Zomertransfers 2019 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

DavidVM schreef: 17 aug 2019, 07:52
Cedrinho schreef: 16 aug 2019, 23:35 Waarom? Vlietinck deed het al bij al nog ok vond ik.

Liever een goeie CVM, dat moet echt dé prioriteit zijn. Rits is ok als back-up, maar mag absoluut geen eerste keuze zijn.
Vlietinck... Serieus ?!?
En Rits is zeker goed genoeg als eerste keuze, maar mag wel ander type bijkomen
"Al bij al nog ok" is in het geval van Vlietinck zeer goed. Waarmee ik niet zeg goed genoeg voor Club. Maar volgens wat we van Vlietinck gewend zijn, viel dit nog mee.
En Rits is enkel goed genoeg als eerste keuze op Belgisch niveau. Dinsdag hebben we genoeg gezien waarom hij op een iets hoger niveau nooit eerste keuze mag zijn.


Bruges8940 schreef: 17 aug 2019, 10:05 https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190816_04561194
Club Brugge wil middenvelder weghalen uit Premier League en zoekt alternatieven voor als dat niet lukt

Imbula speelt met Stoke in de Premier League, ok nieuwsblad... :brechtje:
Om journalist te worden liggen de standaarden enorm laag tegenwoordig.
HNB slaat wel vaker de bal mis hoor. Zelfs met zaken die simpel opzoekwerk zijn. Gisteren zeiden ze bij hun verwachte opstelling voor de match bijvoorbeeld dat bij Club niemand geschorst is. Zo'n zaken zijn voor een krant die zichzelf een kwaliteitskrant wil noemen gewoon onaanvaardbaar.

HLN is tegenwoordig zowat de enige Belgische bron die een beetje betrouwbaar is.
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bruges8940 »

Cedrinho schreef: 17 aug 2019, 11:31
DavidVM schreef: 17 aug 2019, 07:52
Cedrinho schreef: 16 aug 2019, 23:35 Waarom? Vlietinck deed het al bij al nog ok vond ik.

Liever een goeie CVM, dat moet echt dé prioriteit zijn. Rits is ok als back-up, maar mag absoluut geen eerste keuze zijn.
Vlietinck... Serieus ?!?
En Rits is zeker goed genoeg als eerste keuze, maar mag wel ander type bijkomen
"Al bij al nog ok" is in het geval van Vlietinck zeer goed. Waarmee ik niet zeg goed genoeg voor Club. Maar volgens wat we van Vlietinck gewend zijn, viel dit nog mee.
En Rits is enkel goed genoeg als eerste keuze op Belgisch niveau. Dinsdag hebben we genoeg gezien waarom hij op een iets hoger niveau nooit eerste keuze mag zijn.


Bruges8940 schreef: 17 aug 2019, 10:05 https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190816_04561194
Club Brugge wil middenvelder weghalen uit Premier League en zoekt alternatieven voor als dat niet lukt

Imbula speelt met Stoke in de Premier League, ok nieuwsblad... :brechtje:
Om journalist te worden liggen de standaarden enorm laag tegenwoordig.
HNB slaat wel vaker de bal mis hoor. Zelfs met zaken die simpel opzoekwerk zijn. Gisteren zeiden ze bij hun verwachte opstelling voor de match bijvoorbeeld dat bij Club niemand geschorst is. Zo'n zaken zijn voor een krant die zichzelf een kwaliteitskrant wil noemen gewoon onaanvaardbaar.

