wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

Wat gaan we hier nog allemaal meemaken dit jaar

:kwijl: :Flag:
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Tiki Taka schreef: 05 okt 2022, 08:10 Dit zijn werkelijk historische tijden als Club supporter.
Tegen een uitgekookt Atletico, efficiëntie ten top en winnen.
6 punten voor na 3 speeldagen op de 3 andere ploegen in de CL poule, ongezien !
Nog 1 puntje en we zitten in de volgende ronde, olalalala.

Enkele uitblinkers ;
Mignolet - zit in de vorm van zijn leven
Onyedika - speelt met zo`n maturiteit en gemak, gaat een hele grote toekomst tegemoet
Buchanan - na bijna 2 maanden out te zijn, een gesel op de flank
Jutgla - een schot in de roos deze jongen, werkt zich te pletter en is dodelijk efficiënt

En dan nog een bank met Lang, Mata en Yaremchuk...wat een weelde. En Rits nog in de lappenmand.
En Skov Olsen er niet bij.
Wie neem je er momenteel uit voor Rits, zo groot is onze weelde!

Wat ik nog het meest impressionant vind: 7 goals gemaakt; 0 tegen!
Er zijn jaren geweest dat we blij waren als we een goal maakten, of maar 0-1 verloren en we toch wat hadden meegedaan in het spel.
Laatst gewijzigd door Sanders op 05 okt 2022, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Sanders schreef: 05 okt 2022, 10:52
Tiki Taka schreef: 05 okt 2022, 08:10 Dit zijn werkelijk historische tijden als Club supporter.
Tegen een uitgekookt Atletico, efficiëntie ten top en winnen.
6 punten voor na 3 speeldagen op de 3 andere ploegen in de CL poule, ongezien !
Nog 1 puntje en we zitten in de volgende ronde, olalalala.

Enkele uitblinkers ;
Mignolet - zit in de vorm van zijn leven
Onyedika - speelt met zo`n maturiteit en gemak, gaat een hele grote toekomst tegemoet
Buchanan - na bijna 2 maanden out te zijn, een gesel op de flank
Jutgla - een schot in de roos deze jongen, werkt zich te pletter en is dodelijk efficiënt

En dan nog een bank met Lang, Mata en Yaremchuk...wat een weelde. En Rits nog in de lappenmand.
En Skov Olsen er niet bij.
Wie neem je er momenteel uit voor Rits, zo groot is onze weelde!

Wat ik nog het meest impressionant vind: 7 goals gemaakt; 0 tegen!
Er zijn jaren geweest dat we blij waren als we een goal maakten, of maar 0-1 verloren en we toch wat hadden meegedaan in het spel.
Wat mij betreft is dit veruit de meest kwalitatieve kern van Club van de laatste 15 jaar.
Er lopen een aantal jongens rond bij FCB die eigenlijk te goed zijn voor de Belgische competitie ; Olsen, Jutgla, Onyedika, Mignolet, Vanaken...
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Polbemol »

Arnio schreef: 05 okt 2022, 09:59 Wat gaan we hier nog allemaal meemaken dit jaar

:kwijl: :Flag:
Die Beker met die grote oren... Waar gaan we die zetten?
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Gisteren enorm genoten van de match met vrienden. Was spannend. Nu hopen dat we de lijn gaan doortrekken in de Belgische competitie want daar is het voorlopig nog niet op hetzelfde niveau als in de CL. Maar net daar moet wel die CL binnengehaald worden… hopelijk snel de andere nieuwkomers ook op niveau. Enorm genoten vooral van : Mignolet , Odenyika, Tajon, Sowah & Jutgla gisteren ☺️ 🎉🎉🎉🕺🕺🕺
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Hannes »

Polbemol schreef: 05 okt 2022, 12:08
Arnio schreef: 05 okt 2022, 09:59 Wat gaan we hier nog allemaal meemaken dit jaar

:kwijl: :Flag:
Die Beker met die grote oren... Waar gaan we die zetten?
:lol: Ik beken: de gedachte flitste gisteravond gedurende 1 sec ook door mijn hoofd: verdomme, wij winnen de CL dit jaar! 8-)
Ik stel voor dat we hem zetten naast die 3 andere: die van kampioen, de Beker-beker en die van de wereldbeker voor clubs. :teach:
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Hannes »

Volgens mij hebben we 3 potentiële wereldtoppers lopen: Jutgla, Onyedika en Nusa. En dan heb ik over Sylla nog wat voorbehoud.

