Dan moet je mij toch eens uitleggen hoe dit dan wel vermeden kon worden. Behalve door de spelers en hun entourage bij aankoop beter te screenen, zie ik weinig opties. Zulke spelers kan je geen beleid opdringen. Mijn mening...
Ook wel benieuwd naar die uitleg
Van Gaal deed dat vroeger ook daadwerkelijk. Die jongens in hun thuis gaan opzoeken. Zijn totale mens principe. Zo gek nog niet.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door GenGhibli »

Vormer10 schreef:
Gratchski schreef: Nantes weze gewaarschuwd: wiltem weg, dan is em weg. gelijk op welke manier.
was em ook nie zo naar club gekomen indertijd?
Yep. Ook veel gedoe met NEC. Het forceren. Zegt ook wel iets over de persoon. Als je in dat spel mee gaat. Maar ook die huidige zaakwaarnemers natuurlijk. Heeft ook niets meer te maken met het beste voor je cliënt zoeken. Zelf poen scheppen, daar draait het om. En stijgen in de ranking der zaakwaarnemers.
Gesloten