[25.] Ruud Vormer

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef:
Tiki Taka schreef:
GenGhibli schreef: Zijn felste verdediger, maar even op de bank kan voor mij perfect. Die komt sterker terug.
Het zal moeten, of hij zal op de bank blijven zitten.
Bam! De Tom-Soetaers-beker ook al direct meegraaien, onavolgbaar die TT.
Ik kijk al uit naar de prijsuitreiking op het einde van het seizoen. :whoop:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Cedrinho »

Tiki Taka schreef:
GenGhibli schreef: Zijn felste verdediger, maar even op de bank kan voor mij perfect. Die komt sterker terug.
Het zal moeten, of hij zal op de bank blijven zitten.
Onmogelijk. No way dat Ruud meerdere matchen op de bank blijft.
Nu ja, ik had het evenzeer onmogelijk geacht dat Leko Ruud 1 match op de bank zou zetten, dus zeg nooit nooit :P
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door The_One »

Ruudje toont zich nu toch van zijn kleine kant door te zeggen dat hij geen begrip heeft voor de keuzes van de trainer vind ik...
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

The_One schreef: 04 nov 2018, 09:24 Ruudje toont zich nu toch van zijn kleine kant door te zeggen dat hij geen begrip heeft voor de keuzes van de trainer vind ik...
Ruud was gewoon zichzelf, heel open en eerlijk.
Zegt gewoon dat hij uiteraard wil spelen en dat hij terugkomt.
Niks mis mee
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door The_One »

vanGentmaarvoorClub schreef: 04 nov 2018, 09:26
The_One schreef: 04 nov 2018, 09:24 Ruudje toont zich nu toch van zijn kleine kant door te zeggen dat hij geen begrip heeft voor de keuzes van de trainer vind ik...
Ruud was gewoon zichzelf, heel open en eerlijk.
Zegt gewoon dat hij uiteraard wil spelen en dat hij terugkomt.
Niks mis mee
Nee nee, met dat stuk is er niets mis. Maar geen begrip hebben voor de keuzes van de trainer is helemaal iets anders. Wat hij eigenlijk zegt is: ik weet dat ik momenteel niet goed ben, maar ik ben Ruud, dus ik moet spelen...
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door JRut »

The_One schreef:
vanGentmaarvoorClub schreef: 04 nov 2018, 09:26
The_One schreef: 04 nov 2018, 09:24 Ruudje toont zich nu toch van zijn kleine kant door te zeggen dat hij geen begrip heeft voor de keuzes van de trainer vind ik...
Ruud was gewoon zichzelf, heel open en eerlijk.
Zegt gewoon dat hij uiteraard wil spelen en dat hij terugkomt.
Niks mis mee
Nee nee, met dat stuk is er niets mis. Maar geen begrip hebben voor de keuzes van de trainer is helemaal iets anders. Wat hij eigenlijk zegt is: ik weet dat ik momenteel niet goed ben, maar ik ben Ruud, dus ik moet spelen...
Nee, dat zegt hij niet. Hij zegt gewoon eerlijk dat hij niets van doen heeft met de uitleg van Leko, dat hij keihard moet werken om terug te keren. Klopt ook gewoon.

Heeft er trouwens iemand een mandje voor Cedrinho? :mrgreen:
#hetishierbeter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Cedrinho »

Er is een verschil tussen zeggen "Wat de trainer zegt doet er niet toe, ik moet bewijzen dat ik in de ploeg hoor" en "ik heb geen begrip voor de keuze van de trainer".
Hij zegt het tweede, maar bedoelt het eerste. Ongelukkige woordkeuze.
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door naka 30 »

ja en als hij zegt dat hij wel begrip heeft voor leko zijn keuzes dan zullen er hier zeggen dat hij er zich bij neerlegt en dat hij weinig gemotiveerd is om terug te keren...ruudje is ruudje...en wees er maar zeker van dat hij sterker zal terugkeren...en voor al wie hem afschrijft, we zullen hem nog goed kunnen gebruiken!!! Triestig hoe sommigen hier onze beste speler van de laatste 4 jaar zomaar laten vallen :dunno:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Cedrinho »

naka 30 schreef: 04 nov 2018, 15:24 ja en als hij zegt dat hij wel begrip heeft voor leko zijn keuzes dan zullen er hier zeggen dat hij er zich bij neerlegt en dat hij weinig gemotiveerd is om terug te keren...ruudje is ruudje...en wees er maar zeker van dat hij sterker zal terugkeren...en voor al wie hem afschrijft, we zullen hem nog goed kunnen gebruiken!!! Triestig hoe sommigen hier onze beste speler van de laatste 4 jaar zomaar laten vallen :dunno:
Strike :mrgreen:
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Gunt »

Cedrinho schreef: 04 nov 2018, 15:38
naka 30 schreef: 04 nov 2018, 15:24 ja en als hij zegt dat hij wel begrip heeft voor leko zijn keuzes dan zullen er hier zeggen dat hij er zich bij neerlegt en dat hij weinig gemotiveerd is om terug te keren...ruudje is ruudje...en wees er maar zeker van dat hij sterker zal terugkeren...en voor al wie hem afschrijft, we zullen hem nog goed kunnen gebruiken!!! Triestig hoe sommigen hier onze beste speler van de laatste 4 jaar zomaar laten vallen :dunno:
Strike :mrgreen:
Wie is dat dan volgens u, want Vanaken zal ook niet in aanmerking komen als we uw posts van de afgelopen jaren er op nagaan. Benieuwd!
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Cedrinho »

