Zomertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door BlueJedi »

Generaloberst schreef: Toch benieuwd welke aankopen ze gaan doen in het spitsen segment: diaby die weg wil/mag, wesly die op vertrekken staat.....
Ik hoop dat ze Diatta als spits zien, te samen met Dennis en Schrijvers staat er dan al een basis van getalenteerde jonge spitsen. Je mist dan nog een target spits type zoals Wesley (als die vertrekt) en uiteraard ontbreekt er dan ook nog wat ervaring. Dus een type Wesley, die liefst iets efficiënter is en ook niet meer supergroen is achter de oren zou ideaal zijn om de spitsen te vervolledigen. Momenteel qua namen die we met gelinkt zijn Yuri van Lhoenask, Deni Alar van Sturm Graz en Landry Dimata. Al kiest Dimata denk ik zoweizo voor Coucke en anderlecht.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Pica »

Of we spelen zonder target spits en streven ernaar om mooier voetbal te spelen?
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door GenGhibli »

Hannes schreef:
Cedrinho schreef:
Pica schreef: Laten we ons vooral niet spiegelen aan de hollanders :mrgreen:
Net wel. Misschien niet aan het huidige Holland, maar wel aan dat van de jaren '90. Zij hebben toen geïnvesteerd. Als ze buitenlanders haalden, waren het toppers. Hun stadions werden vernieuwd. Hun eigen opleidingen werden deftig georganiseerd en hertekend, mét een visie. Et cetera.
Met zo'n dingen zouden we hier beter ook eens beginnen.
Het is typisch dat de KBVB en consoorten nu zeggen dat ze "goed bezig" zijn, want "kijk eens hoe ver we staan met de Belgische topvoetballers" en "onze nationale ploeg staat top-3 op de FIFA-ranking" en dergelijke uitspraken. Terwijl we zoals het nu gaat gewoon gedoemd zijn om binnen dit en 5 à max 10 jaar terug ergens rond de 50e plaats te staan op diezelfde FIFA-ranking. De huidige "gouden generatie" is geen resultaat van een visie, maar wel het resultaat van toeval. En dat zullen ze in het buitenland ook snel genoeg door hebben.
Nu moeten we het gaan aanpakken en hervormen zodat we een basis hebben om te kunnen bouwen op die reputatie die we nu hebben, want meer dan een reputatie is het niet. Met dank aan de passages van voetballers als Bacca, Perisic, Biglia, Koulibaly, Izquierdo, Ryan, Milinkovic-Savic en dergelijke hebben we veel meer de blikken op België gericht dan met de Rode Duivels. Als we dus nog een visie kunnen implementeren om de Belgische jeugd ook kwalitatief op te leiden, dán pas gaan we met het Belgisch voetbal vooruit.
We moeten ons wel spiegelen aan Holland, maar dus aan het Holland van de jaren '90. We moeten onze infrastructuur vernieuwen, onze jeugdopleidingen herzien, onze omkadering verbeteren, noem maar op. Het Ajax van de jaren '90 zal geen enkele Belgische ploeg worden want de tijden zijn veranderd en tegen de grote ploegen kunnen we niet meer op, maar wat ik bedoel is wel dat Nederland nu al 5 à 10 jaar geen kloten meer voorstelt maar wel nog altijd kan teren op die reputatie van toen. Ze hebben trouwens nog altijd een visie, getuige ook hoe Ajax 2 seizoenen geleden nog de Europa Leaguefinale haalde. Op een Europa Leaguefinale mogen Belgische ploegen wél mikken lijkt me, dat kan op termijn echt wel een doelstelling worden. Maar dan moet er wel een visie achter zitten.
Zoals het nu echter gaat, à la Belge, zullen we binnen dit en 5 jaar echter een serieuze terugval kennen en riskeren we definitief achterop te raken tegenover zelfs landen als Polen, Oostenrijk, Zwitserland, Oekraïne en noem maar op.
Het huidige succes van het Belgische voetbal is een toevalstreffer, te danken aan een gouden generatie. Als we daarop kunnen bouwen door een goede visie te implementeren, dan kunnen we er nog jaren vruchten van plukken én kunnen we een blijvende hoge reputatie hebben, zoals Nederland dat nu nog altijd internationaal als een groot voetballand (geen topland) wordt aanzien ook al halen ze geen groot tornooi meer.
Petje af!
Zeker. Maar is ook al wel zichtbaar. Groeneveld die nu al voor ons kiest ipv de subtop daar. En ook wel handig, het succes van onze Nederlanders. Als je daar iets leest op de voetbalsites, is het altijd over ons. Ik zie daar al langer een idee en strategie in. Wij zijn heel interessant aan het worden voor een stap zijwaarts of omhoog daar voor Nederlandse spelers. Maar dat is dan meer over onze Club in het bijzonder.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door fcb 4 life »

