Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

ClubFanVinne schreef: 18 mei 2020, 23:07 Wat vinden jullie van de geruchten dat ze tau nog een jaar zouden huren hopelijk wel met aankoop optie ik zie anders het nut niet. Ik twijfel niet aan zijn talent maar wel aan zijn fysieke kwaliteiten. En in de belgische competitie heb je die wel nodig, daar kun je natuurlijk wel aan werken dus kan 2 kanten op.
Was heel goed begonnen maar daarna volledig afgegleden. Ik zou Tau niet nog een extra seizoen huren, maar uitkijken voor iemand anders.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Forumscouting

Bericht door Maximus »

Tiki Taka schreef: 19 mei 2020, 09:42
ClubFanVinne schreef: 18 mei 2020, 23:07 Wat vinden jullie van de geruchten dat ze tau nog een jaar zouden huren hopelijk wel met aankoop optie ik zie anders het nut niet. Ik twijfel niet aan zijn talent maar wel aan zijn fysieke kwaliteiten. En in de belgische competitie heb je die wel nodig, daar kun je natuurlijk wel aan werken dus kan 2 kanten op.
Was heel goed begonnen maar daarna volledig afgegleden. Ik zou Tau niet nog een extra seizoen huren, maar uitkijken voor iemand anders.
Ik heb dezelfde mening. Veel te wisselvallig om een volledig seizoen op te kunnen rekenen. En in de topwedstrijden/Champions League zeer weinig het verschil kunnen maken.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Pica »

Was natuurlijk ook geblesseerd gedurende grote delen van het seizoen. Misschien heeft dat een impact. Ik weet het niet é.
Speelde ook veel beter toen we ons beste voetbal brachten in onze 4-3-3.
Zijn "terugval" mag je trouwens ook zeggen van Dennis en Diatta.
Misschien ook te maken met de verandering in speelstijl. Ik weet het niet é.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Cedrinho »

Ik ga ervan uit dat Club het wel beter zal kunnen inschatten dan wij. Als Club gelooft in Tau en in diens talent, waarom zouden ze hem dan niet nog een jaartje langer houden als dat kan? Maar als ze iemand anders vinden die dezelfde rol beter kan invullen, dan zullen ze het ook niet laten.
De recentste jaren hebben aangetoond dat Club weldegelijk gericht kan zoeken naar targets. Als ze dan Tau zien als de beste optie voor de door hem te bekleden rol, dan heb ik er alle vertrouwen in.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

ClubFanVinne schreef: 13 mei 2020, 21:09
IsO schreef: 10 mei 2020, 19:25
leem schreef: 10 mei 2020, 11:29 Hoe komt het dt die Gotze zo afgezakt is in marktwaarde op zijn 27ste?
ik zie twee redenen: vooreerst moeilijk kunnen omgaan met de (te) hoge verwachtingen na zijn Golden goal op het WK in 2014. Löw zei voor zijn invalbeurt 'toon de wereld dat je beter bent dan Messi'. Hij zei achteraf zelf dat hij de speler daarmee geen dienst heeft bewezen.

En een tweede: https://www.uzleuven.be/nl/metabole-myopathie

Heeft die echt een spierziekte?
Ik heb natuurlijk geen inzage in zijn medisch dossier, maar hijzelf en zijn persoonlijke arts beweren dat toch. https://www.spox.com/de/sport/fussball/ ... nkung.html
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Mike Trésor Ndayishimiye is ook een interessante speler die cva goedkoop op te halen is. Enorm veel talent.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

ClubFanVinne schreef: 24 mei 2020, 01:15 Mike Trésor Ndayishimiye is ook een interessante speler die cva goedkoop op te halen is. Enorm veel talent.
Vrees dat Willem II gegadigden genoeg ervoor gaat hebben en dit zo gaat tussen de clubs onderling gaat uitspelen dat de biedingen hoger gaan worden.
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: Forumscouting

Bericht door CRS006 »

Nu ik post hier niet zo veel maar volg het hier contstant.

Ik weet nog toen ik enkele Belgische spelers zoals bv Simon zei dat er mij een paar zot verklaarden 🤣🤣🤣.

Nu indien Brugge nog die extra stappen wil zetten om in de cl kunnen mee te doen voor plaats 1 of 2 en de jpl wil blijven domineren zullen ze deze zomer veel werk hebben. Zeker indien spelers als Diatta en Dennis vertrekken.

