Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Forumscouting

Bericht door Bruges8940 »

ClubFanVinne schreef: 05 jul 2019, 09:18 Als dennis, danjuma en denswil nog vertrekken hebben we nog nodig:

2 spitsen (vossen en rezaei mogen vertrekken beide te licht voor club) (David Okereke, Habib Diallo, Jan Hurtado, Michael Krmenčík, Laurent Depoitre, Daichi Kamada)
1 rechterflank aanvaller (Skov Olsen)
1 linkerflank aanvaller (Amadou Sagna, Jules Keita, Opa Nguette)
1 linksvoetige verdediger. (Pol Garcia, Laifis, Bakary N'Diaye)
1 linksback (gnaka, Juklerod)

Dan hebben we genoeg spelers om 3-5-2, 4-3-3 of 4-4-2 te spelen zoals clement al aangaf wil hij met meerdere systemen werken.
Dit is geen FM eh maatje :grin:
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Forumscouting

Bericht door HeervanBiesen »

ClubFanVinne schreef: 05 jul 2019, 09:18 Als dennis, danjuma en denswil nog vertrekken hebben we nog nodig:

2 spitsen (vossen en rezaei mogen vertrekken beide te licht voor club) (David Okereke, Habib Diallo, Jan Hurtado, Michael Krmenčík, Laurent Depoitre, Daichi Kamada)
1 rechterflank aanvaller (Skov Olsen)
1 linkerflank aanvaller (Amadou Sagna, Jules Keita, Opa Nguette)
1 linksvoetige verdediger. (Pol Garcia, Laifis, Bakary N'Diaye)
1 linksback (gnaka, Juklerod)

Dan hebben we genoeg spelers om 3-5-2, 4-3-3 of 4-4-2 te spelen zoals clement al aangaf wil hij met meerdere systemen werken.
Vossen zie ik liever blijven en hoop dat Openda volop kansen krijgt. Er mag een andere jonge spits bijkomen (ander type dan Vossen met zijn werklust en Openda met zijn snelheid). Schrijvers is er ook nog als vinnige technische spits.
Okereke is onmogelijk, er is bod binnen van 15 miljoen, dat overtreffen we nooit.
Flanken hebben we op rechts Vlietinck (Dennis zie ik vertrekken), op links Diatta & Ngonge (Danjuma gaat wil weg). Zou sowieso een rechterflank bij moeten komen. Fadiga loopt er nog rond en kan op beide flanken uit de voeten, alsook op de 10. Club zou met Kkeita en Nguette aant onderhandelen zjin. Sagna is bod gedaan en zijn ze naar Afrika om te onderhandelen, zie deze laatste meer als optie voor de toekomst.
We hebben enkel als linksvoetige verdediger Luan Peres (die ook op de back kan spelen). Ik ben een enorme voorstaner van Juklerud maar vermoed dat hier geen nood meer naar is vermits Sobol op uitleenbasis gekomen is MET aankoopoptie.
Op rechts is Mata sowieso onze basisspeler met Cools als backup. (Cools heeft er geen denderend seizoen op zitten, maar vond hem onder Preud'homme wel top om ons op links te depanneren, hebben toen zelfs Palacios bijgehaald, omdat Cools het op links zo goed bleef doen.. Maar als we een goed bod krijgen voor hem mag er inderdaad een rechtsback bijkomen).

een doelman gaat er wel bijkomen denk ik, heb vandaag gelezen dat Letica andere oorden mag opzoeken (definitief of op uitleenbasis weet ik niet).

Vrees wel dat ons centraal middenveld enorm breed gezaaid gaat zijn. (Amrabat, Nakamba, Vormer, Rits, Vanlerberghe, Koussounou kan hier ook uit de voeten als cvm). Op de 10 hebben hebben we dan Vanaken & Schrijvers. De kuifer dacht ik liet ook goede dingen zien voor op deze positie. Dit geeft ook al enkele seizoenen problemen aan onze opkomende jeugd... Nu wil Baiye zijn contract niet verlengen en moet weg (was nogthans enorm goed tijdens onze voorbereiding), Daouda Peeters is vorige zomer vertrokken, omdat hij niet mocht meetrainen, heeft degelijke dingen bij Sampdoria laten zien en is afgelopen winter vertrokken naar de beloften van Juventus...

Ben echt wel benieuwd, omdat we dit seizoen vooral nood hebben aan dragende spelers vermits er bepalende spelers vertrekken.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Nog 4 grote versterkingen nodig om onze ploeg wat extra te geven.
1 centrale verdediger (Edson Álvarez)
1 linksback (Simen Jukleröd)
1 spits (Victor Osimhen)
1 keeper (Jean Butez)

Denk dat Charleroi een bod van 8milj + vossen en rezaie wel zou aanvaarden voor Oshimen komaan club.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Cedrinho »

Osimhen. Komaan.. Ik snap niet dat mensen daar nog aan denken..
We hebben Okereke gehaald voor 8 miljoen. Club zal écht niet nog eens zo'n hoog bedrag uitgeven aan een speler uit onze competitie hoor. Te meer daar Clement 433 wil spelen en we dus één centrumspits zullen opstellen. Als je Osimhen erbij hebt, dan moet ofwel Okereke, ofwel Osimhen op de bank. Not gonna happen. Bovendien blokkeer je dan helemaal Openda.

