Zomertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Generaloberst »

Tiki Taka schreef:
Maximus schreef:
Bosko schreef:
Kon Zulte niet overtuigen tijdens zijn proefperiode daar.
Idd vreemd...en het zoveelste tiener talent. :dunno:

dat durf ik zelfs niet meer onder de categorie "paniekaankopen/etc" plaatsen :brechtje:
Waarom blijft het zo overdovend stil omtrent onze broodnodige nieuwe spits?
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Jens27 »

Ik ben ook niet mee... Als ge Diaby wilt vervangen, dan vervangt ge hem. Maar dit is een snelle 19-jarige spits die nog alles te bewijzen heeft zoals we er met Dennis, Diatta en Openda al 3 rondlopen hebben? Nee, bedankt. Laat Openda dan maar doen, viel aardig in vorige week. Ik wil meer zien.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Gratchski »

Jens27 schreef: Ik ben ook niet mee... Als ge Diaby wilt vervangen, dan vervangt ge hem. Maar dit is een snelle 19-jarige spits die nog alles te bewijzen heeft zoals we er met Dennis, Diatta en Openda al 3 rondlopen hebben? Nee, bedankt. Laat Openda dan maar doen, viel aardig in vorige week. Ik wil meer zien.
Ik wil vooral Dennis meer zien
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

Sidy Sarr had het moeilijk bij KVK en werd uitgeleend aan LB Châteauroux.
In de Ligue 2 werd hij wel basisspeler en LB Châteauroux lichtte de aankoopoptie.
Nu is er interesse van Club, Fiorentina en drie ploegen uit de Ligue 1.
https://www.francefootball.fr/news/Merc ... que/930669" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bruges8940 »

Bosko schreef: Sidy Sarr had het moeilijk bij KVK en werd uitgeleend aan LB Châteauroux.
In de Ligue 2 werd hij wel basisspeler en LB Châteauroux lichtte de aankoopoptie.
Nu is er interesse van Club, Fiorentina en drie ploegen uit de Ligue 1.
https://www.francefootball.fr/news/Merc ... que/930669" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft daar een fraai seizoen achter de rug. 11 doelpunten als CVM voornamelijk. Ook bij Kortrijk eens een mooi doelpunt gescoord dacht ik.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door zegmaardag »

Met de namen die ik nu lees, in de wetenschap dat we ook Gabulov, Tomecak en Scholz gehaald hebben(met een gebrek aan surplus). Dan zie ik liever meer kansen voor Openda en Baiye dan die jongens komen.

Je kan even goed Vlietinck zetten ipv Tomecak... Die is ook een grijze muis die geen man voorbij kan en te licht is in duel, maar tis wel een jeugdspeler die vermoedelijk de helft heeft van salaris en niet 1 miljoen euro heeft gekost.

Dan zie ik jongens met talent als Baiye en Openda liever kansen krijgen.
Laatst gewijzigd door zegmaardag op 14 aug 2018, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door HeervanBiesen »

GenGhibli schreef:
Bruges8940 schreef:
Bosko schreef: Volgense Nigeriaanse site interesse in Zubairu van Trencin.
Speelt een keurige match tegen Feyenoord (Trencin 4-0 aan het winnen). Hattrick van Kroatische spits Antonio Mance, interessante speler om te volgen.
Match gezien en daar loopt nog een leuke Afrikaanse verdediger ook. Moet even zoeken wie het is. Die viel mij ook op.
Reuben Yem? => is een rechtsachter uit Nigeria, er zou nog een centrale verdediger uit Trinidad & Tobago spelen (Keston Julien) die misschien ook op een Afrikaan lijkt.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Club krijgt 25 miljoen voor de deelname aan CL. Kan je dan aub eens enkele miljoenen investeren in een top spits bij vertrek Diaby?
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door rambopirou »

Tiki Taka schreef: Club krijgt 25 miljoen voor de deelname aan CL. Kan je dan aub eens enkele miljoenen investeren in een top spits bij vertrek Diaby?
Met het geld van Diaby + de andere overbodige spelers kan je toch al een topspits ( naar Belgische normen) halen?
Ze hoeven niets eens die 25M gebruiken
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3503
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: Club krijgt 25 miljoen voor de deelname aan CL. Kan je dan aub eens enkele miljoenen investeren in een top spits bij vertrek Diaby?
Van waar komt die 25? Bronnen graag.

En heb hier al aangehaald dat Club dit jaar al (bij benadering, want transferbedragen worden zelden gecommuniceerd) een miljoen of 14-15 heeft geïnvesteerd in nieuwe spelers. Negeer dat gerust verder. Maar zoals Zegmaardag en anderen hier al honderd ofzo keren zeiden : nu moet er eerst wat binnen komen, voor ze weer wat uitgeven.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Gratchski »

IsO schreef:
Tiki Taka schreef: Club krijgt 25 miljoen voor de deelname aan CL. Kan je dan aub eens enkele miljoenen investeren in een top spits bij vertrek Diaby?
Van waar komt die 25? Bronnen graag.