Ik vind persoonlijk dat we dezelfde werkwijze moeten blijven gebruiken zoals we de laatste jaren bezig zijn. Dus voor op de flanken aalvlugge aanvallers gepaard met een meer dan behoorlijk techniek en mits een buitenkans a la mignolet, deli , mata, nakamba zeker niet twijfelen.

Dus hier wat ik zou voorstellen...

Keepers: (0 euro uitgaven)

Met Simon hebben we een wereldkeeper en met Horvath,Shinton en Letica genoeg en goed materiaal voor keeper 2 en 3.

Zal ook te zien zijn of Horvath wil blijven. Bij 12/16 jpl ploegen zou hij eerste keeper zijn.

Ik blijf volharden dat mits een goede opvolging letica een wereldkeeper kan worden.

Verdedigers: 2 verkopen 3 aankopen +- 20mil.

Mata , Kossounou , Ricca, Mechele houden.

Ik ben fan van Deli maar zie hem mits een goed bod vertrekken richting de pl. Zou daar op zijn plek zitten en gezien zijn leeftijd moet hij ook geen jaren meer wachten. Dus bij een goed bod (8 - 14mil.)laten vertrekken --- zal direct duidelijk worden wrm 😋

Was ook fan van Mitrovic toen hij juist bij Brugge was. Deed het zeer goed maar dan letterlijk steeds gekwetst en zijn echt goede matchen zijn vervolgens op 1 hand meer te tellen. Jammer maar ik zou hem verkopen mocht Brugge er nog iets op willen verdienen.

Dan de aankopen...

Sobol aankopen want deed het imo zeer goed en was 8/10 bij de 3 beste spelers van de ploeg.
Mochten ze sobol niet aankopen zaten ze nog achter een 19 jarige pool van 6mil. Maar liever Sobol kopen voor 4 mil. We weten wat hij kan en ik denk zelf dat hij nog veel beter kan.

Standaard zit in geldnood en moet Vanheusden verkopen. Indien de verhalen waar zijn dat er twee Belgische ploegen hem zouden willen kan dit imo enkel Genk of wij zijn. Gent en Antwerpen mss ook nog maar ik betwijfel of zij 8-12 mil voor een cv zouden betalen.

Mocht hij voor 8-10 mil. Te halen zijn zou ik toch niet twijfelen hoor. Klassebak, 20 jaar, kapitein van een topploeg op die leeftijd, goeie voeten, sterk kopbalspel ...

Nu over Deli. Moet van mij zeker niet weg maar mocht er een mooi bod komen uit de pl voor hem zou ik hem laten gaan. Geen zin om een speler tegen zijn zin te houden. En dan volgt de tweede buitenkans. En dat is Jan Verthongen.

Is 33 maar kan zeker nog 3 tot 4 jaar op hoog niveau mee hoor. + Wil nog naar een ploeg die cl speelt. Kent Simon goed en BIG S is gwn het voorbeeld hoe het kan zijn voor een rode duivel die nog cl wil spelen en nog bij de duivels wil meedraaien.

Mits hij wil inboeten in loon net zoals Simon is dit zeker haalbaar, blijft hij rode duivel, dichter bij familie, nog altijd toploon, cl , en ieder jaar meedoen voor de titel...

Middenveld: 1speler erbij +- 3mil.

Vanaken, vormer, rits, balanta, De Ketelaere gewoon houden.

Las dat ze een vervanger voor vormer zoeken maar imo hebben we deze al in Rits. Is imo nog altijd beter als 8 dan echt een 6 en mits wat meer vrijheid pikt hij regelmatig zijn goal mee.

Toch zou ik ook hier nog iemand bij willen om die extra stap te zetten.

En hier zou ik voor mousa dembélé gaan. Heeft 2 jaar zwaar geld gaan scheppen a la witsel maar kan echt nog ballen. Indien ook hij inboet in loon kan ook hij juist hetzelfde meemaken als Simon en jan 😋 en hebben wij een speler er bij die ook belg is, enorm veel ervaring heeft en niet zo veel moet kosten in aankoop. Zou trouwens zeker nog 2 a 3 jaar basisspeler zijn.

Mits zo'n speler erbij kunnen de vormers en vanakens soms eens een match skippen zonder dat er kwaliteitsverlies is. En imo zorgt zo'n speler er ook voor dat een vanaken en een vormer niet te veel op hun gemak zijn dat ze alles starten want dembélé kan in de jpl op zowel 6,8 en 10 spelen en domineren.

