Wintertransfers 2017 UIT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Alethio »

Jaja, tenzij er nog iets voor te spelen is op speeldag 30. Al ga ik daar eigenlijk niet van uit, zijn zeker gewapend om PO-II te halen.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

Granada wil Claudemir
http://futbol.as.com/futbol/2017/01/10/ ... 78554.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

Gaat over een uitleenbeurt van anderhalf jaar, Club moet wel nog akkoord gaan.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

1,5 milj voor Claudemir, benieuwd wat ze gaan doen.
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door BinonFCB »

fcb 4 life schreef: 1,5 milj voor Claudemir, benieuwd wat ze gaan doen.
Mag beschikken. Ik heb er nooit iets in gezien. Heeft zijn nut binnen deze kern, maar echt fan ben ik nooit geweest.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Tiki Taka »

fcb 4 life schreef: 1,5 milj voor Claudemir, benieuwd wat ze gaan doen.
Er 2 miljoen van maken en met een grote strik laten vertrekken naar Granada.
Mocht hij gaan, moet er wel nog een centrale middenvelder bijkomen.
Heb evenmin ooit iets gezien in Claudemir.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Is toch ook zeer belangrijk in de kleedkamer hoor, zeker voor de jonge Zuid Amerikanen.
En aangezien hij maar een back up is..
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Tiki Taka »

fcb 4 life schreef: Is toch ook zeer belangrijk in de kleedkamer hoor, zeker voor de jonge Zuid Amerikanen.
En aangezien hij maar een back up is..
De eerste back-up die steeds door MPH wordt ingebracht en die zelden iets bij brengt. Ander en beter graag.
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door CePa »

Tiki Taka schreef:
fcb 4 life schreef: Is toch ook zeer belangrijk in de kleedkamer hoor, zeker voor de jonge Zuid Amerikanen.
En aangezien hij maar een back up is..
De eerste back-up die steeds door MPH wordt ingebracht en die zelden iets bij brengt. Ander en beter graag.
Man wat verwacht jij eigenlijk? Als je een ploeg wil met 22 toppers ga dan voor Barca supporteren. Wij zijn Club Brugge en hebben niet het budget om 2 volwaardige A-ploegen te hebben. Na Vanaken is Claudemir de enigste middenvelder bij Club die openingen kan creëren. Zonder opzoekwerk kan ik er al een groot deel zo opnoemen. Claudemir is absoluut een meerwaarde voor ons middenveld. Topkarakter en gewoon zeer goeie voeten! Ik vind het schandalig dat er over zo'n speler op die manier gepraat wordt. Is gewoon zever rond bazuinen zonder echt kennis van zaken te hebben. Tuurlijk heeft hij ook zijn gebreken, maar dat heeft elke speler. Enigste middenvelder op die positie die capabel is om de voetballende oplossing te zoeken en te vinden. Verlies je dan soms de bal? Ja, maar als dat een probleem is zal hij wel balletje breed of achteruit leggen.
Never underestimate the power of PASSION
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Tiki Taka »

CePa schreef:
Tiki Taka schreef:
fcb 4 life schreef: Is toch ook zeer belangrijk in de kleedkamer hoor, zeker voor de jonge Zuid Amerikanen.
En aangezien hij maar een back up is..
De eerste back-up die steeds door MPH wordt ingebracht en die zelden iets bij brengt. Ander en beter graag.
Man wat verwacht jij eigenlijk? Als je een ploeg wil met 22 toppers ga dan voor Barca supporteren. Wij zijn Club Brugge en hebben niet het budget om 2 volwaardige A-ploegen te hebben. Na Vanaken is Claudemir de enigste middenvelder bij Club die openingen kan creëren. Zonder opzoekwerk kan ik er al een groot deel zo opnoemen. Claudemir is absoluut een meerwaarde voor ons middenveld. Topkarakter en gewoon zeer goeie voeten! Ik vind het schandalig dat er over zo'n speler op die manier gepraat wordt. Is gewoon zever rond bazuinen zonder echt kennis van zaken te hebben. Tuurlijk heeft hij ook zijn gebreken, maar dat heeft elke speler. Enigste middenvelder op die positie die capabel is om de voetballende oplossing te zoeken en te vinden. Verlies je dan soms de bal? Ja, maar als dat een probleem is zal hij wel balletje breed of achteruit leggen.
Ik ben absoluut geen fan van Claudemir, die in mijn ogen het spel vertraagt met zijn veel te lateraal spel en gewoon te weinig is voor FCB, net
zoals Bolingoli, Storm, Perreira, ... dat ook waren. Dat is mijn mening, als jij hem echt goed vindt, dan is dat jouw mening.
Iedereen heeft gezien dat na het uitvallen van bepalende spelers in de 1ste seizoenshelft, de bankzitters zich niet voldoende konden manifesteren,
en bijgevolg een deel van hen wordt uitgeleend. Claudemir hoort ook in dat rijtje thuis, me dunkt.
Cools, heeft zich anderzijds wel positief laten opmerken, en greep zijn kans wel.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Gratchski »

