Zomertransfers 2017 UIT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wie willen jullie nog zien vertrekken (uitlenen/verkopen)

Ludovic Butelle
27
14%
Jens Teunckens
4
2%
Bjorn Engels
25
13%
Dion Cools
0
Geen stemmen
Stefano Denswil
4
2%
Laurens De Bock
7
4%
Brandon Mechele
16
8%
Erhan Masovic
17
9%
Ahmed Touba
13
7%
Riley McGree
13
7%
Jordi Vanlerberghe
5
3%
Abdoulay Diaby
1
1%
Thibault Vlietinck
21
11%
Dorin Rotariu
16
8%
Jeremy Perbet
26
13%
 
Totaal aantal stemmen: 195

Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Fire »

hoe ik het zie:

Vertrekken naar alle waarschijnlijkheid: Engels, Izzy, Denwsil
Mogelijke vertrekkers: Diaby, Teunckens, Pina, Vormer, Mechele*, Coopman*, Boli*, Bruzesse*
Stopt: Simons
*: Uitgeleende speler

Van al de rest verwacht ik dat ze blijven. Ik hoop dat Diaby, Pina, Vormer en Coopman niet vertrekken, maar je weet nooit.
Dus volgens mij gaan we 6/7 spelers verliezen deze zomer. We hebben al 1 extra CV gehaald, maar er mag er zeker nog 1 bij, een beest op de CVM mag van mij ook (misschien afhankelijk van Pina, maar toch liefst wel), een nieuwe winger (Iemand die er direct staat, geen nieuwe Limbombe of Rotariu) en een snelle spits (mocht Diaby vertrekken). Voorts zitten we volgens mij wel goed.
Laatst gewijzigd door Fire op 20 apr 2017, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Fire »

Tiki Taka schreef: Anderen zullen mogen gaan.
Wie?
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Tiki Taka »

Fire schreef:
Tiki Taka schreef: Anderen zullen mogen gaan.
Wie?
Er zullen er toch wel een aantal mogen vertrekken na dit seizoen, nee?
Bijv. een aantal uitgeleende youngsters en wss een aantal spelers uit de A kern ook, mits een interessant bod.
Een en ander zal uiteraard ook afhangen van de nieuwe trainer. Hopelijk talmt men niet te lang en legt men deze asap vast.
Laatst gewijzigd door Tiki Taka op 20 apr 2017, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Pica »

Peet schreef: Ja, we gaan onze 2 goudhaantjes verliezen. Simons stopt. Rafa is duidelijk op retour (32 volgend seizoen).
Er gaan nieuwe jongens moeten opstaan en die zijn voorlopig niet voor handen.

Achteraan spelen De Bock en Butelle een zwak seizoen. In beste geval komen daarvoor al 2 nieuwkomers. RVR deed het behoorlijk.

Op het middenveld moet je Simons vervangen, maar er is niemand die daartoe in staat is. Daar moet je een leider zetten. Vanaken daar blijf ik in geloven, die wordt niet geholpen door dat systeem.

Vooraan ga je Izquierdo verliezen en Rafa is duidelijk aan het minderen. Ok, daar heb je Limbombe, doet het niet slecht, maar haalt voorlopig geen statistieken. Dus moet je eigenlijk ook al flankspelers met wat km's op de teller halen.
In de spits moet je echt ook een oplossing gaan vinden. Vossen is niet meer de Vossen van vroeger en Diaby is ook een vraagteken.
Goudhaantjes vind ik relatief. Engels is dit seizoen niet op zijn top, for obvious reasons, maar dan is het gemis volgend seizoen ook minder groot.

Rafa: tuurlijk op zijn retour, maar nu ook nog niet fin carrière. ALS hij fit is, blijft hij onze beste speler. Schrap dat, belangrijkste speler is correcter.

De Bock: matig, maar tegelijk ook niet zoveel anders als andere seizoenen. Wordt wel harder afgestraft, de match tegen Gent in het geheugen gegrift op dit moment. Zie ik niet vertrekken, net zoals ik een concurrent niet direct zie komen. Is ook een Belg, niet geheel onbelangrijk.

Butelle: behalve zijn uittrappen/gooien is dit een ongelooflijk goeie keeper, vooral met de juiste mentaliteit. Horvath en Teunckens in de wachtkamer, dus zeker en vast niet vervangen.