Pica schreef: Of we spelen zonder target spits en streven ernaar om mooier voetbal te spelen?
Vlug Rafa 5 jaar laten bijtekenen dan 8-)
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Khas »

Pica schreef: Of we spelen zonder target spits en streven ernaar om mooier voetbal te spelen?
Ik kan het maar hopen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Khas »

Generaloberst schreef: Toch benieuwd welke aankopen ze gaan doen in het spitsen segment: diaby die weg wil/mag, wesly die op vertrekken staat.....
Duje Čop aub.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

Khas schreef:
Generaloberst schreef: Toch benieuwd welke aankopen ze gaan doen in het spitsen segment: diaby die weg wil/mag, wesly die op vertrekken staat.....
Duje Čop aub.
Geen andere haalbare Kroatische spitsen?
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Khas »

Bosko schreef:
Khas schreef:
Generaloberst schreef: Toch benieuwd welke aankopen ze gaan doen in het spitsen segment: diaby die weg wil/mag, wesly die op vertrekken staat.....
Duje Čop aub.
Geen andere haalbare Kroatische spitsen?
Who cares? Ik wil enkel Duje.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3447
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door IsO »

Khas schreef:
Bosko schreef:
Khas schreef:
Generaloberst schreef: Toch benieuwd welke aankopen ze gaan doen in het spitsen segment: diaby die weg wil/mag, wesly die op vertrekken staat.....
Duje Čop aub.
Geen andere haalbare Kroatische spitsen?
Who cares? Ik wil enkel Duje.
Begint een mooie bromance te worden :mrgreen:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Khas »

IsO schreef:
Khas schreef:
Bosko schreef:
Khas schreef:
Duje Čop aub.
Geen andere haalbare Kroatische spitsen?
Who cares? Ik wil enkel Duje.
Begint een mooie bromance te worden :mrgreen:
Hij kan mij krijgen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Gratchski »

Khas schreef:
IsO schreef:
Khas schreef:
Bosko schreef:
Geen andere haalbare Kroatische spitsen?
Who cares? Ik wil enkel Duje.
Begint een mooie bromance te worden :mrgreen:
Hij kan mij krijgen.
Slet.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Bosko »

Bosko schreef: Standard en Club in duel om Samuel Bastien binnen te halen.
Chievo zou 6M euro vragen voor Bastien.
Laatst gewijzigd door Bosko op 09 jun 2018, 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Maximus »

Bosko schreef:
Bosko schreef: Standard en Club in duel om Samuel Bastien binnen te halen.
Chievo zou 6M euro vragen voor Bastien.
Zullen wij nu eenmaal nooit betalen. Zelfs niet als Nakamba zou vertrekken denk ik.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door fcb 4 life »

OP SN3 gaan ze precies zot over Lecita, mogen we daar wat van geloven Bosko?

Edit, zou wel eens kunnen
Velvet k schreef:
We zijn aan het doorduwen voor de nieuwe goalie ;)!
Laatst gewijzigd door fcb 4 life op 09 jun 2018, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brugia
Tester
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 jul 2017, 02:06
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Brugia »

Khas schreef:
IsO schreef:
Khas schreef:
Bosko schreef:
Geen andere haalbare Kroatische spitsen?
Who cares? Ik wil enkel Duje.
Begint een mooie bromance te worden :mrgreen:
Hij kan mij krijgen.

De liefde was al groot in het vak zelf :hup:
Gesloten