Zomertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door zegmaardag »

De discussie van ‘ambitieus zijn’ vind ik belachelijk, zéker inzake Depoitre. Wat is er mis met een spits die in onze competitie getoond heeft een topper te zijn, die in de CL zijn mannetje stond en in de PL ook helemaal niet zo’n slecht seizoen gedraaid heeft!
Ambitie op Belgisch niveau is voor mij ploeg bouwen die in de eigen competitie altijd mee strijd voor de titel en die Europees kan overwinteren. Dat doe je metDepoitres, Vormers, Vanakens, Mecheles aangevuld met Limbombe’s, Nakamba’s, Diatta’s waar je dan weet dat je na 2-3 jaar afscheid neemt omdat hun plafond simpelweg hoger ligt & dat je qua loon, infrastructuur en niveau niet kan concurreren met de ploegen die hen benaderen.

Soit, my two cents!
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3503
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door IsO »

Generaloberst schreef:
Cedrinho schreef:
Maximus schreef:
Cedrinho schreef: Odoi, Depoitre... Doe keer normaal, 't is de bedoeling dat we de ploeg versterken hé :D Gignac klinkt al een pak beter. Nu hebben we geen nood aan "investeringen met oog op de toekomst". Ik wil direct inzetbare meerwaardes, zoals eerder al aangegeven. Als je Gignac kan halen moet je niet twijfelen. Liever Gignac dan die Colombiaan.
Doe keer normaal... Zegt de man die Mechele zou verpatsen.
Ik schat Mechele even hoog in als namen als Odoi en Depoitre hoor: goed genoeg op Belgisch niveau, maar internationaal door de mand vallend.
Gignac heeft op zijn minst toch al iets bewezen en scoort nog altijd aan de lopende band.
Goed genoeg op belgisch niveau...zegt genoeg. Het kan geen kwaad om ambitious te zijn en internationale spelers te kopen die wel al ervaring hebben én het belgische niveau nog kunnen ontgroeien. Odoi en depoitre breken geen potten in het buitenland, waarom ze dan terughalen ?
Want Mechele kan het Belgische niveau niet meer ontgroeien? Die gast heeft dit seizoen weer progressie gemaakt en ervaring opgedaan, en is er 25. Volgens Leko is hij op puur verdedigend vlak nu al de beste op zijn positie in onze (bescheiden) JPL. Met zijn work rate en discipline gaat die - en daar durf ik mijn hand voor in het vuur steken - de komende jaren nog beter worden. Er is trouwens wetenschappelijk onderzoek dat aangeeft dat verdedigers gemiddeld genomen later pieken (over het algemeen rond hun 27ste) dan spitsen of middenvelders, én dat hun piek langer aanhoudt. Als je kijkt naar het team van het jaar in de Premier League, staan centraal achterin Vertonghen (31) en Otamendi (30). En er zijn talloze voorbeelden van oudere verdedigers die nog topprestaties leverden op het hoogste niveau (Chiellini, Maldini, Puyol, ... Cannavaro werd op zijn 33ste wereldvoetballer van het jaar).

En wat Odoi en Depoitre betreft, die 'geen potten breken in het buitenland':

- Odoi dwong met 30 basisplaatsen en 8 invalbeurten mee de promotie van Fulham vanuit de Championship naar de Premier League af. Belangrijk doelpunt in play offs voor promotie.
- Depoitre in zijn eerste seizoen Premier League 18 basisplaatsen en 15 invalbeurten, wat meer dan behoorlijk is. Belangrijke rol in de strijd om het behoud, eerst als invaller in de uitmatch op City, waar hij mee een gelijkspel uit de brand hielp slepen (allerminst een evidentie), en met een goal uit op Chelsea. Trouwens CL-ervaring in de beste CL-campagne van een Belgisch team sinds het anderlecht van Antheunis, of je dat nu graag hebt of niet.

Jouw uitspraken slaan dus werkelijk nergens op. Get your facts straight.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door JRut »

Er hebben er hier al een pak fameus wat last van de warmte, ja amai.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Khas »

fcb 4 life schreef:
Khas schreef:
zegmaardag schreef: @Khas Voetbalprimeur (I know, I know) meldt dat Sport Nova aankondigt dat de deal met Letica rond is, ik ken echter Sport Nova niet. Heb 24sata gecheckt, Dnevnik.hr,... maar vindt daar niks. Vind jij iets terug?
Wat Sport Nova anders zou moeten zijn, heb ik geen flauw idee van. Ik dacht eerst Nova TV, maar Nova TV meldt helemaal niets.
Jutarnji verklaart dat Hadjuk probeert hem te houden met een verbeterd contract, maar niet op kan tegen de bedragen van uit België, Nederland en Spanje.
Op het Torcida forum zijn ze er van overtuigd dat hij naar Madrid trekt.
Ik vind niets van overtuigend nieuws.

