[20.] Hans Vanaken

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door IsO »

Pica schreef: 18 sep 2019, 16:30 Brute heerser, geschifte statistieken, gaat gewoon los opnieuw de gouden schoen winnen als hij nog 3 maand zo door doet.
Dat hij geen doorverkoopwaarde heeft, dat hij soms loom overkomt, dat hij zo down to earth is, jah dan is het moeilijk om een koopje te doen met hem en dan heb je inderdaad minder interesse. Was ook een laatbloeier é.

Het is mijn mening dat hij op een hoger niveau mee kan, subtop bundesliga bijvoorbeeld, maar het bovenstaande maakt hem moeilijk te verkopen natuurlijk.

En de rode duivels, jah, Martinez heeft keer gekeken wat er zou kunnen aankomen van potentiële basisspeler over x jaar en yaritje opgeroepen en keer laten proeven.
Met het oog op het volgende WK niet onverstandig, maar als het gaat over huidige kwaliteiten, komt dat broekventje niet aan de enkels van Hans.
Helemaal mee eens, en toch gaat het voor Hans niet makkelijk worden om zich in de EK-selectie te wurmen, als iedereen fit blijft.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Vergas Ronald »

Pica schreef: 18 sep 2019, 16:30Het is mijn mening dat hij op een hoger niveau mee kan, subtop bundesliga bijvoorbeeld, maar het bovenstaande maakt hem moeilijk te verkopen natuurlijk.
-Vanaken -& Vormer zijn niet te koop, die twee zijn de motor van club en spelen elke week.
-Subtop in Duitsland speelt niet altijd Europees, zeker geen 3 jaar op rij groepsfase Champions League.
-Supporters in Brugge zijn gek, voetbal leeft hier, stadion (29.750) zit vol voor domme midweek match.
-De tijd dat profs een veelvoud verdienen in Duitse middenmoot of Engelse staartploeg is al lang voorbij.
-Voorzitter is enorm ambitieus, als hij ze écht in Brugge wil houden betaald hij ze gewoon een Duits loon.
-Brugge is één van de mooiste en veiligste steden in Europa, voetballers hebben ook vrouwen & kinderen.
Er zijn steeds minder redenen voor onze beste spelers om te gaan lopen, vroeger was 't vanzelfsprekend dat ze vertrokken.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door leem »

Ik zou misschien moeten wachten tot morgen om dit te sturen, maar in deze match vond ik Hans toch duidelijk de minste, een paar keer de bal laten afsnoepen op een moment dat hij iets te veel rust probeert te brengen (wat hij natuurlijk wel moet doen), een paar keer ongelukkig. Hij was zeker niet slecht, maar ik vraag mij af, als onze draaischijf voluit kan meedraaien, dan wil ik het nog wel eens zien.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Alethio »

Is eigenlijk geen wedstrijd waarin hij kan uitblinken - we sloegen steevast het middenveld over om snel diepte te zoeken.
Maar hij is best stevig in duel, technisch de beste en een leider op het veld, dus sowieso een van de eerste op het blad, maar uitblinken zal hij in zo'n matchen niet doen. Hij doet gewoon zijn job. Ik ben zeker niet teleurgesteld in zijn prestatie vandaag.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Vergas Ronald »

Dat Vanaken hier zijn stempel niet zou drukken stond in de sterren geschreven, we speelden puur diepe ballen countervoetbal, Vanaken is verdedigend niet goed en hij is niet snel. Is een geweldige playmaker maar kan niet veel plays maken met 35% balbezit. Daarom is hij beter af bij topclub in Belgie (of Holland) dan middenmoot in Duitsland of Engeland. Neem nu aan dat Vanaken naar Burnley gaat ofzo komt hij nooit meer tot z'n recht want da's elke week keihard verdedigen en op diepe ballen de ruimte in duiken, ik neem aan dat hij dit weet.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door PetjeFCB »

Alethio schreef: 01 okt 2019, 21:34 Is eigenlijk geen wedstrijd waarin hij kan uitblinken - we sloegen steevast het middenveld over om snel diepte te zoeken.
Maar hij is best stevig in duel, technisch de beste en een leider op het veld, dus sowieso een van de eerste op het blad, maar uitblinken zal hij in zo'n matchen niet doen. Hij doet gewoon zijn job. Ik ben zeker niet teleurgesteld in zijn prestatie vandaag.

