Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

LaurensVS schreef: 28 jul 2020, 11:34
ClubFanVinne schreef: 27 jul 2020, 21:36
LaurensVS schreef: 27 jul 2020, 15:46
ClubFanVinne schreef: 27 jul 2020, 11:07

Ik vind dit zeker nodig. Aa gent en antwerpen hebben ook spitsen die ze vlot binnenleggen. Dat is de grootste troef die zij hebben. De onze is dat iedereen kan scoren, als we hun scorend vermogen van de spits evenaren, hebben we meer kans om opnieuw kampioen te worden.
Maar vent toch stop eens met naar andere ploegen te kijken. Zij moeten naar ons kijken en niet andersom. Er komt alleen nog ne spits bij als er iemand vertrekt, simpel. En het zal alleszinds niet Moffi zijn.
Het mag ook eens gedaan zijn met elke speler die een paar goede matchen speelt, direct naar ons te willen halen. Moffi heeft begot 7 matchen in eerste klasse gespeeld!
Wie weet wordt hij ne goeie, kan zeker. Maar ge gaat op basis van 7 matchen toch geen 5 miljoen smijten?
En neen, Buta komt ook niet naar Club.
Je ziet toch direct dat die jongen talent geeft. Mag trouwens veel post van mij overlopen er zit zelden een speler in die het uiteindelijk niet haalt. Bij rezaei had ik mijn twijfels na zijn blessure. Maar voor de rest ben ik zelden mis. Het topic noemt forumscouting. Wat wil zeggen het aanbrengen van interessante spelers voor club. Aangezien er franse, belgische en duitse ploegen achter zitten wil het toch zeggen dat ik niet de enige ben die iets ziet in moffi. Een talent in europa op niveau voor belgische topclub kost nu eenmaal tussen de 3 a 8 milj. Oshimen was ook een gok we hebben hem niet gewaagd en hij is nu 60milj waard. Beter 10keer een berekende gok op talent dan een speler met zwaar loon, die faalt. Of wil je de transferstrategie van anderlecht en united gaan volgen van de laatste 8jaar.
Dus een speler met een zwaar loon faalt automatisch maar "berekende" gokken zijn altijd een schot in de roos?
Ge komt af met Gotze, Kubo en Sambi Lokonga, dan is het nogal moeilijk om er niet naast te zitten.
Messi en Ronaldo zouden ook wel degelijke spelers voor club kunnen zijn.
Wedden dat ik het ook niet fout heb?
Hoeveel van uw spelers zijn eig al naar Club gekomen? Geen, want die zijn in 90% van de gevallen onhaalbaar.
Al schiet Moffi er volgend seizoen 30 in, ge gaat nooit gelijk hebben want wij hebben gewoon geen plaats voor hem.
Club heeft wel degelijk plaats voor een goalgetter (net zoals de meeste ploegen) in de huidige kern.
Ik zeg niet dat dit Moffi is voor alle duidelijkheid.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Cedrinho »

Moffi = enkele goeie matchen bij Kortrijk
Osayi-Samuel = een sterk seizoen bij QPR in de Championship

Beide kosten rond de 5 miljoen.

Dan ga je toch nooit voor Moffi. Een andere optie hoeft zelfs niet Osayi-Samuel te zijn, Osayi-Samuel toont gewoon aan dat er andere en betere opties zijn dan Moffi en aan ongeveer dezelfde prijs.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Los van deze discussie:

In het Nieuwsblad van vandaag staat dat anderlecht 2 Nigeriaanse spelers op het oog heeft om hun aanval te versterken. Beiden kosten rond de 300.000 euro en wij hebben een tijdje geleden ook interesse gehad in 1 van de 2 (Paul Mukairu van Antalyaspor). Hoe zalig is het niet om te lezen hoe transferbedragen van 5m voor ons de norm aan het worden zijn (het bod bij QPR zou aanvaard zijn, nu is het aan de speler) terwijl ze bij anderlecht moeten scharrelen om een speler van 300.000 euro te kunnen kopen.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