EDIT/ Normaalgezien tekent Letica op 1 juni een profcontract, waardoor looneisen en transfersom de hoogte in gaan. Ze hebben niet de pretensie om hem in Split te houden.
Hoe kan die nu nog geen profcontract hebben?
Croatië en jeugdcontracten, het is wat.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Gratchski »

IsO schreef:
Generaloberst schreef:
Cedrinho schreef:
Maximus schreef: Doe keer normaal... Zegt de man die Mechele zou verpatsen.
Ik schat Mechele even hoog in als namen als Odoi en Depoitre hoor: goed genoeg op Belgisch niveau, maar internationaal door de mand vallend.
Gignac heeft op zijn minst toch al iets bewezen en scoort nog altijd aan de lopende band.
Goed genoeg op belgisch niveau...zegt genoeg. Het kan geen kwaad om ambitious te zijn en internationale spelers te kopen die wel al ervaring hebben én het belgische niveau nog kunnen ontgroeien. Odoi en depoitre breken geen potten in het buitenland, waarom ze dan terughalen ?
Want Mechele kan het Belgische niveau niet meer ontgroeien? Die gast heeft dit seizoen weer progressie gemaakt en ervaring opgedaan, en is er 25. Volgens Leko is hij op puur verdedigend vlak nu al de beste op zijn positie in onze (bescheiden) JPL. Met zijn work rate en discipline gaat die - en daar durf ik mijn hand voor in het vuur steken - de komende jaren nog beter worden. Er is trouwens wetenschappelijk onderzoek dat aangeeft dat verdedigers gemiddeld genomen later pieken (over het algemeen rond hun 27ste) dan spitsen of middenvelders, én dat hun piek langer aanhoudt. Als je kijkt naar het team van het jaar in de Premier League, staan centraal achterin Vertonghen (31) en Otamendi (30). En er zijn talloze voorbeelden van oudere verdedigers die nog topprestaties leverden op het hoogste niveau (Chiellini, Maldini, Puyol, ... Cannavaro werd op zijn 33ste wereldvoetballer van het jaar).

En wat Odoi en Depoitre betreft, die 'geen potten breken in het buitenland':

- Odoi dwong met 30 basisplaatsen en 8 invalbeurten mee de promotie van Fulham vanuit de Championship naar de Premier League af. Belangrijk doelpunt in play offs voor promotie.
- Depoitre in zijn eerste seizoen Premier League 18 basisplaatsen en 15 invalbeurten, wat meer dan behoorlijk is. Belangrijke rol in de strijd om het behoud, eerst als invaller in de uitmatch op City, waar hij mee een gelijkspel uit de brand hielp slepen (allerminst een evidentie), en met een goal uit op Chelsea. Trouwens CL-ervaring in de beste CL-campagne van een Belgisch team sinds het anderlecht van Antheunis, of je dat nu graag hebt of niet.

Jouw uitspraken slaan dus werkelijk nergens op. Get your facts straight.

Merci Iso :)
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Lucha
Tester
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 dec 2017, 20:56
Locatie: Nevele

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Lucha »

IsO schreef:
Generaloberst schreef:
Cedrinho schreef:
Maximus schreef: Doe keer normaal... Zegt de man die Mechele zou verpatsen.
Ik schat Mechele even hoog in als namen als Odoi en Depoitre hoor: goed genoeg op Belgisch niveau, maar internationaal door de mand vallend.
Gignac heeft op zijn minst toch al iets bewezen en scoort nog altijd aan de lopende band.
Goed genoeg op belgisch niveau...zegt genoeg. Het kan geen kwaad om ambitious te zijn en internationale spelers te kopen die wel al ervaring hebben én het belgische niveau nog kunnen ontgroeien. Odoi en depoitre breken geen potten in het buitenland, waarom ze dan terughalen ?
Want Mechele kan het Belgische niveau niet meer ontgroeien? Die gast heeft dit seizoen weer progressie gemaakt en ervaring opgedaan, en is er 25. Volgens Leko is hij op puur verdedigend vlak nu al de beste op zijn positie in onze (bescheiden) JPL. Met zijn work rate en discipline gaat die - en daar durf ik mijn hand voor in het vuur steken - de komende jaren nog beter worden. Er is trouwens wetenschappelijk onderzoek dat aangeeft dat verdedigers gemiddeld genomen later pieken (over het algemeen rond hun 27ste) dan spitsen of middenvelders, én dat hun piek langer aanhoudt. Als je kijkt naar het team van het jaar in de Premier League, staan centraal achterin Vertonghen (31) en Otamendi (30). En er zijn talloze voorbeelden van oudere verdedigers die nog topprestaties leverden op het hoogste niveau (Chiellini, Maldini, Puyol, ... Cannavaro werd op zijn 33ste wereldvoetballer van het jaar).

