Zomertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Cedrinho »

1. Zoals ik al meermaals zei: Ik geloof niet dat we met deze ploeg Europees wat kunnen betekenen. Heel misschien in de Europa League, maar meer niet.
2. Een voorsprong hebben is de ideale positie om die uit te bouwen. Dat CL-geld goed gebruiken dus voor échte versterkingen in plaats van weer van die gastjes als Monteiro, Fourlanos, Vlachos en consoorten. Ik zou ons graag eens een titel zien verlengen.. Of zo eens 3 jaar op rij kampioen spelen.. Nu zou daar een fantastisch moment voor zijn.
3. Bijna nieuwe ploeg? Vermeer, Clasie en Mitrovic zijn er al én zijn meerwaarden. Een LCV, daar vragen we al langer naar en moet nu prioriteit zijn gezien Denswil meer dan waarschijnlijk vertrekt. Een echte concurrent voor Limbombe vragen we ook al langer. Een echte concurrent voor Cools ook (Van Rhijn is imho ok maar Vormer zal die wel niet meer willen terugzien), want Tomecak is niet goed genoeg. Enige wat ik daar aan toevoeg is een concurrent voor Vanaken (die blijft geen 2 jaar meer) én vervanging voor Diaby/Vossen als die zouden vertrekken.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 29 mar 2018, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Gratchski »

Cedrinho schreef:
BlueJedi schreef:
Cedrinho schreef: D'office.

Ik hoop zo hard dat we de titel pakken. Zekerheid van 30 miljoen en die dan investeren in de aankoop van Mitrovic, Vermeer en een verlengd verblijf van Clasie.
Graag ook een 10 als opvolger/concurrent van Vanaken. En concurrenten voor Limbombe en Cools (beter dan Tomecak..). Een scorende spits lijkt me ook aangewezen, gezien Vossen en Diaby waarschijnlijk vertrekken.
En dan nog een LCV uiteraard..
Dus jij wilt

-Mitrovic
-Vermeer
-Classie
-Een 10
-Een flankverdediger
-Een spits
-en een LCV

Dat zal een dure zomer worden
Het is CLASIE, met 1 S! Leer dat nu toch eens zeg...

En voor de rest: Bijna. Ik wil namelijk 2 flanken, één voor elke kant.
We zullen er wel de titel voor nodig hebben, lees: de 30 miljoen van de Champions League.
Daarnaast worden waarschijnlijk mannen als Denswil, Diaby en Vossen verkocht. (Naast hopelijk een pak van de spelers die nu al worden uitgeleend.)

Let wel: Van die 7 die ik noem, zie ik er maar 4 als meteen inzetbaar (lees: basisspelers): Mitrovic, Vermeer, Clasie en de LCV.
Die flanken zijn concurrenten voor Cools en Limbombe. Die spits is een concurrent voor Dennis/Wesley.

Clasie kan je trouwens een extra jaar huren volgens mij, hij zal te duur zijn om te kopen. Met Mitrovic en Vermeer is er al een aankoopoptie voorzien.
Je krijgt dertig miljoen, aan pakweg 4 miljoen de man heb je al 7 versterkingen. Terwijl ik maar om 4 echte versterkingen vraag en Vermeer al geen 4 miljoen moet kosten, Clasie nog een jaartje lenen ook niet.
30 miljoen moet dus volgens mij niet volledig geïnvesteerd worden om die 8 spelers te halen die ik erbij zou willen.

de grootste fout van JB is dat hij flankverdediger zet, terwijl we overduidelijk flankAANVALLERS nodig hebben.
Rotariu mag nog eens zijn kans krijgen, maar toch graan een echte concurrent halen.
Die lcv mag miangue zijn
ivm de spits: Diatta eerst zijn kans laten krijgen?
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Cedrinho »

Miljaar, just, ik was Krépin al vergeten... Helemaal gelijk!
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

Opnieuw interesse in Darko Lazovic.
http://www.sportmediaset.mediaset.it/me ... 802a.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door zegmaardag »

Bosko schreef: Opnieuw interesse in Darko Lazovic.
http://www.sportmediaset.mediaset.it/me ... 802a.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Laat die maar komen! Da's wat anders als onze platte Kroaat op de flank.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door t4nd »

