Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

ClubFanVinne schreef: 17 jan 2019, 19:26
Cedrinho schreef: 17 jan 2019, 13:47 Thoughts on Markovic? Deed het vorig jaar ok bij rsca in die paar matchen die hij speelde, Liverpool wil hem uitlenen, is bijna einde contract. Wat als we hem zouden lenen gewoon in afwachting van de terugkeer van onze flankspelers?
Dan koop je hem beter, liverpool wil maar 4 a 5milj meer vangen dus het is mogelijk. Maar denk dat hij eerder naar de mauves zal gaan
lees nu dat hij zelfs gratis mag vertrekken
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Forumscouting

Bericht door Bosko »

Ik weet niet waar we die zouden zetten.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Forumscouting

Bericht door PetjeFCB »

Bosko schreef: 17 jan 2019, 20:53 Ik weet niet waar we die zouden zetten.
In de tribune (wegens niet fit) :mrgreen:
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Kunnen we deze niet huren met aankoop optie. Komt amper aan spelen toe in de premeir league

Jairo Riedewald
https://www.transfermarkt.nl/jairo-ried ... ler/241481

En over markovic. Die kan op plaats van schrijvers spelen en ook op plaats van mata maar dan aanvallender zoals danjuma aan de andere kant. Zou onze kern extra opties geven.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Forumscouting

Bericht door leem »

Bosko schreef:Ik weet niet waar we die zouden zetten.
Er is dus wel plaats, lijkt me. Of wanneer komt Danjuma terug?

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

ClubFanVinne schreef: 17 jan 2019, 23:31 Kunnen we deze niet huren met aankoop optie. Komt amper aan spelen toe in de premeir league

Jairo Riedewald
https://www.transfermarkt.nl/jairo-ried ... ler/241481

En over markovic. Die kan op plaats van schrijvers spelen en ook op plaats van mata maar dan aanvallender zoals danjuma aan de andere kant. Zou onze kern extra opties geven.
Wat type verdediger is dit? Omdat weet enkel dat het een cv is die linksvoetig is, ideaal lijkt me als Denswil zou vertrekken, maar is hij wel voetballend? of eerder een statische kopbalsterke verdediger?
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Dringend vers bloed nodig.
Laatst gewijzigd door ClubFanVinne op 21 jan 2019, 00:14, 1 keer totaal gewijzigd.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

HeervanBiesen schreef: 20 jan 2019, 17:58
ClubFanVinne schreef: 17 jan 2019, 23:31 Kunnen we deze niet huren met aankoop optie. Komt amper aan spelen toe in de premeir league

Jairo Riedewald
https://www.transfermarkt.nl/jairo-ried ... ler/241481

En over markovic. Die kan op plaats van schrijvers spelen en ook op plaats van mata maar dan aanvallender zoals danjuma aan de andere kant. Zou onze kern extra opties geven.
Wat type verdediger is dit? Omdat weet enkel dat het een cv is die linksvoetig is, ideaal lijkt me als Denswil zou vertrekken, maar is hij wel voetballend? of eerder een statische kopbalsterke verdediger?
Eerder type denswil, komt ook van ajax en je kent de jeugd opleiding daar als je niet kan voetballen en de nodige techniek hebt speel je geen 93 wedstrijden in eerste ploeg.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Als je wout faes ziet spelen bij oostende toch wel raar dat anderlecht dan een verdediger koopt die slechter is voor 8milj. Kan club hem na dit seizoen mss oppikken, zou een goede vervanger voor poulain zijn.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Forumscouting

Bericht door zegmaardag »

ClubFanVinne schreef: 27 jan 2019, 14:54 Als je wout faes ziet spelen bij oostende toch wel raar dat anderlecht dan een verdediger koopt die slechter is voor 8milj. Kan club hem na dit seizoen mss oppikken, zou een goede vervanger voor poulain zijn.

Is alleszins serieus gegroeid, had het hem niet nagegeven om dat niveau te halen.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Mocht nakamba vertrekken deze zomer. Kunnen we verstreate mss terug halen. Speelt niet meer bij aa gent en is nogtans beter dan estiti. Komt uit jeugd van club en geeft een echte werkers mentaliteit.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Cedrinho »

Nope. Liever niet.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Een Vanlerberghe zie ik wel graag terugkomen. Tegen Club en Gent was hij best wel goed, als hij zich blijft doorzetten in Oostende zou hij zijn kans hier nog eens moeten krijgen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Pica »

Nog een middenvelder voor op den hoop
Plaats reactie