wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Eerst fluiten en dan een mexican wave: niet mijn publiek
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Pica schreef: 11 mar 2024, 10:12 Eerst fluiten en dan een mexican wave: niet mijn publiek
Ben ik het mee eens hoor, maar "publiek" is geen homogeen geheel. Diegenen die floten toen Club in de eerste helft slecht speelde, zijn niet noodzakelijk dezelfden als diegenen die bij een (ondanks alles verdiende) voorsprong de wave inzetten. Ik ben persoonlijk van mening dat je eigen ploeg uitfluiten niet veel zoden aan de dijk brengt, integendeel. Die wave was misschien overdreven gelet op de volledige wedstrijd, maar was tenminste wel een poging tot positief supporteren. Dat is wat we ook tegen Molde nodig gaan hebben, en liefst ook wat aanmoedigend supporteren als het niet meteen zou gaan zoals verhoopt.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 11 mar 2024, 12:19
Goh, mooi promofilmpje om proberen een positieve vibe te creëren en hopelijk zo min mogelijk lege plaatsen te hebben.

"Europees is Europees"
Ja, want zeker voor een team zoals ons, rekening houdend met budgetten en de Europese club ranking van de Uefa, is een kwartfinale een mooi lijntje op ons palmares.
Ja, want je zet jezelf wat meer in the spotlight gedurende dit seizoen.
Ja, want een Europese beker is en blijft een mooie prijs.
Nee, want het financiële verschil tussen CL, EL en ECL is dusdanig groot dat je het niet zomaar mag afvlakken.
Nee, want wie weet bvb nog uit zijn hoofd wie vorig jaar de kwartfinale speelde in de ECL?
Nee, want het is maar de ECL, de derde clubcompetitie. Dat wil zeggen dat we niet eerste viool spelen. Ons doel moet toch zijn om eerste viool te spelen. We mogen niet tevreden zijn met "maar" de "derderangsbeker". We moeten mikken op deelname in de CL of ver geraken in de EL. Want deelname aan de CL of EL is een gevolg van goede prestaties in de eigen competitie.

An sich geeft zo'n Europese avond een leuk gevoel. Het is eens iets anders. Het is, in deze rondes, ook het knock-out systeem wat toch andere soorten matchen oplevert. Maar we staan 30e op de Uefa-lijst. Dan mogen we toch hoger mikken dan de Conference League?
We moeten er wel het maximale proberen uithalen.
maartendr81
Belofte
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

FrankFarinaII schreef: 10 mar 2024, 19:59 Gatachterlijk publiek lol... met veel geluk gewonnen en de supporters zijn weer blind voor de werkelijkheid: een bende overbetaalde, lamlendige pseudovedetten die denken dat ze nu een wereldpartij gespeeld hebben.

Wat deze club nodig heeft zijn matchen zonder publiek, zodat het duidelijk wordt dat ze niks brengen om betaald voor te worden
Niemand verplicht ons uiteraard om te komen. Maar persoonlijk kom ik naar het voetbal 1) omdat de ervaring in het stadion veel intenser is dan thuis en 2) omdat onze ploeg ons nodig heeft. Ik heb zelf nooit in 1e klasse gespeeld maar vanuit mijn bescheiden ervaring kan ik mij niet voorstellen dat iemand het veld opkomt met de intentie om te verliezen. Dat sommige meer grinta hebben dan andere is zeker waar. Maar geen van beide is geholpen met gefluit of boe-geroep.
Trouwens, gezien het feit dat we zeker nog moeten doorgaan met Deila tot het einde van het seizoen (aangezien we nu niemand anders kunnen aanstellen), leek het mij ook zeer nefast om bij de opstelling hem uit te boeën.

Ik geef wel toe dat ik in eerste instantie ook het gevoel had, dat er geen rede was om de wave in te zetten. Tenslotte is dit iets wat normaal gelinkt wordt aan galavoetbal. Maar hoe langer ik er over nadacht, hoe meer ik het nut er van inzie. Tenslotte voelde je de frustratie tussen de supporters al van in het begin van de wedstrijd (hence het boegeroep naar Deila). En die wave heeft dat er wel een stuk geneutraliseerd. Dus alle respect voor die man in het wit op de Zuid!
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Ondanks alle commotie de laatste tijd voel ik toch weer de kriebels en kan ik alweer niet wachten op de match vanavond.
Helaas heb ik andere verplichtingen, anders had ik toch nog een ticketje gekocht voor vanavond :mrgreen:
maartendr81
Belofte
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Ik heb het gevoel dat er weinig volk gaat zijn. Als ik het goed gelezen heb, komen er maar 12.000 supporters vanavond. Persoonlijk heb ik mij laten overtuigen door mijn gevoel en ga toch kijken. Het is ook in de moeilijke periode dat ze ons nodig hebben, lijkt me dan. Ik hoop dan ook dat die 12 duizend die wel komen er een positieve avond van maken en niet uitfluiten (zelfs niet bij de naam van Deila).
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Ik verwacht geen simpele match, tegen een Molde dat wellicht zal proberen te prikken en het tempo eruit zal proberen te halen. Dat zag je vorige week al.

:wave: Komaan e gasten! Nog eens een goeie ouwe Europese avond!
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

IsO schreef: 14 mar 2024, 19:19 Ik verwacht geen simpele match, tegen een Molde dat wellicht zal proberen te prikken en het tempo eruit zal proberen te halen. Dat zag je vorige week al.

:wave: Komaan e gasten! Nog eens een goeie ouwe Europese avond!
kzou zeggen, van int begin de beuk erin, gelijk op molde, maar dan wat langer vol houden :-)
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Had nu toch echt skoras basis verwacht. Viel zondag weer scherp in. Jongen krijgt echt weinig krediet.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Wel, de supporters blijven thuis....duidelijk teken aan de vlub
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Geen druk, beleving, tempo... bedroevend
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Als je dit molde niet uitschakelt heb je niks te zoeken in een kwartfinale van Europa. Zwakke ploeg.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

1-0....gevleid. verbergt een draak van een eerste helft
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Vetlesen begint zijn vorm van bij Bodo terug te vinden. Handelingssnelheid en spel met gezicht naar eigen doel kunnen zeker nog beter, maar ik ben wel fan. Veel potentieel
Plaats reactie