Zomertransfers 2017 UIT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wie willen jullie nog zien vertrekken (uitlenen/verkopen)

Ludovic Butelle
27
14%
Jens Teunckens
4
2%
Bjorn Engels
25
13%
Dion Cools
0
Geen stemmen
Stefano Denswil
4
2%
Laurens De Bock
7
4%
Brandon Mechele
16
8%
Erhan Masovic
17
9%
Ahmed Touba
13
7%
Riley McGree
13
7%
Jordi Vanlerberghe
5
3%
Abdoulay Diaby
1
1%
Thibault Vlietinck
21
11%
Dorin Rotariu
16
8%
Jeremy Perbet
26
13%
 
Totaal aantal stemmen: 195

PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1333
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door PetjeFCB »

Zou toch zijn tackles missen zu. Man wat kan hij prachtige tackles doen...
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Cedrinho »

Mechele is een meer dan degelijke back-up om in de kern te hebben imho.
Anderzijds, als Denswil of Engels blijft, dan hebben we hem niet nodig..
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door JRut »

Peet schreef:
DavidVM schreef:
rambopirou schreef: Vandaag stond er in HLN dacht ik dat Mechele ook zou mogen beschikken. Ik hoop echt dat die jongen het nog gaat maken maar komt spijtig genoeg op dit moment nog te kort voor de top
Volgens mij komt die voetballend tekort voor de top en heeft die een te zachtaardig karakter...
Dan moet je snel zijn en dat is hij ook gewoonweg niet.
Ik moet aan Per Mertesacker denken :rofl: :rofl:
#hetishierbeter
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3493
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: RE: Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door IsO »

JRut schreef:
Peet schreef:
DavidVM schreef:
rambopirou schreef: Vandaag stond er in HLN dacht ik dat Mechele ook zou mogen beschikken. Ik hoop echt dat die jongen het nog gaat maken maar komt spijtig genoeg op dit moment nog te kort voor de top
Volgens mij komt die voetballend tekort voor de top en heeft die een te zachtaardig karakter...
Dan moet je snel zijn en dat is hij ook gewoonweg niet.
Ik moet aan Per Mertesacker denken :rofl: :rofl:
Ik heb het om één of andere reden wel voor Mechele. Vind dat hij wat onderschat wordt.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Pica »

Mechele heeft de juiste mentaliteit en is een beetje een 'buurt' jongen, toffe gast, maar misschien niet goed genoeg om bij Club basisspeler te zijn.

Positiespel is niet top, is niet bijster snel en goeie voeten kan je hem ook niet echt toe eigenen. Maar is een beer, heeft een goeie tackle en gaat er altijd 100% voor. Met die laatste drie eigenschappen trek je je streng wel, maar hij zou nog een stap moeten zetten vind ik.

Dit is nu eens het voorbeeld van een speler die wel speelkansen gekregen heeft en waar je wel al een beeld van kan vormen wat hij wel en niet kan. Sommige zaken zijn nog aan te leren zoals zijn positiespel (hoop ik :mrgreen: )
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3493
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door IsO »

Pica schreef: Mechele heeft de juiste mentaliteit en is een beetje een 'buurt' jongen, toffe gast, maar misschien niet goed genoeg om bij Club basisspeler te zijn.

Positiespel is niet top, is niet bijster snel en goeie voeten kan je hem ook niet echt toe eigenen. Maar is een beer, heeft een goeie tackle en gaat er altijd 100% voor. Met die laatste drie eigenschappen trek je je streng wel, maar hij zou nog een stap moeten zetten vind ik.

Dit is nu eens het voorbeeld van een speler die wel speelkansen gekregen heeft en waar je wel al een beeld van kan vormen wat hij wel en niet kan. Sommige zaken zijn nog aan te leren zoals zijn positiespel (hoop ik :mrgreen: )
Leko zal er wel een goed beeld van hebben en zal samen met onze scouting de juiste beslissing nemen. Sowieso heeft hij zijn plaats in 1e klasse.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Fire »

Zeker zijn plaats in eerste maar bij ons toch bijna nooit in de basis als alleman fit is ze.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Nergens »

Te jong om derde/vierde verdediger te zijn, teveel werkpunten om voor jaren op te kunnen teren als basisspeler.
Ofwel hem nog 3j uitenen en dan zien hoe het staat, ofwel verkopen met goede terugkoopclausule.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Nergens schreef: Te jong om derde/vierde verdediger te zijn, teveel werkpunten om voor jaren op te kunnen teren als basisspeler.
Ofwel hem nog 3j uitenen en dan zien hoe het staat, ofwel verkopen met goede terugkoopclausule.
Mechele te jong?? Nog 3 jaar uitlenen??
Laatst gewijzigd door fcb 4 life op 15 jun 2017, 06:53, 1 keer totaal gewijzigd.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

