wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Joepie, we zijn kampioen. Jèèèèj ..
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Hoewel ik het 100% eens ben met de beslissing vind ik het ook een zure uitkomst. We hadden de dubbel kunnen pakken, als snelste kampioen kunnen worden én onze rechtstreekse concurrenten in PO1 pijn kunnen doen. Nu blijven we (ondanks onze dominantie & 15 punten voorsprong) de kampioen van de competitie die vroeger stopgezet is door corona, en als we de dubbel pakken zal het zijn van een bekerfinale die uitgesteld was waardoor spelers uit hun ritme zaten.

Nuja, volgend jaar nog maar eens zo'n seizoen spelen zeker :bzwoop:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

Het snelste kampioen, dat zijn we toch?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Ik vind het vooral jammer dat Mechelen niet tegen Eupen won op de voorlaatste speeldag, waardoor de mauve dus de schaamte van playoff2 wordt bespaard. Een oververdiende titel, daar is iedereen het mee eens, wel in mineur. (geen titel viering, geen ontlading, geen ereronde, ...) Anderzijds wel € 35 miljoen extra budget om de kern nog sterker te maken en volgend seizoen (zonder playoffs) de kloof nog groter te maken en voluit voor nog een titel te gaan.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Jens27 »

Dit is pijnlijk. We doen dit toch voor de beleving. Je gaat een heel jaar kijken om dan in de play-offs al met kiekenvel op te staan 's morgens en de spanning al uren op voorhand te voelen. Je wilt toch roepen bij dat winnende doelpunt, de ontlading voelen als we die drie punten binnen trekken. Je wilt ons de concurrentie toch nog eens zien verslaan in die finale weken en de puntjes op de 'i' placeren? Dit voelt niet als een titel. Schrijf hem er bij, voeg hem toe aan de statistieken. Maar een titel zonder viering is er geen. Of gaan we een feestje bouwen in juni? Mijn goesting is over. Ik baal. Echt.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Jens27 schreef: 02 apr 2020, 17:45 Dit is pijnlijk. We doen dit toch voor de beleving. Je gaat een heel jaar kijken om dan in de play-offs al met kiekenvel op te staan 's morgens en de spanning al uren op voorhand te voelen. Je wilt toch roepen bij dat winnende doelpunt, de ontlading voelen als we die drie punten binnen trekken. Je wilt ons de concurrentie toch nog eens zien verslaan in die finale weken en de puntjes op de 'i' placeren? Dit voelt niet als een titel. Schrijf hem er bij, voeg hem toe aan de statistieken. Maar een titel zonder viering is er geen. Of gaan we een feestje bouwen in juni? Mijn goesting is over. Ik baal. Echt.

Dikke vette 2.

Voelt echt gewoon triestig aan. Niets van blijdschap. Pff
:geenhup:
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Rafke7 schreef: 02 apr 2020, 13:00we zullen hier wellicht nog jaren op aangesproken worden door supporters van andere ploegen, maar het kan niet anders, vrees ik... :geenhup:
Dat zullen dan toch supporters van andere ploegen zijn met een extra kopie van hun 21ste chromosoom. Brugge heeft niet om een coronavirus gevraagd, we stonden 15 punten voor en goed op dreef om iedereen nog een derde en een vierde pak rammel te geven in de playoffs.

Mochten we zo kampioen worden met 3 punten verschil, dan kunt ge altijd tegen een Club supporter zeggen "wat als" - Nu is dat gewoon onzin, we waren onverslaanbaar, letterlijk, we hebben één match verloren dit seizoen, één match.

Iedere Club Supporter waar ik mee sprak vind het jammer dat we op deze manier kampioen worden, iedereen wilde in de playoffs die enorme voorsprong verdedigen. De huidige rangschikking voelt ook "juist" - Brugge was met grote voorsprong het beste team, Gent de enige ploeg waar we bij momenten een beetje schrik van hadden, die zijn ook terecht vice kampioen.

Antwerp heeft zich in de bekerfinale tegen Club geknokt, als de bekerfinale er nog komt en Antwerp zich eventueel rechtstreeks kan plaatsen ten koste van onze dubbel is dit seizoen heel vreemd maar wel eerlijk verlopen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Filo »

Ik voel niets van euforie bij deze titel, wat een domper, verdiend wel maar....😭
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Filo schreef: 02 apr 2020, 21:56 Ik voel niets van euforie bij deze titel, wat een domper, verdiend wel maar....😭
Voetbal is het minste van de zorgen nav chinees kutvirus, wacht tot economische impact duidelijk is. We betalen nu 50% federaal, 8% gemeentetaks en 22% sociale bijdragen. Ge moogt nen euro houden voor elke drie euro die ge verdient in België. Over een jaar is dat nog nen euro voor elke vier euro die ge verdient.

Mensen gaan geen voetbal meer kijken wegens te duur.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Alethio »

Dit is nog niet helemaal voorbij, de UEFA gaat zich ook nog moeien.


https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200402_04911600
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Uitsluiting van de Champions League en Europa League volgend seizoen is geen optie voor de Belgische ploegen.
Er zal uiteindelijk dan toch nog gevoetbald worden in België dit seizoen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Lichtjes zielig van de Uefa vind ik. Heel de wereld gaat op slot door een virus, mensen sterven als vliegen in sommige landen maar we moeten toch nog blijven voetballen omdat het in een paar competities die te hard boven hun stand leven anders een bloedbad wordt. Misschien niet eens slecht als er daar wat ploegen sneuvelen, dan krijgen we terug iets meer evenwichtige competities.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Tiki Taka schreef: 03 apr 2020, 07:31 Uitsluiting van de Champions League en Europa League volgend seizoen is geen optie voor de Belgische ploegen.
Er zal uiteindelijk dan toch nog gevoetbald worden in België dit seizoen.
Bah neen gij, de grote competities denken dat ze in juli nog gaan kunnen sjotten, maar dat gaat niet gebeuren. Uiteindelijk zal blijken dat onze clubs het al vroeger bij het rechte eind hadden.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door leem »

Veel zieliger dan de uefa worden ze niet meer gemaakt. Misschien hebben ze daar nog wel een postje voor Coucke, die zou daar ook niet misstaan.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk


Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Jens27 »

Telenet dreigt met schadeclaims. Het doek gaat niet snel gevallen zijn.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Plaats reactie