Forumscouting

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
loedovico
Tester
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 jul 2016, 02:00

Re: Forumscouting

Bericht door loedovico »

ClubFanVinne schreef: 16 jun 2019, 10:08
ClubFanVinne schreef: 16 jun 2019, 10:04 Dit zou een goeie ploeg zijn voor volgend jaar. Diatta, schrijvers en vanaken kunnen voordurend wisselen van posities achter 1 diepe spits. En met kamada, skov olsen en ngonge, Mcgree heb je hele goeie vervangers.
Men zal mijn keuze voor boeckx raar vinden als 2de doelman maar is een goede keeper. Mag weg. Maakt geen problemen om 2de keeper te zijn en zo kan hij zijn ervaring overdragen naar de 2 jonge keepers. Letica zou ik uitlenen. Horvat, hubert verkopen.

Toch enkele bedenkingen bij je opstelling:

- Wat ga je doen met Danjuma? Ik wil die niet zomaar zien vertrekken. Was voor zijn blessure misschien wel de sensatie op onze velden. Werd nederlands international, scoorde werelddoelpunt tegen Atletico in de CL. Na zijn blessure speelde hij te geforceerd, maar dat hij klasse heeft staat buiten kijf. Getuige zijn doelpunt op anderlecht. Op een dubbel bezette flank in een 4-3-3 zie ik die nog beter tot zijn recht komen.

-Linksback lijkt me, als ik de geruchten mag geloven, dat ze vol voor Oviedo gaan. Lijkt mij ook de beste keus. Een speler met WK, CL en PL ervaring zou zeker een meerwaarde betekenen voor ons.

-Qua doelmannen volg ik je niet. Boeckx zou inderdaad een rare keuze zijn. Letica uitlenen ok, Hubert verkopen ok (of dat je die verkocht krijgt, dat is iets anders), maar waarom Horvath verkopen?

-Qua spitsen hebben we nog, na het vertrek van Wesley, altijd Openda, Vossen, Rezaei, Schrijvers. In de laatste 3 wedstrijden van de PO's heeft Openda me toch kunnen overtuigen (4 doelpunten waarvan 1 onterecht afgekeurd tegen Standard, maar soit). Hij kan Clement zijn nieuwe Samatta worden.

Ik zou voor volgende basiself gaan (4-3-3, want dat verwacht ik toch van Clement), dan dien je ook niet veel spelers te gaan kopen:

Doel: Horvath
Verdediging: Mata - Mechele - Denswil - ? (Oviedo?)
Middenveld: Nakamba/Rits - Vormer - Vanaken
Aanval: Diatta - Openda - Danjuma
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Cedrinho »

Nog afwachten of Phille bij de 352 blijft of voor 433 gaat of zo. Heeft invloed op al dan niet een linksback nodig hebben. Wil hij een viermansverdediging, dan moeten we er 2 komen, tenzij Touba de back-up moet worden voor Oviedo.

In doel kan ik me nog vinden in Boeckx, maar dan als vervanger van Hubert, niet als 2e doelman. Als Horvath en Letica niet vertrekken, maar een betere keeperstrainer krijgen en misschien ook een mental coach wordt aangeworven, dan zit dat wel goed.

Voor de rest akkoord met loedovico.
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Forumscouting

Bericht door Bruges8940 »

Cedrinho schreef: 16 jun 2019, 14:54 Nog afwachten of Phille bij de 352 blijft of voor 433 gaat of zo. Heeft invloed op al dan niet een linksback nodig hebben. Wil hij een viermansverdediging, dan moeten we er 2 komen, tenzij Touba de back-up moet worden voor Oviedo.

In doel kan ik me nog vinden in Boeckx, maar dan als vervanger van Hubert, niet als 2e doelman. Als Horvath en Letica niet vertrekken, maar een betere keeperstrainer krijgen en misschien ook een mental coach wordt aangeworven, dan zit dat wel goed.

Voor de rest akkoord met loedovico.
Touba dit seizoen amper aan de bak gekomen bij OHL dus lijkt me einde verhaal. Oviedo zie ik absoluut niet komen. Zijn goeie matchen zijn sinds zijn zware blessure bij Everton op 2 handen te tellen en heeft daarbij een gigantisch contract. Veel betere en goedkopere alternatieven te vinden.

