CL | Real Madrid - Club Brugge | Di 01/10 - 18:55

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: CL | Real Madrid - Club Brugge | Di 01/10 - 18:55

Bericht door Fire »

Cedrinho schreef: 26 sep 2019, 15:03 Gow, alsof jullie het Simon niet gunnen om beter te doen dan Courtois.. We zijn toch pro-Club, niet?
Ja ik ben pro-Club. Dus ik fixeer me niet op spelers van de tegenstander (al zeker niet als ze 0,0 relatie hebben met onze Club).
Ik wil goed voetbal zien van Club en/of punten voor Club. Wat Courtois doet of wie er bij Real in de goal staat interesseert mij geen rotte hol!
Courtois mag een topmatch spelen en Mignolet mag sucken en 100 keer gered worden door het doelhout, Deli en Mitrovic. Als het dan 0-0 blijft ga ik blij zijn om het Punt, en mij niet laten afleiden door mijn blinde haat voor Courtois of mijn blinde adoratie van Mignolet.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 887
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: CL | Real Madrid - Club Brugge | Di 01/10 - 18:55

Bericht door Vergas Ronald »

Huh, wat is probleem met Courtois? Is wereldkeeper en Belg, mogen we trots op zijn. Ik hoop alleen dat hij een slechte dag heeft en zijn concurrent/collega in ons doel een top match speelt :)

Courtois heeft een paar lullige interviews gedaan toen hij bij Athletico speelde -& Mignolet bij Liverpool en beide in doel wilden als Duivel, zei dat 'm "nummer één moet zijn" en dat Mignolet "respect" moet hebben, gaat dit over die hautaine interviews? Da's al zo lang geleden -& was in heetst van de strijd om N°1 te zijn bij duivels.

Geniet er maar gewoon van, Club speelt niet elke week tegen Real Madrid ;) Ik vermoed dat Cedrinho die hautaine interviews herinnert en de rest ze vergeten is. Ik vond hem eerlijk gezegd destijds ook een teveel dikke nek tegenover Mignolet en Mignolet was toen nog helemaal geen Bruges boy, Courtois vond het "vanzelfsprekend" dat hij N°1 was en zo vanzelfsprekend was dat niet, kiezen tussen de twee moet zwaar geweest zijn voor bondscoach, maar is zo lang geleden, 'k was 't al vergeten.

Ik vond Mignolet beter in die periode, maar ik was geen bondscoach, blij dat ik de keuze niet moest maken. Courtois bewijst nu trouwens dat Navas terecht speelde tot hij naar PSG ging. Real is verzwakt in doel sinds Courtois terug speelt ipv Navas, daar moeten we niet flauw over doen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 887
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: CL | Real Madrid - Club Brugge | Di 01/10 - 18:55

Bericht door Vergas Ronald »

'kzou zeggen wees blij dat we straks tegen Real spelen CL en wees blij dat Club een keeper heeft die we überhaupt met een Courtois of een Navas kunnen vergelijken. Mignolet in doel hebben en spel maken over Courtois is lik een ferrari krijgen voor uwe verjaardag en discussiëren over lamborghinis, geniet van uwe ferrari.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: CL | Real Madrid - Club Brugge | Di 01/10 - 18:55

Bericht door Cedrinho »

Vergas Ronald schreef: 26 sep 2019, 20:18 Huh, wat is probleem met Courtois? Is wereldkeeper en Belg, mogen we trots op zijn. Ik hoop alleen dat hij een slechte dag heeft en zijn concurrent/collega in ons doel een top match speelt :)

Courtois heeft een paar lullige interviews gedaan toen hij bij Athletico speelde -& Mignolet bij Liverpool en beide in doel wilden als Duivel, zei dat 'm "nummer één moet zijn" en dat Mignolet "respect" moet hebben, gaat dit over die hautaine interviews? Da's al zo lang geleden -& was in heetst van de strijd om N°1 te zijn bij duivels.

