Zomertransfers 2018 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Welke aanvallers mogen vertrekken, al dan niet op uitleenbasis?

Acolatse
31
8%
Brodic
39
11%
Dennis
5
1%
Diaby
21
6%
Diatta
1
0%
Limbombe
7
2%
Osei-Berkoe
35
10%
Perbet
42
11%
Pereira
39
11%
Refaelov
30
8%
Rotariu
28
8%
Van Vaerenbergh
35
10%
Vlietinck
35
10%
Vossen
13
4%
Wesley
6
2%
 
Totaal aantal stemmen: 367

Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Clubpolska »

Dat Ruud maar hier blijft.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Maximus »

Clubpolska schreef: Dat Ruud maar hier blijft.
Ruud, Hans en Marvelous sowieso aub.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door zegmaardag »

Dus uitgaand :
Staat vast:
Diaby: 3-6 miljoen?
Limbombe: 12-18 miljoen?

Lijkt te gaan vertrekken:
Denswil: 8 - 12 miljoen?

Kan vertrekken maar zal blijven IMO:
Vormer
Nakamba
Vanaken

Verder nog:
Clasie?
Mitrovic?

Al zijn dit vragen eerder voor transfers IN.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Fire »

Maximus schreef:
Clubpolska schreef: Dat Ruud maar hier blijft.
Ruud, Hans en Marvelous sowieso aub.
2!

Enkel als ze zelf echt weg willen en het een zeer goed bod is, kan je hier als club over nadenken. Vormer zou ik het minst erg vinden en Naka het ergst.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 582
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door leem »

zegmaardag schreef: Dus uitgaand :
Staat vast:
Diaby: 3-6 miljoen?
Limbombe: 12-18 miljoen?

Lijkt te gaan vertrekken:
Denswil: 8 - 12 miljoen?

Kan vertrekken maar zal blijven IMO:
Vormer
Nakamba
Vanaken

Verder nog:
Clasie?
Mitrovic?

Al zijn dit vragen eerder voor transfers IN.
Ik speculeer eigenlijk echt niet graag over bedragen maar 3 voor Diaby vind ik een belediging, minstens 5 toch?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door zegmaardag »

leem schreef:
zegmaardag schreef: Dus uitgaand :
Staat vast:
Diaby: 3-6 miljoen?
Limbombe: 12-18 miljoen?

Lijkt te gaan vertrekken:
Denswil: 8 - 12 miljoen?

Kan vertrekken maar zal blijven IMO:
Vormer
Nakamba
Vanaken

Verder nog:
Clasie?
Mitrovic?

Al zijn dit vragen eerder voor transfers IN.
Ik speculeer eigenlijk echt niet graag over bedragen maar 3 voor Diaby vind ik een belediging, minstens 5 toch?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Gohja, waarom zet ik dit op 3 miljoen:
1) schreeuwt van de daken dat hij weg wilt
2) contract loopt af volgend seizoen, dus als hij al blijft zijn we hem dan gratis kwijt
3) is 27 jaar, dus doorverkoopwaarde is een vraagteken. (Al was dat met Bacca ook)

Daarnaast zie ik hem niet in de Premier League komen (dus die premier league inflatie is weg), in Frankrijk, Duitsland, Spanje & Italië worden minder exhuberante bedragen gegeven. Gelukkig heeft hij ook de Franse nationaliteit. Bij welke ploeg zie jij hem trouwens spelen?
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 582
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: RE: Re: RE: Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door leem »

zegmaardag schreef:
leem schreef:
zegmaardag schreef: Dus uitgaand :
Staat vast:
Diaby: 3-6 miljoen?
Limbombe: 12-18 miljoen?

Lijkt te gaan vertrekken:
Denswil: 8 - 12 miljoen?

Kan vertrekken maar zal blijven IMO:
Vormer
Nakamba
Vanaken

Verder nog:
Clasie?
Mitrovic?

Al zijn dit vragen eerder voor transfers IN.
Ik speculeer eigenlijk echt niet graag over bedragen maar 3 voor Diaby vind ik een belediging, minstens 5 toch?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Gohja, waarom zet ik dit op 3 miljoen:
1) schreeuwt van de daken dat hij weg wilt
2) contract loopt af volgend seizoen, dus als hij al blijft zijn we hem dan gratis kwijt
3) is 27 jaar, dus doorverkoopwaarde is een vraagteken. (Al was dat met Bacca ook)

Daarnaast zie ik hem niet in de Premier League komen (dus die premier league inflatie is weg), in Frankrijk, Duitsland, Spanje & Italië worden minder exhuberante bedragen gegeven. Gelukkig heeft hij ook de Franse nationaliteit. Bij welke ploeg zie jij hem trouwens spelen?
Daar heb je wel wat goeie argumenten, we zullen zien.

Ik zit altijd met Duitsland in mijn hoofd, zou goed passen bij een subtopper daar. En anders frankrijk. Ik ga akkoord dat premier league niet past bij hem.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: RE: Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Maximus »

zegmaardag schreef:
leem schreef:
zegmaardag schreef: Dus uitgaand :
Staat vast:
Diaby: 3-6 miljoen?
Limbombe: 12-18 miljoen?

Lijkt te gaan vertrekken:
Denswil: 8 - 12 miljoen?

Kan vertrekken maar zal blijven IMO:
Vormer
Nakamba
Vanaken

Verder nog:
Clasie?
Mitrovic?