Aanval: verkoop 4 spelers aankoop 5 spelers.+- 20mil.

Vertrek van Tau opvangen
Verkoop: dennis, diatta, rezaei en schrijvers.

Houden openda, okereke, krmencik

Voor de flanken zou ik gewoon ons succesverhaal aanhouden en 2 a 3 aalvlugge spelers aankopen. ( Zijn hier of in andere social media al verschillende mooie namen gevallen)

Ik ben zowel een fan van Rezai als van schrijvers maar de manier waarop clement wil spelen ligt hen gewoon niet.

Rezai is echt een topspits voor ploegen die als chaleroi spelen en schrijvers heeft hele mooie dingen laten zien bij ons maar staat ook niet op zijn plek en is imo niet rap genoeg om de rol op de flanken in te vullen.

Okereke kan echt wel ballen en komt er wel. Kan ook op de flank spelen dus ook een oluspunt.

Krmencik wil ik nog niet afschrijven want vind hem echt rap voor zo'n bonkige spits. Indien hij fit is en weet hoe hij moet lopen bij clement kan hij denk ik wel ontploffen.

Openda is zo rap niet normaal maar moet gewoon leren scoren. Zou hem toch nog grg een seizoen of twee bij ons zien

Ik zou eig. geen CA meer aankopen tenzij er zich echt een buitenkans voordoet. Mocht die gaiech voor 8-10 mil. Te kopen zijn zou ik indien ze het echt willen wel wagen maar dan moet Openda of 1 van de andere twee nieuwe aankopen alweer verkocht worden. Er lopen nu al twee hele dure vogels van 8 mil. en 6.5 mil rond + nog 1 van 10mil. en openda zou toch wel te veel van het goede zijn.

En dat er enkele tegen een komst van chadli zijn versta ik zeker niet. Ik zou schrijvers weg doen voor chadli en dan heb je een speler vervangen voor een speler die een beter profiel heeft voor de ploeg. Is ook belg, is een RD, kan zoals gezien bij anderlecht een ploeg dragen, is rapper en sterker of Schrijvers, meer ervaring en op hoger niveau. Is idd niet zo rap als diatta,dennis,joske,danjuma maar is zeker niet traag heeft een zeer goeie techniek en kan gwn overal spelen. Flanken,verdediging,middenveld,diepe spits.
Kan zeker belangrijk zijn voor een ploeg die op 3 fronten wil uitblinken.

+ Enkele jongeren voor de selectie te vullen en af en toe een kans te geven en enkele spelers zoals bv badji en thibault uitlenen

Ik zal wss weer wat over mij heen krijgen 🤣🤣🤣 maar dit is nog altijd een topic he en dit is gewoon als brugge sup. een natte droom om een topploeg te kunn zien van mix jong en oud met 5 huidige RD's die zeker nog 3 a 4 jaar top kunnen zijn in de jpl en die enkele europese wedstrijden. Zal qua lonen wel onbetaalbaar zijn 🤣

Stel u volgende spelersvoorstelling van de nieuwe aankopen voor...

Vanheusden (Toekomstige RD),
Sobol,
verthongen,
Dembélé,
Chadli
Gaiech
En nog 2 aalvlugge flankspelers
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Forumscouting

Bericht door LaurensVS »

CRS006 schreef: 25 mei 2020, 11:46 Nu ik post hier niet zo veel maar volg het hier contstant.

Ik weet nog toen ik enkele Belgische spelers zoals bv Simon zei dat er mij een paar zot verklaarden 🤣🤣🤣.

Nu indien Brugge nog die extra stappen wil zetten om in de cl kunnen mee te doen voor plaats 1 of 2 en de jpl wil blijven domineren zullen ze deze zomer veel werk hebben. Zeker indien spelers als Diatta en Dennis vertrekken.

Ik vind persoonlijk dat we dezelfde werkwijze moeten blijven gebruiken zoals we de laatste jaren bezig zijn. Dus voor op de flanken aalvlugge aanvallers gepaard met een meer dan behoorlijk techniek en mits een buitenkans a la mignolet, deli , mata, nakamba zeker niet twijfelen.

Dus hier wat ik zou voorstellen...

Keepers: (0 euro uitgaven)

Met Simon hebben we een wereldkeeper en met Horvath,Shinton en Letica genoeg en goed materiaal voor keeper 2 en 3.