Simons: is al vervangen door Pina. De vraag is ook welk systeem we volgend jaar hanteren, voor hetzelfde geld is dat met slechts 2 CM's en dan hebben we in dat geval: Vormer, Vanaken, Immers, Pina en Claudemir voor 2 plaatsen. Voldoende.

Limbombe toont potentieel, die zijn speelkansen wegnemen vind ik prematuur. Voor joske lijkt Ben Haim al binnen te zijn, maar is ook geen garantie op succes. Integendeel (zie andere topics). Met Rafa (indien fit), Limbombe, Rotariu en Ben Haim heb je toch vier volwaardige flankspelers. Als er ooit iets van jeugd een kans zou kunnen krijgen, zal het niet helpen om 5 man te hebben per positie. Zeker als je weet dat Limbombe en Rotariu speelkansen nodig hebben. Als Rafa zou wegvallen, dan niet meer twijfelen om nog iemand te halen. Op dit moment te vroeg om te oordelen.

Vooraan is het ook afwachten. Als Wesley alles wil spelen zal hij moeten verhuurd worden. Indien niet: blijven, interessant type speler om in je kern te hebben. Vossen is inderdaad Vossen niet meer, ik vind hem stukken beter dan ten tijde van Genk. Diaby is een moeilijk verhaal, als hij zich wil tonen, hebben we allemaal al gezien wat Diaby ook kan betekenen voor Club. Hangt af van de spelers zelf dus wat er 'nodig' en 'mogelijk' is.

Ik vind de lijst van spelers die "expendable" lijken te zijn voor een deel van het publiek hier, ongelooflijk lang en onrespectvol. Ja de resultaten vallen nu vijf matchen op rij tegen, ja het is money time, ja de blessures zijn vervelend, maar laat ons twee zaken niet uit het oog verliezen:

1) individuele fouten wegen nu misschien door, maar het collectief staat er op zich wel. Het is niet alsof we door iedereen van de mat gespeeld worden. Dat collectief wordt gemaakt door alle spelers. Als we iedere speler die een (zware) fout maakt gaan verkopen, dan mocht zelfs de grote Bacca na één match vertrekken. Surreëel gewoon.

2) MPH, zijn manier van spelen, zijn impact op de kern, wordt hier schromelijk onderschat. Eens hij weg is en er een nieuwe trainer is, kunnen we maar hopen dat die mens nieuwe ideeën heeft en de tijd en ruimte krijgt om te werken. Dat wil ook zeggen dat je niet direct de helft van de spelers aan de straatstenen verkoopt, maar dat je ziet welke spelers hij extra nodig heeft en daarnaar zoekt. We kunnen wel beweren dat we Joske gaan missen, maar als we zonder flankaanvallers spelen dan gaan we geen nieuwe Joske nodig hebben.

Ook weer het spelers bashen en zelfs het MPH bashen is nu wel goed geweest. Als Butelle zondag een penalty pakt, De Bock een assist geeft en Rafa een hattrick scoort, dan zal het weer stil zijn zeker.
Laatst gewijzigd door Pica op 20 apr 2017, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Fire »

thx Pica!
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Tiki Taka schreef: Voor mij `voldoen`volgende basisspelers niet (meer) ; Simons, Claudemir, Butelle, Wesley, Vanaken, De Bock...
Onder voldoen bedoel ik, dat ze (dit seizoen) geen meerwaarde (meer) zijn voor de ploeg.
Mocht er een break-even bod binnenkomen voor De Bock en Vanaken, ik zou ze direct verkopen, zijn natuurlijk wel 2 Belgen, wat de coëfficiënt naar beneden haalt. Wesley zou ik de voorbereiding laten meemaken en zien hoe hij het ervan af brengt, indien niet goed genoeg, uitlenen.
Claudemir en Butelle zou ik laten gaan. Simons heeft hopelijk nog iets van zelfkennis in zijn hoofd en stopt er eindelijk mee.
Reken daar nog eens bij dat Izquierdo, Engels en Denswil zullen vertrekken, dan zal het een hele drukke transferperiode worden, me dunkt althans.
Wtf Wesley weg? Afgelopen 3 matchen wel eens goed bekeken?..
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Fire »

Ni gezien van wie de post komt FCB4Life?
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Peet schreef: Ja, we gaan onze 2 goudhaantjes verliezen. Simons stopt. Rafa is duidelijk op retour (32 volgend seizoen).
Er gaan nieuwe jongens moeten opstaan en die zijn voorlopig niet voor handen.

