wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Yago schreef: 22 dec 2021, 16:09 Wat Kevinho lijkt te zeggen is dat Openda zo veel beter is als sub tov Dost dat hij ons nog meer dan 6 extra punten zou hebben opgeleverd. Ik denk dat we best eerst naar kritieke punten in ons eerste elftal kijken. Dan heb ik het over Nsoki die door de mand is gevallen, ons rechtsachter dilemma waar we feitelijk 3 spelers roteren, de rechtervleugel omdat Sowah toch een flop is voorlopig en ons middenveld dat iets te vaak te weinig controle heeft. Ondanks die punten hebben we nog altijd duidelijk 1 van de zo niet het beste elftal in België, en telkens zo dramatisch doen is nergens voor nodig.
Wat kan er beter volgens mij:
1. Deftige keeper die Mignolet het vuur aan de schenen kan leggen want het is nodig.
2. Linksback voor de basis
3. Back up Rechtsback
4. LCV basis
5. 8 voor de basis
6. Linkerflankaanvaller back up
7. Snelle spits genre Openda die ook op de vleugels uit de voeten kan
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Kevinho schreef: 23 dec 2021, 00:59
Yago schreef: 22 dec 2021, 16:09 Wat Kevinho lijkt te zeggen is dat Openda zo veel beter is als sub tov Dost dat hij ons nog meer dan 6 extra punten zou hebben opgeleverd. Ik denk dat we best eerst naar kritieke punten in ons eerste elftal kijken. Dan heb ik het over Nsoki die door de mand is gevallen, ons rechtsachter dilemma waar we feitelijk 3 spelers roteren, de rechtervleugel omdat Sowah toch een flop is voorlopig en ons middenveld dat iets te vaak te weinig controle heeft. Ondanks die punten hebben we nog altijd duidelijk 1 van de zo niet het beste elftal in België, en telkens zo dramatisch doen is nergens voor nodig.
Wat kan er beter volgens mij:
1. Deftige keeper die Mignolet het vuur aan de schenen kan leggen want het is nodig.
2. Linksback voor de basis
3. Back up Rechtsback
4. LCV basis
5. 8 voor de basis
6. Linkerflankaanvaller back up
7. Snelle spits genre Openda die ook op de vleugels uit de voeten kan
Goh...
1. Lammens deed het prima begin dit seizoen. Dat Clement niet wisselt lijkt me niet bij gebrek aan back-up, maar gewoon omdat hij vertrouwen aan Mignolet wilt geven.
2. Zoals ik al zei (per ongeluk rechtsback geschreven, maar Mata is uiteraard top), we hebben er al 3 op linksback. Maouassa werd gehaald voor basis maar kon nog niet overtuigen. We kunnen er moeilijk nog meer in de selectie zetten, dus gaan we er eerst paar moeten afvoeren voor dat aan de orde is, en is nog altijd niet duidelijk wat daar de pikorde is.
3. In principe is Vanderbrempt dan, of Persyn in nood. Sabbe is toptalent en doet het uitstekend bij de jeugd. Denk niet dat dit enorme prioriteit is zolang Mata fit is.
4. Akkoord.
5. Ja, wel nodig zeker. We zitten daar nu ook wel met 4 spelers (Balanta, Vormer, Rits, Mbamba) voor 2 posities, dus misschien moet 1 van die 3 eersten dan ook weg maar tsja... Dat zijn geen spelers die je zomaar weg doet.
6. Behalve Lang kunnen CDK, Sowah, Vanderbrempt, Sandra (vermoed ik?), Buchanan binnenkort en Providence/Izquierdo als die ooit herstellen daar ook terecht
7. Is Perez dat eigenlijk niet? Die liet goede dingen zien maar is dan opeens van de aardbodem verdwenen...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

We hebben momenteel een kern van 24 spelers als ik me niet vergis, en dit enkel nog voor de resterende competitie en beker.
Clement liet gisteren uitschijnen dat er best een aantal spelers (al dan niet definitief) andere oorden gaan opzoeken om speelminuten te maken. Ik verwacht nogal wat beweging op uitgaand vlak. Buchanan komt volgende week toe in België, dus dat zal onze nieuwe rechterflank aanvaller zijn. De plaatsjes worden heel duur, en recordaankoop Sowah die volledig door de mand viel, zal de slechte traditie van falende record transfers (Okereke, Rezaie, Krmencik, Daerden) verder zetten vrees ik, van kapitaal vernietiging gesproken kan dit toch tellen.
Dost is na dit seizoen einde contract en Charles vult momenteel de centrumspits positie het beste in.
Voor de LB heb je 3 spelers momenteel, die eigenlijk allen te kort komen, of anders gesteld geen meerwaarde zijn zoals hun collega op de RB, Mata dat doorgaans dus wel is ; Mouassa, Sobol, Ricca.
Als Mata uitvalt heb je enkel VDB als back-up, toch een andere situatie me dunkt.
Als CV zie ik Club niemand extra halen, Nsoki zal zich moeten bewijzen, die kostte toch ook € 6 miljoen.
Ik vermoed, dat indien er iemand extra wordt gehaald in de winterstop het een RB zal zijn.
In de zomer wordt het een ongeziene uitdaging voor Club om meerdere absolute sterkhouders (CDK, Lang, Vormer...) te vervangen,
ik kan maar hopen dat ze daar nu eindelijk eens op tijd werk gaan van maken, zodat de nieuwe spelers niet moeten aansluiten in september maar toch al een groot stuk van de voorbereiding kunnen meemaken. Er is geen EK of WK deze zomer, dus de transfermarkt zal snel op gang komen, na het afsluiten van de competities.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik vind het wel bedroevend dat er geen reactie komt na een deftige match... Als het wat minder gaat wordt er snel gal gespuwd maar als het ok is hoor je die mensen niet of amper :-(.