Gunt schreef: 04 nov 2018, 18:24
Cedrinho schreef: 04 nov 2018, 15:38
naka 30 schreef: 04 nov 2018, 15:24 ja en als hij zegt dat hij wel begrip heeft voor leko zijn keuzes dan zullen er hier zeggen dat hij er zich bij neerlegt en dat hij weinig gemotiveerd is om terug te keren...ruudje is ruudje...en wees er maar zeker van dat hij sterker zal terugkeren...en voor al wie hem afschrijft, we zullen hem nog goed kunnen gebruiken!!! Triestig hoe sommigen hier onze beste speler van de laatste 4 jaar zomaar laten vallen :dunno:
Strike :mrgreen:
Wie is dat dan volgens u, want Vanaken zal ook niet in aanmerking komen als we uw posts van de afgelopen jaren er op nagaan. Benieuwd!
Als je enkel die spelers in aanmerking neemt die er de laatste 4 jaar constant bij waren, dan moet je gewoon voor Vanaken gaan.
Verder ook de rol van bvb Simons niet onderschatten. En in mindere mate figuren als Izquierdo, Limbombe, Diaby, ...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door t4nd »

Ruud zegt trouwens niet dat hij geen begrip heeft voor de keuzes van de trainer, hij zegt dat hij geen begrip heeft voor de uitleg van Leko - en daar heeft hij in se gelijk over. De trainer maakt een keuze en legt die uit. Als speler moet je het niet eens zijn met de uitleg, je moet hem wél aanvaarden. Ruud zegt zelf dat hij in een vormdip zit dus aanvaardt hij de keuze van de trainer én wil hij bewijzen dat hij het verdient in de ploeg te staan. De pers blaast die quote gewoon weer enorm hard op, maar hij zegt niets verkeerd. Gewoon Hollandse communicatie :).
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door GenGhibli »

t4nd schreef: 04 nov 2018, 19:15 Ruud zegt trouwens niet dat hij geen begrip heeft voor de keuzes van de trainer, hij zegt dat hij geen begrip heeft voor de uitleg van Leko - en daar heeft hij in se gelijk over. De trainer maakt een keuze en legt die uit. Als speler moet je het niet eens zijn met de uitleg, je moet hem wél aanvaarden. Ruud zegt zelf dat hij in een vormdip zit dus aanvaardt hij de keuze van de trainer én wil hij bewijzen dat hij het verdient in de ploeg te staan. De pers blaast die quote gewoon weer enorm hard op, maar hij zegt niets verkeerd. Gewoon Hollandse communicatie :).
Toch heerlijk die Nederlandse directheid. Is ook waarom we de Nederlanders over het algemeen arrogant vinden. Calvinisme vs. Katholicisme.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Duffman »

Gunt schreef: 04 nov 2018, 18:24
Cedrinho schreef: 04 nov 2018, 15:38
naka 30 schreef: 04 nov 2018, 15:24 ja en als hij zegt dat hij wel begrip heeft voor leko zijn keuzes dan zullen er hier zeggen dat hij er zich bij neerlegt en dat hij weinig gemotiveerd is om terug te keren...ruudje is ruudje...en wees er maar zeker van dat hij sterker zal terugkeren...en voor al wie hem afschrijft, we zullen hem nog goed kunnen gebruiken!!! Triestig hoe sommigen hier onze beste speler van de laatste 4 jaar zomaar laten vallen :dunno:
Strike :mrgreen:
Wie is dat dan volgens u, want Vanaken zal ook niet in aanmerking komen als we uw posts van de afgelopen jaren er op nagaan. Benieuwd!
Over 4 seizoenen vind ik Vormer ook de MVP (= meest waardevolle speler, dat hoeft niet de meest getalenteerde te zijn).
En hij is binnenkort gewoon weer top.

Biglia is dat ook jarenlang geweest bij de mauven, terwijl anderen met de pluimen gingen lopen.
Ze zijn het pas beginnen beseffen toen hij er niet meer was (en tot op heden nog steeds geen vervanger van dat niveau).
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [25.] Ruud Vormer

Bericht door Hannes »

GenGhibli schreef: 04 nov 2018, 23:08
t4nd schreef: 04 nov 2018, 19:15 Ruud zegt trouwens niet dat hij geen begrip heeft voor de keuzes van de trainer, hij zegt dat hij geen begrip heeft voor de uitleg van Leko - en daar heeft hij in se gelijk over. De trainer maakt een keuze en legt die uit. Als speler moet je het niet eens zijn met de uitleg, je moet hem wél aanvaarden. Ruud zegt zelf dat hij in een vormdip zit dus aanvaardt hij de keuze van de trainer én wil hij bewijzen dat hij het verdient in de ploeg te staan. De pers blaast die quote gewoon weer enorm hard op, maar hij zegt niets verkeerd. Gewoon Hollandse communicatie :).
Toch heerlijk die Nederlandse directheid. Is ook waarom we de Nederlanders over het algemeen arrogant vinden. Calvinisme vs. Katholicisme.
Voilà idd heerlijk toch die directheid? Weet je meteen waar het op staat. Meestal krijg je op zo'n vraag zo'n standaard, weloverwogen, door meduatrainers ingegeven cliché van een antwoord. Niet zo bij Ruud: die gaat gewoon rechtdoor, puur, rauw. Meteen ook de reden waarom hij zo'n held is.
Gesloten