Achteraan spelen De Bock en Butelle een zwak seizoen. In beste geval komen daarvoor al 2 nieuwkomers. RVR deed het behoorlijk.

Op het middenveld moet je Simons vervangen, maar er is niemand die daartoe in staat is. Daar moet je een leider zetten. Vanaken daar blijf ik in geloven, die wordt niet geholpen door dat systeem.

Vooraan ga je Izquierdo verliezen en Rafa is duidelijk aan het minderen. Ok, daar heb je Limbombe, doet het niet slecht, maar haalt voorlopig geen statistieken. Dus moet je eigenlijk ook al flankspelers met wat km's op de teller halen.
In de spits moet je echt ook een oplossing gaan vinden. Vossen is niet meer de Vossen van vroeger en Diaby is ook een vraagteken.
Geen statistieken bij Limbombe? Hoe kom je daarbij? 1 doelpunt en 4 assists in echt niet zoveel matchen hoor.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Fire schreef: Ni gezien van wie de post komt FCB4Life?
Nja maar toch..
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Tiki Taka »

fcb 4 life schreef:
Tiki Taka schreef: Voor mij `voldoen`volgende basisspelers niet (meer) ; Simons, Claudemir, Butelle, Wesley, Vanaken, De Bock...
Onder voldoen bedoel ik, dat ze (dit seizoen) geen meerwaarde (meer) zijn voor de ploeg.
Mocht er een break-even bod binnenkomen voor De Bock en Vanaken, ik zou ze direct verkopen, zijn natuurlijk wel 2 Belgen, wat de coëfficiënt naar beneden haalt. Wesley zou ik de voorbereiding laten meemaken en zien hoe hij het ervan af brengt, indien niet goed genoeg, uitlenen.
Claudemir en Butelle zou ik laten gaan. Simons heeft hopelijk nog iets van zelfkennis in zijn hoofd en stopt er eindelijk mee.
Reken daar nog eens bij dat Izquierdo, Engels en Denswil zullen vertrekken, dan zal het een hele drukke transferperiode worden, me dunkt althans.
Wtf Wesley weg? Afgelopen 3 matchen wel eens goed bekeken?..
Tegen Waregem vond ik hem niet goed. De andere 2 matchen heb ik niet gezien.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef:
Peet schreef: Ja, we gaan onze 2 goudhaantjes verliezen. Simons stopt. Rafa is duidelijk op retour (32 volgend seizoen).
Er gaan nieuwe jongens moeten opstaan en die zijn voorlopig niet voor handen.

Achteraan spelen De Bock en Butelle een zwak seizoen. In beste geval komen daarvoor al 2 nieuwkomers. RVR deed het behoorlijk.

Op het middenveld moet je Simons vervangen, maar er is niemand die daartoe in staat is. Daar moet je een leider zetten. Vanaken daar blijf ik in geloven, die wordt niet geholpen door dat systeem.

Vooraan ga je Izquierdo verliezen en Rafa is duidelijk aan het minderen. Ok, daar heb je Limbombe, doet het niet slecht, maar haalt voorlopig geen statistieken. Dus moet je eigenlijk ook al flankspelers met wat km's op de teller halen.
In de spits moet je echt ook een oplossing gaan vinden. Vossen is niet meer de Vossen van vroeger en Diaby is ook een vraagteken.
Goudhaantjes vind ik relatief. Engels is dit seizoen niet op zijn top, for obvious reasons, maar dan is het gemis volgend seizoen ook minder groot.

Rafa: tuurlijk op zijn retour, maar nu ook nog niet fin carrière. ALS hij fit is, blijft hij onze beste speler. Schrap dat, belangrijkste speler is correcter.

De Bock: matig, maar tegelijk ook niet zoveel anders als andere seizoenen. Wordt wel harder afgestraft, de match tegen Gent in het geheugen gegrift op dit moment. Zie ik niet vertrekken, net zoals ik een concurrent niet direct zie komen. Is ook een Belg, niet geheel onbelangrijk.

Butelle: behalve zijn uittrappen/gooien is dit een ongelooflijk goeie keeper, vooral met de juiste mentaliteit. Horvath en Teunckens in de wachtkamer, dus zeker en vast niet vervangen.

Simons: is al vervangen door Pina. De vraag is ook welk systeem we volgend jaar hanteren, voor hetzelfde geld is dat met slechts 2 CM's en dan hebben we in dat geval: Vormer, Vanaken, Immers, Pina en Claudemir voor 2 plaatsen. Voldoende.