Zal ook te zien zijn of Horvath wil blijven. Bij 12/16 jpl ploegen zou hij eerste keeper zijn.

Ik blijf volharden dat mits een goede opvolging letica een wereldkeeper kan worden.

Verdedigers: 2 verkopen 3 aankopen +- 20mil.

Mata , Kossounou , Ricca, Mechele houden.

Ik ben fan van Deli maar zie hem mits een goed bod vertrekken richting de pl. Zou daar op zijn plek zitten en gezien zijn leeftijd moet hij ook geen jaren meer wachten. Dus bij een goed bod (8 - 14mil.)laten vertrekken --- zal direct duidelijk worden wrm 😋

Was ook fan van Mitrovic toen hij juist bij Brugge was. Deed het zeer goed maar dan letterlijk steeds gekwetst en zijn echt goede matchen zijn vervolgens op 1 hand meer te tellen. Jammer maar ik zou hem verkopen mocht Brugge er nog iets op willen verdienen.

Dan de aankopen...

Sobol aankopen want deed het imo zeer goed en was 8/10 bij de 3 beste spelers van de ploeg.
Mochten ze sobol niet aankopen zaten ze nog achter een 19 jarige pool van 6mil. Maar liever Sobol kopen voor 4 mil. We weten wat hij kan en ik denk zelf dat hij nog veel beter kan.

Standaard zit in geldnood en moet Vanheusden verkopen. Indien de verhalen waar zijn dat er twee Belgische ploegen hem zouden willen kan dit imo enkel Genk of wij zijn. Gent en Antwerpen mss ook nog maar ik betwijfel of zij 8-12 mil voor een cv zouden betalen.

Mocht hij voor 8-10 mil. Te halen zijn zou ik toch niet twijfelen hoor. Klassebak, 20 jaar, kapitein van een topploeg op die leeftijd, goeie voeten, sterk kopbalspel ...

Nu over Deli. Moet van mij zeker niet weg maar mocht er een mooi bod komen uit de pl voor hem zou ik hem laten gaan. Geen zin om een speler tegen zijn zin te houden. En dan volgt de tweede buitenkans. En dat is Jan Verthongen.

Is 33 maar kan zeker nog 3 tot 4 jaar op hoog niveau mee hoor. + Wil nog naar een ploeg die cl speelt. Kent Simon goed en BIG S is gwn het voorbeeld hoe het kan zijn voor een rode duivel die nog cl wil spelen en nog bij de duivels wil meedraaien.

Mits hij wil inboeten in loon net zoals Simon is dit zeker haalbaar, blijft hij rode duivel, dichter bij familie, nog altijd toploon, cl , en ieder jaar meedoen voor de titel...

Middenveld: 1speler erbij +- 3mil.

Vanaken, vormer, rits, balanta, De Ketelaere gewoon houden.

Las dat ze een vervanger voor vormer zoeken maar imo hebben we deze al in Rits. Is imo nog altijd beter als 8 dan echt een 6 en mits wat meer vrijheid pikt hij regelmatig zijn goal mee.

Toch zou ik ook hier nog iemand bij willen om die extra stap te zetten.

En hier zou ik voor mousa dembélé gaan. Heeft 2 jaar zwaar geld gaan scheppen a la witsel maar kan echt nog ballen. Indien ook hij inboet in loon kan ook hij juist hetzelfde meemaken als Simon en jan 😋 en hebben wij een speler er bij die ook belg is, enorm veel ervaring heeft en niet zo veel moet kosten in aankoop. Zou trouwens zeker nog 2 a 3 jaar basisspeler zijn.

Mits zo'n speler erbij kunnen de vormers en vanakens soms eens een match skippen zonder dat er kwaliteitsverlies is. En imo zorgt zo'n speler er ook voor dat een vanaken en een vormer niet te veel op hun gemak zijn dat ze alles starten want dembélé kan in de jpl op zowel 6,8 en 10 spelen en domineren.

Aanval: verkoop 4 spelers aankoop 5 spelers.+- 20mil.

Vertrek van Tau opvangen
Verkoop: dennis, diatta, rezaei en schrijvers.

Houden openda, okereke, krmencik

Voor de flanken zou ik gewoon ons succesverhaal aanhouden en 2 a 3 aalvlugge spelers aankopen. ( Zijn hier of in andere social media al verschillende mooie namen gevallen)

Ik ben zowel een fan van Rezai als van schrijvers maar de manier waarop clement wil spelen ligt hen gewoon niet.

