[20.] Hans Vanaken

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door leem »

Het moet gezegd, ik ben lang niet altijd even overtuigd geweest van Hans. Hij speelt altijd zijn matchen, daar niet van, altijd ook wel een paar erg goeie matchen, maar toch te weinig constant. Deze zin kan nu in de verleden tijd geplaatst worden, want hij is zó goed de laatste tijd, en ik ben zeker dat hij nog veel beter kan. Het is net of er plots iets veranderd is, terwijl hij eigenlijk nauwelijks merkbaar beetje bij beetje is blijven groeien. Mee met het systeem, mee met de constante die Club de laatste jaren geworden is en ook geduwd (het werd tijd Roberto) door zijn zelfvertrouwen.

Hans Vint, mijn excuses voor mijn teleurstelling toen je vorig jaar ogenschijnlijk (nog maar eens) een eerder grijze match speelde, een groeiproces laat zich veel te moeilijk herkennen en het zijn de pijnscheuten die te veel aandacht krijgen.
Laatst gewijzigd door leem op 01 okt 2018, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Tiki Taka »

leem schreef: Het moet gezegd, ik ben lang niet altijd even overtuigd geweest van Hans. Hij speelt altijd zijn matchen, daar niet van, altijd ook wel een paar erg goeie matchen, maar toch te weinig constant. Deze zin kan nu in de verleden tijd geplaatst worden, want hij is zó goed de laatste tijd, en ik ben zeker dat hij nog veel beter kan. Het is net of er plots iets veranderd is, terwijl hij eigenlijk nauwelijks merkbaar beetje bij beetje is blijven groeien. Mee met het systeem, mee met de constante die Club de laatste jaren geworden is en ook geduwd (het werd tijd Roberto) door zijn zelfvertrouwen.

Hans Vint, mijn excuses voor mijn teleurstelling toen je vorig jaar ogenschijnlijk (nog maar eens) een eerder grijze match speelde, een groeiproces laat zich veel te moeilijk herkennen en het zijn de pijnscheuten die te veel aandacht krijgen.
Ik heb me aan dergelijke uitlatingen ook al eens laten vangen, dus van mij heeft hij ook excuses te goed.
Sorry Hans, je bent een absolute topper.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Clubpolska »

Tiki Taka schreef:
leem schreef: Het moet gezegd, ik ben lang niet altijd even overtuigd geweest van Hans. Hij speelt altijd zijn matchen, daar niet van, altijd ook wel een paar erg goeie matchen, maar toch te weinig constant. Deze zin kan nu in de verleden tijd geplaatst worden, want hij is zó goed de laatste tijd, en ik ben zeker dat hij nog veel beter kan. Het is net of er plots iets veranderd is, terwijl hij eigenlijk nauwelijks merkbaar beetje bij beetje is blijven groeien. Mee met het systeem, mee met de constante die Club de laatste jaren geworden is en ook geduwd (het werd tijd Roberto) door zijn zelfvertrouwen.

Hans Vint, mijn excuses voor mijn teleurstelling toen je vorig jaar ogenschijnlijk (nog maar eens) een eerder grijze match speelde, een groeiproces laat zich veel te moeilijk herkennen en het zijn de pijnscheuten die te veel aandacht krijgen.
Ik heb me aan dergelijke uitlatingen ook al eens laten vangen, dus van mij heeft hij ook excuses te goed.
Sorry Hans, je bent een absolute topper.
Onthou het maar voor toekomstige spelers.
Oh Frail.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door GenGhibli »

Die heeft zijn ticketje Bundesliga bijna beet, denk ik. Dortmund zou al geïnformeerd hebben, maar daar was niet iedereen binnen de club overtuigd. Favre, de coach wel. Maar is niet de enige Duitse club die interesse in hem heeft. Zal wel zijn laatste seizoen zijn. Rode Duivel worden was de laatste duw in de rug denk ik.
Laatst gewijzigd door GenGhibli op 09 okt 2018, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Fire »

