Nieuwe T1

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Wie moet Ivan Leko opvolgen?

Michel Preud'homme terugbrengen
0
Geen stemmen
Felice Mazzu
0
Geen stemmen
Yannick Ferrera
0
Geen stemmen
Jurgen Klinsmann
0
Geen stemmen
Frank De Boer
0
Geen stemmen
Luis Enrique
0
Geen stemmen
Laurent Blanc
0
Geen stemmen
Thomas Tuchel
0
Geen stemmen
Slaven Bilic
0
Geen stemmen
Sinisa Mihajlovic
0
Geen stemmen
Bert Van Marwijk
0
Geen stemmen
Frank Rijkaard
0
Geen stemmen
iemand anders
1
100%
 
Totaal aantal stemmen: 1

Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: Nieuwe T1

Bericht door CePa »

Solbakken gerucht vanop SN3. Velvet bevestigde daar dat een makelaarbureau moest informeren bij Solbakken.

Had Club en Mannaert eigenlijk beter voorbereid verwacht.
Never underestimate the power of PASSION
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Nieuwe T1

Bericht door fcb 4 life »

CePa schreef: Solbakken gerucht vanop SN3. Velvet bevestigde daar dat een makelaarbureau moest informeren bij Solbakken.

Had Club en Mannaert eigenlijk beter voorbereid verwacht.
Is en blijft speculeren hé.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuwe T1

Bericht door Cedrinho »

Ik zou eigenlijk wel graag die lijst van 60 kandidaten eens willen zien. Zelf een schifting maken. Een top-5 kiezen. En dan zien in hoeverre ik op dezelfde lijn zit als het Clubbestuur :P
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: Nieuwe T1

Bericht door CePa »

Cedrinho schreef: Ik zou eigenlijk wel graag die lijst van 60 kandidaten eens willen zien. Zelf een schifting maken. Een top-5 kiezen. En dan zien in hoeverre ik op dezelfde lijn zit als het Clubbestuur :P
Die lijst van 60 kandidaten zullen allemaal sollicitaties zijn. In de ideale wereld matchen daar enkele mee vanop het lijstje dat het bestuur zelf heeft. Althans dat zouden ze na al die tijd toch al mogen hebben.
Never underestimate the power of PASSION
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Nieuwe T1

Bericht door fcb 4 life »

Ik ben ook wel benieuwd wie er daarvoor allemaal solliciteerde
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuwe T1

Bericht door Cedrinho »

fcb 4 life schreef: Ik ben ook wel benieuwd wie er daarvoor allemaal solliciteerde
Ik vermoed sowieso namen als Booy, Papin, Leko, De Boeck, Peeters, Maes, Broos, ... Mogelijk een Garrido ook. Of buitenlandse toppers/subtoppers die niet weten dat we ons hun loon niet kunnen permitteren.
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: Nieuwe T1

Bericht door CePa »

Cedrinho schreef:
fcb 4 life schreef: Ik ben ook wel benieuwd wie er daarvoor allemaal solliciteerde
Ik vermoed sowieso namen als Booy, Papin, Leko, De Boeck, Peeters, Maes, Broos, ... Mogelijk een Garrido ook. Of buitenlandse toppers/subtoppers die niet weten dat we ons hun loon niet kunnen permitteren.
Bernd Schuster niet vergeten. Die stuurt naar alles en iedereen zijn CV door.
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 811
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Nieuwe T1

Bericht door Duffman »

Leko heeft me aangenaam verrast door na een matige start een zwakke kern als die van STVV op de rails te krijgen.
Is een trainer met toekomst, hoewel hij nog te groen is voor deze post (en kan wat mediatraining gebruiken).

Als vervanger van Phille zie ik hem wel graag komen.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: Nieuwe T1

Bericht door CePa »

Een buitenlandse coach met ervaring volgens HLN.
Never underestimate the power of PASSION
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Nieuwe T1

Bericht door fcb 4 life »

En Solbakken heeft geen interesse.

