wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Alethio »

Afgekeurd goal was absoluut wraakroepend, maar god, wat zijn wij slecht. Sinds PSG eigenlijk al.
Dat het maar snel beter gaat. :(
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door kingpietro105 »

Vergas Ronald schreef: 06 dec 2019, 19:18 Ik heb gemend gevoel met die bekerloting tegen RSCA. Die match gaat echt moeilijk zijn, 'tis pas december & de beker is het enige wat anderlecht nog heeft, die gaan als wilde beesten aan de aftrap komen. Aan den andere kant, we kunnen nog voor de winterstop anderlecht hun seizoen kapot maken. Hun enige realistische kans op troostprijs Europa League is dienen beker winnen of in de bekerfinale tegen ons verliezen, komt op zelfde neer. Als wij die nu uitschakelen in kwartfinale spelen die nog een half jaar voor niks hé, dat hebben wij hier nooit meegemaakt.

Gaan wij echt anderlecht 6 maand voor knikkers doen spelen omdat we een symbolische dubbel willen :mrgreen: Wij zijn niks met die beker. Zou zo grof zijn, en leuk, vooral leuk.
Ah werd er geloot? Ik heb iets gemist, zag er meer uit naar een opgezette show met voorafbepaalde kwartfinales. Het niet schudden van de balletjes en de balletjes pakken die je wilt. :jenne:
Jeugdscheidsrechter
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Filo »

Één paar weken geleden hadden we veel kansen maar maakten we ze niet af, de laatste matchen hebben we zelfs geen kansen meer om te missen, we hebben een serieuze vormdip. Hopelijk kunnen we de schade beperken t.e.m Nieuwjaar
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Spelen 1 van de beste seizoenen van de laatste 15 jaar, maar een keertje 2-3 mindere matchen en het gezaag is hier weer begonnen...
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 898
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

DavidVM schreef: 08 dec 2019, 18:36 Spelen 1 van de beste seizoenen van de laatste 15 jaar, maar een keertje 2-3 mindere matchen en het gezaag is hier weer begonnen...
Mindere matchen die we dan nog winnen ook :? Snap het ook niet, we staan 10 punten los met een match tegoed, gaan europees overwinteren in een poule met fucking PSG en Real en we bekeren voort, seizoen is heerlijk. We hebben in de winter ons eerste match van 't jaar verloren tegen PSG en er zijn mensen ontevreden :mrgreen:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

Ik heb er toch echt al té veel gezien die 100% zeker zijn dat we Europees overwinteren. Ik durf dat écht nog niet met zekerheid zeggen hoor.. Het zou moeten, zeker, maar ik zou er geen geld op inzetten.
(Hopelijk jinx ik dit gevoel door dit te zeggen.)
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 898
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Cedrinho schreef: 08 dec 2019, 19:03 Ik heb er toch echt al té veel gezien die 100% zeker zijn dat we Europees overwinteren. Ik durf dat écht nog niet met zekerheid zeggen hoor.. Het zou moeten, zeker, maar ik zou er geen geld op inzetten.
(Hopelijk jinx ik dit gevoel door dit te zeggen.)
Zie jij Galatasaray met 3 geblesseerde spitsen winnen op PSG?
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Alethio »

Zien? Nee.

Maar alles kan.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5322
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

The_One schreef: 07 dec 2019, 21:45 Op deze moment zou ik Horvath nog sneller in de spits zetten dan Okereke :jenne:
Het is toch hallucinant hoe goed deze begon aan het seizoen en hoe slecht hij nu is ?!
Hoe kan je zo ver afglijden? En ja, dan wordt al eens over zijn transfersom van €8 miljoen gesproken, en terecht.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: 08 dec 2019, 19:03 Ik heb er toch echt al té veel gezien die 100% zeker zijn dat we Europees overwinteren. Ik durf dat écht nog niet met zekerheid zeggen hoor.. Het zou moeten, zeker, maar ik zou er geen geld op inzetten.
(Hopelijk jinx ik dit gevoel door dit te zeggen.)
Ik snap je gevoel, doet me wat denken aan het seizoen dat we in Milan gingen winnen en we op de laatste speeldag kwalificatie voor de volgende ronde verloren omdat Celta in Milaan ging winnen tegen hun B-ploeg
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Tiki Taka schreef: 09 dec 2019, 08:07
The_One schreef: 07 dec 2019, 21:45 Op deze moment zou ik Horvath nog sneller in de spits zetten dan Okereke :jenne:
Het is toch hallucinant hoe goed deze begon aan het seizoen en hoe slecht hij nu is ?!
Hoe kan je zo ver afglijden? En ja, dan wordt al eens over zijn transfersom van €8 miljoen gesproken, en terecht.
Vertrouwen is een raar beestje, kan zeer snel terug komen maar kan ook nog lang duren. Voordeel is dat we ondertussen wel al gezien hebben dat Okereke heel goed kan zijn, maar velen zijn dat precies al vergeten
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5322
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Filo schreef: 08 dec 2019, 02:26 Één paar weken geleden hadden we veel kansen maar maakten we ze niet af, de laatste matchen hebben we zelfs geen kansen meer om te missen, we hebben een serieuze vormdip. Hopelijk kunnen we de schade beperken t.e.m Nieuwjaar
Het lijkt wel alsof de hele ploeg uit vorm is en hierdoor wordt inderdaad veel minder dominant gevoetbald en worden een pak minder kansen gecreëerd. De citroen lijkt uitgeperst voor 2020. Hopelijk kwalificeren we ons voor de EL en gaan we nog een
ronde verder in de beker. Nu ja, slecht spelen en punten pakken is ook niet verkeerd, maar blijft wel niet duren.
Ik geef grif toe dat we dit seizoen al heel vaak verwend zijn als supporter, waarvoor een dikke merci FCB ! :wave:
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fire »

