Zomertransfers 2017 UIT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wie willen jullie nog zien vertrekken (uitlenen/verkopen)

Ludovic Butelle
27
14%
Jens Teunckens
4
2%
Bjorn Engels
25
13%
Dion Cools
0
Geen stemmen
Stefano Denswil
4
2%
Laurens De Bock
7
4%
Brandon Mechele
16
8%
Erhan Masovic
17
9%
Ahmed Touba
13
7%
Riley McGree
13
7%
Jordi Vanlerberghe
5
3%
Abdoulay Diaby
1
1%
Thibault Vlietinck
21
11%
Dorin Rotariu
16
8%
Jeremy Perbet
26
13%
 
Totaal aantal stemmen: 195

fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Naar volgend seizoen toe moet je gewoon ook durven een (aantal) jeugdspelers door te schuiven.
Een nieuwe LB moet en mag je absoluut niet kopen als je een Touba rondlopen hebt bv.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5327
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Tiki Taka »

fcb 4 life schreef:
Tiki Taka schreef:
fcb 4 life schreef:
Tiki Taka schreef: Voor mij `voldoen`volgende basisspelers niet (meer) ; Simons, Claudemir, Butelle, Wesley, Vanaken, De Bock...
Onder voldoen bedoel ik, dat ze (dit seizoen) geen meerwaarde (meer) zijn voor de ploeg.
Mocht er een break-even bod binnenkomen voor De Bock en Vanaken, ik zou ze direct verkopen, zijn natuurlijk wel 2 Belgen, wat de coëfficiënt naar beneden haalt. Wesley zou ik de voorbereiding laten meemaken en zien hoe hij het ervan af brengt, indien niet goed genoeg, uitlenen.
Claudemir en Butelle zou ik laten gaan. Simons heeft hopelijk nog iets van zelfkennis in zijn hoofd en stopt er eindelijk mee.
Reken daar nog eens bij dat Izquierdo, Engels en Denswil zullen vertrekken, dan zal het een hele drukke transferperiode worden, me dunkt althans.
Wtf Wesley weg? Afgelopen 3 matchen wel eens goed bekeken?..
Tegen Waregem vond ik hem niet goed. De andere 2 matchen heb ik niet gezien.
Aaaah oké, ja best wegdoen dan, want jij hebt hem enkel tegen ZW zien spelen..
Hij is nog jong en heeft veel progressie marge. Als hij niet 1ste is in de rangorde van de diepe spitsen komend seizoen,
zou ik hem een half seizoen uitlenen aan een ploeg waar hij elke match start, zo zal hij het meeste progressie kunnen maken.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Tiki Taka schreef:
fcb 4 life schreef:
Tiki Taka schreef:
fcb 4 life schreef:
Wtf Wesley weg? Afgelopen 3 matchen wel eens goed bekeken?..
Tegen Waregem vond ik hem niet goed. De andere 2 matchen heb ik niet gezien.
Aaaah oké, ja best wegdoen dan, want jij hebt hem enkel tegen ZW zien spelen..
Hij is nog jong en heeft veel progressie marge. Als hij niet 1ste is in de rangorde van de diepe spitsen komend seizoen,
zou ik hem een half seizoen uitlenen aan een ploeg waar hij elke match start, zo zal hij het meeste progressie kunnen maken.
Aan dit tempo zal hij zeer snel stijgen in die rangorde, maakt een zeer sterke indruk in deze PO.
Zou gewoon zeer dom zijn om hem uit te lenen, en al zeker een half jaar, wat wint die daar in godsnaam mee?
Is die eindelijk aangepast aan een andere ploeg en dan moet die terugkomen om in een ploeg te spelen die al op elkaar ingespeeld is.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3209
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Pica »

Dat waanidee dat je IEDERE match moet spelen om vooruitgang te boeken mag dan ook keer de wereld uit zeker :mrgreen:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door IsO »

Pica schreef: Dat waanidee dat je IEDERE match moet spelen om vooruitgang te boeken mag dan ook keer de wereld uit zeker :mrgreen:
banee Pica, overbelasten die Wesley! hebben we weer een gelegenheid om te zagen over onze blessurelast volgend seizoen.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Fire »

een jonge speler verbranden kent niemand hier meer ;-)
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

Misschien in de toekomst toch beter nadenken om een hoog bod niet altijd te weigeren.
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Rafke7 »

Bosko schreef: Misschien in de toekomst toch beter nadenken om een hoog bod niet altijd te weigeren.
Ik vrees ook dat we dit jaar veel geld verloren zijn...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5327
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Tiki Taka »