En wat Odoi en Depoitre betreft, die 'geen potten breken in het buitenland':

- Odoi dwong met 30 basisplaatsen en 8 invalbeurten mee de promotie van Fulham vanuit de Championship naar de Premier League af. Belangrijk doelpunt in play offs voor promotie.
- Depoitre in zijn eerste seizoen Premier League 18 basisplaatsen en 15 invalbeurten, wat meer dan behoorlijk is. Belangrijke rol in de strijd om het behoud, eerst als invaller in de uitmatch op City, waar hij mee een gelijkspel uit de brand hielp slepen (allerminst een evidentie), en met een goal uit op Chelsea. Trouwens CL-ervaring in de beste CL-campagne van een Belgisch team sinds het anderlecht van Antheunis, of je dat nu graag hebt of niet.

Jouw uitspraken slaan dus werkelijk nergens op. Get your facts straight.

Zo'n naam als Gignac is totaal onrealistisch. Dat valt niet serieus te nemen. (Niet als reactie op jouw post. Maar ik wou het er even uit schreeuwen).

Ik twijfel er eigenlijk niet aan dat een Odoi en Depoitre een sportieve meerwaarde voor onze club zouden kunnen zijn. Ik betwijfel echter wel of het de meeste interessante piste is om een belg te halen met een hoog loon te halen in het buitenland, terwijl we misschien een minstens even goede jongere speler kunnen halen voor een lager loon en die ons ook nog eens met winst zal verlaten. Potten breken vind ik ook relatief wat Depoitre betreft. Hij is geen bepalende speler bij zijn Club. Odoi is dat dan weer wel.

Ik geloof ook dat Mechele nog beter zal worden. Alleen is hij er dan wel al 27/28. Welke serieuze club gaat er zich dan nog melden voor een 28 jarige belg? Ik vond jouw voorbeelden ook niet erg gepast. De voetballers waarmee je hem vergelijkt zijn van een totaal andere klasse en orde die op die leeftijd allemaal bij een betere club of competitie speelde. Dat is ook een belangrijke factor.
Laatst gewijzigd door Lucha op 31 mei 2018, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door GenGhibli »

Lijkt er meer en meer op dat we Mitrovic gaan kopen. Zal toch voor een record zijn. Van de 4,5 miljoen zal niets afgaan. Moet kunnen, vind ik.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

GenGhibli schreef: Lijkt er meer en meer op dat we Mitrovic gaan kopen. Zal toch voor een record zijn. Van de 4,5 miljoen zal niets afgaan. Moet kunnen, vind ik.
Optie verloopt binnen dikke 3 uur, lijkt er dus eerder minder op dat we hem gaan kopen.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Khas »

Bosko schreef:
GenGhibli schreef: Lijkt er meer en meer op dat we Mitrovic gaan kopen. Zal toch voor een record zijn. Van de 4,5 miljoen zal niets afgaan. Moet kunnen, vind ik.
Optie verloopt binnen dikke 3 uur, lijkt er dus eerder minder op dat we hem gaan kopen.
Zeker dat het 3 is en niet 2?
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

Khas schreef:
Bosko schreef:
GenGhibli schreef: Lijkt er meer en meer op dat we Mitrovic gaan kopen. Zal toch voor een record zijn. Van de 4,5 miljoen zal niets afgaan. Moet kunnen, vind ik.
Optie verloopt binnen dikke 3 uur, lijkt er dus eerder minder op dat we hem gaan kopen.
Zeker dat het 3 is en niet 2?
Zolang Mannaert het weet is het genoeg voor mij.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Gratchski »

Bosko schreef:
Khas schreef:
Bosko schreef:
GenGhibli schreef: Lijkt er meer en meer op dat we Mitrovic gaan kopen. Zal toch voor een record zijn. Van de 4,5 miljoen zal niets afgaan. Moet kunnen, vind ik.
Optie verloopt binnen dikke 3 uur, lijkt er dus eerder minder op dat we hem gaan kopen.
Zeker dat het 3 is en niet 2?
Zolang Mannaert het weet is het genoeg voor mij.
Afbeelding
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

Bod van 3,75M werd geweigerd en Mitrovic keert dus terug naar Besiktas.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Maximus »

Bosko schreef: Bod van 3,75M werd geweigerd en Mitrovic keert dus terug naar Besiktas.
En nu een dijk van een WK spelen :(
Gebruikersavatar
Vormer10
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 10 sep 2017, 21:58
Locatie: West Boven

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Vormer10 »

Mannaert idioot.. :facewall:
Aaaaaaanti-Buuuuuffallllooooooooooooo :finger:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door fcb 4 life »

Kut
Gesloten