Zomertransfers 2017 UIT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wie willen jullie nog zien vertrekken (uitlenen/verkopen)

Ludovic Butelle
27
14%
Jens Teunckens
4
2%
Bjorn Engels
25
13%
Dion Cools
0
Geen stemmen
Stefano Denswil
4
2%
Laurens De Bock
7
4%
Brandon Mechele
16
8%
Erhan Masovic
17
9%
Ahmed Touba
13
7%
Riley McGree
13
7%
Jordi Vanlerberghe
5
3%
Abdoulay Diaby
1
1%
Thibault Vlietinck
21
11%
Dorin Rotariu
16
8%
Jeremy Perbet
26
13%
 
Totaal aantal stemmen: 195

Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door BlueJedi »

Storm heeft gewoon de kwaliteit niet omdat vast te stellen hoef ik hem geen gans seizoen te zien prutsen in 1B bij OHL.

Verkoop die toch gewoon of ontbind zijn contract. Als er nu echt is één voetballer is die het hier niet gaan maken dan is het deze Storm wel.
Gebruikersavatar
Jeff-OHL
Jeugdspeler
Berichten: 123
Lid geworden op: 30 mei 2016, 15:55

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Jeff-OHL »

Zit na een uur steendood in 1B voor zoveel dat ik van hem gezien heb. De vergelijking met Trossard gaat niet op, deze is immers enkele klassen sterker.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3494
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door IsO »

Is Storm geen type die er baat bij zou hebben eens een seizoen uitgeleend te worden aan een Nederlandse tweedeklasser?
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door t4nd »

BlueJedi schreef: Storm heeft gewoon de kwaliteit niet omdat vast te stellen hoef ik hem geen gans seizoen te zien prutsen in 1B bij OHL.

Verkoop die toch gewoon of ontbind zijn contract. Als er nu echt is één voetballer is die het hier niet gaan maken dan is het deze Storm wel.
Bij Chelsea vonden ze dat De Bruyne niet hard genoeg trainde en dat Lukaku op niks trok...
Ik zeg niet dat Storm plots de pannen van het dak gaat spelen en een transfer van 30m gaat versieren, maar ik zie hem liever een jaar ergens spelen dan dat zijn contract ontbonden wordt. Eigenlijk komt het zelfs al te laat, hij zou de voorbije 3 jaar al meer moeten gespeeld hebben. Je kan enkel je mening vormen over iemand als hij een volledig seizoen in competitieve wedstrijden speelt.

In dat opzicht:
- Coopman bij Zulte is eigenlijk beter dan hem hier als 3de reserve te houden. Laat hem daar een seizoen lang spelen en volgend seizoen staat hij hier in de basis om er niet meer uit te komen.
- Als Brodic geen kans krijgt in het 1ste dit seizoen: uitlenen aan een andere 1steklasser zodat hij ook een heel seizoen kan spelen.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Peet »

Zeg, die kerel is 23. Al 3 seizoenen geen deuk in pakje boter getrapt. Zelfs ploegen als Moeskroen doen geen poging om hem aan te trekken.
Ik zeg niet dat ie geen kwaliteiten heeft, maar het komt er gewoon niet uit.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door zegmaardag »

Bosko schreef:
Naar een Portugese club gaan is Russian Roulette... Sowieso zware TPO. Er zijn er veel die er mooi uitkomen, maar er zijn ook de Hulks, Witsels,Falcao's die geen enkele keuze zelfstandig meer maken in hun carrière.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Bosko »

zegmaardag schreef:
Bosko schreef:
Naar een Portugese club gaan is Russian Roulette... Sowieso zware TPO. Er zijn er veel die er mooi uitkomen, maar er zijn ook de Hulks, Witsels,Falcao's die geen enkele keuze zelfstandig meer maken in hun carrière.
TPO is verboden toch?
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Is idd verboden.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door zegmaardag »

Bosko schreef:
zegmaardag schreef:
Bosko schreef:
Naar een Portugese club gaan is Russian Roulette... Sowieso zware TPO. Er zijn er veel die er mooi uitkomen, maar er zijn ook de Hulks, Witsels,Falcao's die geen enkele keuze zelfstandig meer maken in hun carrière.
TPO is verboden toch?
In de theorie wel idd, maar denk je écht dat dit in de praktijk niet meer voorkomt? Waarom bestaat een 'Doyen Sports' nog? Die vinden altijd wel loopholes. Voor de liefhebbers is 'Football leaks' trouwens wel een aanrader!
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Cedrinho »

Bosko schreef:
In beide gevallen een goede zaak.

Coopman een goede zaak omdat hij de eerste speler is in jaren die we uitlenen met een kans om terug te keren én een meerwaarde te zijn. Geloof echt nog wel in die jongen.

Storm een goede zaak omdat we gewoon geen betere deal gaan vinden voor hem.. Niemand wil hem kopen, dus als iemand hem wil lenen, oké dan maar.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Schryvers voor 2 jaar naar WB
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door rambopirou »

Vandaag stond er in HLN dacht ik dat Mechele ook zou mogen beschikken. Ik hoop echt dat die jongen het nog gaat maken maar komt spijtig genoeg op dit moment nog te kort voor de top
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door DavidVM »

rambopirou schreef: Vandaag stond er in HLN dacht ik dat Mechele ook zou mogen beschikken. Ik hoop echt dat die jongen het nog gaat maken maar komt spijtig genoeg op dit moment nog te kort voor de top
Volgens mij komt die voetballend tekort voor de top en heeft die een te zachtaardig karakter...
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Peet »

DavidVM schreef:
rambopirou schreef: Vandaag stond er in HLN dacht ik dat Mechele ook zou mogen beschikken. Ik hoop echt dat die jongen het nog gaat maken maar komt spijtig genoeg op dit moment nog te kort voor de top
Volgens mij komt die voetballend tekort voor de top en heeft die een te zachtaardig karakter...
Dan moet je snel zijn en dat is hij ook gewoonweg niet.
Gesloten