Rezai is echt een topspits voor ploegen die als chaleroi spelen en schrijvers heeft hele mooie dingen laten zien bij ons maar staat ook niet op zijn plek en is imo niet rap genoeg om de rol op de flanken in te vullen.

Okereke kan echt wel ballen en komt er wel. Kan ook op de flank spelen dus ook een oluspunt.

Krmencik wil ik nog niet afschrijven want vind hem echt rap voor zo'n bonkige spits. Indien hij fit is en weet hoe hij moet lopen bij clement kan hij denk ik wel ontploffen.

Openda is zo rap niet normaal maar moet gewoon leren scoren. Zou hem toch nog grg een seizoen of twee bij ons zien

Ik zou eig. geen CA meer aankopen tenzij er zich echt een buitenkans voordoet. Mocht die gaiech voor 8-10 mil. Te kopen zijn zou ik indien ze het echt willen wel wagen maar dan moet Openda of 1 van de andere twee nieuwe aankopen alweer verkocht worden. Er lopen nu al twee hele dure vogels van 8 mil. en 6.5 mil rond + nog 1 van 10mil. en openda zou toch wel te veel van het goede zijn.

En dat er enkele tegen een komst van chadli zijn versta ik zeker niet. Ik zou schrijvers weg doen voor chadli en dan heb je een speler vervangen voor een speler die een beter profiel heeft voor de ploeg. Is ook belg, is een RD, kan zoals gezien bij anderlecht een ploeg dragen, is rapper en sterker of Schrijvers, meer ervaring en op hoger niveau. Is idd niet zo rap als diatta,dennis,joske,danjuma maar is zeker niet traag heeft een zeer goeie techniek en kan gwn overal spelen. Flanken,verdediging,middenveld,diepe spits.
Kan zeker belangrijk zijn voor een ploeg die op 3 fronten wil uitblinken.

+ Enkele jongeren voor de selectie te vullen en af en toe een kans te geven en enkele spelers zoals bv badji en thibault uitlenen

Ik zal wss weer wat over mij heen krijgen 🤣🤣🤣 maar dit is nog altijd een topic he en dit is gewoon als brugge sup. een natte droom om een topploeg te kunn zien van mix jong en oud met 5 huidige RD's die zeker nog 3 a 4 jaar top kunnen zijn in de jpl en die enkele europese wedstrijden. Zal qua lonen wel onbetaalbaar zijn 🤣

Stel u volgende spelersvoorstelling van de nieuwe aankopen voor...

Vanheusden (Toekomstige RD),
Sobol,
verthongen,
Dembélé,
Chadli
Gaiech
En nog 2 aalvlugge flankspelers
Dromen mag natuurlijk en zitten schitterende namen tussen, maar ik vrees dat er van dat lijstje volgend seizoen niet teveel op JB spelen.
Vanheusden kan terug naar Inter voor 15 miljoen.
Sobol zou ik doodgraag houden, zal wel in orde komen.
Vertonghen heeft een voorstel van Betis op zak, zou 6 miljoen gaan verdienen.
Dembélé, geen idee of die wil terugkeren, enorme klasbak, maar teveel geblesseerd.
Chadli is een mogelijkheid.
Gaich gaat enkel komen als Krmencik vertrekt, je kan zo geen 2 zelfde types, en zeker zulke dure, in de kern hebben.
Hopelijk maar 1 flankspeler nodig en blijft Diatta nog een jaartje. Als hij een seizoen fit blijft veel beter dan David.
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: Forumscouting

Bericht door CRS006 »

Ik denk niet dat inter Vanheusden zal kopen voor 15 mil. En zou hem toch wel grg bij ons zien. Is indien fit echt een topper.

Vertonghen kan idd zwaar gaan cashen maar al meermaals gelezen dat hij cl wenst te spelen en eventueel wil meespelen voor de prijzen. Ik denk dat geld bij zo'n spelers (met een goeie kop er op net zoals bij Simon) niet zo veel meer uitmaakt omdat ze toch al genoeg hebben ze ze dan liever voor de helft nog op een hoog niveau willen spelen en als het kan voor de prijzen.