Edit,
door Renny » Vr 26 Mei 2017, 08:38
Volgens de Deense pers heeft hij zeker nog niet geweigerd, het eerste contact dateert enkel al van een tijdje geleden.
Laatst gewijzigd door fcb 4 life op 26 mei 2017, 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Nieuwe T1

Bericht door Cedrinho »

Klinsmann..
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: Nieuwe T1

Bericht door Generaloberst »

t wordt De Boer ;-)
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: Nieuwe T1

Bericht door CePa »

Generaloberst schreef: t wordt De Boer ;-)
Weet jij meer? :?:
Never underestimate the power of PASSION
freke2014
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 mei 2017, 20:32

Re: Nieuwe T1

Bericht door freke2014 »

CePa schreef:
Generaloberst schreef: t wordt De Boer ;-)
Weet jij meer? :?:
Gokje of zeker?
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Nieuwe T1

Bericht door Alethio »

DE BRUGSE TRAINERSZOEKTOCHT IN DRIE VRAGEN

Het lijstje van Club Brugge: van Maes tot Solbakken

Club Brugge wil niet overhaast tewerkgaan in de zoektocht naar een nieuwe trainer. Het heeft wel al een longlist met de meest interessante trainers.
[spoiler]
1. Wat is de deadline?

Die is er niet. Op het Gala van de Profvoetballer grapte manager Vincent Mannaert wel ‘14 juni’ – vijf dagen voor Club Brugge de trainingen hervat – maar Club zal niet zo lang wachten. Er is een longlist met interessante namen waar Club mee aan de slag gaat. Met de meest aantrekkelijke en haalbare coaches op die lijst wil het graag praten, een verkennend gesprek over voetbalfilosofie waaruit duidelijk moet worden of er een klik is tussen de trainer en de club. In België zijn Felice Mazzu en Peter Maes de enige kandidaten. In het buitenland zijn er meer interessante profielen, zoals Frank de Boer (ex-Ajax, ex-Inter) en Stale Solbakken (FC Kopenhagen). Die verkennende gesprekken moeten blauw-zwart aan een shortlist helpen.
2. Wat moet hij kunnen?

Liefst zo veel mogelijk. Vincent Mannaert en Bart Verhaeghe waren onder de indruk van Michel Preud’homme. Niet alleen wegens zijn kunde als trainer, maar ook omdat hij meedacht over de volledige uitbouw van de club. De opvolger van Preud’homme is dan ook liefst een trainer met een brede kijk op de clubzaken. Iemand die zich niet alleen bezighoudt met de opstelling, maar ook nadenkt over de algemene toekomst van Club Brugge. De trainer moet ook hebben bewezen dat hij iets kan presteren aan de top of subtop. Dury werd tweede met Zulte Waregem, Maes won twee keer de beker met Lokeren en met Kopenhagen pakte Solbakken titels en bekers.
3. Hoe hard mag hij zijn stempel drukken.

Als de nieuwe trainer een gelijkaardige status heeft als Preud’homme, zal hij een paar stafleden kunnen meebrengen. Carte blanche mag hij evenwel niet verwachten. In de transferpolitiek wordt het uitkijken of de bestaande structuur onder Preud’homme blijft bestaan. De Luikenaar werd gaandeweg betrokken in alle dossiers, waardoor de functie van technisch directeur Arnar Gretarsson overbodig werd.
De opvolger van Preud’homme is liefst een trainer met een brede kijk op de clubzaken. Iemand die nadenkt over de algemene toekomst van Club Brugge
Er kwamen ook spelers op voorspraak van Preud’homme naar Club, maar steeds in samenspraak met ceo Vincent Mannaert. De nieuwe coach zal het transferprivilege moeten verdienen, net als Preud’homme het in zijn eerste maanden heeft afgedwongen. (gma)
Bron: De Standaard
Gesloten