Zomertransfers 2017 UIT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wie willen jullie nog zien vertrekken (uitlenen/verkopen)

Ludovic Butelle
27
14%
Jens Teunckens
4
2%
Bjorn Engels
25
13%
Dion Cools
0
Geen stemmen
Stefano Denswil
4
2%
Laurens De Bock
7
4%
Brandon Mechele
16
8%
Erhan Masovic
17
9%
Ahmed Touba
13
7%
Riley McGree
13
7%
Jordi Vanlerberghe
5
3%
Abdoulay Diaby
1
1%
Thibault Vlietinck
21
11%
Dorin Rotariu
16
8%
Jeremy Perbet
26
13%
 
Totaal aantal stemmen: 195

Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Pica »

Ja want je moet flair hebben om van nut te zijn :mrgreen:
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door BlueJedi »

Pica schreef: Ja want je moet flair hebben om van nut te zijn :mrgreen:
Neen dat niet maar een type Iniesta heeft zoveel kwaliteit aan de bal dat hij altijd van nu zal zijn om verdedigingen te helpen openbreken. Bij Immers is dat toch iets anders.

Nu geen slechte speler maar ik zou begot niet inzien waarom die hier alles aan flarden gaat spelen. Op zijn positie hebben we ook keus te over met Vanaken, Coopman, Rafa en Wesley die perfect ook als hangende spits kan spelen. Ik snap de reden van zijn transfer dan ook niet en zie ook niet in hoe hij volgend jaar het team van nut kan zijn behalve dan als reservespeler.
Gebruikersavatar
Sterchele23
Tester
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 mei 2017, 18:27

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Sterchele23 »

Dennis Van Vaerenbergh op uitleenbasis naar FC Eindhoven, net bekendgemaakt.
Een ster was geboren, nu schitter je voor eeuwig aan onze blauw-zwarte hemel.

Win, lose or tie Bruges till I die.

Win if you can, lose if you must but never quit.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Sterchele23 schreef: Dennis Van Vaerenbergh op uitleenbasis naar FC Eindhoven, net bekendgemaakt.
Eindelijk zeg! Zit daar perfect om ervaring op te doen, moeten we veeeel meer doen.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Peet »

Top-5 wereldspeler vergelijken met Lex Immers. Hier kom je er nog met weg ook.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Khas »

Nog iemand bij wie het opvalt hoe stil het is qua uitgaande transfers?
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Pica »

BlueJedi schreef:
Pica schreef: Ja want je moet flair hebben om van nut te zijn :mrgreen:
Neen dat niet maar een type Iniesta heeft zoveel kwaliteit aan de bal dat hij altijd van nu zal zijn om verdedigingen te helpen openbreken. Bij Immers is dat toch iets anders.

Nu geen slechte speler maar ik zou begot niet inzien waarom die hier alles aan flarden gaat spelen. Op zijn positie hebben we ook keus te over met Vanaken, Coopman, Rafa en Wesley die perfect ook als hangende spits kan spelen. Ik snap de reden van zijn transfer dan ook niet en zie ook niet in hoe hij volgend jaar het team van nut kan zijn behalve dan als reservespeler.
De gehele discussie draait net rond het potentiële nut van Immers, bewezen met statistieken, enkel gecounterd door 'tis geen Iniesta' en 'hij heeft geen flair' ok dan :mrgreen:
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door BlueJedi »

Pica schreef:
BlueJedi schreef:
Pica schreef: Ja want je moet flair hebben om van nut te zijn :mrgreen:
Neen dat niet maar een type Iniesta heeft zoveel kwaliteit aan de bal dat hij altijd van nu zal zijn om verdedigingen te helpen openbreken. Bij Immers is dat toch iets anders.

Nu geen slechte speler maar ik zou begot niet inzien waarom die hier alles aan flarden gaat spelen. Op zijn positie hebben we ook keus te over met Vanaken, Coopman, Rafa en Wesley die perfect ook als hangende spits kan spelen. Ik snap de reden van zijn transfer dan ook niet en zie ook niet in hoe hij volgend jaar het team van nut kan zijn behalve dan als reservespeler.
De gehele discussie draait net rond het potentiële nut van Immers, bewezen met statistieken, enkel gecounterd door 'tis geen Iniesta' en 'hij heeft geen flair' ok dan :mrgreen:
Jonge toch gij kunt toch echt stukjes uit posts halen en er volledig uw eigen verhaaltje van maken. Ik heb dat totaal niet gezegd.

Mijn eerste post was dat het niet uitmaakt wat zijn statistieken uit het verleden bij een ander ploeg waren. Hetgeen we er nu een half seizoen van gezien hebben kan mij en vele andere niet overtuigen. Hij speelt houterig, hij is niet efficient en zijn stats trekken op niks.

