Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 623
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

Door de crisis is Wesley Hoedt zijn marktwaarde gezakt van 15M naar 6,5M.

Las vandaag dat er interesse is voor Deli, zie hem liever blijven maar moest hij weg gaan zie ik Hoedt graag komen.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

HeervanBiesen schreef: 18 jul 2020, 21:18 Door de crisis is Wesley Hoedt zijn marktwaarde gezakt van 15M naar 6,5M.

Las vandaag dat er interesse is voor Deli, zie hem liever blijven maar moest hij weg gaan zie ik Hoedt graag komen.
Ik zou hem en butta kopen als matta weggaat. Dan kan je naar 4-3-3. En kan je centraal achterin 3 toppers op belgisch niveau posteren en met voet een groot talent centaal.

Basis ploeg zou dan zo zijn:

mignolet(dm)
buta(ra)- hoedt(cv) - deli(cv) - ricca(la)
balanta(vm)
vormer (cm)
vanaken (am)
diatta(lb) - osayi-samuel(rb)
okereke(ca)

'Reserves' (ik geloof in rotatie van 18 basis spelers, dus niet allemaal echte reserves):

Aanval
1 flankaanvaller halen + badji, sagna, openda (uitlenen) en krmencik (kans tot aan de winter dan vervangen)

Middenveld
de keateleare, van de keybus, veerman, schijvers (mss moeten we schrijvers verkopen met terugkoop optie)
en rits

Achterin (zeker opties genoeg. mss 2 jongeren uitlenen)
Mechele, voet, kossounou, van de brempt, de cuyper, sobol, mitrovic (verkopen), vlietinck (als rechtsachter proberen anders verkopen)
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 623
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

ClubFanVinne schreef: 19 jul 2020, 17:04
HeervanBiesen schreef: 18 jul 2020, 21:18 Door de crisis is Wesley Hoedt zijn marktwaarde gezakt van 15M naar 6,5M.

Las vandaag dat er interesse is voor Deli, zie hem liever blijven maar moest hij weg gaan zie ik Hoedt graag komen.
Ik zou hem en butta kopen als matta weggaat. Dan kan je naar 4-3-3. En kan je centraal achterin 3 toppers op belgisch niveau posteren en met voet een groot talent centaal.

Basis ploeg zou dan zo zijn:

mignolet(dm)
buta(ra)- hoedt(cv) - deli(cv) - ricca(la)
balanta(vm)
vormer (cm)
vanaken (am)
diatta(lb) - osayi-samuel(rb)
okereke(ca)

'Reserves' (ik geloof in rotatie van 18 basis spelers, dus niet allemaal echte reserves):

Aanval
1 flankaanvaller halen + badji, sagna, openda (uitlenen) en krmencik (kans tot aan de winter dan vervangen)

Middenveld
de keateleare, van de keybus, veerman, schijvers (mss moeten we schrijvers verkopen met terugkoop optie)
en rits

Achterin (zeker opties genoeg. mss 2 jongeren uitlenen)
Mechele, voet, kossounou, van de brempt, de cuyper, sobol, mitrovic (verkopen), vlietinck (als rechtsachter proberen anders verkopen)
hoedt zie ik eerder als concurrent voor Deli omdat die ook linksvoetig is en op rechts tegen zijn voet inspeelt, als verdediger is dat nogal lastig..
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

HeervanBiesen schreef: 19 jul 2020, 19:22
ClubFanVinne schreef: 19 jul 2020, 17:04
HeervanBiesen schreef: 18 jul 2020, 21:18 Door de crisis is Wesley Hoedt zijn marktwaarde gezakt van 15M naar 6,5M.

Las vandaag dat er interesse is voor Deli, zie hem liever blijven maar moest hij weg gaan zie ik Hoedt graag komen.
Ik zou hem en butta kopen als matta weggaat. Dan kan je naar 4-3-3. En kan je centraal achterin 3 toppers op belgisch niveau posteren en met voet een groot talent centaal.

Basis ploeg zou dan zo zijn:

mignolet(dm)
buta(ra)- hoedt(cv) - deli(cv) - ricca(la)
balanta(vm)
vormer (cm)
vanaken (am)
diatta(lb) - osayi-samuel(rb)
okereke(ca)

'Reserves' (ik geloof in rotatie van 18 basis spelers, dus niet allemaal echte reserves):

Aanval
1 flankaanvaller halen + badji, sagna, openda (uitlenen) en krmencik (kans tot aan de winter dan vervangen)

Middenveld
de keateleare, van de keybus, veerman, schijvers (mss moeten we schrijvers verkopen met terugkoop optie)
en rits