Al zijn dit vragen eerder voor transfers IN.
Ik speculeer eigenlijk echt niet graag over bedragen maar 3 voor Diaby vind ik een belediging, minstens 5 toch?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Gohja, waarom zet ik dit op 3 miljoen:
1) schreeuwt van de daken dat hij weg wilt
2) contract loopt af volgend seizoen, dus als hij al blijft zijn we hem dan gratis kwijt
3) is 27 jaar, dus doorverkoopwaarde is een vraagteken. (Al was dat met Bacca ook)

Daarnaast zie ik hem niet in de Premier League komen (dus die premier league inflatie is weg), in Frankrijk, Duitsland, Spanje & Italië worden minder exhuberante bedragen gegeven. Gelukkig heeft hij ook de Franse nationaliteit. Bij welke ploeg zie jij hem trouwens spelen?
Eerder 6-8 miljoen vind ik voor Diaby. Hem voor 3 miljoen zien vertrekken, zou ik ronduit belachelijk vinden. Heeft ons 2 keer kampioen gemaakt en is gewoon een type aanvaller dat zeer gewild is.

Zijn leeftijd speelt dan wel wat in zijn nadeel. Maar in de vorm die hij haalde in de playoffs, moet hij toch meekunnen bij een subtopper (positie 6-10) in Spanje lijkt mij.
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Bjorno »

Denswil 8 a 12??
Laten we niet overdrijven.
Twee jaar geleden was die misschien zo'n 8 miljoen waard maar zowel dit seizoen als vorig seizoen heeft hij dat niveau niet meer gehaald.
Komt daarbij dat hij zijn transfer sowieso krijgt dus dat Club in een minder interessante onderhandelingspositie zit.
Denk dat 5 miljoen al mooi zou zijn gezien de omstandigheden.

Die speculatie over bedragen vind ik sowieso maar niks, maakt op zich niet zoveel uit wat ze ervoor krijgen, maar eerder wat er met dat geld zal gebeuren.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door GenGhibli »

Dat middenveld MOET behouden blijven. Zeker ook voor de CL. Dus never of nooit Nakamba nu al. Dat gaat wel de vetpot zijn voor volgende zomer. En dat zal zo blijven ook met een iets minder seizoen. Iets wat ik er totaal niet in zie trouwens.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Gratchski »

Nakamba moet je in de CL laten schitteren en dan gaan de PL ploegen staan springen om hem voor het grote geld aan te trekken.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door rambopirou »

Bjorno schreef: Denswil 8 a 12??
Laten we niet overdrijven.
Twee jaar geleden was die misschien zo'n 8 miljoen waard maar zowel dit seizoen als vorig seizoen heeft hij dat niveau niet meer gehaald.
Komt daarbij dat hij zijn transfer sowieso krijgt dus dat Club in een minder interessante onderhandelingspositie zit.
Denk dat 5 miljoen al mooi zou zijn gezien de omstandigheden.

Die speculatie over bedragen vind ik sowieso maar niks, maakt op zich niet zoveel uit wat ze ervoor krijgen, maar eerder wat er met dat geld zal gebeuren.
Denswil is een speler voor de PL , daar zijn bedragen van 8-12M peanuts. Daarbij vind ik hem toch vrij goede play-offs spelen , is nog jong en toch al wat ervaring. Vergeet niet , hij komt uit de Ajax school , en dat heeft toch nog een vrij grote betekenis in veel landen.
Ik zie Denswil makkelijk voor 8-10m vertrekken ( met Clausules van aantal wedstrijden etc... )
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5336
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Tiki Taka »

Gratchski schreef: Nakamba moet je in de CL laten schitteren en dan gaan de PL ploegen staan springen om hem voor het grote geld aan te trekken.
De bijdrage en verdienste van Nakamba aan de titel wordt serieus onderschat. Hij kuist alles op het middenveld op waardoor Vormer en Vanaken
zich aanvallend volop kunnen uitleven. Dit is de beste CVM die we in vele jaren hebben gehad.
Ik zou er alles aan doen om hem nog 1 seizoen te houden. Tenzij er natuurlijk een bod van > 15 miljoen wordt ontvangen natuurlijk.
Is voor mij intrinsiek de speler met de actuele hoogste financiële waarde in de kern. Hij kan zeker mee in de subtop Premier League.
Voor mij de absolute revelatie van het voorbije seizoen, bovendien niet blessuregevoelig, top mentaliteit, faire speler :Flag: enz... :nice:
bvanholme
Tester
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 mei 2017, 10:41

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door bvanholme »

Tiki Taka schreef:
Gratchski schreef: Nakamba moet je in de CL laten schitteren en dan gaan de PL ploegen staan springen om hem voor het grote geld aan te trekken.
De bijdrage en verdienste van Nakamba aan de titel wordt serieus onderschat. Hij kuist alles op het middenveld op waardoor Vormer en Vanaken
zich aanvallend volop kunnen uitleven. Dit is de beste CVM die we in vele jaren hebben gehad.
Ik zou er alles aan doen om hem nog 1 seizoen te houden. Tenzij er natuurlijk een bod van > 15 miljoen wordt ontvangen natuurlijk.
Is voor mij intrinsiek de speler met de actuele hoogste financiële waarde in de kern. Hij kan zeker mee in de subtop Premier League.
Voor mij de absolute revelatie van het voorbije seizoen, bovendien niet blessuregevoelig, top mentaliteit, faire speler :Flag: enz... :nice:
Inderdaad een type zoals Makelele of Essien destijds
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2018 OUT

Bericht door Fire »

Idd. De topper die we op de 6 hebben gemist sinds timmy de eerste keer vertrok. Goed
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gesloten