Zomertransfers 2016 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Carcela?

PRO!
15
38%
Liever iemand anders.
14
36%
GODVERDOMME NEE!
10
26%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door CePa »

Totaal niet nodig toch. Is toch van niet willen zien ehn.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BlueJedi »

Pica schreef: Ze hebben toch Limbombe gehaald voor op de flank?
Voor mij eerder iemand die het vertrek van Ibini/Dierckx en Coopman opvangt dan echt de kwaliteit heeft om Izzy en Rafa defitg te kunnen vervangen.

De gok met het vertrouwen te behouden in Gedoz en Storm is er ook één die ik ze liever niet had zien maken.

@Khas ik denk dat hij plaats 2 in de poule bedoelt
@Pica als we dat halen en titel verlengen met deze groep zonder dat er in de winter grote veranderingen nodig zijn dan slik ik graag mijn woorden in. Hopelijk ben jij bereid hetzelfde te doen als het volledig anders uitdraait. Ik denk eerder 4de in de CL groep en europees uitgeschakeld en 2de of 3de plek in het kampioenschap terwijl Gent of anderlecht het zal winnen zonder echt goed te zijn.
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 31 aug 2016, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door zegmaardag »

Ik zou toch teleurgesteld zijn mocht er niet nog een speler bijkomen.
Een winger die ook op 10 kan is voor mij noodzakelijk. Zonder Vanaken/Rafa/Izzy is er amper of geen creativiteit ondanks ik geloof in Limbombe.

Een doelman zou ik persoonlijk belachelijk vinden!
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BlueJedi »

Pffff waarom the fuck willen die nu nog een doelman ?

Verleden jaar was Seba gewoon deftig als die tijdje eerste keus was, met Butelle hebben we ons echt versterkt maar Seba is toch meer dan goed genoeg voor hier 2de keus te zijn wat is me dat nu zeg.

Hebben al 8 punten verloren uit 5 matchen en maar 2 goals gescoord uit open kansen en onze 3 meest creatieve spelers zijn allemaal geblesseerd maar neen ipv Carcela of iemand anders voor die positie aan te trekken komen ze hier af met nog is een doelman.

Sorry maar ons bestuur heeft deze zomer toch dik gefaald ze. En tis niet van niet kunnen maar van niet willen.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door DavidVM »

BlueJedi schreef: Pffff waarom the fuck willen die nu nog een doelman ?

Verleden jaar was Seba gewoon deftig als die tijdje eerste keus was, met Butelle hebben we ons echt versterkt maar Seba is toch meer dan goed genoeg voor hier 2de keus te zijn wat is me dat nu zeg.

Hebben al 8 punten verloren uit 5 matchen en maar 2 goals gescoord uit open kansen en onze 3 meest creatieve spelers zijn allemaal geblesseerd maar neen ipv Carcela of iemand anders voor die positie aan te trekken komen ze hier af met nog is een doelman.

Sorry maar ons bestuur heeft deze zomer toch dik gefaald ze. En tis niet van niet kunnen maar van niet willen.
Zal blij zijn als deze periode door is ze amaai
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door MattJensen »

Pica schreef: Ik vraag mij af of de luide roepers en grote wijzen nog gaan herinneren wat ze liepen te roepen hier als we plaats 2 in CL halen of onze titel verlengen.
Daarvoor hebben we hier een zoekfunctie.
#ZonderJenne
JonasFCB
Tester
Berichten: 59
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:16

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door JonasFCB »

Zenit zojuist Novoseltsev (centrale verdediger) voor 10 miljoen gekocht van Rostov, misschien toch nog een transfer voor Lombaerts dan?
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BlueJedi »

JonasFCB schreef: Zenit zojuist Novoseltsev (centrale verdediger) voor 10 miljoen gekocht van Rostov, misschien toch nog een transfer voor Lombaerts dan?
Lombaerts net gezegd in interview dat hij het jammer vind dat de deal met anderlecht niet is doorgegaan.

Zou me zeer verbazen als die nog voor anderlecht tekent en nog meer als die voor ons tekent.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Gratchski »

moogt mij er zeker aan herinneren dat ik al 2 jaar zeg dat Bockie een concurrent nodig heeft.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Bosko »

"De laatste weken zijn er geen contacten meer geweest met Vincent Mannaert van Club Brugge", is Lombaerts’ manager Santosh Verhulst duidelijk tegenover de redactie van VoetbalPrimeur.be. "Wij hebben alles afgeblokt. anderlecht was immers de uitverkozen bestemming. Maar dat wordt blijkbaar niets. Waar de geruchten van Lombaerts en Club Brugge vandaan komen, weet ik niet."

De supporters van Club Brugge moeten net zoals die van anderlecht dus niet hopen op de komst van Lombaerts. "Een paar weken geleden had anderlecht Lombaerts kunnen hebben. Maar toen kwamen de geruchten dat Ezequiel Garay Zenit ging verlaten en begon de club moeilijk te doen. Had anderlecht doorgeduwd, zat Lombaerts nu in Brussel."
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door MattJensen »

Bosko schreef: "De laatste weken zijn er geen contacten meer geweest met Vincent Mannaert van Club Brugge", is Lombaerts’ manager Santosh Verhulst duidelijk tegenover de redactie van VoetbalPrimeur.be. "Wij hebben alles afgeblokt. anderlecht was immers de uitverkozen bestemming. Maar dat wordt blijkbaar niets. Waar de geruchten van Lombaerts en Club Brugge vandaan komen, weet ik niet."

De supporters van Club Brugge moeten net zoals die van anderlecht dus niet hopen op de komst van Lombaerts. "Een paar weken geleden had anderlecht Lombaerts kunnen hebben. Maar toen kwamen de geruchten dat Ezequiel Garay Zenit ging verlaten en begon de club moeilijk te doen. Had anderlecht doorgeduwd, zat Lombaerts nu in Brussel."
VoetbalPrimeur begot. Is dat tegenwoordig zo'n betrouwbare site?
#ZonderJenne
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Bosko »

Wel als ze rechtstreeks de makelaar contacteren hé :mrgreen:
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BlueJedi »

Bosko schreef: "De laatste weken zijn er geen contacten meer geweest met Vincent Mannaert van Club Brugge", is Lombaerts’ manager Santosh Verhulst duidelijk tegenover de redactie van VoetbalPrimeur.be. "Wij hebben alles afgeblokt. anderlecht was immers de uitverkozen bestemming. Maar dat wordt blijkbaar niets. Waar de geruchten van Lombaerts en Club Brugge vandaan komen, weet ik niet."

De supporters van Club Brugge moeten net zoals die van anderlecht dus niet hopen op de komst van Lombaerts. "Een paar weken geleden had anderlecht Lombaerts kunnen hebben. Maar toen kwamen de geruchten dat Ezequiel Garay Zenit ging verlaten en begon de club moeilijk te doen. Had anderlecht doorgeduwd, zat Lombaerts nu in Brussel."
The fuck ?

Wil die nu zeggen dat Lombaerts anderlecht boven Brugge verkiest ?
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door MattJensen »

Bosko schreef: Wel als ze rechtstreeks de makelaar contacteren hé :mrgreen:
anderlecht de uutverkozen bestemming. Dat gelooft toch geen kat
#ZonderJenne
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: RE: Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Alethio »

MattJensen schreef:
Pica schreef: Ik vraag mij af of de luide roepers en grote wijzen nog gaan herinneren wat ze liepen te roepen hier als we plaats 2 in CL halen of onze titel verlengen.
Daarvoor hebben we hier een zoekfunctie.
Nu wel, ja.
Gesloten