CL | Club Brugge - Real Madrid | Wo 11/12 - 21:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: CL | Club Brugge - Real Madrid | Wo 11/12 - 21:00

Bericht door Tiki Taka »

Met het vertoonde spel verdiende Club meer punten in deze CL campagne. Desalniettemin heel fier op FCB, we zetten stappen vooruit. In de aanval wringt het schoentje, daar is meer kwaliteit nodig om op dit niveau succesvoller te kunnen zijn, getuige de gemiste kans van Tau in het matchbegin. Ik had het voorrecht er bij te zijn in Bernabeu, waar we losjes 0-2 voorstonden aan de rust, crazy. Kossonou was voor mij outstanding gisteren, tegen een steengoede directe tegenstander Vinicius...aan hem gaan we nog heel veel plezier beleven. Vanaken was ook top. Toch stiekem ook genoten van het zogezegde B elftal van Real Madrid, hoe die gasten kunnen voetballen, miljaar zeg. Nu een mooie loting voor de EL en een leuke verplaatsing zit eraan te komen !
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: CL | Club Brugge - Real Madrid | Wo 11/12 - 21:00

Bericht door Cedrinho »

Vanaken top? Kom zeg, nie overdrijven hé. Toont al gans de CL-campagne waarom hij niet bij een club op hoger niveau speelt. Te goed voor België, niet goed genoeg voor een topcompetitie. Hij trekt zijn streng, maar ook niet meer dan dat.

Kossounou voor mij MVP.

Tweede helft teleurstellend. Ongetwijfeld waren ze op de hoogte van de tussenstand in PSG-Gala en hebben ze zich daarom wat ingehouden.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: CL | Club Brugge - Real Madrid | Wo 11/12 - 21:00

Bericht door nesnaj713 »

Cedrinho schreef: 12 dec 2019, 08:29 Vanaken top? Kom zeg, nie overdrijven hé. Toont al gans de CL-campagne waarom hij niet bij een club op hoger niveau speelt. Te goed voor België, niet goed genoeg voor een topcompetitie. Hij trekt zijn streng, maar ook niet meer dan dat.

Kossounou voor mij MVP.

Tweede helft teleurstellend. Ongetwijfeld waren ze op de hoogte van de tussenstand in PSG-Gala en hebben ze zich daarom wat ingehouden.
Vanaken was echt goed gisteren hoor. Hoe vaak die een bal heeft bijgehouden, tegenstander heeft afgeschut etc. Gisteren was zijn beste CL-match.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: CL | Club Brugge - Real Madrid | Wo 11/12 - 21:00

Bericht door t4nd »

nesnaj713 schreef: 12 dec 2019, 10:05 Vanaken was echt goed gisteren hoor. Hoe vaak die een bal heeft bijgehouden, tegenstander heeft afgeschut etc. Gisteren was zijn beste CL-match.
²

Liep zich goed vrij, was haast altijd aanspeelbaar en speelde ook meestal goed in. Uiteraard heeft hij balverlies geleden, en uiteraard heeft hij mindere passes gedaan - maar ik veronderstel dat je niet verwacht dat Hans alles aan 100% doet.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: CL | Club Brugge - Real Madrid | Wo 11/12 - 21:00

Bericht door Polbemol »

Kossounou en Balanta hebben toch wel hun meerwaarde getoond. Ik ben grote Van Aken fan, maar je ziet toch wel dat hij moe begint te worden. Maar hij compenseert dat met zijn kwaliteit. In de JPL is dat genoeg. En laat ons eerlijk zijn, Sobol houdt Ricca op de bank, dat hadden we in het begin van het seizoen ook niet gedacht. Sobere maar efficiënte speler.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: CL | Club Brugge - Real Madrid | Wo 11/12 - 21:00

Bericht door Tiki Taka »

Polbemol schreef: 12 dec 2019, 10:38 Kossounou en Balanta hebben toch wel hun meerwaarde getoond. Ik ben grote Van Aken fan, maar je ziet toch wel dat hij moe begint te worden. Maar hij compenseert dat met zijn kwaliteit. In de JPL is dat genoeg. En laat ons eerlijk zijn, Sobol houdt Ricca op de bank, dat hadden we in het begin van het seizoen ook niet gedacht. Sobere maar efficiënte speler.
Ik hoop dat Vanaken en Vormer volgende week tegen de mauve en gent nog eens gaan vlammen, t zal nodig zijn.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: CL | Club Brugge - Real Madrid | Wo 11/12 - 21:00

Bericht door Pica »

Khas schreef: 11 dec 2019, 23:04 Goed gevochten. Trots op dit Club
Meer verwachten we ook niet. Goeie steun uit het publiek voor de ploeg ondanks het resultaat. Zo zie ik ons graag bezig.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: CL | Club Brugge - Real Madrid | Wo 11/12 - 21:00

Bericht door Vergas Ronald »

We verdienden meer punten in die groep maar we hebben de 3de plaats die we wilden en 't voetbal was schitterend. Behalve dat pak slaag van Mbappé was Club drie keer de gelijke van PSG en Real, twee keer de betere van Galatasaray. 0-2 voorstaan in Real was kippenvel moment. Die hele CL campagne was mooi
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Plaats reactie