Limbombe toont potentieel, die zijn speelkansen wegnemen vind ik prematuur. Voor joske lijkt Ben Haim al binnen te zijn, maar is ook geen garantie op succes. Integendeel (zie andere topics). Met Rafa (indien fit), Limbombe, Rotariu en Ben Haim heb je toch vier volwaardige flankspelers. Als er ooit iets van jeugd een kans zou kunnen krijgen, zal het niet helpen om 5 man te hebben per positie. Zeker als je weet dat Limbombe en Rotariu speelkansen nodig hebben. Als Rafa zou wegvallen, dan niet meer twijfelen om nog iemand te halen. Op dit moment te vroeg om te oordelen.

Vooraan is het ook afwachten. Als Wesley alles wil spelen zal hij moeten verhuurd worden. Indien niet: blijven, interessant type speler om in je kern te hebben. Vossen is inderdaad Vossen niet meer, ik vind hem stukken beter dan ten tijde van Genk. Diaby is een moeilijk verhaal, als hij zich wil tonen, hebben we allemaal al gezien wat Diaby ook kan betekenen voor Club. Hangt af van de spelers zelf dus wat er 'nodig' en 'mogelijk' is.

Ik vind de lijst van spelers die "expendable" lijken te zijn voor een deel van het publiek hier, ongelooflijk lang en onrespectvol. Ja de resultaten vallen nu vijf matchen op rij tegen, ja het is money time, ja de blessures zijn vervelend, maar laat ons twee zaken niet uit het oog verliezen:

1) individuele fouten wegen nu misschien door, maar het collectief staat er op zich wel. Het is niet alsof we door iedereen van de mat gespeeld worden. Dat collectief wordt gemaakt door alle spelers. Als we iedere speler die een (zware) fout maakt gaan verkopen, dan mocht zelfs de grote Bacca na één match vertrekken. Surreëel gewoon.

2) MPH, zijn manier van spelen, zijn impact op de kern, wordt hier schromelijk onderschat. Eens hij weg is en er een nieuwe trainer is, kunnen we maar hopen dat die mens nieuwe ideeën heeft en de tijd en ruimte krijgt om te werken. Dat wil ook zeggen dat je niet direct de helft van de spelers aan de straatstenen verkoopt, maar dat je ziet welke spelers hij extra nodig heeft en daarnaar zoekt. We kunnen wel beweren dat we Joske gaan missen, maar als we zonder flankaanvallers spelen dan gaan we geen nieuwe Joske nodig hebben.

Ook weer het spelers bashen en zelfs het MPH bashen is nu wel goed geweest. Als Butelle zondag een penalty pakt, De Bock een assist geeft en Rafa een hattrick scoort, dan zal het weer stil zijn zeker.
Het collectief staat er zeg je... Datzelfde collectief dat thuis tegen charleroi met moeite 3 kansen wist te creëren en tegen Waregem in de 1ste helft van het kastje naar de muur werd gespeeld? Dat collectief waarin spelers ruzie maken met mekaar op het veld? (Vormer-Izquierdo)
Datzelfde collectief dat het niet kan opbrengen met de juiste mentaliteit een match aan te vatten, waarin geen leiders opstaan en iedereen meetrekken in hun enthousiasme en winnaars mentaliteit ?
Wat betreft Vossen treed ik je bij, die is niet meer op hetzelfde niveau als in Genk en Diaby zie ik vertrekken.
Wat iedereen in Claudemir ziet is me een raadsel, hoogstens bankzitter voor mij.
Wesley moet idd elke match spelen, uitlenen lijkt me dan niet zo`n gek idee.
Butelle tot slot heeft een groot aandeel in de titel vorig jaar, maar ik ben er nooit wild van geweest.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Tiki Taka »

Fire schreef: hoe ik het zie:

Vertrekken naar alle waarschijnlijkheid: Engels, Izzy, Denwsil
Mogelijke vertrekkers: Diaby, Teunckens, Pina, Vormer, Mechele*, Coopman*, Boli*, Bruzesse*
Stopt: Simons
*: Uitgeleende speler

