Zomertransfers 2016 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Carcela?

PRO!
15
38%
Liever iemand anders.
14
36%
GODVERDOMME NEE!
10
26%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door CePa »

BlueJedi schreef:
CePa schreef: We gaan nog iemand halen en het mag nog iets kosten zeiden ze vorige week. Zou toch gezichtsverlies zijn van het bestuur.
Maar moet wel iemand zijn voor de flank of voor de 10.
Tuurlijk, is gewoon problematisch hebben in 6 matchen 2x gescoord uit een 'open' kans. Creëren bitter weinig.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
Jeff-OHL
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 30 mei 2016, 15:55

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Jeff-OHL »

VingtCinq schreef: Er is een manager met zwarte Jeep en geblindeerde achterruiten op weg naar Jan Breydel, iemand uit de buurt die kan gaan kijken?
Ja man :roll: Dat ma rap middernacht is.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BlueJedi »

CePa schreef:
BlueJedi schreef:
CePa schreef: We gaan nog iemand halen en het mag nog iets kosten zeiden ze vorige week. Zou toch gezichtsverlies zijn van het bestuur.
Maar moet wel iemand zijn voor de flank of voor de 10.
Tuurlijk, is gewoon problematisch hebben in 6 matchen 2x gescoord uit een 'open' kans. Creëren bitter weinig.
Probleem is dat ik ze nog zie afkomen met een spits van 3 miljoen die we niet nodig hebben en een derde doelman diewe nog minder nodig hebben, om dan te zeggen dat ze nog fantastisch werk geleverd hebben op deadline day.
Gebruikersavatar
VingtCinq
Belofte
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 jun 2016, 21:02

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door VingtCinq »

Jeff-OHL schreef:
VingtCinq schreef: Er is een manager met zwarte Jeep en geblindeerde achterruiten op weg naar Jan Breydel, iemand uit de buurt die kan gaan kijken?
Ja man :roll: Dat ma rap middernacht is.
Haha ja sorry dat heb ik van één van mijn drie bronnen, niet die die zei dat Rafa geopereerd moest worden. Ze wou/kon niets meer zeggen!
"Pele is the best but Garrincha was better." - Oost -
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Khas »

Als ze maar niet afkomen met die Katai...
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door BlueJedi »

Khas schreef: Als ze maar niet afkomen met die Katai...
Inderdaad dan nog liever niemand halen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Pica »

Ik hoop gewoon dat ze het niet meer verkloten nu. Verstandig ingekocht op posities die nodig waren een kern die breed genoeg is om op verschillende fronten te strijden ( indien iedereen fit @bluejedi ). Nu nog verkopen omdat het bod te hoog is OF kopen om te kopen zou een domper op de vreugde zijn!
JonasFCB
Tester
Berichten: 59
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:16

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door JonasFCB »

Carcela naar Granada.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door JRut »

VingtCinq schreef: Haha ja sorry dat heb ik van één van mijn drie bronnen, niet die die zei dat Rafa geopereerd moest worden. Ze wou/kon niets meer zeggen!
We zoeken dus een vrouw. Heeft ze blond haar?

EDIT/ Daarmee weten we wel niet waarvoor de manager naar JB op weg is natuurlijk. Ik verwacht eigenlijk niets meer.
Laatst gewijzigd door JRut op 31 aug 2016, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Khas »

Pica schreef: Ik hoop gewoon dat ze het niet meer verkloten nu. Verstandig ingekocht op posities die nodig waren een kern die breed genoeg is om op verschillende fronten te strijden ( indien iedereen fit @bluejedi ). Nu nog verkopen omdat het bod te hoog is OF kopen om te kopen zou een domper op de vreugde zijn!
Er moet nog iets zijn om over te kunnen schrijven ook hé. Niet onbelangrijk.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door t4nd »

BlueJedi schreef:
CePa schreef: We gaan nog iemand halen en het mag nog iets kosten zeiden ze vorige week. Zou toch gezichtsverlies zijn van het bestuur.
Maar moet wel iemand zijn voor de flank of voor de 10.
Waarom hebben we in godsnaam nog een 10 nodig? Ofwel koop je daar een goeie speler die in de basis moet staan (waarmee je zegt dat Vanaken op de bank moet en 2de in rang wordt), ofwel koop je een backup voor Vanaken en dan denk ik dat we in de huidige kern wel andere 'backups' hebben die op die positie kunnen.
Ik geef toe dat Vanaken (en bij uitbreiding bijna heel Club) dit seizoen nog niet gebracht hebben wat ze zouden moeten brengen, maar met gewoon spelers bij te kopen los je dat probleem niet echt op...