Ik was nog aan het twijfelen wiens naam op mijn shirt mag prijken dit jaar, maar het wordt week na week moeilijker: Jutgla kan je niet omheen, Onyedika gaat het onwaarschijnlijk zeker maken, en Nusa gaat misschien wel de grootste van allemaal worden. En het zou al helemaal schandalig zijn als ik niet voor Mignolet kies. Maar als we zo verder spelen heb ik eind dit seizoen een elftal kandidaten... :dunno:
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door leem »

Mooi zo. Kunnen we vanaf nu onze b-ploeg opstellen in de overige drie CL matchen en even de focus op de competitie leggen.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Hannes »

leem schreef: 05 okt 2022, 15:30 Mooi zo. Kunnen we vanaf nu onze b-ploeg opstellen in de overige drie CL matchen en even de focus op de competitie leggen.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
:D :lol:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Voetjes op de grond houden en zorgen dat we onze 2 volgende competitie matchen thuis tegen Westerlo en uit bij de mauve winnen...
kwestie van de voeling met de top 2 niet te verliezen. Wat mij betreft speelt Genk het mooiste voetbal en is klopt het plaatje bij Antwerp.
De titelstrijd belooft heel spannend te worden dit seizoen.
Volgende week in Madrid hebben we niks te verliezen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Toch even om na te genieten :

Napoli : 9 pnt - 11 ds (13-2)
Manchester City : 9 pnt - 10 ds (11-1)
Bayern Munchen : 9 pnt - 9 ds (9-0)
Club Brugge : 9 pnt - 7 ds (7-0)
Real Madrid : 9 pnt - 6 ds (7-1)
den
Tester
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 aug 2016, 08:55
Locatie: Gent

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door den »

t4nd schreef: 06 okt 2022, 08:54 Toch even om na te genieten :

Napoli : 9 pnt - 11 ds (13-2)
Manchester City : 9 pnt - 10 ds (11-1)
Bayern Munchen : 9 pnt - 9 ds (9-0)
Club Brugge : 9 pnt - 7 ds (7-0)
Real Madrid : 9 pnt - 6 ds (7-1)
Nu vol voor groepswinst gaan (normaal zouden dan nog 3 punten genoeg moeten zijn). Dan ontlopen we al zeker de ploegen uit bovenstaand lijstje in de 1/8 finales. En mogen we de terugmatch in 1/8 finales thuis spelen.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Hannes »

Hannes schreef: 05 okt 2022, 15:15 Volgens mij hebben we 3 potentiële wereldtoppers lopen: Jutgla, Onyedika en Nusa. En dan heb ik over Sylla nog wat voorbehoud.

Ik was nog aan het twijfelen wiens naam op mijn shirt mag prijken dit jaar, maar het wordt week na week moeilijker: Jutgla kan je niet omheen, Onyedika gaat het onwaarschijnlijk zeker maken, en Nusa gaat misschien wel de grootste van allemaal worden. En het zou al helemaal schandalig zijn als ik niet voor Mignolet kies. Maar als we zo verder spelen heb ik eind dit seizoen een elftal kandidaten... :dunno:
De match intussen herbekeken en dat voorbehoud over Sylla mag gerust ook de vuilbak in.
Ik zou wel eens willen weten hoe ze zo'n Jutgla of Sylla op het spoor komen. Wie brengt die aan bij Club? Eigen scouts? Of tips van...?
En op mijn shirt: het gaat Jutgla worden.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Dit verlies hebben we echt wel onszelf aangedaan. Te geforceerd, te traag, te onzuiver, te veel willen tonen wat we "kunnen".
Lang wil teveel de dribbel proberen, Yaremchuk mocht gretiger zijn, iedereen mocht veel zuiverder zijn.
De wil was er wel bij de meesten, maar het was dikwijls teveel zoeken of vastlopen.
Ofwel willen we vanop 20m naar doel trappen, ofwel zoeken we combinaties in de 16m alsof we het Barcelona van Iniesta-Messi-Xavi zouden zijn.
Op het einde liepen we gewoon in de trechter.
Het is goed dat we veel spelers hebben die met een individuele actie een speler kunnen uitschakelen, maar soms moet je gewoon de bal het werk laten doen.

En dan krijg je zo een match waarin je weet dat Westerlo vroeg of laat toch zal scoren.

Het meest jammere van al is dat de kloof met Antwerp en Genk weer groeit.
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 138
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Deze match moest altijd gewonnen worden. Eerste helft had al 2-0 moeten staan. Maar nog niks aan de hand. Laat die topmatchen in JPL maar komen.
Plaats reactie