Cedrinho schreef: 2. Een voorsprong hebben is de ideale positie om die uit te bouwen. Dat CL-geld goed gebruiken dus voor échte versterkingen in plaats van weer van die gastjes als Monteiro, Fourlanos, Vlachos en consoorten. Ik zou ons graag eens een titel zien verlengen.. Of zo eens 3 jaar op rij kampioen spelen.. Nu zou daar een fantastisch moment voor zijn.
3. Bijna nieuwe ploeg? Vermeer, Clasie en Mitrovic zijn er al én zijn meerwaarden. Een LCV, daar vragen we al langer naar en moet nu prioriteit zijn gezien Denswil meer dan waarschijnlijk vertrekt. Een echte concurrent voor Limbombe vragen we ook al langer. Een echte concurrent voor Cools ook (Van Rhijn is imho ok maar Vormer zal die wel niet meer willen terugzien), want Tomecak is niet goed genoeg. Enige wat ik daar aan toevoeg is een concurrent voor Vanaken (die blijft geen 2 jaar meer) én vervanging voor Diaby/Vossen als die zouden vertrekken.
Dit dus.
Je start direct in de CL (ervan uitgaande dat er niets fout loopt dit seizoen), dus je moet er direct staan. Je kan een paar jonge gasten als voorlopige backup houden maar dat mag op niet te veel posities zijn. Liever 4m voor pakweg Mitrovic dan 3 spelers kopen voor die 4m om "als backup te dienen".
Een Stallone Limbombe is een speler om onze bank te verwarmen, daar moeten we toch geen moeite in steken? Als je een speler haalt aan het begin van het seizoen moet dat sowieso zijn om in de basis te komen.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

After Marinakis’ angry speech to the team, these following players were told they will continue playing with Olympiacos until the end of the season: Silvio Proto, Dimitris Sakfidas, Lefteris Choutesiotis, Dimitris Nikolaou, Leonardo Koutris, Thanasis Androutsos, Panagiotis Tachtsidis, Pape Abou Cisse, Nikos Vergos, Ehsan Hajsafi, Karim Ansarifard, Omar Elabdellaoui, Alaixys Romao, Guillaume Gillet, Kevin Mirallas and Andre Martins. They are expected to be joined by players from the U20 team.

Seba and Vadis Odjidja-Ofoe have practically been told to pack their bags and leave Olympiacos. The Olympiacos futures of Marko Marin, Bjorn Engels, Uros Djurdjevic, Felipe Pardo, Alberto Botia and Konstantinos Fortounis also appears bleak and it’s highly unlikely they will stay in Piraeus for next season.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door zegmaardag »

Bosko schreef: After Marinakis’ angry speech to the team, these following players were told they will continue playing with Olympiacos until the end of the season: Silvio Proto, Dimitris Sakfidas, Lefteris Choutesiotis, Dimitris Nikolaou, Leonardo Koutris, Thanasis Androutsos, Panagiotis Tachtsidis, Pape Abou Cisse, Nikos Vergos, Ehsan Hajsafi, Karim Ansarifard, Omar Elabdellaoui, Alaixys Romao, Guillaume Gillet, Kevin Mirallas and Andre Martins. They are expected to be joined by players from the U20 team.

Seba and Vadis Odjidja-Ofoe have practically been told to pack their bags and leave Olympiacos. The Olympiacos futures of Marko Marin, Bjorn Engels, Uros Djurdjevic, Felipe Pardo, Alberto Botia and Konstantinos Fortounis also appears bleak and it’s highly unlikely they will stay in Piraeus for next season.
Lang leve Sport Plus management :hup:
Dan nog te zeggen dat het Mogi was die die deal heeft doen rondkomen :rofl:
Met een deftige makelaar zat Bjorn wel degelijk in de Premier League.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door DavidVM »

zegmaardag schreef:
Bosko schreef: After Marinakis’ angry speech to the team, these following players were told they will continue playing with Olympiacos until the end of the season: Silvio Proto, Dimitris Sakfidas, Lefteris Choutesiotis, Dimitris Nikolaou, Leonardo Koutris, Thanasis Androutsos, Panagiotis Tachtsidis, Pape Abou Cisse, Nikos Vergos, Ehsan Hajsafi, Karim Ansarifard, Omar Elabdellaoui, Alaixys Romao, Guillaume Gillet, Kevin Mirallas and Andre Martins. They are expected to be joined by players from the U20 team.