We hebben nu Okereke, Openda, Rezaei en Vossen. Vossen zal niet vertrekken, want die heeft maar één jaar contract meer en die verdient hier goed, dus die blijft. Openda ook niet, die zal danig zijn kans krijgen dit seizoen. Dus enkel Rezaei vertrekt misschien nog, maar waarschijnlijk eerder met een uitleenbeurt dan definitief, want niemand zou daar nu 5 miljoen voor leggen.

Don't get your hopes up. Rezaei vertrekt misschien nog, maar dan nog is er zelfs geen reden om hem te vervangen of om een nieuwe aanvaller te halen. Zeker als je weet dat mannen als Schrijvers, Diatta, Sagna en zo ook in de spits kunnen depanneren.

Behalve een of ander eventueel opportuniteitje verwacht ik geen aanvallende versterking meer. En al zeker Osimhen niet.
(Al mag er wat mij betreft een aanvallende flankspeler bij, want toch wel de indruk dat ofwel Dennis ofwel Danjuma nog zal vertrekken.)
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Forumscouting

Bericht door Bosko »

Waarom zou Vossen niet vertrekken? De kans op een mooi, meerjarig contract lijkt me op dit moment groter dan na opnieuw een seizoen op de bank/tribune te zitten.

Okereke speelde bij zijn ploeg in Italië de helft van zijn matchen vanop rechts trouwens.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Bosko schreef: 19 jul 2019, 12:19 Waarom zou Vossen niet vertrekken? De kans op een mooi, meerjarig contract lijkt me op dit moment groter dan na opnieuw een seizoen op de bank/tribune te zitten.

Okereke speelde bij zijn ploeg in Italië de helft van zijn matchen vanop rechts trouwens.
Dat laatste is interessant, ik ging er om één of andere reden vanuit dat we die haalden als centrumspits.

En Vossen kan natuurlijk vertrekken deze zomer, als hij meer speelgelegenheid wil en dat niet ziet gebeuren onder Clement. Anderzijds klopt hetgeen Cé zegt ook wel: Vossen zit hier goed:

- een mooi contract,
- bij zijn favoriete club,
- hij en zijn vrouw komen goed overeen met Hans en Lauren,
- heeft al kunnen ondervinden dat het gras niet altijd groener is aan de overkant (van het kanaal),
- iemand met zijn professionele ingesteldheid zal altijd wel wat minuten maken,
- en hij kan volgend jaar gratis weg als zijn contract niet wordt verlengd.

Een meerjarig contract elders is op dat moment (zal er dan 31 zijn) nog perfect mogelijk; ik denk dat er op dat moment - bankzitter of niet - genoeg ploegen geïnteresseerd gaan zijn in een speler met zijn ervaring en spelintelligentie.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Bosko schreef: 19 jul 2019, 12:19 Waarom zou Vossen niet vertrekken? De kans op een mooi, meerjarig contract lijkt me op dit moment groter dan na opnieuw een seizoen op de bank/tribune te zitten.

Okereke speelde bij zijn ploeg in Italië de helft van zijn matchen vanop rechts trouwens.
zoals je idd zegt okereke kan idd op rechts en is niet de target spits. Vossen en rezaie gaan denk ik nog vertrekken want beide niet geselecteerd voor brugse metten wil al wat zeggen. Ik denk ook dat er na de brugse metten nog een doelman bijkomt want wat is horvat toch een vliegen vanger. Ook sobol kan wel nog wat concurentie gebruiken. Blijkbaar zou percy tau onderweg zijn, dat zou alvast fantatisch zijn. Waarom zou brugge niet nog eens 8 milj investeren genk heeft al 32 milj uitgegeven standaard al 28milj. Wij nog maar 16 en we hebben meer binnen gekregen dan standaard en als danjuma en nakamba vertrekken zullen we zeker nog investeren.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Als ik zo zie welke type spitsen we kopen. Okereke kan op de flank en in de spits, percy tau die dicht bij club zou staan kan op de flank en in de spits. En degene die we al hebben dennis, openda, diatta kunnen ook op alle 3 voor posities spelen. Enkel danjuma verkiest 1 positie en die gaat wrs weg. Zou clement zijn voorgoed continue laten wisselen tijdens de matchen. Het zou best kunnen.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: Forumscouting

Bericht door nesnaj713 »

ClubFanVinne schreef: 20 jul 2019, 00:39
Bosko schreef: 19 jul 2019, 12:19 Waarom zou Vossen niet vertrekken? De kans op een mooi, meerjarig contract lijkt me op dit moment groter dan na opnieuw een seizoen op de bank/tribune te zitten.