Achterin (zeker opties genoeg. mss 2 jongeren uitlenen)
Mechele, voet, kossounou, van de brempt, de cuyper, sobol, mitrovic (verkopen), vlietinck (als rechtsachter proberen anders verkopen)
hoedt zie ik eerder als concurrent voor Deli omdat die ook linksvoetig is en op rechts tegen zijn voet inspeelt, als verdediger is dat nogal lastig..
ik zou gwn op deze manier routeren. We spelen geen matchen genoeg om 4 toppers voor 2 posities te hebben. mechele-deli, hoedt-deli, mechele-hoedt
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 136
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: Forumscouting

Bericht door GraspopperFCB »

Zou Pieter Gerkens geen aanwinst zijn voor in de breedte ? Werkt hard voor de ploeg en wee het doel staan. Weet wel niet welke positie hij het beste tot zijn recht komt maar de mentaliteit is er alvast.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 623
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

GraspopperFCB schreef: 22 jul 2020, 23:11 Zou Pieter Gerkens geen aanwinst zijn voor in de breedte ? Werkt hard voor de ploeg en wee het doel staan. Weet wel niet welke positie hij het beste tot zijn recht komt maar de mentaliteit is er alvast.
Is geen slecht idee, want hebben nog geen doublure voor Vormer (ok Rits kan ook centraal spelen, maar dan hebben we verdedigend weer niemand). Als er geen doublure komt (hoop op Joey Veenman) dan is Gerkens een optie.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

HeervanBiesen schreef: 22 jul 2020, 23:30
GraspopperFCB schreef: 22 jul 2020, 23:11 Zou Pieter Gerkens geen aanwinst zijn voor in de breedte ? Werkt hard voor de ploeg en wee het doel staan. Weet wel niet welke positie hij het beste tot zijn recht komt maar de mentaliteit is er alvast.
Is geen slecht idee, want hebben nog geen doublure voor Vormer (ok Rits kan ook centraal spelen, maar dan hebben we verdedigend weer niemand). Als er geen doublure komt (hoop op Joey Veenman) dan is Gerkens een optie.
Als je dan een middenvelder haalt haal dan lokonga. Das de enige van het anderlecht middenveld die bij ons in de ploeg zou staan. Gerkens is een goeie voetballer maar moet nog groeien beetje zoals schrijvers. Zijn beide nog niet goed genoeg om vanaken en vormer uit te dagen. Maar ze kunnen natuurlijk ook het jaar daarop volledig ontploffen. Als hij minder dan miljoen gaat zeker gokje waard anders niet.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Forumscouting

Bericht door DavidVM »

GraspopperFCB schreef: 22 jul 2020, 23:11 Zou Pieter Gerkens geen aanwinst zijn voor in de breedte ? Werkt hard voor de ploeg en wee het doel staan. Weet wel niet welke positie hij het beste tot zijn recht komt maar de mentaliteit is er alvast.
Nope... Komt al niet aan de bak bij anderlecht, wat gaat die dan voor ons een aanwinst zijn? Alle respect voor Gerkens, lijkt me ook een goeie gast, maar die heeft meer het niveau voor KV Mechelen ofzo.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Als we dan toch een nieuwe spits halen waarom dan moffi niet. Die heeft enorm veel talent en neus voor goals. Kunnen rezaei mss zelfs in deal betrekken. Kortrijk vraagt 5milj. Maar met rezaei kuj hem mss voor 2milj halen.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Forumscouting

Bericht door DavidVM »

ClubFanVinne schreef: 25 jul 2020, 12:52 Als we dan toch een nieuwe spits halen waarom dan moffi niet. Die heeft enorm veel talent en neus voor goals. Kunnen rezaei mss zelfs in deal betrekken. Kortrijk vraagt 5milj. Maar met rezaei kuj hem mss voor 2milj halen.
Is dat dan echt nodig, nog een spits???
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

DavidVM schreef: 26 jul 2020, 10:03
ClubFanVinne schreef: 25 jul 2020, 12:52 Als we dan toch een nieuwe spits halen waarom dan moffi niet. Die heeft enorm veel talent en neus voor goals. Kunnen rezaei mss zelfs in deal betrekken. Kortrijk vraagt 5milj. Maar met rezaei kuj hem mss voor 2milj halen.
Is dat dan echt nodig, nog een spits???
Ik vind dit zeker nodig. Aa gent en antwerpen hebben ook spitsen die ze vlot binnenleggen. Dat is de grootste troef die zij hebben. De onze is dat iedereen kan scoren, als we hun scorend vermogen van de spits evenaren, hebben we meer kans om opnieuw kampioen te worden.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door LaurensVS »