Als je in je slechts periode (elke ploeg heeft er meestal wel 1 op een seizoen en wij vaak rond november) punten pakt dan doe je op t einde mee voor de prijzen. Ja t is ni echt om aan te zien de laatste matchen maar we staan daar wel mooi bovenaan te blinken met 42 op 51, 7 punten los (met een match minder gespeeld!), 1 verliespartij op 17 matchen, 7! Tegengoals (de tweede beste defensie, Charleroi pakte al meer dan het dubbel), een doelsaldo van 31 (bijna t dubbel van Gent), meer dan 10 clean sheets.

We hebben gelijk gespeeld op Real en onterecht verloren op PSG. Het is lang niet zo erg gesteld met onze ploeg. T niveau zal terug stijgen, phille zal terug 4-3-3 gaan spelen en we worden Kampioen! Beetje meeval levert ons een bekerfinale op en wie weet waar we geraken in de EL.


For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

Fire schreef: 09 dec 2019, 11:07 Als je in je slechts periode (elke ploeg heeft er meestal wel 1 op een seizoen en wij vaak rond november) punten pakt dan doe je op t einde mee voor de prijzen. Ja t is ni echt om aan te zien de laatste matchen maar we staan daar wel mooi bovenaan te blinken met 42 op 51, 7 punten los (met een match minder gespeeld!), 1 verliespartij op 17 matchen, 7! Tegengoals (de tweede beste defensie, Charleroi pakte al meer dan het dubbel), een doelsaldo van 31 (bijna t dubbel van Gent), meer dan 10 clean sheets.

We hebben gelijk gespeeld op Real en onterecht verloren op PSG. Het is lang niet zo erg gesteld met onze ploeg. T niveau zal terug stijgen, phille zal terug 4-3-3 gaan spelen en we worden Kampioen! Beetje meeval levert ons een bekerfinale op en wie weet waar we geraken in de EL.
Had het niet beter kunnen samenvatten. Fenomenaal seizoen tot hiertoe, al mogen we niet blind zijn dat het de laatste weken wat minder loopt. Maar wel knap dat we zelfs dan gewoon op grinta en metier de overwinning weten binnen te slepen.
En ik hoop echt dat we in 1 van de 2 nog resterende wedstrijden tegen anderlecht hen echt eens een serieuze pil kunnen geven. Ze zijn er aan ontsnapt bij onze thuismatch, maar ik denk dat ze die echt nog eens gaan krijgen... Is het niet tegen ons, dan wel op Standard of Antwerp...
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

DavidVM schreef: 09 dec 2019, 08:42
Tiki Taka schreef: 09 dec 2019, 08:07
The_One schreef: 07 dec 2019, 21:45 Op deze moment zou ik Horvath nog sneller in de spits zetten dan Okereke :jenne:
Het is toch hallucinant hoe goed deze begon aan het seizoen en hoe slecht hij nu is ?!
Hoe kan je zo ver afglijden? En ja, dan wordt al eens over zijn transfersom van €8 miljoen gesproken, en terecht.
Vertrouwen is een raar beestje, kan zeer snel terug komen maar kan ook nog lang duren. Voordeel is dat we ondertussen wel al gezien hebben dat Okereke heel goed kan zijn, maar velen zijn dat precies al vergeten
De Okereke van nu doet me denken aan de eerste matchen van Schrijvers dit seizoen. Vol goede wil, maar het lukt gewoon voor geen beetje. Ballen verkeerd inschatten, verkeerd raken, et cetera.
Zodra hij scoort is hij weer vertrokken denk ik.

Alleen snap ik niet goed waarom hij nu al 2x op rij door Charles vervangen wordt tijdens de match.
Plaats reactie