wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Levi
A-kern
Berichten: 483
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

macfall schreef: 19 apr 2024, 00:27
Levi schreef: 18 apr 2024, 23:14 Benieuwd wie zondag onyedika gaat vervangen op de 6.
Is die geel geschorst?
Jammer genoeg wel. Dat truitje uitrekken na dat doelpunt weegt al door. Gaan hem hard missen
maartendr81
Belofte
Berichten: 216
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

klopt, derde gele kaart in drie wedstrijden. Nu aangezien het tegen Union is, wat toch wel wat meer bikkelen is, zie ik er geen probleem in om balanta de kans te geven als 6. Uiteraard gaan we een Onyedika in vorm missen, maar gezien onze vorm moet dit niet persé een aderlating zijn.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 902
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Vergas Ronald schreef: 17 apr 2024, 20:48 Ik ga dat hier eens voorspellen hé. Wij winnen 0-2 van Paok
Éla!
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 902
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Levi schreef: 18 apr 2024, 21:30Is dit nu die heksenketel waar iedereen al week over spreekt?
Thessaloniki is marginaal, extreem werkloosheid, veel armoede. Het is een heksenketel op dezelfde manier dat Standard een heksenketel is, veel vuurpijlen, af en toe iemand in elkaar slagen enz. Maar sfeer kunt ge dat niet echt noemen, als ze slecht spelen gaan ze even hard hun eigen team afkraken.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Sanders
Supersub
Berichten: 1116
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Vergas Ronald schreef: 19 apr 2024, 04:21
Vergas Ronald schreef: 17 apr 2024, 20:48 Ik ga dat hier eens voorspellen hé. Wij winnen 0-2 van Paok
Éla!
Graag de cijfers voor de Euromillions vanavond ook aub :mrgreen:
:Flag: :Flag:
Sanders
Supersub
Berichten: 1116
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Vergas Ronald schreef: 19 apr 2024, 04:25
Levi schreef: 18 apr 2024, 21:30Is dit nu die heksenketel waar iedereen al week over spreekt?
Thessaloniki is marginaal, extreem werkloosheid, veel armoede. Het is een heksenketel op dezelfde manier dat Standard een heksenketel is, veel vuurpijlen, af en toe iemand in elkaar slagen enz. Maar sfeer kunt ge dat niet echt noemen, als ze slecht spelen gaan ze even hard hun eigen team afkraken.
Ik vond dat ze nochtans op het einde van de match hun team nog bleven toezingen.
Maar op de eerste minuut na, heb ik tijdens de match geen speciale sfeer gezien. Misschien dat het in het stadion anders voelt, maar ik denk het niet.
Leek mij wel een mooi/modern stadion, maar met die "piste" errond niet zo mijn ding.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 125
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Iemand een idee wat onyedika eigenlijk aan zijn arm/hand mankeert? Kheb hem nooit zonder brace of verband weten spelen.
maartendr81
Belofte
Berichten: 216
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Wat mij ook opviel, tenminste op tv, is dat het stadion zeer open is. Het gaf mij de indruk dat het dan veel moeilijker is om een oorverdovend geluid te produceren. Is er eigenlijk iemand hier die mee gegaan is tot daar? Misschien kan die verduidelijken.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Heel solide Club gezien, er staat een blok, een hecht team, een ploeg die ook zijn momenten grijpt en in een goede flow zit.
Sterke match tegen de Grieken en dat zonder een 4 tal basisspelers.
Ik vind die halve finale meer een voordeel dan een nadeel voor de titelstrijd, het geeft een enorme mentale boost.
Jammer dat Skov niet meegaat in die positieve vibe.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 125
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Tiki Taka schreef: 19 apr 2024, 09:04 Heel solide Club gezien, er staat een blok, een hecht team, een ploeg die ook zijn momenten grijpt en in een goede flow zit.
Sterke match tegen de Grieken en dat zonder een 4 tal basisspelers.
Ik vind die halve finale meer een voordeel dan een nadeel voor de titelstrijd, het geeft een enorme mentale boost.
Jammer dat Skov niet meegaat in die positieve vibe.
Men managed dat wel communicatief zeer goed. Maar misschien is het ook gewoon de waarheid, dacht die te kunnen spelen/invallen maar voelt die een blessure. Niet vergeten dat hij vorige jaren vaak geblesseerd was en toch ook met de vinger wees naar de medische staf.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 902
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

We kunnen na de 2-1 tussen Genk en anderlecht op twee punten van de leidersplaats komen als we winnen in Union :? Titelstrijd kan zo weer helemaal open liggen tussen feitelijk 4 teams.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Levi
A-kern
Berichten: 483
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

De match day stress is terug van lang weggeweest. Come ooooon
Levi
A-kern
Berichten: 483
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

We missen zoals verwacht onyedika enorm in de opbouw. Balanta is niet aanspeelbaar (mss maar goed ook).
Al bij al wisten we dat dit mss onze lastigste verplaatsing zou zijn. Altijd lastig daar..
Sanders
Supersub
Berichten: 1116
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Levi schreef: 21 apr 2024, 19:29 We missen zoals verwacht onyedika enorm in de opbouw. Balanta is niet aanspeelbaar (mss maar goed ook).
Al bij al wisten we dat dit mss onze lastigste verplaatsing zou zijn. Altijd lastig daar..
Inderdaad. Balanta biedt zich minder aan, waardoor je opnieuw ziet dat het voetballend moeilijk is voor onze verdediging. Je ziet wel dat de intense matchen beginnen te wegen. Het is allemaal wat slordiger, trager,...
Spelers moeten zich precies wat in gang trekken. Geen schande uiteraard.
Levi
A-kern
Berichten: 483
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Ai ai vetlesen. Zo dom. Pompen nog half uur nu
Plaats reactie