LaurensVS schreef: 28 jul 2020, 11:34
ClubFanVinne schreef: 27 jul 2020, 21:36
LaurensVS schreef: 27 jul 2020, 15:46
ClubFanVinne schreef: 27 jul 2020, 11:07

Ik vind dit zeker nodig. Aa gent en antwerpen hebben ook spitsen die ze vlot binnenleggen. Dat is de grootste troef die zij hebben. De onze is dat iedereen kan scoren, als we hun scorend vermogen van de spits evenaren, hebben we meer kans om opnieuw kampioen te worden.
Maar vent toch stop eens met naar andere ploegen te kijken. Zij moeten naar ons kijken en niet andersom. Er komt alleen nog ne spits bij als er iemand vertrekt, simpel. En het zal alleszinds niet Moffi zijn.
Het mag ook eens gedaan zijn met elke speler die een paar goede matchen speelt, direct naar ons te willen halen. Moffi heeft begot 7 matchen in eerste klasse gespeeld!
Wie weet wordt hij ne goeie, kan zeker. Maar ge gaat op basis van 7 matchen toch geen 5 miljoen smijten?
En neen, Buta komt ook niet naar Club.
Je ziet toch direct dat die jongen talent geeft. Mag trouwens veel post van mij overlopen er zit zelden een speler in die het uiteindelijk niet haalt. Bij rezaei had ik mijn twijfels na zijn blessure. Maar voor de rest ben ik zelden mis. Het topic noemt forumscouting. Wat wil zeggen het aanbrengen van interessante spelers voor club. Aangezien er franse, belgische en duitse ploegen achter zitten wil het toch zeggen dat ik niet de enige ben die iets ziet in moffi. Een talent in europa op niveau voor belgische topclub kost nu eenmaal tussen de 3 a 8 milj. Oshimen was ook een gok we hebben hem niet gewaagd en hij is nu 60milj waard. Beter 10keer een berekende gok op talent dan een speler met zwaar loon, die faalt. Of wil je de transferstrategie van anderlecht en united gaan volgen van de laatste 8jaar.
Dus een speler met een zwaar loon faalt automatisch maar "berekende" gokken zijn altijd een schot in de roos?
Ge komt af met Gotze, Kubo en Sambi Lokonga, dan is het nogal moeilijk om er niet naast te zitten.
Messi en Ronaldo zouden ook wel degelijke spelers voor club kunnen zijn.
Wedden dat ik het ook niet fout heb?
Hoeveel van uw spelers zijn eig al naar Club gekomen? Geen, want die zijn in 90% van de gevallen onhaalbaar.
Al schiet Moffi er volgend seizoen 30 in, ge gaat nooit gelijk hebben want wij hebben gewoon geen plaats voor hem.
en toch zou Messi niet bij ons passen (ben zelf zwaar van van hem maar toch...). Hij is een speler die enkel loopt als er aanvallend iets te beleven valt bij Barcelona. Is Barcelona aan het verdedigen, is hij aan het wandelen.
Bij ons is de leuze no sweat no glory en hebben we spelers nodig met de over-mijn-lijk-mentaliteit die hun kop er desnoods voor leggen en dat is bij Messi niet het geval.

Wil gewoon zeggen, soms zijn er ook mindere goden met kwaliteiten die perfect in een bepaald systeem of tactiek passen en dat zou dan een veel betere match zijn.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

HeervanBiesen schreef: 28 jul 2020, 18:18
LaurensVS schreef: 28 jul 2020, 11:34
ClubFanVinne schreef: 27 jul 2020, 21:36
LaurensVS schreef: 27 jul 2020, 15:46