We hebben een kern van 40 man, Leko wil er 1 van 24/25, Bruzzese, Mechele, Castelletto, Seys, Storm, Pereira, Butelle, Boli, Diaby, Strandberg, Engels, Pina, Coopman en Joske mogen/moeten, definitief of op huurbasis.
Tja dan vraag ik me af of we nog veel versterkingen zullen zien of gaan er nog buiten vliegen die we niet verwachten?
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door BlueJedi »

Mechele is hier echt niet nodig. Keuze om hem nog maar weer is de kans te geven is eerste ontgoocheling in Leko voor mij.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Alethio »

fcb 4 life schreef:
Nergens schreef: Te jong om derde/vierde verdediger te zijn, teveel werkpunten om voor jaren op te kunnen teren als basisspeler.
Ofwel hem nog 3j uitenen en dan zien hoe het staat, ofwel verkopen met goede terugkoopclausule.
Mechele te jong?? Nog 3 jaar uitlenen??
Hij is 24. Dat is best wel nog jong voor een verdediger bij een topclub, en hij heeft al bij al nog weinig wedstrijden gespeeld voor zijn leeftijd. Het zou best kunnen dat hij met meer ervaring nog grote stappen zet inzake positiespel en dergelijke. Op je twintigste klaar zijn voor een topclub is niet vanzelfsprekend - ook al kom je uit de jeugd.

Groot geld ga je er sowieso niet voor krijgen, en als je hem een paar jaar uitleent kan je eventueel binnen een paar jaar een speler hebben die wel goed genoeg is voor Club. Poulain is nu 30, ging die bij ons in de basis gestaan hebben 6 jaar geleden? Waarschijnlijk niet. Sommige spelers zijn goed vanaf hun twingtigste, sommigen hebben meer tijd nodig. Voor een speler waar je niet veel geld voor gaat krijgen, en waarin je potentieel ziet, vind ik 3 jaar uitlenen een beter idee dan verkopen en dan de opmerking krijgen 'die moest weg bij Club omdat ze hem niet goed genoeg vonden, en kijk nu'. Real Madrid koopt constant spelers uit eigen jeugd terug, zoiets zie ik liever niet.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Ja idd, voor Mechele zelf zal dat geen enkel probleem zijn, ik zie Mannaert al op hem af stappen, hey jongen, we gaan u nog 3 jaar uitlenen want je bent toch ng maar 24 e, absoluut niet klaar om bij ons te schotten.. komaan zeg
:hurr:
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Trouwens hij zou niet wegmogen van Leko op dit moment.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door nesnaj713 »

Alethio schreef:
fcb 4 life schreef:
Nergens schreef: Te jong om derde/vierde verdediger te zijn, teveel werkpunten om voor jaren op te kunnen teren als basisspeler.
Ofwel hem nog 3j uitenen en dan zien hoe het staat, ofwel verkopen met goede terugkoopclausule.
Mechele te jong?? Nog 3 jaar uitlenen??
Hij is 24. Dat is best wel nog jong voor een verdediger bij een topclub, en hij heeft al bij al nog weinig wedstrijden gespeeld voor zijn leeftijd. Het zou best kunnen dat hij met meer ervaring nog grote stappen zet inzake positiespel en dergelijke. Op je twintigste klaar zijn voor een topclub is niet vanzelfsprekend - ook al kom je uit de jeugd.

Groot geld ga je er sowieso niet voor krijgen, en als je hem een paar jaar uitleent kan je eventueel binnen een paar jaar een speler hebben die wel goed genoeg is voor Club. Poulain is nu 30, ging die bij ons in de basis gestaan hebben 6 jaar geleden? Waarschijnlijk niet. Sommige spelers zijn goed vanaf hun twingtigste, sommigen hebben meer tijd nodig. Voor een speler waar je niet veel geld voor gaat krijgen, en waarin je potentieel ziet, vind ik 3 jaar uitlenen een beter idee dan verkopen en dan de opmerking krijgen 'die moest weg bij Club omdat ze hem niet goed genoeg vonden, en kijk nu'. Real Madrid koopt constant spelers uit eigen jeugd terug, zoiets zie ik liever niet.
Wel raar dat je hiervoor Real als voorbeeld gebruikt... Barcelona is daar veel beter in.. Bij Real spreek je enkel over Morata en in mindere mate Lucas Vazquez(rare constructie). Bij Barça heb je er veel meer...
Gesloten