Rafke7 schreef:
Bosko schreef: Misschien in de toekomst toch beter nadenken om een hoog bod niet altijd te weigeren.
Ik vrees ook dat we dit jaar veel geld verloren zijn...
Veel hangt af van de vorm en dus prestaties van die spelers met transfer ambities in de play offs.
Deze is jammer genoeg dramatisch, wat idd een serieuze impact heeft op hun transfer waarde.
Eigenlijk net het omgekeerde als bij de mauve, miljaar.
Zo schieten deze Fcb spelers zichzelf echt wel in de voet en zullen ze hoogstwss minder opbrengen dan verhoopt.
Desalniettemin, nu nog 6 matchen knallen zou dan weer een positief effect hebben op hun waarde.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Peet »

Tiki Taka schreef:
Rafke7 schreef:
Bosko schreef: Misschien in de toekomst toch beter nadenken om een hoog bod niet altijd te weigeren.
Ik vrees ook dat we dit jaar veel geld verloren zijn...
Veel hangt af van de vorm en dus prestaties van die spelers met transfer ambities in de play offs.
Deze is jammer genoeg dramatisch, wat idd een serieuze impact heeft op hun transfer waarde.
Eigenlijk net het omgekeerde als bij de mauve, miljaar.
Zo schieten deze Fcb spelers zichzelf echt wel in de voet en zullen ze hoogstwss minder opbrengen dan verhoopt.
Desalniettemin, nu nog 6 matchen knallen zou dan weer een positief effect hebben op hun waarde.
Het vette deel klopt.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5327
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Tiki Taka »

Peet schreef:
Tiki Taka schreef:
Rafke7 schreef:
Bosko schreef: Misschien in de toekomst toch beter nadenken om een hoog bod niet altijd te weigeren.
Ik vrees ook dat we dit jaar veel geld verloren zijn...
Veel hangt af van de vorm en dus prestaties van die spelers met transfer ambities in de play offs.
Deze is jammer genoeg dramatisch, wat idd een serieuze impact heeft op hun transfer waarde.
Eigenlijk net het omgekeerde als bij de mauve, miljaar.
Zo schieten deze Fcb spelers zichzelf echt wel in de voet en zullen ze hoogstwss minder opbrengen dan verhoopt.
Desalniettemin, nu nog 6 matchen knallen zou dan weer een positief effect hebben op hun waarde.
Het vette deel klopt.
Dat hun vorm in de play offs dramatisch is klopt zeker ook. En dat ze hierdoor minder zullen opbrengen ook.
Tenzij ze nu nog 6 matchen goed spelen, maar dat zie ik niet direct gebeuren.
Is dit trouwens een nieuwe trend dat aanduiden met vet en cursief ?! Sjonge jonge :jenne:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

Seys keert terug na zijn uitleenbeurt bij Twente.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5327
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Tiki Taka »

Bosko schreef: Seys keert terug na zijn uitleenbeurt bij Twente.
Om de voorbereiding mee te maken en dan weer uitgeleend te worden hogstwss, of zou het toch als alternatief voor een vertrekkende Diaby zijn?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef:
Bosko schreef: Seys keert terug na zijn uitleenbeurt bij Twente.
Om de voorbereiding mee te maken en dan weer uitgeleend te worden hogstwss, of zou het toch als alternatief voor een vertrekkende Diaby zijn?
De vraag is waarom Twente de aankoopoptie niet heeft gelicht. Is dat om financiële of om sportieve redenen? In het laatste geval: deelt ons technische staf (die hem ongetwijfeld opgevolgd hebben) die analyse? Is dat het geval, dan wordt hij volgens mij verkocht, willen ze hem volgend jaar niet gratis zien vertrekken (contract tot eind juni 2018).
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door rambopirou »

IsO schreef:
Tiki Taka schreef:
Bosko schreef: Seys keert terug na zijn uitleenbeurt bij Twente.
Om de voorbereiding mee te maken en dan weer uitgeleend te worden hogstwss, of zou het toch als alternatief voor een vertrekkende Diaby zijn?
De vraag is waarom Twente de aankoopoptie niet heeft gelicht. Is dat om financiële of om sportieve redenen? In het laatste geval: deelt ons technische staf (die hem ongetwijfeld opgevolgd hebben) die analyse? Is dat het geval, dan wordt hij volgens mij verkocht, willen ze hem volgend jaar niet gratis zien vertrekken (contract tot eind juni 2018).
Volgens mij gaan ze een aantal jongens zoals Coopman, Seys , Boli een kans geven de eerste paar weken van de voorbereiding. Zo heeft de nieuwe coach ook een goed zicht op zijn kern.

Een andere optie is dat probleem van die "homegrown" players niet? dat we een aantal ( 6 dacht ik?) minstens moeten hebben en daar voldoet Seys aan
Gesloten