[07.] Wesley Moraes da Silva

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door Alethio »

Best correcte info zetten. Is geen nieuwe indicatieve tabel, maar die van vorig seizoen. ;)

Mogelijks dus een lichtere schorsing voor Wesley (ik ken de inhoud van beide tabellen niet, maar ik dacht dat de nieuwe strenger was).
Laatst gewijzigd door Alethio op 13 okt 2018, 07:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door The_One »

Alethio schreef: Best correcte info zetten. Is geen nieuwe indicatieve tabel, maar die van vorig seizoen. ;)

Mogelijks dus een lichtere schorsing voor Wesley (ik ken de inhoud van beide tabellen niet, maar ik dacht dat de nieuwe strenger was).
Zei ik toch :dunno:
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door Alethio »

Ah, ik heb het dan verkeerd geïnterpreteerd. Excuses.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door GenGhibli »

Gaat ook moeilijk zijn om deze hier na de winter te houden. Verwacht veel interesse. Monaco en Henry gaan doordrukken als je het wat leest. Zou daar wel passen, maar blauw-zwart past hem nog beter.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door zegmaardag »

GenGhibli schreef: 16 nov 2018, 17:02 Gaat ook moeilijk zijn om deze hier na de winter te houden. Verwacht veel interesse. Monaco en Henry gaan doordrukken als je het wat leest. Zou daar wel passen, maar blauw-zwart past hem nog beter.
Waarom zou je naar een zinkend schip gaan waar de kapitein een onervaren iemand is.
Ondertussen zitten ze op bestuursniveau ook in de shit qua geldstromen en zullen ze het niet laten rollen in de winterperiode.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door GenGhibli »

zegmaardag schreef: 17 nov 2018, 10:28
GenGhibli schreef: 16 nov 2018, 17:02 Gaat ook moeilijk zijn om deze hier na de winter te houden. Verwacht veel interesse. Monaco en Henry gaan doordrukken als je het wat leest. Zou daar wel passen, maar blauw-zwart past hem nog beter.
Waarom zou je naar een zinkend schip gaan waar de kapitein een onervaren iemand is.
Ondertussen zitten ze op bestuursniveau ook in de shit qua geldstromen en zullen ze het niet laten rollen in de winterperiode.
Het zijn niet de enige geïnteresseerden. Dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door Hannes »

Probleem?? Ik vind Wesley een topkerel en voor Club een erg goede en nuttige spits. Nog het best met een goalgetter naast hem. Maar als iemand er 15 miljoen voor geeft? Dan mogen we er nog een strikje rond doen vind ik. Eerlijk? Ik denk niet dat hij Monaco of Bayern veel van de bank komt. Engeland misschien nog bij een promovendus, maar meer dan dat ook niet. Soit, da's mijn opinie hé en eigenlijk is die volstrekt voorbarig. Vlammen Moraes! Om te beginnen een beetje tegen Waregem, en volle gas in Dortmund!
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door HeervanBiesen »

Hannes schreef: 20 nov 2018, 16:10 Probleem?? Ik vind Wesley een topkerel en voor Club een erg goede en nuttige spits. Nog het best met een goalgetter naast hem. Maar als iemand er 15 miljoen voor geeft? Dan mogen we er nog een strikje rond doen vind ik. Eerlijk? Ik denk niet dat hij Monaco of Bayern veel van de bank komt. Engeland misschien nog bij een promovendus, maar meer dan dat ook niet. Soit, da's mijn opinie hé en eigenlijk is die volstrekt voorbarig. Vlammen Moraes! Om te beginnen een beetje tegen Waregem, en volle gas in Dortmund!
Blijkbaar is er interesse vanuit China.. Dan vind ik dat Club het been stijf mag houden als het om 15 miljoen gaat, want dat krijgen ze ook van de Europese Clubs. Monaco is wild van hem en Falcao heeft al aangegeven andere oorden te willen opzoeken.
Ze mogen gerust 20 miljoen aan de Chinezen vragen en hem met een strik rond naar Azië sturen, is dat teveel ja ok dan is 15 miljoen naar een Europese club ideaal met een doorverkooppercentage zoals Genk dat meestal doet.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door Tiki Taka »

Deze jongeman wordt pas volgende week 22 jaar en heeft reeds een enorme progressie gemaakt bij Club.
Scoorde ook al 2 mooie doelpunten in de CL en liet zich daar dus al positief opmerken.
Een beer van een vent met nog veel progressie marge, een echte targetman, weliswaar geen goalgetter pur sang.
Onder de 20 miljoen zou Club die nooit mogen laten gaan.
Idem zoals bij Nakamba, ook al krijg je er een bom geld voor, zoek maar eens een valabele vervanger ?!
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door naka 30 »

wesley moet het jaar uitdoen bij club, niet vertrekken in de winter maar door de grote poort volgende zomer...
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door PetjeFCB »

20 miljoen? Gaan we nu echt doen zoals Dewitte en al die andere mafkezen?

Simon moest ook eens 20 miljoen kosten.

Alles boven de 10 is goed, 15 super. 20 is er gewoon over.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door Cedrinho »

Niks is erover zo lang iemand zo zot is om het te betalen.
"Ah, Lazio Roma? Voor Wesley? Ok, hoeveel wil je geven?" - "Tgoh, 25 miljoen?" - "Neenee, da's erover, maximaal 20."
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door PetjeFCB »

Cedrinho schreef: 21 nov 2018, 23:28 Niks is erover zo lang iemand zo zot is om het te betalen.
"Ah, Lazio Roma? Voor Wesley? Ok, hoeveel wil je geven?" - "Tgoh, 25 miljoen?" - "Neenee, da's erover, maximaal 20."
Uiteraard is de prijs van een speler altijd hoeveel de zot er wil voor geven en tuurlijk als je meer kan krijgen dat je dat niet weigert maar stellen dat je onder de 20 miljoen Wesley niet mag laten gaan vind ik absurd. Daar doelde ik op.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door Cedrinho »

Alrighty :nice:
In dat geval akkoord. 10 à 15 lijkt me realistisch. Anderzijds, als je kijkt naar hoeveel we kregen voor Izquierdo en zo, dan zou ik toch durven gaan voor "minstens 15". Wesley is nog altijd een wat ruwe diamant, maar intussen is toch ook wel gebleken hoe belangrijk hij is/kan zijn voor Club. Ik hoop dat Club dus mikt op 15 of meer.
Bali Balingoli
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:12

Re: [07.] Wesley Moraes da Silva

Bericht door Bali Balingoli »

Allé zeg, waar haalt ge het om Wesley te verkopen. In geen geval deze winter. Veel te belangrijk voor de ploeg en gaat nog beter worden. Zie die wel plots meer beginnen scoren ook, in de play-offs bijvoorbeeld.
Cliub zijnde kunnen we nooit een even goeie kopen op korte termijn. Zelfs als er geld tegenaan gesmeten wordt, zie Rezaei
Gesloten