Hoeveel betaalden we feitelijk voor Claudemir?

opgezocht: voor amper 300.000 gehaald blijkbaar. flink meerwaarde gerealiseerd dan!
Laatst gewijzigd door Gratchski op 11 jan 2017, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef:
CePa schreef:
Tiki Taka schreef:
fcb 4 life schreef: Is toch ook zeer belangrijk in de kleedkamer hoor, zeker voor de jonge Zuid Amerikanen.
En aangezien hij maar een back up is..
De eerste back-up die steeds door MPH wordt ingebracht en die zelden iets bij brengt. Ander en beter graag.
Man wat verwacht jij eigenlijk? Als je een ploeg wil met 22 toppers ga dan voor Barca supporteren. Wij zijn Club Brugge en hebben niet het budget om 2 volwaardige A-ploegen te hebben. Na Vanaken is Claudemir de enigste middenvelder bij Club die openingen kan creëren. Zonder opzoekwerk kan ik er al een groot deel zo opnoemen. Claudemir is absoluut een meerwaarde voor ons middenveld. Topkarakter en gewoon zeer goeie voeten! Ik vind het schandalig dat er over zo'n speler op die manier gepraat wordt. Is gewoon zever rond bazuinen zonder echt kennis van zaken te hebben. Tuurlijk heeft hij ook zijn gebreken, maar dat heeft elke speler. Enigste middenvelder op die positie die capabel is om de voetballende oplossing te zoeken en te vinden. Verlies je dan soms de bal? Ja, maar als dat een probleem is zal hij wel balletje breed of achteruit leggen.
Ik ben absoluut geen fan van Claudemir, die in mijn ogen het spel vertraagt met zijn veel te lateraal spel en gewoon te weinig is voor FCB, net
zoals Bolingoli, Storm, Perreira, ... dat ook waren. Dat is mijn mening, als jij hem echt goed vindt, dan is dat jouw mening.
Iedereen heeft gezien dat na het uitvallen van bepalende spelers in de 1ste seizoenshelft, de bankzitters zich niet voldoende konden manifesteren,
en bijgevolg een deel van hen wordt uitgeleend. Claudemir hoort ook in dat rijtje thuis, me dunkt.
Cools, heeft zich anderzijds wel positief laten opmerken, en greep zijn kans wel.
Schromelijke onderschatting imo. Waarschijnlijk de minst laterale van al onze middenvelders.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Jack_Frost
Profvoetballer
Berichten: 392
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:03

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Jack_Frost »

Claudemir is de speler wiens acties en pre-assists meestal net niet de samenvattingen halen.
Vertraagt het spel bij momenten (maar zo hebben we nog wel spelers) maar durft ook vaak risico leggen in z'n spel door in één tijd naar voren te spelen.

Jankt niet over z'n bankzitterstatuut en heeft een belangrijke rol in de spelersgroep (ik geloof dat hij de Z-Amerikane vertegenwoordigd in de spelersraad).

Ik zou hem niet laten gaan, tenzij hij zelf echt weg wil.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door Hans1981 »

Jack_Frost schreef: Claudemir is de speler wiens acties en pre-assists meestal net niet de samenvattingen halen.
Vertraagt het spel bij momenten (maar zo hebben we nog wel spelers) maar durft ook vaak risico leggen in z'n spel door in één tijd naar voren te spelen.

Jankt niet over z'n bankzitterstatuut en heeft een belangrijke rol in de spelersgroep (ik geloof dat hij de Z-Amerikane vertegenwoordigd in de spelersraad).

Ik zou hem niet laten gaan, tenzij hij zelf echt weg wil.
Volledig akkoord. Stille kracht. Zou ik nu nog niet verkopen.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Wintertransfers 2017 UIT

Bericht door BlueJedi »

Claudemir verkopen zou echt dom zijn.
Gesloten