Van al de rest verwacht ik dat ze blijven. Ik hoop dat Diaby, Pina, Vormer en Coopman niet vertrekken, maar je weet nooit.
Dus volgens mij gaan we 6/7 spelers verliezen deze zomer. We hebben al 1 extra CV gehaald, maar er mag er zeker nog 1 bij, een beest op de CVM mag van mij ook (misschien afhankelijk van Pina, maar toch liefst wel), een nieuwe winger (Iemand die er direct staat, geen nieuwe Limbombe of Rotariu) en een snelle spits (mocht Diaby vertrekken). Voorts zitten we volgens mij wel goed.
2!
Vormer zou ik echt niet willen verliezen en Coopman de voorbereiding laten meemaken en dan beslissen over al dan niet uitlenen.
Ik zou ook Pina eindelijk eens zijn kans geven, maar sowieso is er nog nood aan een beest met voetballend vermogen als CVM.
Tal Ben Haim zal hoogstwss die extra winger worden.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Peet »

Pica schreef:
Peet schreef: Ja, we gaan onze 2 goudhaantjes verliezen. Simons stopt. Rafa is duidelijk op retour (32 volgend seizoen).
Er gaan nieuwe jongens moeten opstaan en die zijn voorlopig niet voor handen.

Achteraan spelen De Bock en Butelle een zwak seizoen. In beste geval komen daarvoor al 2 nieuwkomers. RVR deed het behoorlijk.

Op het middenveld moet je Simons vervangen, maar er is niemand die daartoe in staat is. Daar moet je een leider zetten. Vanaken daar blijf ik in geloven, die wordt niet geholpen door dat systeem.

Vooraan ga je Izquierdo verliezen en Rafa is duidelijk aan het minderen. Ok, daar heb je Limbombe, doet het niet slecht, maar haalt voorlopig geen statistieken. Dus moet je eigenlijk ook al flankspelers met wat km's op de teller halen.
In de spits moet je echt ook een oplossing gaan vinden. Vossen is niet meer de Vossen van vroeger en Diaby is ook een vraagteken.
Goudhaantjes vind ik relatief. Engels is dit seizoen niet op zijn top, for obvious reasons, maar dan is het gemis volgend seizoen ook minder groot.

Rafa: tuurlijk op zijn retour, maar nu ook nog niet fin carrière. ALS hij fit is, blijft hij onze beste speler. Schrap dat, belangrijkste speler is correcter.

De Bock: matig, maar tegelijk ook niet zoveel anders als andere seizoenen. Wordt wel harder afgestraft, de match tegen Gent in het geheugen gegrift op dit moment. Zie ik niet vertrekken, net zoals ik een concurrent niet direct zie komen. Is ook een Belg, niet geheel onbelangrijk.

Butelle: behalve zijn uittrappen/gooien is dit een ongelooflijk goeie keeper, vooral met de juiste mentaliteit. Horvath en Teunckens in de wachtkamer, dus zeker en vast niet vervangen.

Simons: is al vervangen door Pina. De vraag is ook welk systeem we volgend jaar hanteren, voor hetzelfde geld is dat met slechts 2 CM's en dan hebben we in dat geval: Vormer, Vanaken, Immers, Pina en Claudemir voor 2 plaatsen. Voldoende.

Limbombe toont potentieel, die zijn speelkansen wegnemen vind ik prematuur. Voor joske lijkt Ben Haim al binnen te zijn, maar is ook geen garantie op succes. Integendeel (zie andere topics). Met Rafa (indien fit), Limbombe, Rotariu en Ben Haim heb je toch vier volwaardige flankspelers. Als er ooit iets van jeugd een kans zou kunnen krijgen, zal het niet helpen om 5 man te hebben per positie. Zeker als je weet dat Limbombe en Rotariu speelkansen nodig hebben. Als Rafa zou wegvallen, dan niet meer twijfelen om nog iemand te halen. Op dit moment te vroeg om te oordelen.

Vooraan is het ook afwachten. Als Wesley alles wil spelen zal hij moeten verhuurd worden. Indien niet: blijven, interessant type speler om in je kern te hebben. Vossen is inderdaad Vossen niet meer, ik vind hem stukken beter dan ten tijde van Genk. Diaby is een moeilijk verhaal, als hij zich wil tonen, hebben we allemaal al gezien wat Diaby ook kan betekenen voor Club. Hangt af van de spelers zelf dus wat er 'nodig' en 'mogelijk' is.

Ik vind de lijst van spelers die "expendable" lijken te zijn voor een deel van het publiek hier, ongelooflijk lang en onrespectvol. Ja de resultaten vallen nu vijf matchen op rij tegen, ja het is money time, ja de blessures zijn vervelend, maar laat ons twee zaken niet uit het oog verliezen:

1) individuele fouten wegen nu misschien door, maar het collectief staat er op zich wel. Het is niet alsof we door iedereen van de mat gespeeld worden. Dat collectief wordt gemaakt door alle spelers. Als we iedere speler die een (zware) fout maakt gaan verkopen, dan mocht zelfs de grote Bacca na één match vertrekken. Surreëel gewoon.