ClubFanVinne schreef: 27 jul 2020, 11:07
DavidVM schreef: 26 jul 2020, 10:03
ClubFanVinne schreef: 25 jul 2020, 12:52 Als we dan toch een nieuwe spits halen waarom dan moffi niet. Die heeft enorm veel talent en neus voor goals. Kunnen rezaei mss zelfs in deal betrekken. Kortrijk vraagt 5milj. Maar met rezaei kuj hem mss voor 2milj halen.
Is dat dan echt nodig, nog een spits???
Ik vind dit zeker nodig. Aa gent en antwerpen hebben ook spitsen die ze vlot binnenleggen. Dat is de grootste troef die zij hebben. De onze is dat iedereen kan scoren, als we hun scorend vermogen van de spits evenaren, hebben we meer kans om opnieuw kampioen te worden.
Maar vent toch stop eens met naar andere ploegen te kijken. Zij moeten naar ons kijken en niet andersom. Er komt alleen nog ne spits bij als er iemand vertrekt, simpel. En het zal alleszinds niet Moffi zijn.
Het mag ook eens gedaan zijn met elke speler die een paar goede matchen speelt, direct naar ons te willen halen. Moffi heeft begot 7 matchen in eerste klasse gespeeld!
Wie weet wordt hij ne goeie, kan zeker. Maar ge gaat op basis van 7 matchen toch geen 5 miljoen smijten?
En neen, Buta komt ook niet naar Club.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

LaurensVS schreef: 27 jul 2020, 15:46
ClubFanVinne schreef: 27 jul 2020, 11:07
DavidVM schreef: 26 jul 2020, 10:03
ClubFanVinne schreef: 25 jul 2020, 12:52 Als we dan toch een nieuwe spits halen waarom dan moffi niet. Die heeft enorm veel talent en neus voor goals. Kunnen rezaei mss zelfs in deal betrekken. Kortrijk vraagt 5milj. Maar met rezaei kuj hem mss voor 2milj halen.
Is dat dan echt nodig, nog een spits???
Ik vind dit zeker nodig. Aa gent en antwerpen hebben ook spitsen die ze vlot binnenleggen. Dat is de grootste troef die zij hebben. De onze is dat iedereen kan scoren, als we hun scorend vermogen van de spits evenaren, hebben we meer kans om opnieuw kampioen te worden.
Maar vent toch stop eens met naar andere ploegen te kijken. Zij moeten naar ons kijken en niet andersom. Er komt alleen nog ne spits bij als er iemand vertrekt, simpel. En het zal alleszinds niet Moffi zijn.
Het mag ook eens gedaan zijn met elke speler die een paar goede matchen speelt, direct naar ons te willen halen. Moffi heeft begot 7 matchen in eerste klasse gespeeld!
Wie weet wordt hij ne goeie, kan zeker. Maar ge gaat op basis van 7 matchen toch geen 5 miljoen smijten?
En neen, Buta komt ook niet naar Club.
Je ziet toch direct dat die jongen talent geeft. Mag trouwens veel post van mij overlopen er zit zelden een speler in die het uiteindelijk niet haalt. Bij rezaei had ik mijn twijfels na zijn blessure. Maar voor de rest ben ik zelden mis. Het topic noemt forumscouting. Wat wil zeggen het aanbrengen van interessante spelers voor club. Aangezien er franse, belgische en duitse ploegen achter zitten wil het toch zeggen dat ik niet de enige ben die iets ziet in moffi. Een talent in europa op niveau voor belgische topclub kost nu eenmaal tussen de 3 a 8 milj. Oshimen was ook een gok we hebben hem niet gewaagd en hij is nu 60milj waard. Beter 10keer een berekende gok op talent dan een speler met zwaar loon, die faalt. Of wil je de transferstrategie van anderlecht en united gaan volgen van de laatste 8jaar.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

ClubFanVinne schreef: 27 jul 2020, 11:07
DavidVM schreef: 26 jul 2020, 10:03
ClubFanVinne schreef: 25 jul 2020, 12:52 Als we dan toch een nieuwe spits halen waarom dan moffi niet. Die heeft enorm veel talent en neus voor goals. Kunnen rezaei mss zelfs in deal betrekken. Kortrijk vraagt 5milj. Maar met rezaei kuj hem mss voor 2milj halen.
Is dat dan echt nodig, nog een spits???
Ik vind dit zeker nodig. Aa gent en antwerpen hebben ook spitsen die ze vlot binnenleggen. Dat is de grootste troef die zij hebben. De onze is dat iedereen kan scoren, als we hun scorend vermogen van de spits evenaren, hebben we meer kans om opnieuw kampioen te worden.
Ik citeer een stukje uit S/VM van 20 mei:
[spoiler]
Spitsenprobleem?
In het aanvallende compartiment kan er wel nog progressie geboekt worden, qua resultaten althans. Die lagen dit seizoen lager dan voorheen, terwijl de prestatie in feite beter was. Club Brugge creëerde meer en betere kansen dan onder Leko, maar werkte die slechts op een gemiddelde manier af.

