Zomertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Maximus »

Gignac halen strookt totaal niet met ons transferbeleid van de afgelopen jaren, zou me dan ook zeer sterk verwonderen als we zelfs maar interesse in hem zouden hebben.
Gebruikersavatar
VingtCinq
Belofte
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 jun 2016, 21:02

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door VingtCinq »

DavidVM schreef:
VingtCinq schreef:
Bosko schreef: Blijkbaar interesse in Gignac.
http://www.eldiariodecoahuila.com.mx/u/ ... s/5280.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Vertaling:
Gignac has a contract with Tigres according to the directive, but that does not prevent it from being sought by another team, like Brujas of Belgica.
Eventueel interessant als Vossen vertrekt?
Die gast verdiend bijna 4 miljoen per jaar...
Los van haalbaarheid bedoel ik dat het een interessante piste zou zijn als Vossen zou vertrekken. Qua type speler.
Dit heeft niets met haalbaarheid dus te maken en of ik hem zelf zou willen bij ons.
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

Behoort een terugkeer naar België tot de mogelijkheden? Je wordt genoemd bij AA Gent, Club Brugge, of misschien anderlecht, waar Hein Vanhaezebrouck - een fan van jou - nu coach is.

Odoi: ''Ik weet niet of een Belgische club een gelijkaardig salaris wil en kan betalen voor een verdediger van 30 jaar. Bovendien is de situatie veranderd ondertussen. Had ik geen 65 procent van de wedstrijden gespeeld, kon ik weg voor een zachte prijs, maar dat is nu achterhaald.'
Gebruikersavatar
Vormer10
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 10 sep 2017, 21:58
Locatie: West Boven

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Vormer10 »

Odoi. Top. Kunne we vol gaan voor po2
Aaaaaaanti-Buuuuuffallllooooooooooooo :finger:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door fcb 4 life »

Vormer10 schreef: Odoi. Top. Kunne we vol gaan voor po2
Man man man, niemand is er vertrokken maar omdat Odoi er zou bijkomen ist om zeep..
Odoi speelt dit jaar trouwens als CV en doet dat daar zeer goed.
Gebruikersavatar
VingtCinq
Belofte
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 jun 2016, 21:02

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door VingtCinq »

Ezekiel is een vrije speler. Interessante speler om Diaby te vervangen als die vertrekt?
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door JRut »

VingtCinq schreef: Ezekiel is een vrije speler. Interessante speler om Diaby te vervangen als die vertrekt?
Een 24-jarige die vrije speler is en recent compleet gefaald is in Brussel. Next.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
VingtCinq
Belofte
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 jun 2016, 21:02

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door VingtCinq »

JRut schreef:
VingtCinq schreef: Ezekiel is een vrije speler. Interessante speler om Diaby te vervangen als die vertrekt?
Een 24-jarige die vrije speler is en recent compleet gefaald is in Brussel. Next.
Ja met Rits als voorbeeld (24 jaar gefaald bij de Joden (ajax)), dacht ik :dunno: :lol:
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Pica »

En geslaagd in KV Mechelen en daar zelfs kapitein geworden. Wat heeft Ezekiel nog uitgestoken onlangs?
Gebruikersavatar
VingtCinq
Belofte
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 jun 2016, 21:02

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door VingtCinq »

Pica schreef: En geslaagd in KV Mechelen en daar zelfs kapitein geworden. Wat heeft Ezekiel nog uitgestoken onlangs?
Niets, maar heb daar een Carcela gevoel bij. Dus stelde ik eens de vraag aan jullie wat de anderen hiervan denken. Maar niet positief dus :)
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3503
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door IsO »

Gignac zou ik persoonlijk graag zien komen, zelfs al gaat dat inderdaad in tegen ons transferbeleid om vnl. spelers met groeimarge en doorverkoopwaarde te halen. Zeer compleet profiel, transfervrij, veel ervaring,... Alleen vrees ik dat die zijn looneisen sky high zullen zijn, en dat hij dus nooit haalbaar is voor ons. Speelt momenteel in Mexico en daar zijn de weddes van zijn kaliber speler niet van de poes.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Maximus »

VingtCinq schreef: Ezekiel is een vrije speler. Interessante speler om Diaby te vervangen als die vertrekt?
Bij zijn laatste 2 ploegen Konyaspor en Las Palmas 0 goals. Bij anderlecht maakte hij er ook maar een stuk of 2-3 dacht ik.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Maximus »

Wat zouden jullie vinden van Depoitre (doet mij al altijd wat denken aan Gignac) als vervanger van Wesley?
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door JRut »

VingtCinq schreef:
JRut schreef:
VingtCinq schreef: Ezekiel is een vrije speler. Interessante speler om Diaby te vervangen als die vertrekt?
Een 24-jarige die vrije speler is en recent compleet gefaald is in Brussel. Next.
Ja met Rits als voorbeeld (24 jaar gefaald bij de Joden (ajax)), dacht ik :dunno: Afbeelding
Dat is 7 jaar geleden ofzo, fundamenteel verschil toch wel. Rits sedertdien gewoon een degelijke evolutie gemaakt.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Maximus »

Cedrinho schreef: Odoi, Depoitre... Doe keer normaal, 't is de bedoeling dat we de ploeg versterken hé :D Gignac klinkt al een pak beter. Nu hebben we geen nood aan "investeringen met oog op de toekomst". Ik wil direct inzetbare meerwaardes, zoals eerder al aangegeven. Als je Gignac kan halen moet je niet twijfelen. Liever Gignac dan die Colombiaan.
Doe keer normaal... Zegt de man die Mechele zou verpatsen.
Gesloten