Maar vent toch stop eens met naar andere ploegen te kijken. Zij moeten naar ons kijken en niet andersom. Er komt alleen nog ne spits bij als er iemand vertrekt, simpel. En het zal alleszinds niet Moffi zijn.
Het mag ook eens gedaan zijn met elke speler die een paar goede matchen speelt, direct naar ons te willen halen. Moffi heeft begot 7 matchen in eerste klasse gespeeld!
Wie weet wordt hij ne goeie, kan zeker. Maar ge gaat op basis van 7 matchen toch geen 5 miljoen smijten?
En neen, Buta komt ook niet naar Club.
Je ziet toch direct dat die jongen talent geeft. Mag trouwens veel post van mij overlopen er zit zelden een speler in die het uiteindelijk niet haalt. Bij rezaei had ik mijn twijfels na zijn blessure. Maar voor de rest ben ik zelden mis. Het topic noemt forumscouting. Wat wil zeggen het aanbrengen van interessante spelers voor club. Aangezien er franse, belgische en duitse ploegen achter zitten wil het toch zeggen dat ik niet de enige ben die iets ziet in moffi. Een talent in europa op niveau voor belgische topclub kost nu eenmaal tussen de 3 a 8 milj. Oshimen was ook een gok we hebben hem niet gewaagd en hij is nu 60milj waard. Beter 10keer een berekende gok op talent dan een speler met zwaar loon, die faalt. Of wil je de transferstrategie van anderlecht en united gaan volgen van de laatste 8jaar.
Dus een speler met een zwaar loon faalt automatisch maar "berekende" gokken zijn altijd een schot in de roos?
Ge komt af met Gotze, Kubo en Sambi Lokonga, dan is het nogal moeilijk om er niet naast te zitten.
Messi en Ronaldo zouden ook wel degelijke spelers voor club kunnen zijn.
Wedden dat ik het ook niet fout heb?
Hoeveel van uw spelers zijn eig al naar Club gekomen? Geen, want die zijn in 90% van de gevallen onhaalbaar.
Al schiet Moffi er volgend seizoen 30 in, ge gaat nooit gelijk hebben want wij hebben gewoon geen plaats voor hem.
Sambi was gewoon een reactie op het feit dat iemand hier gerkens voorstelde. Van Gotze wist ik niet dat hij een spierblessure had. Kubo zou een echte top transfer zijn. Dat zijn trouwens 3 van al mijn reacties. Mata zei ik al 3jaar voor hij in brugge was, Rits hetzelfde. Balanta toen die nog cv was, wel pas 2j later gehaald. Danjuma had ik ook aangekaart voor hij hier was. Voor de rest niet echt spelers die ik direct had aangeraden. Had wel kudus (voor 8milj naar ajax), edson alvarez(ton hij nog maar 2milj waard was, nu ajax en 20+ waard), habib diallo (nu 20milj waard toen ik hem aanrade 3milj), oshimen (nu 60milj waard), edmilson(ton hij nog bij stvv zat), lucas digne (toen die nog bij lille zat en geen kansen kreeg) aangeraden.
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: Forumscouting

Bericht door CRS006 »

🙈 Schiet me niet dood maar na de match tegen Lille had ik het gevoel dat indien we nog 2 transfers zouden doen ( indien er geen vertrekkers zijn) onze ploeg echt AF zou zijn.

1) Hoedt : hebben nog een cv nodig en hij is een topper. Indien 5 mil. Klopt zou ik niet twijfelen.

2) Fellaini : Zoeken nog iemand voor op het middenveld ( kan op de 6 en 8) + optie in de spits als valse 9.

Ken geen betere die ballen uit de lucht haalt met zijn borst. Kan koppen als geen ander en heeft de nodige ervaring.

Bij een vertrek van Dennis of Diatta wel een vervanger per speler gewenst.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

CRS006 schreef: 28 jul 2020, 23:24 🙈 Schiet me niet dood maar na de match tegen Lille had ik het gevoel dat indien we nog 2 transfers zouden doen ( indien er geen vertrekkers zijn) onze ploeg echt AF zou zijn.

1) Hoedt : hebben nog een cv nodig en hij is een topper. Indien 5 mil. Klopt zou ik niet twijfelen.

2) Fellaini : Zoeken nog iemand voor op het middenveld ( kan op de 6 en 8) + optie in de spits als valse 9.

Ken geen betere die ballen uit de lucht haalt met zijn borst. Kan koppen als geen ander en heeft de nodige ervaring.