Dikke 2
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Vergas Ronald »

Buitenlandse clubs die interesse zouden hebben in Vanaken spelen doorgaans niet met een enganche of anderzijds vrij statische spelverdeler. Hoe goed hij is maakt niet uit als het spel hem niet ligt, Riquelme ging er ook niks van bakken bij een club die countervoetbal speelt.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Vergas Ronald »

Alethio schreef: 01 okt 2019, 21:34 Is eigenlijk geen wedstrijd waarin hij kan uitblinken - we sloegen steevast het middenveld over om snel diepte te zoeken.
Maar hij is best stevig in duel, technisch de beste en een leider op het veld, dus sowieso een van de eerste op het blad, maar uitblinken zal hij in zo'n matchen niet doen. Hij doet gewoon zijn job. Ik ben zeker niet teleurgesteld in zijn prestatie vandaag.
Dit dus, hiervoor kwam ik terug naar 't forum, op café over voetbal spreken is meestal met bier gooien enzo, da's ook tof maar ik kan daar mijn pap niet mee koelen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Khas »

Alethio schreef: 01 okt 2019, 21:34 Is eigenlijk geen wedstrijd waarin hij kan uitblinken - we sloegen steevast het middenveld over om snel diepte te zoeken.
Maar hij is best stevig in duel, technisch de beste en een leider op het veld, dus sowieso een van de eerste op het blad, maar uitblinken zal hij in zo'n matchen niet doen. Hij doet gewoon zijn job. Ik ben zeker niet teleurgesteld in zijn prestatie vandaag.
Vergas Ronald schreef: 01 okt 2019, 21:35 Dat Vanaken hier zijn stempel niet zou drukken stond in de sterren geschreven, we speelden puur diepe ballen countervoetbal, Vanaken is verdedigend niet goed en hij is niet snel. Is een geweldige playmaker maar kan niet veel plays maken met 35% balbezit. Daarom is hij beter af bij topclub in Belgie (of Holland) dan middenmoot in Duitsland of Engeland. Neem nu aan dat Vanaken naar Burnley gaat ofzo komt hij nooit meer tot z'n recht want da's elke week keihard verdedigen en op diepe ballen de ruimte in duiken, ik neem aan dat hij dit weet.
Vanaken deed het verdedigend wel beter (positioneel) dan één van onze verdedigers (die ik ook niet wil afbreken want hij gaf alles). Ik vond Hans helemaal niet slecht vandaag.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Vergas Ronald »

Khas schreef: 01 okt 2019, 21:47Vanaken deed het verdedigend wel beter (positioneel) dan één van onze verdedigers (die ik ook niet wil afbreken want hij gaf alles). Ik vond Hans helemaal niet slecht vandaag.
Mechele loopt dikwijls wat uit positie, vandaag viel dat meer op omdat het gevaar van alle kanten kwam, hij maakt dat altijd goed met z'n fantastische tackle, vandaag ook. Ik geniet van Mechele z'n lekkere tackles bijna zoveel als van een goal. Op dat vlak kan Simon Deli leren van zijn nieuw vriendje uit Bredene :teach:

Positioneel en uitverdedigen was Denswil onze beste stopper, beter nog dan Engels. Duelkracht is Deli ongelooflijk. Maar als er iemand met de bal vandoor is heb ik meest vertrouwen in Mechele met zijn geile tackle.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Khas »

Grote held, op en naast het veld.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door DavidVM »

Ik was kritisch voor Hans na het penalty debacle, maar ik begin hoe langer hoe meer de geloven dat hij niet beter had kunnen reageren.

Ik verwacht zondag in ieder geval een knalprestatie
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Vergas Ronald »

DavidVM schreef: 08 nov 2019, 13:07 Ik was kritisch voor Hans na het penalty debacle, maar ik begin hoe langer hoe meer de geloven dat hij niet beter had kunnen reageren.

Ik verwacht zondag in ieder geval een knalprestatie
Hij kon wel anders reageren maar heeft 't verstand om geen ambras en/of zich belachelijk te maken in een CL match tegen PSG, de wereld kijkt mee.
Vanaken (en Mignolet trouwens) hebben de mentaliteit en kwaliteit om captain te zijn, maar Vormer heeft de mentaliteit, kwaliteit, een grote mond en enorme vechtlust, zoals Simons & Hoefkens. Onze beste captain in al die jaren was voor mij Hoefkens trouwens, die kerel was no sweat no glory in persona, meer zelfs nog dan Vormer en hij deed het in een periode dat Brugge veel minder sterk was dan dat met Simons & Vormer als captain.

In de eerste periode Simons hadden we met Verheyen en Clement een halve ploeg zo'n modelprofs, die tijden zijn wel voorbij denk ik, teveel instagram, twitter en oorringskes vandaag.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Alethio »

Nog eens een basisplaats bij de Duivels. Knallen, Hans!
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Alethio »

Moet wel beginnen scoren in het rood. Deze mocht wel binnen.
Plaats reactie