Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

Tiki Taka schreef: 10 sep 2020, 14:03 Het doortastend handelen van in vorige transferperiodes, waar nauwelijks namen werden gelekt en er ineens spelers werden voorgesteld, dat is nu wel iets anders. Deze wil niet komen ondanks medische tests al te hebben afgelegd, de andere mag niet komen van zijn club ook al na het afleggen van medische tests, ... Mikt FCB dan werkelijk zo hoog, of speelt er iets anders mee?
Club zou al een aantal jaren eerst medische tests doen alvorens van een transfer sprake is,
denk alleen dat die Nigeriaan van QPR dat gelekt heeft in de pers in de hoop toch naar een PL-club te kunnen gaan.
Dat Veerman bij ons tests heeft afgelegd is ook duidelijk, door zijn uitstapje naar Brugge op zijn instagram.

Denk wel dat ze een meer dan degelijke vervanger voor Dennis willen halen en dit drm ook aansleept.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Ndayishimiye, Belgische U21 flankaanvaller van Willem2, die past toch perfect in de strategie van Club, jong en talentvol, met grote kans op meerwaarde bij doorverkoop? Die zou ik wel durven halen als vervanger van Dennis.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

Tiki Taka schreef: 10 sep 2020, 15:42 Ndayishimiye, Belgische U21 flankaanvaller van Willem2, die past toch perfect in de strategie van Club, jong en talentvol, met grote kans op meerwaarde bij doorverkoop? Die zou ik wel durven halen als vervanger van Dennis.
als ze hem niet halen gaan we dan crowdfunding opstarten? :lol:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 10 sep 2020, 15:42 Ndayishimiye, Belgische U21 flankaanvaller van Willem2, die past toch perfect in de strategie van Club, jong en talentvol, met grote kans op meerwaarde bij doorverkoop? Die zou ik wel durven halen als vervanger van Dennis.
Is wel 'specialleke' blijkbaar. Die blijft hier geen 3 jaar, mocht hij komen. En ik vind hem, hoewel hij met zijn snelheid op de eerste meters zeker als buitenspeler uit de voeten moet kunnen, trouwens eerder een centrale speler (CAM of hangende spits). Puur op de flank (zoals in onze 3-5-2) benut je zijn kwaliteiten te weinig denk ik, en komt hij te kort qua volume en verdedigende kwaliteiten.

Ik zeg het niet graag, maar mocht kwek Thorup gehouden hebben, was Ndayishimiye, in dat systeem, misschien wel de gedroomde opvolger van Jonathan David. Zou voor hem ook een goeie stap geweest zijn, vooral om tactisch en meeverdedigend beter te worden, in een competitie die vaak fysieker is dan de Nederlandse. Gemiste kans om een ingeslagen weg verder te zetten, denk ik dan. Want Bölöni, met alle respect voor zijn verdiensten bij Standard en antwerp, is toch zowat de antithese van Thorup. Niet dat ik die gemiste kans betreur, overigens :D
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Forumscouting

Bericht door Jens27 »

Clement wel heel duidelijk in de persconferentie; “3 à 4 versterkingen, niet in de breedte maar titularissen”. Ben benieuwd.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Jens27 schreef: 11 sep 2020, 09:44 Clement wel heel duidelijk in de persconferentie; “3 à 4 versterkingen, niet in de breedte maar titularissen”. Ben benieuwd.
Het lange wachten en deze uitspraken doen het verwachtingspatroon alleen maar omhoog gaan.
Het zal er boenk op (moeten) zijn.
:bzwoop:
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

Tottenham drukt door voor Dost, ze hebben 7M geboden. Mourinho zou hem er absoluut bij willen dus die piste valt voor ons weg.

Tis ook hetzelfde type als Krmencik, zag hem graag vertrekken, maar nu hij gescoord heeft en vertrouwen heeft ist wel ok hem te houden. Hebben enkel geen 3de "type" spits...
Krmencik "de werker", Badji "grote lange spits die hopelijk kopbalsterk uit de hoek kan komen", heeft ook al bewezen te kunnen meevoetballen. En Okereke gaat wss op de flank gebruikt worden, zou tof zijn nog een 3de type spits in huis te halen dan.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

Er zijn ook nog aantal spelers zonder contract die mss interessant zijn:

Oscar Hiljemark: zowel cvm als cm
Stöger: cvm cm 4M martkwaarde
Mario Götze: wss niet haalbaar, maar ideaal moest Hans vertrekken, Mario kan zich bij ons terug in de kijker v toppers spelen
Onazi: cvm
Ibe: flankaanvaller
Henriksen: cvm, cm maar is al 28

Moest er doublure voor vormer komen lijkt Stöger me het handigste, 4M marktwaarde en multifunctioneel doordat hij op cm en cvm kan spelen
verder lijkt Ibe mij tof om te halen dat hij op links en rechts uit de voeten kan.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

Hoedt zou uitgemaakt hebben graag naar Club te willen,

Bij Samatta is dit hetzelfde verhaal...