HLN is tegenwoordig zowat de enige Belgische bron die een beetje betrouwbaar is.
Met HLN heeft Brugge intern ook de betere banden denk ik.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Volgens de media gaat het dan om Imbula (voetballend blijkbaar goed) of om Amartey (meer de krachtpatser volgens de media).
Vraag me dan ook luidop af hoe het met Diatta (de cvm tester) is, omdat elders het nieuws was dat Clement hem erbij wou maar hij niet altijd ging spelen. Denk zoals Seck destijds bij Genk.
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bruges8940 »

Makelaar van oa Izquierdo was deze middag in het kasteel van Verhaeghe voor een meeting. (Zie zijn instagramstory)
Bobbiesemans
Tester
Berichten: 50
Lid geworden op: 18 mei 2017, 18:44

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bobbiesemans »

Bruges8940 schreef:Makelaar van oa Izquierdo was deze middag in het kasteel van Verhaeghe voor een meeting. (Zie zijn instagramstory)
Dan denk ik aan Rincon.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bobbiesemans
Tester
Berichten: 50
Lid geworden op: 18 mei 2017, 18:44

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bobbiesemans »

Ik lees op de FB van Club Brugge Nieuws dat we Wanyama zouden halen indien we CL poules halen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bruges8940 »

Bobbiesemans schreef: 19 aug 2019, 20:02 Ik lees op de FB van Club Brugge Nieuws dat we Wanyama zouden halen indien we CL poules halenAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De Bilde zou de naam Wanyama hebben laten vallen tijdens VTM nieuws, ik kijk straks eens wat hij precies heeft gezegd.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

Wanyama, wtf :D
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Maximus »

Die namen worden hier weer steeds beter :D
Al geloof ik er niet teveel van... (om mezelf een ontgoocheling te besparen bij een mindere naam)
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door IsO »

Marktwaarde van ongeveer 20 miljoen, nog 2 jaar contract en eigendom van een ploeg met een keiharde zakenman als voorzitter. Moeilijk haalbaar lijkt me, of 't moet zijn dat ze hem iets willen gunnen voor bewezen diensten. En dan nog kunnen we de vraag stellen of zijn specifieke kwaliteiten zoveel zullen toevoegen aan onze huidige kern dat ze zo'n bedrag rechtvaardigen.
Bobbiesemans
Tester
Berichten: 50
Lid geworden op: 18 mei 2017, 18:44

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bobbiesemans »

IsO schreef:Marktwaarde van ongeveer 20 miljoen, nog 2 jaar contract en eigendom van een ploeg met een keiharde zakenman als voorzitter. Moeilijk haalbaar lijkt me, of 't moet zijn dat ze hem iets willen gunnen voor bewezen diensten. En dan nog kunnen we de vraag stellen of zijn specifieke kwaliteiten zoveel zullen toevoegen aan onze huidige kern dat ze zo'n bedrag rechtvaardigen.
Misschien lenen we hem gewoon, maar denk dat we hem zullen kopen. Is echt een beest, sowieso een meerwaarde voor onze ploeg. (Als het zover komt natuurlijk)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bruges8940 »

Volgens het nieuwsblad wordt de naam Wanyama bij Club noch bevestigd noch ontkend.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190820_04567818
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bruges8940 »

Volgens HLN zou Ousseynou Diagne (Le Mans) de vervanger van Amrabat kunnen worden. Traint al enkele dagen mee met de beloften maar zou een plaatsje bij de A-kern krijgen mits positieve evaluatie.
Speler zelf doet me op het eerste zicht wat denken aan een Seck zoals Clement had bij Genk.
https://www.hln.be/sport/voetbal/transf ... ad3009ce5/
https://www.transfermarkt.nl/ousseynou- ... ler/541034
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Bruges8940 »

Club Brugge zet hoog in: wordt Tottenham-speler Victor Wanyama de nieuwe defensieve middenvelder?
https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~a6662f8b/

STEL. JE. VOOR.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2019 IN

Bericht door Khas »

Bruges8940 schreef: 21 aug 2019, 14:16 Club Brugge zet hoog in: wordt Tottenham-speler Victor Wanyama de nieuwe defensieve middenvelder?
https://www.hln.be/sport/voetbal/belgis ... ~a6662f8b/

STEL. JE. VOOR.
Mij niet gelaten alleszins :shock:
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gesloten