Nog een titel, de schoen en dan door de grote poorten dikke transfer.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Tiki Taka »

Fire schreef: Nog een titel, de schoen en dan door de grote poorten dikke transfer.
De schoen valt nog af te wachten van wat Carcela, Trossard en Pozuelo de komende maanden nog presteren.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Tiki Taka schreef:
Fire schreef: Nog een titel, de schoen en dan door de grote poorten dikke transfer.
De schoen valt nog af te wachten van wat Carcela, Trossard en Pozuelo de komende maanden nog presteren.
Trossard ongetwijfeld niet al te veel, lijkt me

Alleen Hans verdient 'm en denk niet dat de anderen in de buurt zullen komen
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Khas »

vanGentmaarvoorClub schreef:
Tiki Taka schreef:
Fire schreef: Nog een titel, de schoen en dan door de grote poorten dikke transfer.
De schoen valt nog af te wachten van wat Carcela, Trossard en Pozuelo de komende maanden nog presteren.
Trossard ongetwijfeld niet al te veel, lijkt me

Alleen Hans verdient 'm en denk niet dat de anderen in de buurt zullen komen
Hij had hem vorig seizoen ook moeten hebben, maar een zotte periode van een paar maand bij een andere kan dat rap veranderen. Het is een onrechtvaardige prijs.
Afwachten.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door felix da housecat »

Khas schreef:
vanGentmaarvoorClub schreef:
Tiki Taka schreef:
Fire schreef: Nog een titel, de schoen en dan door de grote poorten dikke transfer.
De schoen valt nog af te wachten van wat Carcela, Trossard en Pozuelo de komende maanden nog presteren.
Trossard ongetwijfeld niet al te veel, lijkt me

Alleen Hans verdient 'm en denk niet dat de anderen in de buurt zullen komen
Hij had hem vorig seizoen ook moeten hebben, maar een zotte periode van een paar maand bij een andere kan dat rap veranderen. Het is een onrechtvaardige prijs.
Afwachten.
Vanaken voor mij torenhoog favoriet. Zal hem wel winnen. Zou het echt oneerlijk vinden moest dit niet het geval zijn. Carcela en Trossard zullen ook wel veel punten krijgen.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door GenGhibli »

Bijna zijn eerste goal voor de Rode Duivels. Straalt vertrouwen uit. Witsel speelt ook een partij goed zeg. Dortmund doet hem deugd.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door DavidVM »

GenGhibli schreef: 15 nov 2018, 22:28 Bijna zijn eerste goal voor de Rode Duivels. Straalt vertrouwen uit. Witsel speelt ook een partij goed zeg. Dortmund doet hem deugd.
Heeft niks met Dortmund te maken (sorry voor de off-topic), Witsel staat er altijd
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door kingpietro105 »

Proficiat en merci om geschiedenis te schrijven voor club brugge 3 keer op rij een gouden schoen voor blauw zwart
Jeugdscheidsrechter
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Gunt »

Gouden schoen waardig. Lacht gewoon met die zogenaamde vloek. Klasbak!
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Tiki Taka »

Gunt schreef: 10 mar 2019, 23:48 Gouden schoen waardig. Lacht gewoon met die zogenaamde vloek. Klasbak!
Bwah...is nog maar de 1ste match sinds zijn Gouden Schoen dat hij echt zijn stempel kan drukken. :teach:
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [20.] Hans Vanaken

Bericht door Hannes »

Tiki Taka schreef: 11 mar 2019, 07:39
Gunt schreef: 10 mar 2019, 23:48 Gouden schoen waardig. Lacht gewoon met die zogenaamde vloek. Klasbak!
Bwah...is nog maar de 1ste match sinds zijn Gouden Schoen dat hij echt zijn stempel kan drukken. :teach:
Onvoorstelbaar... ben eens benieuwd hoe we gaan piepen als Hans er volgend jaar niet meer bij loopt.
Plaats reactie