Okereke speelde bij zijn ploeg in Italië de helft van zijn matchen vanop rechts trouwens.
zoals je idd zegt okereke kan idd op rechts en is niet de target spits. Vossen en rezaie gaan denk ik nog vertrekken want beide niet geselecteerd voor brugse metten wil al wat zeggen. Ik denk ook dat er na de brugse metten nog een doelman bijkomt want wat is horvat toch een vliegen vanger. Ook sobol kan wel nog wat concurentie gebruiken. Blijkbaar zou percy tau onderweg zijn, dat zou alvast fantatisch zijn. Waarom zou brugge niet nog eens 8 milj investeren genk heeft al 32 milj uitgegeven standaard al 28milj. Wij nog maar 16 en we hebben meer binnen gekregen dan standaard en als danjuma en nakamba vertrekken zullen we zeker nog investeren.
Wat heeft de som geld die je uitgeeft te maken met de kwaliteit van transfers die je doet? Het is niet omdat je veel geld binnenkrijgt, dat je dit meteen moet gaan uitgeven ook. Rare hersenspinsels bij jou hoor :hurr:
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 413
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

nesnaj713 schreef: 22 jul 2019, 06:57
ClubFanVinne schreef: 20 jul 2019, 00:39
Bosko schreef: 19 jul 2019, 12:19 Waarom zou Vossen niet vertrekken? De kans op een mooi, meerjarig contract lijkt me op dit moment groter dan na opnieuw een seizoen op de bank/tribune te zitten.

Okereke speelde bij zijn ploeg in Italië de helft van zijn matchen vanop rechts trouwens.
zoals je idd zegt okereke kan idd op rechts en is niet de target spits. Vossen en rezaie gaan denk ik nog vertrekken want beide niet geselecteerd voor brugse metten wil al wat zeggen. Ik denk ook dat er na de brugse metten nog een doelman bijkomt want wat is horvat toch een vliegen vanger. Ook sobol kan wel nog wat concurentie gebruiken. Blijkbaar zou percy tau onderweg zijn, dat zou alvast fantatisch zijn. Waarom zou brugge niet nog eens 8 milj investeren genk heeft al 32 milj uitgegeven standaard al 28milj. Wij nog maar 16 en we hebben meer binnen gekregen dan standaard en als danjuma en nakamba vertrekken zullen we zeker nog investeren.
Wat heeft de som geld die je uitgeeft te maken met de kwaliteit van transfers die je doet? Het is niet omdat je veel geld binnenkrijgt, dat je dit meteen moet gaan uitgeven ook. Rare hersenspinsels bij jou hoor :hurr:
ik wou gewoon aantonen dat het best zou kunnen dat we nog een transfer van 8milj of mss meer zullen doen. Omdat we nog veel financiele ruimte hebben. Terwijl andere ploegen dat veel minder hebben en ook ruim geinvesteerd hebben
Bobbiesemans
Tester
Berichten: 50
Lid geworden op: 18 mei 2017, 18:44

Re: Forumscouting

Bericht door Bobbiesemans »

https://www.transfermarkt.nl/eduardo-ca ... ler/640428

Was beste speler in de match tegen PSG, 16 jaar oud


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Forumscouting

Bericht door Bruges8940 »

Bobbiesemans schreef: 19 aug 2019, 11:39 https://www.transfermarkt.nl/eduardo-ca ... ler/640428

Was beste speler in de match tegen PSG, 16 jaar oud


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je verklapt eigenlijk al in uw post dat die onhaalbaar is.
Wel veelbelovende speler inderdaad.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Forumscouting

Bericht door leem »

Frank Boya van Moeskroen, heeft nog maar contract voor één seizoen. Hij is sterk, loopvermogen en kan infiltreren, én haalbaar in tegenstelling tot spelers van Tottenham.

https://www.transfermarkt.be/frank-boya ... ler/473201
Bobbiesemans
Tester
Berichten: 50
Lid geworden op: 18 mei 2017, 18:44

Re: Forumscouting

Bericht door Bobbiesemans »

leem schreef:Frank Boya van Moeskroen, heeft nog maar contract voor één seizoen. Hij is sterk, loopvermogen en kan infiltreren, én haalbaar in tegenstelling tot spelers van Tottenham.

https://www.transfermarkt.be/frank-boya ... ler/473201
Waarom denkt toch iedereen dat bv Wanyama niet haalbaar is? Er komt straks hopelijk 30M bij, juist zijn loon zal de zwaarste brok zijn. Mignolet was ook onhaalbaar...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Forumscouting

Bericht door leem »

Als je denkt dat miljoenetransfers als Okereke en Mignolet nu de norm zijn dan zal het niet lang meer duren met Club.
Plaats reactie