wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Zijn er ergens beelden terug te vinden van deze bekermatch?
Ik had graag de goals eens gezien.
Stijn91
Profvoetballer
Berichten: 347
Lid geworden op: 30 mei 2016, 19:28

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Stijn91 »

Tiki Taka schreef:Zijn er ergens beelden terug te vinden van deze bekermatch?
Ik had graag de goals eens gezien.
Sporza.be




Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

En Okereke heeft nog maar weinig mindere matchen gespeeld, niet scoren is niet gelijk aan slechte of mindere match.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Pica schreef: 26 sep 2019, 08:43 En Okereke heeft nog maar weinig mindere matchen gespeeld, niet scoren is niet gelijk aan slechte of mindere match.
Nee, maar als Club op een match 30 kansen versiert en maar 2x of 3x scoort is het logisch dat er naar de spitsen gekeken wordt. Ik vond Club zowel tegen anderlecht als tegen Francs Borlains geweldig spelen, maar het zat in beide gevallen niet echt mee in de afwerking.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Vanavond een echte cup match in Mechelen, zal Clement met zijn sterkst ploeg starten of niet ?
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Ik kan met vrij veel zekerheid zeggen dat Clement niet met zijn sterkste ploeg zal starten vanavond...
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Moet wel zeggen, tis verwarrend om geen match op vrijdag te hebben :mrgreen:

Denk dat iedereen wel al gezien heeft dat je Mechelen niet moet onderschatten, is ook op verplaatsing en dat is altijd lastiger dan thuis precies.

Zij hadden ook geen midweekmatch :mrgreen:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

Pica schreef: 27 sep 2019, 10:21 Moet wel zeggen, tis verwarrend om geen match op vrijdag te hebben :mrgreen:

Denk dat iedereen wel al gezien heeft dat je Mechelen niet moet onderschatten, is ook op verplaatsing en dat is altijd lastiger dan thuis precies.

Zij hadden ook geen midweekmatch :mrgreen:
Het is tegen een top-6 ploeg. We zijn ondertussen aan de 9e speeldag, dan wil dat al iets zeggen.
We gaan in elk geval efficiënter voor de dag moeten komen dan tegen de kleintjes die we de laatste weken gewoon geworden zijn.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Khas schreef: 27 sep 2019, 10:37
Pica schreef: 27 sep 2019, 10:21 Moet wel zeggen, tis verwarrend om geen match op vrijdag te hebben :mrgreen:

Denk dat iedereen wel al gezien heeft dat je Mechelen niet moet onderschatten, is ook op verplaatsing en dat is altijd lastiger dan thuis precies.

Zij hadden ook geen midweekmatch :mrgreen:
Het is tegen een top-6 ploeg. We zijn ondertussen aan de 9e speeldag, dan wil dat al iets zeggen.
We gaan in elk geval efficiënter voor de dag moeten komen dan tegen de kleintjes die we de laatste weken gewoon geworden zijn.
Ik volg de phille wel als em zegt dat hij zich pas zorgen zou maken als we geen kansen meer zouden creëren . Zoals sommige van die kleintjes :teach:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

The_One schreef: 27 sep 2019, 09:49 Ik kan met vrij veel zekerheid zeggen dat Clement niet met zijn sterkste ploeg zal starten vanavond...
Morgen dan he :grin:
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 887
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Mooi weekend voor Club
> 5 Goals op verplaatsing
> Iedereen laat punten liggen
> We staan op kop met nog een match te goed
> anderlecht :suicide:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 887
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

The_One schreef: 27 sep 2019, 09:49 Ik kan met vrij veel zekerheid zeggen dat Clement niet met zijn sterkste ploeg zal starten vanavond...
Trainers zeggen altijd dat al hun spelers gelijkwaardig zijn, doorgaans zever. Bij ons is 't dit seizoen geen zever.
Mignolet staat in goal, Vormer op 8 en Vanaken op 10 - Voor het overige zijn er bij dit Club geen zekerheden.
Alle andere posities zijn dubbel bezet en ge kunt niet zeggen dat één speler opmerkelijk beter is dan de andere.
Club heeft geen A en B ploeg dit jaar, gewoon 25 spelers die iedereen graag op volgend wedstrijdblad ziet staan, zo speelt ge kampioen.
Van mij mag Clement pakweg een paar keer Odilon starten als hij er klaar voor is, ventje heeft veel geld gekost, ons spelers doen het allemaal goed, die zal het ook wel goed doen :hump:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

Vergas Ronald schreef: 30 sep 2019, 12:45
The_One schreef: 27 sep 2019, 09:49 Ik kan met vrij veel zekerheid zeggen dat Clement niet met zijn sterkste ploeg zal starten vanavond...
Trainers zeggen altijd dat al hun spelers gelijkwaardig zijn, doorgaans zever. Bij ons is 't dit seizoen geen zever.
Mignolet staat in goal, Vormer op 8 en Vanaken op 10 - Voor het overige zijn er bij dit Club geen zekerheden.
Alle andere posities zijn dubbel bezet en ge kunt niet zeggen dat één speler opmerkelijk beter is dan de andere.
Club heeft geen A en B ploeg dit jaar, gewoon 25 spelers die iedereen graag op volgend wedstrijdblad ziet staan, zo speelt ge kampioen.
Van mij mag Clement pakweg een paar keer Odilon starten als hij er klaar voor is, ventje heeft veel geld gekost, ons spelers doen het allemaal goed, die zal het ook wel goed doen :hump:
Diatta, Mata en Deli zijn voor mij anders toch ook wel zekerheden.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Cedrinho schreef: 30 sep 2019, 13:53 Diatta, Mata en Deli zijn voor mij anders toch ook wel zekerheden.
Deli wat mij betreft ook, Diatta & Mata zie ik al eens op de bank geraken tijdens een competitie- of een bekermatch.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 887
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Deli mss wel ja, best knap eigenlijk, hij moet z'n valies nog uitpakken en staat samen met vormer, vanaken & Mignolet als eerste op wedstrijdblad. Kerel is echt goed, heeft loepzuivere tackles niet van Mechele maar is voor 't overige perfecte stopper.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Plaats reactie