Seba and Vadis Odjidja-Ofoe have practically been told to pack their bags and leave Olympiacos. The Olympiacos futures of Marko Marin, Bjorn Engels, Uros Djurdjevic, Felipe Pardo, Alberto Botia and Konstantinos Fortounis also appears bleak and it’s highly unlikely they will stay in Piraeus for next season.
Lang leve Sport Plus management :hup:
Dan nog te zeggen dat het Mogi was die die deal heeft doen rondkomen :rofl:
Met een deftige makelaar zat Bjorn wel degelijk in de Premier League.
Was die op niveau blijven spelen bij deftige ploeg dan ging hij naar het WK en niet Dendoncker
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3504
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door IsO »

DavidVM schreef:
zegmaardag schreef:
Bosko schreef: After Marinakis’ angry speech to the team, these following players were told they will continue playing with Olympiacos until the end of the season: Silvio Proto, Dimitris Sakfidas, Lefteris Choutesiotis, Dimitris Nikolaou, Leonardo Koutris, Thanasis Androutsos, Panagiotis Tachtsidis, Pape Abou Cisse, Nikos Vergos, Ehsan Hajsafi, Karim Ansarifard, Omar Elabdellaoui, Alaixys Romao, Guillaume Gillet, Kevin Mirallas and Andre Martins. They are expected to be joined by players from the U20 team.

Seba and Vadis Odjidja-Ofoe have practically been told to pack their bags and leave Olympiacos. The Olympiacos futures of Marko Marin, Bjorn Engels, Uros Djurdjevic, Felipe Pardo, Alberto Botia and Konstantinos Fortounis also appears bleak and it’s highly unlikely they will stay in Piraeus for next season.
Lang leve Sport Plus management :hup:
Dan nog te zeggen dat het Mogi was die die deal heeft doen rondkomen :rofl:
Met een deftige makelaar zat Bjorn wel degelijk in de Premier League.
Was die op niveau blijven spelen bij deftige ploeg dan ging hij naar het WK en niet Dendoncker
Zou wel eens kunnen. Dendoncker heeft natuurlijk wel voor dat hij minder blessuregevoelig is dan Engels, en dat hij polyvalenter is. Maar zal toch ook zijn tenen moeten uitkuisen als hij mee wil.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Khas »

Bosko schreef: After Marinakis’ angry speech to the team, these following players were told they will continue playing with Olympiacos until the end of the season: Silvio Proto, Dimitris Sakfidas, Lefteris Choutesiotis, Dimitris Nikolaou, Leonardo Koutris, Thanasis Androutsos, Panagiotis Tachtsidis, Pape Abou Cisse, Nikos Vergos, Ehsan Hajsafi, Karim Ansarifard, Omar Elabdellaoui, Alaixys Romao, Guillaume Gillet, Kevin Mirallas and Andre Martins. They are expected to be joined by players from the U20 team.

Seba and Vadis Odjidja-Ofoe have practically been told to pack their bags and leave Olympiacos. The Olympiacos futures of Marko Marin, Bjorn Engels, Uros Djurdjevic, Felipe Pardo, Alberto Botia and Konstantinos Fortounis also appears bleak and it’s highly unlikely they will stay in Piraeus for next season.
Caveat emptor
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 636
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Hannes »

zegmaardag schreef:
Bosko schreef: Opnieuw interesse in Darko Lazovic.
http://www.sportmediaset.mediaset.it/me ... 802a.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Laat die maar komen! Da's wat anders als onze platte Kroaat op de flank.
Mmm. Lekkere voorzet en passeerbeweging heeft die in de voeten. Hoe zouden we hem kunnen strikken? Speelt hij niet genoeg?
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door BlueJedi »

Een spits moet helemaal van boven op het lijstje in het vet zijn aangeduid.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Khas »

BlueJedi schreef: Een spits moet helemaal van boven op het lijstje in het vet zijn aangeduid.
Duje Cop halen en op zijn beste positie uitspelen, in plaats van de schande die ze hem daar in Luik aandoen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

Afbeelding
Gesloten