De logische gevolgtrekking is dat Club een echte goalgetter mist. Nieuwkomers Okereke en Krmencik vielen voorlopig tegen. Maar klopt dat wel? Als we de cijfers van Okereke bekijken, blijken die helemaal niet zo slecht. Niemand van blauw-zwart maakte in de competitie meer goals vanuit open spel (met strafschoppen erbij doet Vanaken beter), terwijl de Nigeriaan amper een goeie 1000 minuten op het veld stond.

Club Brugge heeft met Okereke potentieel een nieuwe topschutter in huis.

Vooral de kwaliteit van zijn kansen valt op. Geen enkele speler in de Jupiler Pro League ondernam doelpogingen uit betere posities dan hij. Die hoge kwaliteit van doelpogingen is een goede voorspeller voor zijn doelpuntenproductie op langere termijn.

Als Clement hem na de coronastop opnieuw het nodige vertrouwen kan geven, heeft Club Brugge met Okereke potentieel een nieuwe topschutter in huis.
Moffi heeft inderdaad wel potentieel, maar we hebben dus ook in eigen rangen een spits met groot potentieel, waar we veel geld voor betaalden en die we dus beter kansen geven, willen we niet aan kapitaalsvernietiging doen. Daarnaast heb je, als 'targetmen' nog Krmencik, die nog niet kon overtuigen, maar die je nog wat tijd moet geven, en de jonge Badji die komt piepen. Ook Rezaei is voorlopig nog van ons. Schrijvers en De Ketelaere kunnen als hangende spits uit de voeten, als we met 2 spitsen willen spelen. Ik denk toch dat er eerst uitgaand beweging nodig is (Rezaei?) vooraleer er eventueel nog iets bij zal komen voorin.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door LaurensVS »

ClubFanVinne schreef: 27 jul 2020, 21:36
LaurensVS schreef: 27 jul 2020, 15:46
ClubFanVinne schreef: 27 jul 2020, 11:07
DavidVM schreef: 26 jul 2020, 10:03
Is dat dan echt nodig, nog een spits???
Ik vind dit zeker nodig. Aa gent en antwerpen hebben ook spitsen die ze vlot binnenleggen. Dat is de grootste troef die zij hebben. De onze is dat iedereen kan scoren, als we hun scorend vermogen van de spits evenaren, hebben we meer kans om opnieuw kampioen te worden.
Maar vent toch stop eens met naar andere ploegen te kijken. Zij moeten naar ons kijken en niet andersom. Er komt alleen nog ne spits bij als er iemand vertrekt, simpel. En het zal alleszinds niet Moffi zijn.
Het mag ook eens gedaan zijn met elke speler die een paar goede matchen speelt, direct naar ons te willen halen. Moffi heeft begot 7 matchen in eerste klasse gespeeld!
Wie weet wordt hij ne goeie, kan zeker. Maar ge gaat op basis van 7 matchen toch geen 5 miljoen smijten?
En neen, Buta komt ook niet naar Club.
Je ziet toch direct dat die jongen talent geeft. Mag trouwens veel post van mij overlopen er zit zelden een speler in die het uiteindelijk niet haalt. Bij rezaei had ik mijn twijfels na zijn blessure. Maar voor de rest ben ik zelden mis. Het topic noemt forumscouting. Wat wil zeggen het aanbrengen van interessante spelers voor club. Aangezien er franse, belgische en duitse ploegen achter zitten wil het toch zeggen dat ik niet de enige ben die iets ziet in moffi. Een talent in europa op niveau voor belgische topclub kost nu eenmaal tussen de 3 a 8 milj. Oshimen was ook een gok we hebben hem niet gewaagd en hij is nu 60milj waard. Beter 10keer een berekende gok op talent dan een speler met zwaar loon, die faalt. Of wil je de transferstrategie van anderlecht en united gaan volgen van de laatste 8jaar.
Dus een speler met een zwaar loon faalt automatisch maar "berekende" gokken zijn altijd een schot in de roos?
Ge komt af met Gotze, Kubo en Sambi Lokonga, dan is het nogal moeilijk om er niet naast te zitten.
Messi en Ronaldo zouden ook wel degelijke spelers voor club kunnen zijn.
Wedden dat ik het ook niet fout heb?
Hoeveel van uw spelers zijn eig al naar Club gekomen? Geen, want die zijn in 90% van de gevallen onhaalbaar.
Al schiet Moffi er volgend seizoen 30 in, ge gaat nooit gelijk hebben want wij hebben gewoon geen plaats voor hem.
Plaats reactie