En Boeckx??? :wtf:
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Bruges8940 schreef: 16 jun 2019, 16:20
Cedrinho schreef: 16 jun 2019, 14:54 Nog afwachten of Phille bij de 352 blijft of voor 433 gaat of zo. Heeft invloed op al dan niet een linksback nodig hebben. Wil hij een viermansverdediging, dan moeten we er 2 komen, tenzij Touba de back-up moet worden voor Oviedo.

In doel kan ik me nog vinden in Boeckx, maar dan als vervanger van Hubert, niet als 2e doelman. Als Horvath en Letica niet vertrekken, maar een betere keeperstrainer krijgen en misschien ook een mental coach wordt aangeworven, dan zit dat wel goed.

Voor de rest akkoord met loedovico.
Touba dit seizoen amper aan de bak gekomen bij OHL dus lijkt me einde verhaal. Oviedo zie ik absoluut niet komen. Zijn goeie matchen zijn sinds zijn zware blessure bij Everton op 2 handen te tellen en heeft daarbij een gigantisch contract. Veel betere en goedkopere alternatieven te vinden.

En Boeckx??? :wtf:
Boeckx is gewoon een goedkope 2de keeper die weg moet bij zijn ploeg en een jeugdige doelman.kan bijstaan. Nu zitten we met 3 keepers onder 23 jaar. Moet altijd 1 keeper met ervaring zijn. Ik geloof niet dat horvat een topper wordt het is een fantastische lijnkeeper maar anders veel te bescheiden. Wrm iedereen hier nog altijd zo overtuigd is van vossen 5 veldgoals in 3 jaar tijd? In 30+ matchen voor iemand die al 30 is, is niet om trots op te zijn. En danjuma heeft al meerdere malen zelf aangegeven te willen vertrekken als hij blijft zou dat fantastisch zijn ben grote fan. Maar ik denk dat we hem zullen moeten laten gaan maar niet voor minder dan 18milj.
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Bruges8940 schreef: 16 jun 2019, 16:20
Cedrinho schreef: 16 jun 2019, 14:54 Nog afwachten of Phille bij de 352 blijft of voor 433 gaat of zo. Heeft invloed op al dan niet een linksback nodig hebben. Wil hij een viermansverdediging, dan moeten we er 2 komen, tenzij Touba de back-up moet worden voor Oviedo.

In doel kan ik me nog vinden in Boeckx, maar dan als vervanger van Hubert, niet als 2e doelman. Als Horvath en Letica niet vertrekken, maar een betere keeperstrainer krijgen en misschien ook een mental coach wordt aangeworven, dan zit dat wel goed.

Voor de rest akkoord met loedovico.
Touba dit seizoen amper aan de bak gekomen bij OHL dus lijkt me einde verhaal. Oviedo zie ik absoluut niet komen. Zijn goeie matchen zijn sinds zijn zware blessure bij Everton op 2 handen te tellen en heeft daarbij een gigantisch contract. Veel betere en goedkopere alternatieven te vinden.

En Boeckx??? :wtf:
Boeckx is gewoon een goedkope 2de keeper die weg moet bij zijn ploeg en een jeugdige doelman.kan bijstaan. Nu zitten we met 3 keepers onder 23 jaar. Moet altijd 1 keeper met ervaring zijn. Ik geloof niet dat horvat een topper wordt het is een fantastische lijnkeeper maar anders veel te bescheiden. Wrm iedereen hier nog altijd zo overtuigd is van vossen 5 veldgoals in 3 jaar tijd? In 30+ matchen voor iemand die al 30 is, is niet om trots op te zijn. En danjuma heeft al meerdere malen zelf aangegeven te willen vertrekken als hij blijft zou dat fantastisch zijn ben grote fan. Maar ik denk dat we hem zullen moeten laten gaan maar niet voor minder dan 18milj.
Hendrik
Tester
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jun 2019, 02:56

Re: Forumscouting

Bericht door Hendrik »

Hey allemaal, ben nieuw hier op het forum. Het leek me wel leuk enkele spelers hier op deze pagina te delen.