Als er dan iemand anders zegt dat spelers ook nuttig kunnen zijn zonder goals of assists en die maakt de vergelijking met Iniesta en ik daarop reageer dat Immers en Iniesta totaal niet te vergelijken zijn. Dan moet jij er niet van maken dat ik zeg dat Immers geen goede speler kan zijn omdat hij niet de flair heeft van Iniesta. Ik zeg dat Immers niet de topper is die Brugge nodig heeft en hij mij totaal niet kan overtuigen met zijn geleverde spel in een brugge shirt. En dat er ook volgens mij dus ook geen enkele realistische verwachting kan zijn dat hij volgend jaar de boel hier aan flarden zal spelen (uw woorden).
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 01 jun 2017, 19:29, 2 keer totaal gewijzigd.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3492
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door IsO »

Waar vergelijk ik immers met Iniesta?
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3213
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Pica »

Na nog geen 300 minuten gespeeld te hebben kan je daar nu toch geen serieuze statistieken uit trekken, wat bazel je nu toch ook weer uit :mrgreen:
Dan focus je beter op de zijn laatste volledige seizoen bij een club en daar was hij statistisch gezien uitmuntend. Zoals aangegeven door Iso ook trouwens.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door fcb 4 life »

Goh vreemd, voor een aantal hier mogen Limbombe en Rotariu vertrekken en hoor je niemand klagen, maar als er iemand Immers niet meer ziet zitten komt er kritiek..
Iedereen begrijpt hier toch wel wat Blue jedi wil duidelijk maken, een basisspeler kan en mag die hier toch niet worden.
Er is enkel als een hangende spits een plaats maar meer zie ik er ook niet in, en al zeker niet voor de basis.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Clubpolska »

Immers is ok, 't is geen Zlatan, maar dan ook weer geen Gilbert bodard. Eerder een Michael Jordan, maar dan zonder flair.
Oh Frail.
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Nergens »

Toch opmerkelijk dat er op het herkauwen van Sevilla voor Izzy nog geen geruchten zijn geweest qua uitgaand. Bij meeste andere ploegen toch allemaal wel al iets van gerucht geweest.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door BlueJedi »

Pica schreef: Na nog geen 300 minuten gespeeld te hebben kan je daar nu toch geen serieuze statistieken uit trekken, wat bazel je nu toch ook weer uit :mrgreen:
Dan focus je beter op de zijn laatste volledige seizoen bij een club en daar was hij statistisch gezien uitmuntend. Zoals aangegeven door Iso ook trouwens.
Bij immers is het over 300 minuten mag je geen conclusies trekken ookal zit hij al bij de kern voor een half seizoen.

Bij Pina is het die moet zeker niet goed genoeg geweest zijn en zich niet hebben laten tonen op training als oorzaak van zijn gebrek aan speeltijd. Daar spreek je niet over statistieken van zijn vorige club en dergelijke. Die speler is hier al gebrandmerkt als niet goed genoeg en daarom speelt die niet zelfs al heb je hem nog geen 300 minuten aan het werk gezien bij ons.

Je bent niet echt heel consistent in je redeneringen. Als immers maar 300 minuten speelt op een half seizoen zonder blessures toont dat toch ook dat hij niet kon overtuigen op training ? Anders zou hij toch meer gespeeld hebben ? Op 300 minuten kun je trouwens wel al heel wat zien en wat ik zie overtuigt niet. Zijn laatste club was trouwens Cardiff en daar heeft hij ook geen goeie stats, kon hij niet overtuigen en is niet voor niks dat ze zijn contract daar ontbonden hebben. Is ookal 31 dus op zijn retour die kun je niet meer vergelijken met zijn beste periode.

Opnieuw geen enkele reden waarom je zou kunnen verwachten dat die hier volgend seizoen alles kapot gaat spelen. Je spreekt puur uit wishfull thinking.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5336
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2017 UIT

Bericht door Tiki Taka »

BlueJedi schreef:
Pica schreef: Na nog geen 300 minuten gespeeld te hebben kan je daar nu toch geen serieuze statistieken uit trekken, wat bazel je nu toch ook weer uit :mrgreen:
Dan focus je beter op de zijn laatste volledige seizoen bij een club en daar was hij statistisch gezien uitmuntend. Zoals aangegeven door Iso ook trouwens.
Bij immers is het over 300 minuten mag je geen conclusies trekken ookal zit hij al bij de kern voor een half seizoen.

Bij Pina is het die moet zeker niet goed genoeg geweest zijn en zich niet hebben laten tonen op training als oorzaak van zijn gebrek aan speeltijd. Daar spreek je niet over statistieken van zijn vorige club en dergelijke. Die speler is hier al gebrandmerkt als niet goed genoeg en daarom speelt die niet zelfs al heb je hem nog geen 300 minuten aan het werk gezien bij ons.

Je bent niet echt heel consistent in je redeneringen. Als immers maar 300 minuten speelt op een half seizoen zonder blessures toont dat toch ook dat hij niet kon overtuigen op training ? Anders zou hij toch meer gespeeld hebben ? Op 300 minuten kun je trouwens wel al heel wat zien en wat ik zie overtuigt niet. Zijn laatste club was trouwens Cardiff en daar heeft hij ook geen goeie stats, kon hij niet overtuigen en is niet voor niks dat ze zijn contract daar ontbonden hebben. Is ookal 31 dus op zijn retour die kun je niet meer vergelijken met zijn beste periode.

Opnieuw geen enkele reden waarom je zou kunnen verwachten dat die hier volgend seizoen alles kapot gaat spelen. Je spreekt puur uit wishfull thinking.
2 !
Gesloten