[10.] Mbaye Diagne

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Tiki Taka »

flop transfer
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Cedrinho »

Tiki Taka schreef: 22 okt 2019, 08:34 flop transfer
bullshit
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Vergas Ronald »

Khas schreef: 21 okt 2019, 15:36 Niet fit.
Wel fit, Clement zei op persbabbel n.a.v match tegen PSG dat hij niet onder de indruk was van Diagne op training. Ik neem aan dat Clement PSG zowiezo op counters wil proberen pakken en van de gelegenheid gebruik maakt om Diagne te motiveren.
Tiki Taka schreef: 22 okt 2019, 08:34 flop transfer
Ge moet trainers wel tijd geven om met een speler te werken hé. Balaban destijds was ook een floptransfer, bakken talent en weinig goesting, scoorde 20 goals per seizoen omdat Trainers hem gemotiveerd kregen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Khas »

Trainde wel apart, vandaar mijn conclusie
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Vergas Ronald »

Vormer, Vanaken, Rits (die steekpass was geniaal) en Okereke beslissen de match tegen KVK maar Diagne was sterke targetman en heeft voor team gewerkt. Hield bal bij voorin, kaatsen, lichaam gebruiken, rest van team laten aansluiten, goed lopen, paar keer bijna scoren. Tegen ploeg die blok zet heb je zo'n beer voorin nodig. Ik denk dat 'm goals/minuut ook vlotst scoort?

Als 'm zo voort doet hoop ik dat we die afkopen eigenlijk, 14 miljoen wel beetje veel, bijna 2X ons transferrecord :?:

Turkse fans zijn blij dat 'm weg is, hij kon zogezegd enkel penals scoren, kan toch wat meer dan dat blijkbaar.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Khas »

Vergas Ronald schreef: 04 nov 2019, 08:14 Vormer, Vanaken, Rits (die steekpass was geniaal) en Okereke beslissen de match tegen KVK maar Diagne was sterke targetman en heeft voor team gewerkt. Hield bal bij voorin, kaatsen, lichaam gebruiken, rest van team laten aansluiten, goed lopen, paar keer bijna scoren. Tegen ploeg die blok zet heb je zo'n beer voorin nodig. Ik denk dat 'm goals/minuut ook vlotst scoort?

Als 'm zo voort doet hoop ik dat we die afkopen eigenlijk, 14 miljoen wel beetje veel, bijna 2X ons transferrecord :?:

Turkse fans zijn blij dat 'm weg is, hij kon zogezegd enkel penals scoren, kan toch wat meer dan dat blijkbaar.
Ik dacht eerst dat er geen enkele stelling in deze post was waar ik mee akoord ging, maar ik deel grotendeels je mening over Vormer, Vanaken, Rits en Okereke, al mag die lijst aangevuld worden.
Voor de rest zou ik eigenlijk exact het omgekeerde zeggen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door t4nd »

Ik volg Vergas deels in zijn stelling. Diagne speelde zeker niet slecht, ging goed mee in het spel en was zeker niet egoïstisch. Toen hij bij die vrije trap de bal nam dacht ik 'nu krijgen we ambras', maar Vormer neemt de bal gewoon uit zijn handen en hij gaat netjes naar waar hij moet gaan. Enige minpunt zijn de 3 open doelkansen die hij om zeep geholpen heeft, maar ik vond hem een pak beter dan bijvoorbeeld Openda.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Pica »

Als Openda de norm is, dan stoppen we er beter mee :mrgreen:

Diagne heeft in mijn ogen nog niets getoond die van hem een Club speler zou maken, heeft er ook de attitude niet voor.

Okereke staat bij mij dan ook met stip op 1 als eerste spits.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door DavidVM »

Zou me nu al zwaar verbazen dat ze de aankoopoptie voor Diagne gaan betalen. Die is dat geld ook helemaal niet waard. Buiten een paar intikkers ook nog totaal niets gezien dat erop doet lijken alsof die nog fel gaat verbeteren
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Cedrinho »

Van de spelers die we huren mét optie (Sobol en Diagne) zie ik Club op dit moment enkel de optie op Sobol lichten. Met hem en Ricca zit je nog wel een jaar of 2-3 goed op de linksachter. Diagne daarentegen... Voorlopig toont die nog niets wat zijn transferprijs zou rechtvaardigen. Voor 4-5 miljoen, ok, maar geen 14.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door t4nd »

Ik zeg ook niet dat we er 14m voor moeten betalen, maar ik vind ook niet dat we er al té negatief over moeten doen. Ik vind hem verbeteren tegenover zijn eerste invalbeurten.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Tiki Taka »

Tja, tegen Kortrijk was hij goed in zijn kaatsen, in zijn afwerken de voorbije 2 matchen (Waregem en Kortrijk), toch het belangrijkste punt waarop een spits wordt beoordeeld, was hij gewoon slecht.
Daarenboven zijn er toch hier en daar geruchten dat zijn manieren/streken bij sommige spelers wrevel zouden opwekken.
Volgend seizoen hoogst waarschijnlijk zonder Dennis, Diatta, Vossen en Diagne...Ik hoop dat Mannaert en co daar nu al volop mee bezig zijn, want in het aanvallend compartiment zal versterking nodig zijn, zowel in kwaliteit als kwantiteit.
ps: Gezien zijn blitz start geniet Okereke meer krediet, desalniettemin liet hij de voorbije matchen eveneens een pak open doelkansen liggen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Pica »

Ja want de groten der aarde missen ook nooit geen kansen :mrgreen:

Okereke is geen Openda ook é TT

Daarbovenop ben je niet zeker dat Dennis/Diatta weg zullen zijn, zelfs niet dat Tau niet gewoon een jaartje extra blijft. Rustig blijven dus
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door DavidVM »

En dan nog, Mannaert en Verhaeghe hebben de laatste jaren genoeg bewezen om ons daar zeker geen zorgen over te hoeven maken
Jelle
Jeugdspeler
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: [10.] Mbaye Diagne

Bericht door Jelle »

Ik wil deze na vandaag geen minuut meer op het veld zien.

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk

Plaats reactie