Geniet er maar gewoon van, Club speelt niet elke week tegen Real Madrid ;) Ik vermoed dat Cedrinho die hautaine interviews herinnert en de rest ze vergeten is. Ik vond hem eerlijk gezegd destijds ook een teveel dikke nek tegenover Mignolet en Mignolet was toen nog helemaal geen Bruges boy, Courtois vond het "vanzelfsprekend" dat hij N°1 was en zo vanzelfsprekend was dat niet, kiezen tussen de twee moet zwaar geweest zijn voor bondscoach, maar is zo lang geleden, 'k was 't al vergeten.

Ik vond Mignolet beter in die periode, maar ik was geen bondscoach, blij dat ik de keuze niet moest maken. Courtois bewijst nu trouwens dat Navas terecht speelde tot hij naar PSG ging. Real is verzwakt in doel sinds Courtois terug speelt ipv Navas, daar moeten we niet flauw over doen.
:santé:
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 887
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: CL | Real Madrid - Club Brugge | Di 01/10 - 18:55

Bericht door Vergas Ronald »

Pronostiek 0-1 Diagne en dan wissen we zijn forum topic en maken we een nieuw, sticky.

Hij gaat daar een zotten André doen, voel je't? Ik voel het.

Voor de kinderen : Zotten André is Mendoza.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 887
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: CL | Real Madrid - Club Brugge | Di 01/10 - 18:55

Bericht door Vergas Ronald »

Zotten Dré z'n goal op AC Milan is zo lang geleden dat alle beelden ervan bestaan uit twaalf pixels.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: CL | Real Madrid - Club Brugge | Di 01/10 - 18:55

Bericht door Fire »

Vergas Ronald schreef:Zotten Dré z'n goal op AC Milan is zo lang geleden dat alle beelden ervan bestaan uit twaalf pixels.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

I missed you vergas.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 887
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: CL | Real Madrid - Club Brugge | Di 01/10 - 18:55

Bericht door Vergas Ronald »

Fire schreef: 30 sep 2019, 22:28
Vergas Ronald schreef:Zotten Dré z'n goal op AC Milan is zo lang geleden dat alle beelden ervan bestaan uit twaalf pixels.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

I missed you vergas.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Yes, mijn excuses, tijdje in't buitenland gezeten, ik doe tegenwoordig ook aan gametogonie, dat is zelfs voor mij een dure -& tijdrovende hobby.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3323
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: CL | Real Madrid - Club Brugge | Di 01/10 - 18:55

Bericht door IsO »

Vergas Ronald schreef: 01 okt 2019, 04:41
Fire schreef: 30 sep 2019, 22:28
Vergas Ronald schreef:Zotten Dré z'n goal op AC Milan is zo lang geleden dat alle beelden ervan bestaan uit twaalf pixels.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

I missed you vergas.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Yes, mijn excuses, tijdje in't buitenland gezeten, ik doe tegenwoordig ook aan gametogonie, dat is zelfs voor mij een dure -& tijdrovende hobby.
Allez, proficiat !
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 887
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: CL | Real Madrid - Club Brugge | Di 01/10 - 18:55

Bericht door Vergas Ronald »

Begrijp niet, we gaan voor snelheid voorin & spelen Dennis-Tau-Diatta? Openda en Okereke zijn aanzienlijk sneller dan Tau.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: CL | Real Madrid - Club Brugge | Di 01/10 - 18:55

Bericht door leem »

2 van de 3 zijn toch snel? Kan wel marcheren. Ik hoop dat Ricca kan starten

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: CL | Real Madrid - Club Brugge | Di 01/10 - 18:55

Bericht door t4nd »

Geniale afwerking van Dennis. Doen alsof hij de bal met de ene voet raakt maar toch met de andere in doel tikken. Maar toch
:Flag: :Flag: :Flag: :Flag: :Flag: :Flag: :Flag:
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: CL | Real Madrid - Club Brugge | Di 01/10 - 18:55

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Dat wordt een tattootje voor Dennis
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: CL | Real Madrid - Club Brugge | Di 01/10 - 18:55

Bericht door leem »

Veel tautje trek

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 887
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: CL | Real Madrid - Club Brugge | Di 01/10 - 18:55

Bericht door Vergas Ronald »

Mijne kameraad in Madrid : "THAT is a Belgian team? Ho Lee Shit"
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Plaats reactie