wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Zeer zwakke start.
Meteen op corner de 1-0 binnen na 3 minuten.
Nu hebben we eindelijk een periode met wat balbezit, maar verre van een goede start.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 03 aug 2023, 20:12 Zeer zwakke start.
Meteen op corner de 1-0 binnen na 3 minuten.
Nu hebben we eindelijk een periode met wat balbezit, maar verre van een goede start.
Snedig Aarhus geen verrassing natuurlijk
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Bibberen tegen een middelmatige Deense ploeg het is ver gekomen…
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Ge kunt er ook uitleggen tegen 10 man van een verdwaalde zwitserse ploeg, gecoacht door een ex gefaalde mauve trainer
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

tis fucking slecht.
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Pica schreef: 03 aug 2023, 20:40 Ge kunt er ook uitleggen tegen 10 man van een verdwaalde zwitserse ploeg, gecoacht door een ex gefaalde mauve trainer
Als ik mijn eigen ploeg zie spelen laatste half jaar kan me gestolen worden tegen wie smurfen eruitgaan. Het is huilen met de pet op al zeer lang.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Wat ben ik blij dat het rust is. Als AGF in onze laatste 20m komt, is het bibberen. Op stilstaande fases is het bijna elke keer alarm. We kunnen met moeite een deftige aanval in elkaar steken. Sommige spelers doen geen moeite en anderen lopen te zwemmen. Echt niet iets om trots over te zijn.
Sommigen scoren geen punten (Skoras, De Cuyper, Buchanan), Anderen hebben geluk dat ze wat krediet hebben (Skov en Mechele). De anderen proberen ten minste nog.

Dit toont perfect aan waarom ik die voorrondes altijd zo gevaarlijk vind. Die middelmatige tegenstanders uit die "mindere" voetballanden spelen altijd alsof hun leven ervan afhangt en wij kunnen daar geen antwoord op vinden.

En met een beetje een dwaze scheids had Skov al een warme douche kunnen gaan nemen...
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Levi schreef: 03 aug 2023, 20:52
Pica schreef: 03 aug 2023, 20:40 Ge kunt er ook uitleggen tegen 10 man van een verdwaalde zwitserse ploeg, gecoacht door een ex gefaalde mauve trainer
Als ik mijn eigen ploeg zie spelen laatste half jaar kan me gestolen worden tegen wie smurfen eruitgaan. Het is huilen met de pet op al zeer lang.
Ons oud zeer van de laatste 18 maanden: een kans bij elkaar voetballen die niet afhangt van een individuele actie van Skov Olsen, Lang of Jutgla...
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Ik vind Vermant wel beloftevol, zit veel pit in, kan zeker zijn mannetje staan in duels, en lijkt technisch ook wel wat te kunnen. Nu nog scorend vermogen...
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

The_One schreef: 03 aug 2023, 21:00 Ik vind Vermant wel beloftevol, zit veel pit in, kan zeker zijn mannetje staan in duels, en lijkt technisch ook wel wat te kunnen. Nu nog scorend vermogen...
Hij is inderdaad beloftevol, maar wordt nu gewisseld voor Thiago.
Deila wil niet riskeren dat hij met zijn onverdroten inzet zijn 2e geel pakt.

Nusa er ook in voor Skoras.
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 138
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Beetje beschamend om naar te kijken…
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Eindelijk gedaan. De zoveelste match van de voorbije 12 maand waarbij men wel eens voor de spiegel mag gaan staan.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Prutsers
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Ik begin mij wat zorgen te maken eerlijk gezegd.
Ik dacht dat we druk naar voren gingen zetten? Aanvallend, attractief voetbal?
maartendr81
Belofte
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

het was vandaag inderdaad een collectief falen. En wat mij wel wat stoorden is het aantal ballen die vanop de hoek van de baklijn opnieuw richting verdediging gingen. Zelfs met vermant vooraan (en tegen toch wel grote verdedigers) vind ik dat er gerust wat meer geloof in eigen aanval mag zijn ipv telkens op resultaat te spelen en de bal opnieuw richting Mechelen, Spileers of zelfs Mignolet te keilen. Ook het gebrek aan verticaal uitvoetballen was, zeker in de eerstse helft, weer zeer ondermaats. Tweede helft vond ik ze daar al iets beter maar ze kregen geen vat op het spel door gebrek aan agressie (en ook wel het continue maken van kleine fouten in de rug van de tegenstand). Wat betreft de arbitrage vond ik wel dat hier wat meer aan gedaan mocht worden. Hoewel we zeker niet moeten klagen want volgens mij moet Skov daar altijd rood krijgen wegens revange (blij dat hij dit niet kreeg). Nog een bijkomend puntje van kritiek: Vanaken of Vetlesen die telkens tot onder Onyedika de bal komen vragen en dan op zelfde hoogte blijven hangen tegen een mindere tegenstander lijkt mij ook wel een angstige keuze. Persoonlijk leek dit mij een kans om vertrouwen te tanken en aanvallend voetbal te brengen. Ik weet dat er veel op het spel staat (hoewel het slechts conference is) maar volgens mij als je er voor gaat kom je minder in gevaar tegen zuike tegenstanders. Enigste bedenking is... Hopelijk gaat het snel clicken en zijn we dan vertrokken.
Plaats reactie