Heb dit even hierbij gepost, omdat niets is officieel, er is zelfs nog geen sprake v onderhandelingen of dergelijke.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: Forumscouting

Bericht door Blackburn »

Dat zouden wel twee stevige versterkingen zijn.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: Forumscouting

Bericht door Fanzy »

HeervanBiesen schreef: 16 sep 2020, 21:18 Hoedt zou uitgemaakt hebben graag naar Club te willen,

Bij Samatta is dit hetzelfde verhaal...

Heb dit even hierbij gepost, omdat niets is officieel, er is zelfs nog geen sprake v onderhandelingen of dergelijke.
Bron?
Voetbal24 zeker...
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

Fanzy schreef: 16 sep 2020, 23:44
HeervanBiesen schreef: 16 sep 2020, 21:18 Hoedt zou uitgemaakt hebben graag naar Club te willen,

Bij Samatta is dit hetzelfde verhaal...

Heb dit even hierbij gepost, omdat niets is officieel, er is zelfs nog geen sprake v onderhandelingen of dergelijke.
Bron?
Voetbal24 zeker...
weet het niet meer exact, maar idd een roddelsite..
Samatta neem ik niet zo nauw dat wij die gaan halen, maar Hoedt zou wel eens kunnen komen, vermits Southampton onze Club interessant vind als CL ploeg.

maar ben toch serieus nieuwsgierig naar onze transfers, we willen onmiddellijke versterkingen halen op 3-4 posities, dat gaat ook geld kosten.. Een Dennis die ook in vorm is en we toch wel nodig hebben, er gaat toch 1 dikke uitgaande transfer moeten komen om zulke versterkingen te kunnen halen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

Hoedt en Samatta zouden directe versterkingen zijn, pluspunt is dat ze de competitie al kennen en Europese ervaring hebben.
In plaats van Edmilson (irrealistische aankoopoptie) zou ik durven investeren in de groeibriljant Ndayishimiye van Willem 2.
Deze laatste kan zowel centraal als op de flank uit de voeten, is 20 jaar, U21 Belg en ongelofelijk getalenteerd.
Hij zou wel 5-7 miljoen kosten, echter mijns insziens een gegarandeerde ROI (return on investment) bij deze speler.
Deze zou nog meer kunnen verrassen dan Danjuma. Durft Club ervoor te gaan, en zoja, talmt het alweer niet te lang?
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door LaurensVS »

Tiki Taka schreef: 17 sep 2020, 07:43 Hoedt en Samatta zouden directe versterkingen zijn, pluspunt is dat ze de competitie al kennen en Europese ervaring hebben.
In plaats van Edmilson (irrealistische aankoopoptie) zou ik durven investeren in de groeibriljant Ndayishimiye van Willem 2.
Deze laatste kan zowel centraal als op de flank uit de voeten, is 20 jaar, U21 Belg en ongelofelijk getalenteerd.
Hij zou wel 5-7 miljoen kosten, echter mijns insziens een gegarandeerde ROI (return on investment) bij deze speler.
Deze zou nog meer kunnen verrassen dan Danjuma. Durft Club ervoor te gaan, en zoja, talmt het alweer niet te lang?
Dit is voor ons eig het perfecte lijstje. Allen haalbaar (mits inspanning) en ze zouden onze kern compleet maken. De Phille heeft met zijn uitspraken de lat hoog gelegd mbt inkomende transfers, dus ik zie 1 of 2 van die mannen wel echt komen.
Vrees dat, indien Samatta komt, het wel game over is voor Krmencik.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

HeervanBiesen schreef: 15 sep 2020, 16:01 Tottenham drukt door voor Dost, ze hebben 7M geboden. Mourinho zou hem er absoluut bij willen dus die piste valt voor ons weg.

Tis ook hetzelfde type als Krmencik, zag hem graag vertrekken, maar nu hij gescoord heeft en vertrouwen heeft ist wel ok hem te houden. Hebben enkel geen 3de "type" spits...
Krmencik "de werker", Badji "grote lange spits die hopelijk kopbalsterk uit de hoek kan komen", heeft ook al bewezen te kunnen meevoetballen. En Okereke gaat wss op de flank gebruikt worden, zou tof zijn nog een 3de type spits in huis te halen dan.
diabi/bacca terughalen zou een optie kunnen zijn
Plaats reactie