Enkele talentjes (naar mijn bescheiden mening):
Centrale verdedigers:
- Victor Nelsson (Nordsjaelland, 20j): voormalig middenvelder, nu centrale verdediger met zeer goede passing. Topkeuze lijkt me, gezien transferwaarde van 3 miljoen wel geen al te goedkope optie.
https://www.transfermarkt.com/victor-ne ... ler/422951
- Carlos Cuesta (Atlético Nacional, 20j): veelbelovend maar staat ook op radar van Ajax.
https://www.transfermarkt.nl/carlos-cue ... ler/474589

Centraal middenveld:
- Hugo Vetlesen (Stabaek, 19j): Creatieve middenvelder.
https://www.transfermarkt.nl/hugo-vetle ... ler/499758

Linker middenveld:
- Hiroki Abe (Kashima Antlers, 20j), Snel en goede dribbel. Marktwaarde van slechts 700K momenteel, dus misschien nu nog haalbaar. Was vanavond als invaller te bewonderen op de Copa América. Maar gezien het jonge experimentele elftal van Japan zal ie wel snel terug thuis zijn. Nog geen interesse gezien van andere ploegen tot dusver. Kan tevens ook rechts op het middenveld spelen.
https://www.transfermarkt.com/hiroki-ab ... ler/489063

Spits:
- Déiber Caicedo (Deportivo Cali, 19j): klein, flexibel, snel en vrij goedkoop. Gezien de meesten hier vertrouwen lijken te hebben in onze huidige voorraad spitsen (en de potentiële 4-3-3) ideaal om deze langzaam te brengen.
https://www.transfermarkt.nl/deiber-cai ... ler/543467
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Hendrik schreef: 18 jun 2019, 03:54 Hey allemaal, ben nieuw hier op het forum. Het leek me wel leuk enkele spelers hier op deze pagina te delen.

Enkele talentjes (naar mijn bescheiden mening):
Centrale verdedigers:
- Victor Nelsson (Nordsjaelland, 20j): voormalig middenvelder, nu centrale verdediger met zeer goede passing. Topkeuze lijkt me, gezien transferwaarde van 3 miljoen wel geen al te goedkope optie.
https://www.transfermarkt.com/victor-ne ... ler/422951
-Carlos Cuesta (Atlético Nacional, 20j): veelbelovend maar staat ook op radar van Ajax.
https://www.transfermarkt.nl/carlos-cue ... ler/474589

Centraal middenveld:
- Hugo Vetlesen (Stabaek, 19j): Creatieve middenvelder.
https://www.transfermarkt.nl/hugo-vetle ... ler/499758

Linker middenveld:
- Hiroki Abe (Kashima Antlers, 20j), Snel en goede dribbel. Marktwaarde van slechts 700K momenteel, dus misschien nu nog haalbaar. Was vanavond als invaller te bewonderen op de Copa América. Maar gezien het jonge experimentele elftal van Japan zal ie wel snel terug thuis zijn. Nog geen interesse gezien van andere ploegen tot dusver. Kan tevens ook rechts op het middenveld spelen.
https://www.transfermarkt.com/hiroki-ab ... ler/489063

Spits:
- Déiber Caicedo (Deportivo Cali, 19j): klein, flexibel, snel en vrij goedkoop. Gezien de meesten hier vertrouwen lijken te hebben in onze huidige voorraad spitsen (en de potentiële 4-3-3) ideaal om deze langzaam te brengen.
https://www.transfermarkt.nl/deiber-cai ... ler/543467
Die victor nelson is die links voetig want hebben vooral nood aan linksvoetige verdedigers. Carlos Cuesta is niet haalbaar meer voor ons. Er zijn ook al engelse ploegen die zijn talent hebben opgemerkt. Zou 6 milj kosten. Déiber Caicedo kan idd een spits voor de toekomst zijn. De andere 2 vind ik minder interessant een linksmidden zullen we waarschijnlijk niet meer nodig hebben in 433 opstelling. Op het middenveld hebben we al veel opties en zou graag mcgree en fadiga hun kans zien krijgen.
Hendrik
Tester
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jun 2019, 02:56

Re: Forumscouting

Bericht door Hendrik »

Victor Nelsson is rechts, misschien is een links voetige idd meer aan de orde. Nu, gezien z'n kwaliteiten aan de bal lijkt het toch een interessante speler om de opbouw soepel te laten gaan (dat ie wat hoger op het middenveld kan spelen is ook mooi meegenomen voor in nood).
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Forumscouting

Bericht door Bruges8940 »

Hendrik schreef: 18 jun 2019, 03:54 Hey allemaal, ben nieuw hier op het forum. Het leek me wel leuk enkele spelers hier op deze pagina te delen.