Het enige wat we imo nodig hebben is een goeie flankspeler die direct meerwaarde kan bieden aangezien we binnenkort naar de CL moeten en tegelijk competitie gaan spelen terwijl onze 2 meest bepalende spelers (wat betreft het creëren van kansen) momenteel in de lappenmand zitten. 10 alternatieven moeten we daar niet voor gaan kopen, want als je realistisch bent weet je dat we nog altijd 'maar' Club zijn in België, en niet Barcelona. Als morgen anderlecht hun 'topaankoop' van 10 miljoen plots voor 5 maand geblesseerd is gaan ze daar ook niet direct een nieuwe kopen, in België kan je dat nu eenmaal niet doen.
JonasFCB
Tester
Berichten: 59
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:16

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door JonasFCB »

CePa schreef:
Velvet k schreef:
Glenpa schreef:
Velvet k schreef:Nieuwe piste gehoord via de makelaarsbron (niet club bron). Rechtsbuiten. Komt uit topclub in Frankrijk , speelt (of zit vaak op de bank) momenteel bij top 5 club ik Engeland
Clinton N'Jie?
Jep!
Gaat dit seizoen bij Marseille aan de slag.
Ole
Tester
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 aug 2016, 19:49

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Ole »

t4nd schreef:
BlueJedi schreef:
CePa schreef: We gaan nog iemand halen en het mag nog iets kosten zeiden ze vorige week. Zou toch gezichtsverlies zijn van het bestuur.
Maar moet wel iemand zijn voor de flank of voor de 10.
Waarom hebben we in godsnaam nog een 10 nodig? Ofwel koop je daar een goeie speler die in de basis moet staan (waarmee je zegt dat Vanaken op de bank moet en 2de in rang wordt), ofwel koop je een backup voor Vanaken en dan denk ik dat we in de huidige kern wel andere 'backups' hebben die op die positie kunnen.
Ik geef toe dat Vanaken (en bij uitbreiding bijna heel Club) dit seizoen nog niet gebracht hebben wat ze zouden moeten brengen, maar met gewoon spelers bij te kopen los je dat probleem niet echt op...

Het enige wat we imo nodig hebben is een goeie flankspeler die direct meerwaarde kan bieden aangezien we binnenkort naar de CL moeten en tegelijk competitie gaan spelen terwijl onze 2 meest bepalende spelers (wat betreft het creëren van kansen) momenteel in de lappenmand zitten. 10 alternatieven moeten we daar niet voor gaan kopen, want als je realistisch bent weet je dat we nog altijd 'maar' Club zijn in België, en niet Barcelona. Als morgen anderlecht hun 'topaankoop' van 10 miljoen plots voor 5 maand geblesseerd is gaan ze daar ook niet direct een nieuwe kopen, in België kan je dat nu eenmaal niet doen.
Nu ben ik eens benieuwd wie jij dan wel allemaal op de 10 zou zetten. Voor zover ik weet hebben we één speler in onze a-kern die een natuurlijke 10 is.

Rafa, Izzy, Vossen, Gedoz,... zijn allemaal spelers met kwaliteiten maar niet de kwaliteiten die je op de 10 wilt zien (die o zo belangrijke laatste pass). Dit dan met uitzondering van eventueel Rafa maar die is voor de zoveelste keer geblesseerd, raad hoeveel matchen die eens volledig fit is dit seizoen.

Mijn insziens zitten we bij een blessure van Vanaken serieus in de penarie, of zie ik iemand over het hoofd?
Laatst gewijzigd door Ole op 31 aug 2016, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door t4nd »

Bij een langdurige blessure van Vanaken hebben we een probleem, maar zoals ik al zei geldt dat voor ongeveer ELKE ploeg in België met hun topspelers. Wat zou je doen met een langdurige blessure van Vormer? Of van Simons? Of van Engels? Of van Denswil?

Gedoz kan op de 10 spelen, we hebben al een aantal wedstrijden gespeeld met Vormer-Claudemir-Simons en we hebben ook al gespeeld in een soort van 4-4-2 waarbij enkel Vormer en Simons centraal stonden. Zijn dat ideale scenario's? Uiteraard niet. Maar moet je een 2de spelverdeler kopen voor 3-4 miljoen om die dan op de bank te zetten als Vanaken speelt? Nogmaals, we zijn 'maar' in België hé, financieel gezien kunnen wij gewoon niet voor elke positie 2 evenwaardige spelers hebben.
Ole
Tester
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 aug 2016, 19:49

Re: Zomertransfers 2016 IN

Bericht door Ole »

t4nd schreef: Bij een langdurige blessure van Vanaken hebben we een probleem, maar zoals ik al zei geldt dat voor ongeveer ELKE ploeg in België met hun topspelers. Wat zou je doen met een langdurige blessure van Vormer? Of van Simons? Of van Engels? Of van Denswil?

Gedoz kan op de 10 spelen, we hebben al een aantal wedstrijden gespeeld met Vormer-Claudemir-Simons en we hebben ook al gespeeld in een soort van 4-4-2 waarbij enkel Vormer en Simons centraal stonden. Zijn dat ideale scenario's? Uiteraard niet. Maar moet je een 2de spelverdeler kopen voor 3-4 miljoen om die dan op de bank te zetten als Vanaken speelt? Nogmaals, we zijn 'maar' in België hé, financieel gezien kunnen wij gewoon niet voor elke positie 2 evenwaardige spelers hebben.


Wel: Mechele, Poulain, Pina, Claudemir...
Volgens mij hebben we op iedere positie wisselmogelijkheden zonder superveel kwaliteit in te leveren, buiten op onze LB en onze 10. Natuurlijk is een speler als Izquierdo buiten categorie,zo iemand zouden ze overal missen.

Zitten we trouwens niet dikker op de flank dan op onze 10? Ik zie 7 spelers die daar kunnen spelen (Boli, Storm, Rafa, Gedoz, Izzy, Diaby, Limbombe).

We spelen ook meer dan genoeg matchen om een alternatief voor Vanaken klaar te hebben.

Nuja, het zijn Vincent en MPH die dat beslissen, laat ons hopen dat zij de juiste keuzes maken.
Gesloten