En heb hier al aangehaald dat Club dit jaar al (bij benadering, want transferbedragen worden zelden gecommuniceerd) een miljoen of 14-15 heeft geïnvesteerd in nieuwe spelers. Negeer dat gerust verder. Maar zoals Zegmaardag en anderen hier al honderd ofzo keren zeiden : nu moet er eerst wat binnen komen, voor ze weer wat uitgeven.
Vooral: ze moeten eerst vertrekken voor ze vervangen worden...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3503
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door IsO »

Gratchski schreef:
IsO schreef:
Tiki Taka schreef: Club krijgt 25 miljoen voor de deelname aan CL. Kan je dan aub eens enkele miljoenen investeren in een top spits bij vertrek Diaby?
Van waar komt die 25? Bronnen graag.

En heb hier al aangehaald dat Club dit jaar al (bij benadering, want transferbedragen worden zelden gecommuniceerd) een miljoen of 14-15 heeft geïnvesteerd in nieuwe spelers. Negeer dat gerust verder. Maar zoals Zegmaardag en anderen hier al honderd ofzo keren zeiden : nu moet er eerst wat binnen komen, voor ze weer wat uitgeven.
Vooral: ze moeten eerst vertrekken voor ze vervangen worden...
Inderdaad. Loonlast is blijkbaar iets onbestaand voor sommigen.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Gratchski »

IsO schreef:
Gratchski schreef:
IsO schreef:
Tiki Taka schreef: Club krijgt 25 miljoen voor de deelname aan CL. Kan je dan aub eens enkele miljoenen investeren in een top spits bij vertrek Diaby?
Van waar komt die 25? Bronnen graag.

En heb hier al aangehaald dat Club dit jaar al (bij benadering, want transferbedragen worden zelden gecommuniceerd) een miljoen of 14-15 heeft geïnvesteerd in nieuwe spelers. Negeer dat gerust verder. Maar zoals Zegmaardag en anderen hier al honderd ofzo keren zeiden : nu moet er eerst wat binnen komen, voor ze weer wat uitgeven.
Vooral: ze moeten eerst vertrekken voor ze vervangen worden...
Inderdaad. Loonlast is blijkbaar iets onbestaand voor sommigen.
Zou enorm belastend zijn als 1 van beiden alsnog niet weggeraakt en we ook ondertussen hun 'vervanger' moeten betalen. Veel te ruime kern, te hoge loonlast, ontevreden spelers...

Ik zou er echt niet van schrikken als Limbombe op 3 september gewoon meetraint ( of verhuurd is via Bayat). Diaby is laatste contractjaar ingegaan, dus komt wel in orde.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door t4nd »

Wat doen we met Limbombe als hij hier nog rondloopt? Ik zie Danjuma wel graag bezig, en 2 dezelfde spelers is een beetje te veel van het goede.

Over de 25 miljoen: https://www.voetbal24.be/news/41442/clu ... ljoen-euro

Via sporza (https://sporza.be/nl/2018/06/05/champio ... iljoen-op/) kom ik wel volgens deze verdeling aan die 25 miljoen (verbeter me als ik fout ben :p).
-> 15,25 miljoen voor deelnam
-> 4 miljoen tv-gelden (we moeten niet delen met Standard)
-> 585 miljoen wordt verdeeld in schijven op basis van de prestaties van voorbije jaren (1,108 miljoen per schijf). We zitten in de 4de pot, maar wel bij de beteren normaal dus waarschijnlijk halen we daardoor 5/6 schijven binnen.

Als Diaby en Limbombe verkocht worden kunnen we op zich wel een topspits kopen en zijn loon voor de komende 4 jaar al inboeken met het geld dat we binnen gehaald hebben. Dan hebben we een hoge loonlast, maar wel eentje dat berekend is op de winst die we met de CL sowieso hebben dus dat lijkt me budgettair wel te verantwoorden.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: Wat doen we met Limbombe als hij hier nog rondloopt? Ik zie Danjuma wel graag bezig, en 2 dezelfde spelers is een beetje te veel van het goede.

Over de 25 miljoen: https://www.voetbal24.be/news/41442/clu ... ljoen-euro

Via sporza (.https://sporza.be/nl/2018/06/05/champio ... iljoen-op/.) kom ik wel volgens deze verdeling aan die 25 miljoen (verbeter me als ik fout ben :p).
-> 15,25 miljoen voor deelnam
-> 4 miljoen tv-gelden (we moeten niet delen met Standard)
-> 585 miljoen wordt verdeeld in schijven op basis van de prestaties van voorbije jaren (1,108 miljoen per schijf). We zitten in de 4de pot, maar wel bij de beteren normaal dus waarschijnlijk halen we daardoor 5/6 schijven binnen.

Als Diaby en Limbombe verkocht worden kunnen we op zich wel een topspits kopen en zijn loon voor de komende 4 jaar al inboeken met het geld dat we binnen gehaald hebben. Dan hebben we een hoge loonlast, maar wel eentje dat berekend is op de winst die we met de CL sowieso hebben dus dat lijkt me budgettair wel te verantwoorden.
Limbombe en Diaby zullen sowieso vertrekken want spelers in de kern houden die eigenlijk liefst ergens anders vertoeven is nefast voor hun prestaties en de goede groepsfeer. Dat leerde het recente verleden ons al. Ik vermoed dat de verkoop van beide spelers toch zo`n 9-10 miljoen zou moeten opbrengen in totaal. Minder dan verhoopt, maar toch een mooie financiële stimulans.
Gesloten