Enkele talentjes (naar mijn bescheiden mening):
Centrale verdedigers:
- Victor Nelsson (Nordsjaelland, 20j): voormalig middenvelder, nu centrale verdediger met zeer goede passing. Topkeuze lijkt me, gezien transferwaarde van 3 miljoen wel geen al te goedkope optie.
https://www.transfermarkt.com/victor-ne ... ler/422951
- Carlos Cuesta (Atlético Nacional, 20j): veelbelovend maar staat ook op radar van Ajax.
https://www.transfermarkt.nl/carlos-cue ... ler/474589

Centraal middenveld:
- Hugo Vetlesen (Stabaek, 19j): Creatieve middenvelder.
https://www.transfermarkt.nl/hugo-vetle ... ler/499758

Linker middenveld:
- Hiroki Abe (Kashima Antlers, 20j), Snel en goede dribbel. Marktwaarde van slechts 700K momenteel, dus misschien nu nog haalbaar. Was vanavond als invaller te bewonderen op de Copa América. Maar gezien het jonge experimentele elftal van Japan zal ie wel snel terug thuis zijn. Nog geen interesse gezien van andere ploegen tot dusver. Kan tevens ook rechts op het middenveld spelen.
https://www.transfermarkt.com/hiroki-ab ... ler/489063

Spits:
- Déiber Caicedo (Deportivo Cali, 19j): klein, flexibel, snel en vrij goedkoop. Gezien de meesten hier vertrouwen lijken te hebben in onze huidige voorraad spitsen (en de potentiële 4-3-3) ideaal om deze langzaam te brengen.
https://www.transfermarkt.nl/deiber-cai ... ler/543467
Ben je toevallig een FM speler dat om 4u snachts nog aan het freaken was? :D
Hendrik
Tester
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jun 2019, 02:56

Re: Forumscouting

Bericht door Hendrik »

Bruges8940 schreef: 18 jun 2019, 18:15 Ben je toevallig een FM speler dat om 4u snachts nog aan het freaken was? :D
Spijtig genoeg dateert mijn laatste FM alweer van 2010 dus daar moet ik je in teleurstellen haha. Daarnaast denk ik niet dat het uur van mijn uploaden noch de reden daartoe ook maar van enige relevantie is voor het topic 'Forumscouting' :)
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Cedrinho »

Hmm... FM... Hoe zou het nog zijn met Oscar Fierro?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Cedrinho schreef: 18 jun 2019, 23:04 Hmm... FM... Hoe zou het nog zijn met Oscar Fierro?
Carlos! :teach: :hide:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Forumscouting

Bericht door IsO »

Hendrik schreef: 18 jun 2019, 21:01
Bruges8940 schreef: 18 jun 2019, 18:15 Ben je toevallig een FM speler dat om 4u snachts nog aan het freaken was? :D
Spijtig genoeg dateert mijn laatste FM alweer van 2010 dus daar moet ik je in teleurstellen haha. Daarnaast denk ik niet dat het uur van mijn uploaden noch de reden daartoe ook maar van enige relevantie is voor het topic 'Forumscouting' :)
Ik vermoed dat de onderliggende vraag is: heb je die jongens allemaal al zien spelen (live of op TV/livestream), of haal je die uit online lijstjes of game-databases zoals FM of FIFA?
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Forumscouting

Bericht door Cedrinho »

IsO schreef: 19 jun 2019, 09:31
Cedrinho schreef: 18 jun 2019, 23:04 Hmm... FM... Hoe zou het nog zijn met Oscar Fierro?
Carlos! :teach: :hide:
Just! Die!
ClubFanVinne
Profvoetballer
Berichten: 410
Lid geworden op: 07 jan 2019, 16:01

Re: Forumscouting

Bericht door ClubFanVinne »

Als dennis, danjuma en denswil nog vertrekken hebben we nog nodig:

2 spitsen (vossen en rezaei mogen vertrekken beide te licht voor club) (David Okereke, Habib Diallo, Jan Hurtado, Michael Krmenčík, Laurent Depoitre, Daichi Kamada)
1 rechterflank aanvaller (Skov Olsen)
1 linkerflank aanvaller (Amadou Sagna, Jules Keita, Opa Nguette)
1 linksvoetige verdediger. (Pol Garcia, Laifis, Bakary N'Diaye)
1 linksback (gnaka, Juklerod)

Dan hebben we genoeg spelers om 3-5-2, 4-3-3 of 4-4-2 te spelen zoals clement al aangaf wil hij met meerdere systemen werken.
Plaats reactie