wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Peter schreef: 17 nov 2023, 16:38 Ter verduidelijking: ik neem het niet persoonlijk en mijn commentaar is zeker niet bedoeld als persoonlijke aanval. Ik vind het zelf ook een boeiende discussie.
Idem!
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Enkel het laatste half uur kunnen zien. 2 opgelegde kansen gemist en matig spel. Meer van hetzelfde?
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Iedereen heeft er vandaag toch zijn kop voor gelegd
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Heel goed eerste halfuur, OHL bestond niet, vergeten weer te scoren.
Erna beter moment voor OHL, maar we verdienen wel die goal.
Tweede helft was het weer minder, OHL kwam meer opzetten, houden op zich vrij gemakkelijk stand, maar zou niet mogen nodig zijn.

Eigenlijk als je deze match normaal speelt, kom je op 0-2 en cruise je op autopiloot naar de overwinning.
Nu lukt het niet voor die tweede te scoren, komen ze toch opzetten en zit je toch weer met "what if" in je hoofd.

Degelijke match, maar ontbrak toch iets om te spreken van een goeie match.
Sowieso zeer verdiende 3 punten en we hebben weer voeling met de top 6.
Levi
A-kern
Berichten: 497
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Match helaas niet kunnen zien? Hoe was onze veldbezetting? Ik lees 4-3-3 maar dan spelen we toch zonder flank aanvallers? Had echt gedacht dat we naar 3-5-2 gingen gaan
Sanders
Supersub
Berichten: 1127
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Levi schreef: 26 nov 2023, 22:10 Match helaas niet kunnen zien? Hoe was onze veldbezetting? Ik lees 4-3-3 maar dan spelen we toch zonder flank aanvallers? Had echt gedacht dat we naar 3-5-2 gingen gaan
Nee was wel een gewone 4-3-3. Jutgla linkerflank, Zinckernagel rechterflank. Thiago in de punt.
Sanders
Supersub
Berichten: 1127
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Zoals Pica schreef: een degelijk eerste half uur waarbij we overvloedig balbezit hadden. Maar ik vond toch dat er iets ontbrak. Ik had het gevoel dat we in de laatste 20m creativiteit misten. De flits om een opening te maken.
Jammer van de grote kans van Zinckernagel die niet binnengaat en Buchanan zijn voorzet/schot dat Thiago slecht verwerkt (er stond iemand beter gepositioneerd na hem om af te werken).

Jammer dat je dan toch de tegenstander op enthousiasme in de wedstrijd laat komen.

Opvallend: Mechele en Spileers stonden omgewisseld. Spileers stond nu rechts en trapte enkele goede cross-passes naar linksvoor.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik vrees dat we nog een aantal matchen met de bibber zullen zitten omwille van de "wat als" scenario's. Er is goeie wil, maar we missen nog altijd dat tikkeltje geluk dat je vorig jaar bij Antwerp zag en dit jaar bij anderlecht.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Is dat geluk of is dat kwaliteit? De twee kansen die we in het laatste half uur krijgen, moeten er gewoon beide in.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Matige wedstrijd: weinig druk, snelheid en omschakeling.
Eindelijk nog eens 3 punten, dat is alles.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Peter schreef: 27 nov 2023, 08:10 Is dat geluk of is dat kwaliteit? De twee kansen die we in het laatste half uur krijgen, moeten er gewoon beide in.
Beetje van allebei naar mijn mening. Een spits die niet in vorm is begint te hard na te denken waardoor hij foute keuzes maakt. Als je gisteren die bal van Zinckernagel op het kader ziet, dat is gewoon pech - voor hetzelfde geld was het dan al 0-1.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

t4nd schreef: 27 nov 2023, 08:43
Peter schreef: 27 nov 2023, 08:10 Is dat geluk of is dat kwaliteit? De twee kansen die we in het laatste half uur krijgen, moeten er gewoon beide in.
Beetje van allebei naar mijn mening. Een spits die niet in vorm is begint te hard na te denken waardoor hij foute keuzes maakt. Als je gisteren die bal van Zinckernagel op het kader ziet, dat is gewoon pech - voor hetzelfde geld was het dan al 0-1.
Die van Zinck is idd pech. Die van Thiago en Jutgla minder. Thiago leek weer een uiterst ongelukkige wedstrijd te spelen. Ik begin toch stillekes aan te denken dat het niet goed gaat komen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Peter schreef: 27 nov 2023, 08:53
t4nd schreef: 27 nov 2023, 08:43
Peter schreef: 27 nov 2023, 08:10 Is dat geluk of is dat kwaliteit? De twee kansen die we in het laatste half uur krijgen, moeten er gewoon beide in.
Beetje van allebei naar mijn mening. Een spits die niet in vorm is begint te hard na te denken waardoor hij foute keuzes maakt. Als je gisteren die bal van Zinckernagel op het kader ziet, dat is gewoon pech - voor hetzelfde geld was het dan al 0-1.
Die van Zinck is idd pech. Die van Thiago en Jutgla minder. Thiago leek weer een uiterst ongelukkige wedstrijd te spelen. Ik begin toch stillekes aan te denken dat het niet goed gaat komen.
Thiago is de zoveelste miskoop in de lange rij van gefaalde (dure) spitsen bij Club de voorbije seizoenen.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Hij lijkt mij een grote groeimarge dan pakweg Kremme of Yaremchuk te hebben maar dan gaan we hem wel moeten coachen en tijd geven. Los daarvan snap ik toch niet goed hoe hij gescout is. Ik kan mij niet inbeelden dat je die technische mankementen niet ziet?
Levi
A-kern
Berichten: 497
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Wat ik niet begrijp is waarom we 4-3-3 spelen met 2 buiten spelers die geen flank aanvallers zijn.
Plaats reactie