2) MPH, zijn manier van spelen, zijn impact op de kern, wordt hier schromelijk onderschat. Eens hij weg is en er een nieuwe trainer is, kunnen we maar hopen dat die mens nieuwe ideeën heeft en de tijd en ruimte krijgt om te werken. Dat wil ook zeggen dat je niet direct de helft van de spelers aan de straatstenen verkoopt, maar dat je ziet welke spelers hij extra nodig heeft en daarnaar zoekt. We kunnen wel beweren dat we Joske gaan missen, maar als we zonder flankaanvallers spelen dan gaan we geen nieuwe Joske nodig hebben.

Ook weer het spelers bashen en zelfs het MPH bashen is nu wel goed geweest. Als Butelle zondag een penalty pakt, De Bock een assist geeft en Rafa een hattrick scoort, dan zal het weer stil zijn zeker.
Is dat al bashen? Is gewoon mijn mening.

- Deze De Bock komt gewoonweg te kort.
- Butelle ongelofelijk goeie keeper? Goeie lijnkeeper van de jaren 90 ja. Kan niet uitvoetballen en is zwak op hoge ballen/stilstaande fases. Is inderdaad goed als de ploeg hoger speelt en het spel maakt. Maar als de ploeg onder druk staat of tegen betere teams speelt heeft hij het gewoon moeilijk. Dat is niet bashen, dat is mijn mening uiten.
- Engels geen gemis? Als je referentiepunt dit snertseizoen is, niet neen. Mijn referentiepunt is de 2e ronde van vorig seizoen.
- Simons al vervangen door Pina? Die speelt hier volgend seizoen ook niet. Veel te weinig volume en power.
- Ik zeg toch dat Limbombe potentieel heeft? Maar Izquierdo moet je vervangen door topper. Zie maar eens hoe moeilijk we het hebben zonder de goeie Izzy?
- Vossen, tja. Ik ben benieuwd welke trainer zijn systeem gaat aanpassen naar hem. Deze mag je volgend jaar eens bovenhalen.

Maar ik noteer dus dat jij liefst van al met dezelfde namen blijft doorspelen (behalve Pina en Ben Aim) en dat we daar met kampioen gaan spelen.

Zoiets dus.

-----------Butelle-----------------
RVR-Poulain-Denswil-De Bock
-------Pina-Vormer-------------
Rafa---Vanaken--Limbombe
----------Vossen------------------
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Fire »

TT vindt je Vossen nu beter of slechter dan zijn periode bij Genk?

Het team dat je neerschrijft is zeker geen slecht team hoor Peet.
Aangenomen dat de tactiek en de mentaliteit voldoende goed is.
Zeker als je ziet dat je ook nog een deftige bank hebt.
Laatst gewijzigd door Fire op 20 apr 2017, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Tiki Taka schreef:
fcb 4 life schreef:
Tiki Taka schreef: Voor mij `voldoen`volgende basisspelers niet (meer) ; Simons, Claudemir, Butelle, Wesley, Vanaken, De Bock...
Onder voldoen bedoel ik, dat ze (dit seizoen) geen meerwaarde (meer) zijn voor de ploeg.
Mocht er een break-even bod binnenkomen voor De Bock en Vanaken, ik zou ze direct verkopen, zijn natuurlijk wel 2 Belgen, wat de coëfficiënt naar beneden haalt. Wesley zou ik de voorbereiding laten meemaken en zien hoe hij het ervan af brengt, indien niet goed genoeg, uitlenen.
Claudemir en Butelle zou ik laten gaan. Simons heeft hopelijk nog iets van zelfkennis in zijn hoofd en stopt er eindelijk mee.
Reken daar nog eens bij dat Izquierdo, Engels en Denswil zullen vertrekken, dan zal het een hele drukke transferperiode worden, me dunkt althans.
Wtf Wesley weg? Afgelopen 3 matchen wel eens goed bekeken?..
Tegen Waregem vond ik hem niet goed. De andere 2 matchen heb ik niet gezien.
Aaaah oké, ja best wegdoen dan, want jij hebt hem enkel tegen ZW zien spelen..
Gesloten