Bij een vertrek van Dennis of Diatta wel een vervanger per speler gewenst.
Hoedt zou een toptransfer zijn.
Fellaini is financieel onhaalbaar.
Graag dan nog ; Edmilson, een CM en een goalgetter...dankjewel Sinterklaas. :-D
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 29 jul 2020, 07:54
CRS006 schreef: 28 jul 2020, 23:24 🙈 Schiet me niet dood maar na de match tegen Lille had ik het gevoel dat indien we nog 2 transfers zouden doen ( indien er geen vertrekkers zijn) onze ploeg echt AF zou zijn.

1) Hoedt : hebben nog een cv nodig en hij is een topper. Indien 5 mil. Klopt zou ik niet twijfelen.

2) Fellaini : Zoeken nog iemand voor op het middenveld ( kan op de 6 en 8) + optie in de spits als valse 9.

Ken geen betere die ballen uit de lucht haalt met zijn borst. Kan koppen als geen ander en heeft de nodige ervaring.

Bij een vertrek van Dennis of Diatta wel een vervanger per speler gewenst.
Hoedt zou een toptransfer zijn.
Fellaini is financieel onhaalbaar.
Graag dan nog ; Edmilson, een CM en een goalgetter...dankjewel Sinterklaas. :-D
Onze goalgetter loopt hier al rond. En wat de verdediging betreft, vermoed ik dat ze, gelet op de onbeschikbaarheid van Mitrovic en het mogelijk vertrek van Mata, eerder zullen uitkijken naar een rechtsvoetige.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

For what it's worth: Op twitter staat dat er een deal zou zijn tussen Southampton en "een Belgische club" voor Hoedt. Er wordt gesproken over 5.9m pond dus dat sluit direct de meerderheid van de Belgische teams uit.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 29 jul 2020, 11:40 For what it's worth: Op twitter staat dat er een deal zou zijn tussen Southampton en "een Belgische club" voor Hoedt. Er wordt gesproken over 5.9m pond dus dat sluit direct de meerderheid van de Belgische teams uit.
Dat is 6,5 miljoen euro, lijkt me wel veel.
Ik zie geen andere Belgische ploeg dan Club hiertoe in staat.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 29 jul 2020, 12:19
t4nd schreef: 29 jul 2020, 11:40 For what it's worth: Op twitter staat dat er een deal zou zijn tussen Southampton en "een Belgische club" voor Hoedt. Er wordt gesproken over 5.9m pond dus dat sluit direct de meerderheid van de Belgische teams uit.
Dat is 6,5 miljoen euro, lijkt me wel veel.
Ik zie geen andere Belgische ploeg dan Club hiertoe in staat.
'Twitter' is nu ook wel héél erg vaag als bron natuurlijk.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Vandaar ook de "for what it's worth" erbij ;-)
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 29 jul 2020, 14:15 Vandaar ook de "for what it's worth" erbij ;-)
een twitteraccount vermelden was al preciezer geweest. Niet noodzakelijk betrouwbaarder, maar zou misschien wel toelaten om de herkomst van het gerucht te achterhalen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Forumscouting

Bericht door t4nd »

Tweets in het forum krijgen lukt mij niet, dus hieronder de link :-)

[twitter]https://www.instagram.com/p/CC8ZLF9n9N5/[/twitter]
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

CRS006 schreef: 28 jul 2020, 23:24 🙈 Schiet me niet dood maar na de match tegen Lille had ik het gevoel dat indien we nog 2 transfers zouden doen ( indien er geen vertrekkers zijn) onze ploeg echt AF zou zijn.

1) Hoedt : hebben nog een cv nodig en hij is een topper. Indien 5 mil. Klopt zou ik niet twijfelen.

2) Fellaini : Zoeken nog iemand voor op het middenveld ( kan op de 6 en 8) + optie in de spits als valse 9.

Ken geen betere die ballen uit de lucht haalt met zijn borst. Kan koppen als geen ander en heeft de nodige ervaring.

Bij een vertrek van Dennis of Diatta wel een vervanger per speler gewenst.
Veenman lijkt me ook wel heel nuttige speler, na zijn post op instagram dat hij in Brugge was (wss voor medische tests die Club dikwijls al doet alvorens verder te onderhandelen) is het rond deze speler windstil.
Plaats reactie