wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Levi schreef: 14 dec 2023, 19:58 Ale vandaag skov en nusa. Das dus zondag weer de andere 2.
Skov speelde de hele match, dus die zal zondag niet starten, Nusa ging er een heel stuk vroeger af, dus die zal zondag wel op het blad staan.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Ik hoop dat op zen minst Jutgla op de bank zit tegen Gent. Lamlendig ingevallen vandaag, wereld van verschil met Thiago.
yocake
Tester
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 jun 2016, 10:27

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door yocake »

Tiki Taka schreef: 15 dec 2023, 07:51
Levi schreef: 14 dec 2023, 19:58 Ale vandaag skov en nusa. Das dus zondag weer de andere 2.
Skov speelde de hele match, dus die zal zondag niet starten, Nusa ging er een heel stuk vroeger af, dus die zal zondag wel op het blad staan.
Skov deed z'n werk meer dan goed. Nusa daarintegen deed aan alibi verdedigen. De penalty komt er omdat Nusa zijn man liet lopen en daardoor iedereen de gaten moest dichtlopen. Iedere kans die ze kregen kwam door zijn laksheid. Het excuus dat na 60 minuten de pijp uit was is zever, hij ging eraf omdat hij z'n werk niet deed.
Zondag zal hij niet starten, Skov waarschijnelijk wel.
Levi
A-kern
Berichten: 497
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Ere wie ere toekomt Thiago heeft stappen gezet qua aannames en duelkracht. Gekoppeld aan vertrouwen doet hij het nu echt goed.
Sanders
Supersub
Berichten: 1130
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Wegens ziekte volg ik de match thuis op tv.
Ik geef het niet graag toe, maar het is mijn een raadsel waarom Cuypers geen penalty krijgt en wij wel.
Als de bal daar op de stip gaat hebben we ook niet veel te zeggen.
Levi
A-kern
Berichten: 497
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Sanders schreef: 17 dec 2023, 14:04 Wegens ziekte volg ik de match thuis op tv.
Ik geef het niet graag toe, maar het is mijn een raadsel waarom Cuypers geen penalty krijgt en wij wel.
Als de bal daar op de stip gaat hebben we ook niet veel te zeggen.
Voorafgaande fout op Nielsen in die fase mss? Anders weet ik het ook niet
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 139
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Blij met de voorsprong maar het gaat toch zeer traag. Gent had ook penalty kunnen of moeten krijgen … Onbegrijpelijk toch. Nu kan Hein weer beginnen zeiken. Zinckernagel heeft nog geen enkele bal goed geraakt. Zo jammer dat hij blijft staan. Zelfs bij die penaltyfase deed hij niet goed maar soit. Zolang Deila er is gaan we het er mee moeten doen. Maar langs de andere kant ook blij om Thiago te zien voetballen. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Hopelijk duwen ze nog wat door de 2de helft.
Sanders
Supersub
Berichten: 1130
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

GraspopperFCB schreef: 17 dec 2023, 14:27 Blij met de voorsprong maar het gaat toch zeer traag. Gent had ook penalty kunnen of moeten krijgen … Onbegrijpelijk toch. Nu kan Hein weer beginnen zeiken. Zinckernagel heeft nog geen enkele bal goed geraakt. Zo jammer dat hij blijft staan. Zelfs bij die penaltyfase deed hij niet goed maar soit. Zolang Deila er is gaan we het er mee moeten doen. Maar langs de andere kant ook blij om Thiago te zien voetballen. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Hopelijk duwen ze nog wat door de 2de helft.
Aan alles op voorhand wist je, ongeacht wat er in de match ging gebeuren, dat er achteraf geklaagd ging worden op de scheidsrechterlijke beslissingen.
Je hebt enerzijds het statement van Club na de match op KVM vorige week, anderzijds door de opmerkingen van Vanhaezebroeck dat er "drie toppers" werden aangeduid voor deze match.
Voor zij die in het stadion zitten: Eleven toonde een beeld (zonder lijn) dat Thiago randje buitenspel stond bij de 1-0. Moeilijk om te beoordelen. Maar nog meer koren op de molen...
Levi
A-kern
Berichten: 497
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Zelfs tegen 10 man geen kansen en geen controle. Het blijft toch allemaal te weinig.
Sanders
Supersub
Berichten: 1130
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Levi schreef: 17 dec 2023, 15:04 Zelfs tegen 10 man geen kansen en geen controle. Het blijft toch allemaal te weinig.
Vind ik ook.
Bij momenten kunnen we zelfs de bal niet in de ploeg houden en krijgen we te gemakkelijk kansen tegen.
Gent voetbalt nog met inzet en grinta, wij niet meer. Ook te weinig samenspel nog.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Tweede helft te veel achteruit geleund na een meer dan degelijke eerste helft.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Over dat randje buitenspel van Thiago. Nadien zijn er nog een hoop balcontacten vooraleer de penaltyfout gemaakt wordt. Kunnen we daar dan niet spreken van een nieuwe fase?
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Dat ze maar eerst is een lijn trekken voor we daar over beginnen
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3382
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

maartendr81
Belofte
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Toch een beetje raar dat we met 2-0 winnen van Gent en dat er zo weinig positivisme is. Reden te meer omdat Gent dit jaar toch een goed draaiende ploeg heeft.
Plaats reactie