Dembélé ben ik gwn altijd al fan van geweest en is een beest. Iss idd af en toe gekwetst maar met het middenveld dat wij hebben kan hij af en toe eens een match skippen indien nodig

Chadli zie ik echt grg komen in schrijvers zijn plaats. Schrijvers kan echt ballen maar past gewoon NIET in ons systeem. Op de 10 heb je vanaken en Schrijvers is gewoon te traag en niet sterk gng voor op de flanken dan heb je veel meer aan een Chadli die je indien nodig zelf bij een 3-5-2 of 4-5-1 heel de flank kan laten aflopen.

Sobol moet gewoon aangekocht worden was 1 van de beter dit seizoen. Enige wrm ik zou denken als je hem niet aankoopt is als je wenst met 3 centrale verdedigers spelen en chadli aankoopt voor de hele linker flank voor zich te nemen in se heb je dan ook ricca nog indien chadli niet fit is. Maar zou toch grg zien dat ze Sobol aankopen.

Diatta zou ik ook grg nog een jaar of 2 bij ons zien want is indien fit echt ook een topper en zo veel beter dan dennis of david. Maar indien hij weg wilt en er is een mooi bod gewoon verkopen. Je hebt niets aan spelers die weg willen.

En jah de diepe spits pfff ik weet niet of het cerstandig is om + 10 mil. Uit te geven aan Gaich indien de scouting er echt zeker van is zeg ik doen maar dan moet je idd openda uitlenen/verkopen en krmencik verkopen want is idd te veel van het goede maar ik denk dat we krmencik dan te vroeg afschrijven en daar doe je dan direct 3 mil. Verlies op terwijl ik toch denk indien hij vertrokken is echt wel kan knallen want is echt niet traag voor zo'n beer.

Maar ben wel meer fan van een okereke en hoop dat hij er door komt.

Wel ik weet dat het dromen is maar ik denk echt dat een jan en dembele wel spelers zijn met de mentaliteit die bv Simon heeft. Al gng geld op de rekening nu wil ik mij nog ergens in de harten spelen, blijf ik RD en speel ik cl en win ik titels. Ik hoop het toch 😎🤣.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Vertongen en dembele moet je niet op hopen. Veel te zware contracten in corrona tijden. Chadli is enige RD die ik een transfer richting belgie zie maken deze zomer. Waarom denken er hier plots dat diatta beter is dan david? Helemaal andere positie beide wereld klasse in wording voor mij. David is gwn veel efficienter daar is er nog werk voor diatta. Zou ze liefst beide in brugge zien spelen maar dat lijkt onmogelijk. Maar als brugge zot wil doen en 20milj wil neertellen voor david zou ik dit niet zo dom vinden kan volgend jaar al 40 opbrengen, net als diatta als je hem nog een jaar kan houden.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

ClubFanVinne schreef: 01 jun 2020, 11:53 Vertongen en dembele moet je niet op hopen. Veel te zware contracten in corrona tijden. Chadli is enige RD die ik een transfer richting belgie zie maken deze zomer. Waarom denken er hier plots dat diatta beter is dan david? Helemaal andere positie beide wereld klasse in wording voor mij. David is gwn veel efficienter daar is er nog werk voor diatta. Zou ze liefst beide in brugge zien spelen maar dat lijkt onmogelijk. Maar als brugge zot wil doen en 20milj wil neertellen voor david zou ik dit niet zo dom vinden kan volgend jaar al 40 opbrengen, net als diatta als je hem nog een jaar kan houden.
Hoop ook dat Diatta nog 1 jaar blijft. Als die nog 1 jaar uitblinkt kan hij tenminste een transfer naar een grote topclub maken.
David is nog niet zo een dom idee vind ik. Stel dat vanaken voor 15M weg kan zou David nog bij ons kunnen spelen op de 10 zoals hij bij Gent doet. Al loopt er bij ons ook ene Charles rond die op die positie kan spelen en nog jong is met veel potentieel.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Forumscouting

Bericht door leem »

Dieu biedt zijn diensten aan gasten

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Forumscouting

Bericht door Tiki Taka »

leem schreef: 01 jun 2020, 21:33 Dieu biedt zijn diensten aan gasten

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Nee bedankt
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Forumscouting

Bericht door DavidVM »

Tiki Taka schreef: 02 jun 2020, 08:31
leem schreef: 01 jun 2020, 21:33 Dieu biedt zijn diensten aan gasten

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Nee bedankt
Ik vind dat je op z'n minst toch eens moet polsen naar de voorwaarden.
Plaats reactie