Mijn reactie na gisteren : deftige match, niet geweldig. We waren in de eerste helft de enige ploeg die wou aanvallen en dan moet het uiteraard perfect zijn om erdoor te geraken. Meest opvallende fase van de hele match vind ik trouwens nog altijd het moment dat iemand van Club centraal aan de grote baklijn afgestopt wordt door 4 (!) man van Leuven op 1 m². Als ik me niet vergis was dat zelfs al in de 2de helft toen zij moesten scoren.
Eigenlijk weinig échte kansen weggegeven. In de eerste helft foute positie van Sobol waardoor Vlietinck die gevaarlijke voorzet kon geven, goal van Mercier komt er ook door onnodig balverlies van ons. Anderzijds 4 mooie doelpunten van ons. Bij de 2de kan je zeggen dat het een flater was van hun keeper - ik vond eerder dat hun verdediging te traag reageerde, maar je kan ook zeggen dat Balanta alert was om hem binnen te shotten. Zelfde bij de 3de. Flater in hun verdediging, maar die komt er wél omdat onze aanvallers vaak gingen storen - op die manier dwing je fouten af.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

De betere kansen waren voor Leuven aan het begin van de match, Mignolet stond pal.
Dan vallen vlak voor rust 2 goals, ideale timing.
De 2de helft komt Club alweer niet alert, snedig uit de kleedkamer, iets wat Clement zelf aangaf.
Uiteindelijk licht overdreven cijfers, die wat mij betreft de reeds geruime tijd mindere collectieve vorm van Club wat maskeren.
De vorm van onze aanvallers met Charles op kop gaat crescendo, dat is uiteraard goed nieuws.
Wat de loting betreft had ik toch liever Eupen als tegenstander gezien. De mauve zijn hierdoor nu zo goed als zeker van Europees voetbal komend seizoen. Hopelijk kunnen we zondag het jaar afsluiten met een overwinning. Come on Bruges !
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

Gent in de halve finale en die vuile mauves in de finale...als we de beker winnen na genk, gent en de mauves uit te schakelen zal niemand kunnen zeggen dat het gestolen is. Alhoewel, hier weet je nooit zeker é...er zullen hier wel weer een paar "clubsupporters" zijn die het kompany ook zouden gunnen voor zijn "prachtige carriere" en wat hij al allemaal betekent heeft voor belgie...de mannen met de paarse onderbroek zeg maar
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Nakamba30 schreef: 24 dec 2021, 20:39 Gent in de halve finale en die vuile mauves in de finale...als we de beker winnen na genk, gent en de mauves uit te schakelen zal niemand kunnen zeggen dat het gestolen is. Alhoewel, hier weet je nooit zeker é...er zullen hier wel weer een paar "clubsupporters" zijn die het kompany ook zouden gunnen voor zijn "prachtige carriere" en wat hij al allemaal betekent heeft voor belgie...de mannen met de paarse onderbroek zeg maar
Doe eens een beetje normaal kerel...
Kompany heeft een mooie carrière gehad, zeker gezien zijn beperkingen als voetballer. Daarna heeft hij als 'trainer' voor de moeilijke weg gekozen om bij anderlecht te starten - zeker gezien het moment waarop want ze hadden geen geld en geen ploeg. Hij had ook gewoon assistent kunnen worden bij City & Guardiola. Ik heb respect voor zijn carrière, dat betekent niet dat ik het een fijne kerel of een goeie voetballer vind hé. Hij is enorm vol van zichzelf maar als je kijkt hoe hij het als trainer toe moet je ook kunnen toegeven dat hij evolueert en zichzelf bijstuurt - dat kan een Van den Brom bijvoorbeeld niet zeggen.
Iemand die het Kompany & anderlecht boven Club zou gunnen is geen echte Clubsupporter, net zoals iemand die na elke match dat het wat minder is heel het team afbreekt geen echte Clubsupporter is.

En kunnen we dan nu on topic gaan en over de matchen van Club spreken in plaats van over het 2de ploegje uit Brussel? Die hebben een topic elders dus daar kan je erover trollen als je wil.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 902
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Nakamba30 schreef: 24 dec 2021, 20:39zullen hier wel weer een paar "clubsupporters" zijn die het kompany ook zouden gunnen voor zijn "prachtige carriere" en wat hij al allemaal betekent heeft voor belgie...de mannen met de paarse onderbroek zeg maar
Ik reed met fietsje door sneeuw in de jaren '90 om Brugge te zien, heb van 1998 tot 2017 twee thuiswedstrijden gemist, één voor een begrafenis in 2008 en één omwille van een vulkaanuitbarsting in 2010. Respect hebben voor Kompany zijn carrière als rode duivel doet geen afbreuk aan uw status als club brugge supporter. Gij zijt de stoemste en meest marginale mens op dit forum ooit, en 'kzit ook hier sinds forum bestaat.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 902
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

t4nd schreef: 24 dec 2021, 20:55Doe eens een beetje normaal kerel...
Kan die niet, 76 posts, nog geen zinnig woord over voetbal uit gekomen. Dat kan ook niet, gaat niet naar match kijken, zit tijdens de match over hoeren in de straat en dergelijke stoeme klap te lullen op forum.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

Vergas ronald, gij kent mij niet manneke of denkt ge dat ge iemand kent na 76 posts op een forum misschien. Komt gij ne keer in mijn gezicht zeggen hoe marginaal da gij mij vind jongen...we zullen dan nog eens klappen met uw grote smoel. Ik kan er trouwens ook niet aan doen dat gij u aangesproken voelt é na mijn posts over kompany. Maar gij likt blijkbaar graag aan dien zijn gat tot dat ge slechte smaak in uw mondje krijgt en dan andere forumleden marginaal begint te noemen en nogmaals ventje...ik heb een abbonement van 1999 op club brugge en ben supporter van mijn 6 jaar toen ik besefte wat voetbal was, jij moet mij niet leren wat een clubsupporter is en ook geen andere leden wijsmaken dat ik tijdens de match over hoeren lul. Misschien kijkt gij te veel naar uw eigen wijf tijdens de match en denkt gij daarom in termen van marginaal en hoeren...gij dwaze mutten
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

En voor de rest merry christmas aan alle forumleden
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Als er niet kan gestopt worden om op de man te spelen gaan er waarschuwingen uitgedeeld worden. Een verwittigd man is er 2 waard...
Moja Risin
Tester
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 sep 2016, 20:00

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Moja Risin »

Ik vond het vooral leuk om te horen dat er tegen Leuven nog eens gesupporterd werd. Geen anti-gezangen, op de juiste momenten er als 12e man achter gaan staan: dat is wat ik de afgelopen weken wel wat mistte en hoop dat dit blijft!

Verder qua seizoen: voor mijn part perfect op schema.
Ben benieuwd wat onze nieuwe Canadees gaat kunnen brengen!
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Nakamba30 schreef: 25 dec 2021, 02:43 Vergas ronald, gij kent mij niet manneke of denkt ge dat ge iemand kent na 76 posts op een forum misschien. Komt gij ne keer in mijn gezicht zeggen hoe marginaal da gij mij vind jongen...we zullen dan nog eens klappen met uw grote smoel. Ik kan er trouwens ook niet aan doen dat gij u aangesproken voelt é na mijn posts over kompany. Maar gij likt blijkbaar graag aan dien zijn gat tot dat ge slechte smaak in uw mondje krijgt en dan andere forumleden marginaal begint te noemen en nogmaals ventje...ik heb een abbonement van 1999 op club brugge en ben supporter van mijn 6 jaar toen ik besefte wat voetbal was, jij moet mij niet leren wat een clubsupporter is en ook geen andere leden wijsmaken dat ik tijdens de match over hoeren lul. Misschien kijkt gij te veel naar uw eigen wijf tijdens de match en denkt gij daarom in termen van marginaal en hoeren...gij dwaze mutten
Beste
Echt beschamend niveau dit.
Een Clubsupporter ben je in mijn ogen niet.
Jij lijkt me eerder het type dat voetbal en toevallig onze club gekozen heeft als uitlaatklep voor bepaalde frustraties. Met dit soort taalgebruik en uitlatingen, kun je moeilijk anders verwachten dan dat anderen jou als marginaal bestempelen. Een hooligan, een onruststoker, iemand die de sfeer in het stadion en op dit forum voor anderen verpest. Dat lijkt me een correctere beschrijving van jouw persoon.
Dus als je niks op een normale manier kunt posten, blijf je beter weg van dit forum.
En bij uitbreiding van onze mooie Club die helemaal niet gebaat is met randfiguren die dergelijke nonsens uitkramen zoals jij.
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

Beschamend niveau dwing je af...wie wind zaait zal storm oogsten
Plaats reactie