Zomertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1333
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door PetjeFCB »

Toch vreemd dat Letica naar ons zou willen komen...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door t4nd »

PetjeFCB schreef: Toch vreemd dat Letica naar ons zou willen komen...
Champions league, elk seizoen spelen voor de titel en de beker + zekerheid van eerste keeper te zijn. Bij de andere ploegen waar hij genoemd werd was hij bijna zeker van 2de keeper te zijn. Ik ben blij dat zo'n jonge speler ervoor kiest om te spelen in plaats van snel wat poen te pakken op de bank. Als hij het 1 of 2 seizoenen goed doet bij ons kan hij als eerste doelman naar een topcompetitie.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door zegmaardag »

t4nd schreef:
PetjeFCB schreef: Toch vreemd dat Letica naar ons zou willen komen...
Champions league, elk seizoen spelen voor de titel en de beker + zekerheid van eerste keeper te zijn. Bij de andere ploegen waar hij genoemd werd was hij bijna zeker van 2de keeper te zijn. Ik ben blij dat zo'n jonge speler ervoor kiest om te spelen in plaats van snel wat poen te pakken op de bank. Als hij het 1 of 2 seizoenen goed doet bij ons kan hij als eerste doelman naar een topcompetitie.
Een Kroatische hoofd- en keeperstrainer zal ook wel wat helpen.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

https://www.transfermarkt.nl/alfa-semed ... ler/359210" onclick="window.open(this.href);return false;
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door t4nd »

Als ik de profielen zo zie verschijnen vrees ik dat Nakamba weg gaat :'(
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Fire »

ik ook :-(
Laatst gewijzigd door Fire op 11 jun 2018, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
VingtCinq
Belofte
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 jun 2016, 21:02

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door VingtCinq »

Bosko schreef: https://www.transfermarkt.nl/alfa-semed ... ler/359210" onclick="window.open(this.href);return false;
Hopelijk niet om Naka te vervangen! Naka moet blijven :geenhup:
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door zegmaardag »

t4nd schreef: Als ik de profielen zo zie verschijnen vrees ik dat Nakamba weg gaat :'(
We hebben geen back up voor hem nu Timmy gestopt is en Clasie hoogstwaarschijnlijk niet blijft. Ik zie meestal ook jonge gastjes verschijnen, dus dan zijn dat opvolgers voor seizoen 2019-2020 ;-)!

Daouda Peeters moet dan toch niet de stappen aant zetten zijn die moeten zeker?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

zegmaardag schreef:
t4nd schreef: Als ik de profielen zo zie verschijnen vrees ik dat Nakamba weg gaat :'(
We hebben geen back up voor hem nu Timmy gestopt is en Clasie hoogstwaarschijnlijk niet blijft. Ik zie meestal ook jonge gastjes verschijnen, dus dan zijn dat opvolgers voor seizoen 2019-2020 ;-)!

Daouda Peeters moet dan toch niet de stappen aant zetten zijn die moeten zeker?
Idd, zal als backup voor Nakamba zijn, nu Timmy is gestopt en Clasie er ook niet meer is.
Geen paniek jongens.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef:
zegmaardag schreef:
t4nd schreef: Als ik de profielen zo zie verschijnen vrees ik dat Nakamba weg gaat :'(
We hebben geen back up voor hem nu Timmy gestopt is en Clasie hoogstwaarschijnlijk niet blijft. Ik zie meestal ook jonge gastjes verschijnen, dus dan zijn dat opvolgers voor seizoen 2019-2020 ;-)!

Daouda Peeters moet dan toch niet de stappen aant zetten zijn die moeten zeker?
Idd, zal als backup voor Nakamba zijn, nu Timmy is gestopt en Clasie er ook niet meer is.
Geen paniek jongens.
Geen paniek zegt den TT. Nu hebben we het allemaal gehad :mrgreen:
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef:
Tiki Taka schreef:
zegmaardag schreef:
t4nd schreef: Als ik de profielen zo zie verschijnen vrees ik dat Nakamba weg gaat :'(
We hebben geen back up voor hem nu Timmy gestopt is en Clasie hoogstwaarschijnlijk niet blijft. Ik zie meestal ook jonge gastjes verschijnen, dus dan zijn dat opvolgers voor seizoen 2019-2020 ;-)!

Daouda Peeters moet dan toch niet de stappen aant zetten zijn die moeten zeker?
Idd, zal als backup voor Nakamba zijn, nu Timmy is gestopt en Clasie er ook niet meer is.
Geen paniek jongens.
Geen paniek zegt den TT. Nu hebben we het allemaal gehad :mrgreen:
:lol:
Op voetbalnieuws.be (I know) spreekt men van een transfersom van 5 miljoen. :wtf:
Mocht dit kloppen dan lijkt me dit dan toch als vervanger voor Nakamba... :dunno:
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Fire »

5 mio geef je als Belgische club niet voor een bankzitter. En we hebben vanleberghe toch nog rondlopen als backup voor Naka.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

Deze komt al niet.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Fire schreef: 5 mio geef je als Belgische club niet voor een bankzitter. En we hebben vanleberghe toch nog rondlopen als backup voor Naka.
Ik vrees dat Club een niet te weigeren bod op Nakamba heeft ontvangen. Dju jammer, had hem er graag bij gehad in de CL.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door rambopirou »

Tiki Taka schreef:
Fire schreef: 5 mio geef je als Belgische club niet voor een bankzitter. En we hebben vanleberghe toch nog rondlopen als backup voor Naka.
Ik vrees dat Club een niet te weigeren bod op Nakamba heeft ontvangen. Dju jammer, had hem er graag bij gehad in de CL.
Timmy stopt , Clasie terug naar Southampton , normaal gezien rafa die vertrekt en Vanlerberghe lees je toch overal wordt uitgeleend volgend seizoen + Coopman ligt precies ook niet in de bovenste lade van Leko.
Dan heb je op dit moment Nakamba, Vormer , Vanaken en Rits over als middenvelders + Schrijvers indien nodig. Om Op 3 fronten mee te strijden is dat toch net te weinig denk ik.
Ik snap dus wel de gedachte van Vince en Bart om een extra middenvelder te kopen en aangezien Nakamba na volgend seizoen waarschijnlijk niet meer te houden is kunnen ze toch evengoed nu al zijn concurrent/ vervanger halen?
Laatst gewijzigd door rambopirou op 11 jun 2018, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten